Parašė Pauliukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAš niekaip nesuprantu, kodėl iki šiol tai dar nepadaryta. Atrodo, tam užtektų komposterių, kurie žymi datą ir laiką, ir atspausdinti atitinkamus bilietus. Gal paaiškintų kas nors iš artimesnių transporto skyriui, kas trukdė tą padaryti jau seniai?
Dabar giriasi "e-bilietu", bet iš esmės tai tas pats mėnesinis bilietas, be jokių papildomų privalumų. Netgi nesugebėjo padaryti, kad jis galiotų nuo bet kurios mėnesio dienos.
o jus pabandykit parasyti jiems el.pastu koki nors siulyma, nesvarbu ar protinga ar ju poziuriu kvaila, jie net vieno sakinio atsakymo bent su minimalia mandagia fraze kad jusu laiskas gautas ar pan nesugeba parasyti.... turbut besikreipianciu srautas koks 10000 laisku per diena ir kiekvienam atsakyti tikrai nera laiko.....
tai va toks ju poziuris i paprasta eilini miesto pilieti.... sedim sau smagiai ir dirbam.... o jus cia sau diskutuokit, rasinekit, siulykit.... ir visa tai vadinasi SAVIVALDA, tiesioginis rysys su miesto gyventojais, su bendruomenemis rinkejais ir pan.....
butu juokinga, jei nebutu graudu......
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNepasakyciau, kad kaina maza bilietu. Man (perkant uz 1.50LT) vos ne pigiau atsieina su automobiliu i centra ar kur kitur vaziuoti tarkim 5-7km atstuma nei su viesuoju transportu. Visuomeninis transportas turi tarnaut visuomenei, vis kalbama, kad reiktu zmonems persest i visuomenini is automobiliu, bet tai kaip tu persesi kai kaina tokia pati, o patogumas nesulyginamas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa jau tik nereikia perdeti, kad su automobiliu pigiau. Pirk menesini, o ne vienkartinius. Kazin ar uz pinigu suma, isleista menesiniui, tu su automobiliu visa menesi tuos 5-7 km kasdien i darba nuvaziuotum? O kur dar automobilio eksploatacines islaidos tepalams, remontui, padangoms, plovimui, draudimui, parkavimo islaidos ir kt. Paskaiciuok, kiek per metus tai kainuoja, isdalink kiekvienam menesiui...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur dar automobilio eksploatacines islaidos tepalams, remontui, padangoms, plovimui, draudimui, parkavimo islaidos ir kt. Paskaiciuok, kiek per metus tai kainuoja, isdalink kiekvienam menesiui...
Ar apsimoka palikti automobili kieme ir nusipirkus nuolatini vaziuoti i darba viesuoju transportu kiekvienam sprest paciam...
Comment
-
Man tai juokingai atrodo, kai keturių vietų automobiliu važiuoja vienas arba du žmonės. Mano supratimu automobilis būtinas tada, kai reikia pervežti kokius didesnius daiktus arba važiuoja trys ir daugiau žmonių. Vienam važiuoti automobiliu - komfortas, negu viešuoju transportu. Bet tai labai neekonomiška ir neekologiška.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMan tai juokingai atrodo, kai keturių vietų automobiliu važiuoja vienas arba du žmonės. Mano supratimu automobilis būtinas tada, kai reikia pervežti kokius didesnius daiktus arba važiuoja trys ir daugiau žmonių. Vienam važiuoti automobiliu - komfortas, negu viešuoju transportu. Bet tai labai neekonomiška ir neekologiška.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai apie ka as ir kalbu - noreciau kartas nuo karto vykdamas i tarkim miesto centra palaikyt ekologijos idejas, prisidet prie kamsciu mazinimo ir aukodamas savo patoguma vaziuoti visuomeniniu transportu. Bet man iseina vienoda kaina. Tai apie kokias grazias akcijas, kurios skatina persesti i viesaji transporta mes kalbame jeigu tai gaunasi ne ka pigiau nei vaziuot savo masina. O dar jie kalba apie bilietu kainu didinima. Kaip kazkas sake - motyvuoja maksimaliu pelnu, o ne visuomenes poreikiu tenkinimu, kokia funkcija turetu turet visuomeninis transportaswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNa, aš išsilaikęs teisęs svarsčiau, ar verta įsigyti automobilį, kad ir 1,2 litražo bet paskaičiavau, kad man vis tiek jo išlaikymas kainuos tikrai daugiau, nei 9,2Lt, kuriuos dabar moku už mėnesinį el. bilieto papildymą Bet gal tu jau nebe studentas ir tau galiotų visa bilieto kaina? Bet ir tokiu atveju man tikrai būtų įdomu sužinoti, kiek kainuoja automobilio išlaikymas vienai dienai + kiek kuro sunaudojama. Reikia sudėti metines kainas ir išlaidas: draudimo, padangų kainą (padalyta iš tiek metų, kiek jos gali būti naudojamos), tepalai, stabdžių skysčiai, antifrizai, langų skysčiai ir visokie kitokie skystimai kad nebūtų per daug sudėtinga, tokių dalykų, kaip gesintuvo, liemenių įsigijimas, galime neskaičiuoti, nes jie padalyti iš laiko, kiek jo praėjo nuo daikto įsigijimo, išlaidų sumą padidintų gal tik centais. Žodžiu, sudėk visas išlaidas, kokios jos, turėtum žinoti geriau, nes kai neturiu mašinos, dar ne viską nusimanau. Būtų tikrai įdomu paskaičiuoti.
Visuomeniniu transportu bus galima naudotis, kada jis bent jau priartės prie vakarų Europos lygio: VISA visuomeninio transporto sistema veiks kaip vientisas mechanizmas, o ne kiekvienas atskirai. Kai bilietus galėsi pirkti valandai, pusdieniui, dienai, ar savaitei. Kai žinosi, kad atėjęs į sustojimą 99% sulauksi autobuso, troleibuso ar kitko būtent tuo metu, kada jis turi būti, o ne kada gavos (na sakykim šitas jau vykdoma).
Paprastas dalykas. Dirbu Aleksote prie Maxima bazės. Gyvenu netoli Savanorių Hyper Maximos. Kiek man užtruks ir kiek kainuos kelionė į darbą pirmyn atgal?
O jei po darbo man reikia nuvažiuoti tarkim i Draugystės Senukus? Kiek truks kelionė?
Visuomeniniam transportui turi būti išskirtos juostos, kad jie kamščiuose nestovėtų - kitaip jų konkurencija su nuosavu transportu yra tas pats, kas kova su vėjo malūnais.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąIšlaidos mašinos išlaikymui toli gražu ne viskas. O tu įvertink nuosavo transporto patogumą, greitį ir visuomeninio nepatogumą... Kaip tai įvertinti?
Bet, jei darbas prasideda 8:00, baigiasi iki 17:00, ir tau iki darbo 5km, tai nemanau, kad automobilį verta naudoti važiavimui į darbą ir atgal. Kitas klausimas - ar iš viso verta turėti automobilį (bendriems laisvalaikio tikslams)
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNa, aš išsilaikęs teisęs svarsčiau, ar verta įsigyti automobilį, kad ir 1,2 litražo bet paskaičiavau, kad man vis tiek jo išlaikymas kainuos tikrai daugiau, nei 9,2Lt, kuriuos dabar moku už mėnesinį el. bilieto papildymą Bet gal tu jau nebe studentas ir tau galiotų visa bilieto kaina? Bet ir tokiu atveju man tikrai būtų įdomu sužinoti, kiek kainuoja automobilio išlaikymas vienai dienai + kiek kuro sunaudojama. Reikia sudėti metines kainas ir išlaidas: draudimo, padangų kainą (padalyta iš tiek metų, kiek jos gali būti naudojamos), tepalai, stabdžių skysčiai, antifrizai, langų skysčiai ir visokie kitokie skystimai kad nebūtų per daug sudėtinga, tokių dalykų, kaip gesintuvo, liemenių įsigijimas, galime neskaičiuoti, nes jie padalyti iš laiko, kiek jo praėjo nuo daikto įsigijimo, išlaidų sumą padidintų gal tik centais. Žodžiu, sudėk visas išlaidas, kokios jos, turėtum žinoti geriau, nes kai neturiu mašinos, dar ne viską nusimanau. Būtų tikrai įdomu paskaičiuoti.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą[nuvažiuojama 25 km[/URL], apvaliname iki 30 km. Pusreisis atliekamas per 70-75 min.. Per 12 val. (720 min.) autobusas nuvažiuoja 10-11 pusreisių (720/70=10,28), t.y. 330km (11x30km). Vadinasi, CNG dujomis varomas autobusas, galėdamas nuvažiuoti 450km, gali dirbti iki 16-17 val. tik su vienu kuro papildymu.
nezinau kaip kaune,t vilniuje per abu vairuotojus ,per abi pamainas susidaro ne maziau 17 darbo valandu. tiesa nuvaziuotu km susidaro tik 300-380 . be to naudoti dujini transporta zmoniu veziojimui....kai galimi visokie duju nutekejimai. kazkodel tik cekai ir tesiulo tokius savo autobusus is biednumo ,o nera nei vokisku,nei kitu rimtesniu gamintoju su tomis dujomis uzsiimanciu.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąKadangi apskritai neturet automobilio lietuvoje daugumai realiai neiseina, tai dauguma tavo paminetu eksploataciniu islaidu vistiek reikes moket. 7km x 2 x220 = ~3100km per metus. Imant 10l/100km sanaudas gausim 310 litru benzino arba duju. Arba prie 7l/100km sanaudu bus 220l dyzelio. Paemus 3lt/ltr kaina gausim 77lt uz benzina arba 55lt uz dyzeli per menesi.
Ar apsimoka palikti automobili kieme ir nusipirkus nuolatini vaziuoti i darba viesuoju transportu kiekvienam sprest paciam...
Parašė Mjso Rodyti pranešimąJus dar lyginat nuosavo automobilio pranasumus su visuomeniniu transportu. Kaip manijakai uzsicinkine del tos oro tarsos. Nesulyginami dalykai.
Parašė praeivis Rodyti pranešimąnezinau kaip kaune,t vilniuje per abu vairuotojus ,per abi pamainas susidaro ne maziau 17 darbo valandu. tiesa nuvaziuotu km susidaro tik 300-380 . be to naudoti dujini transporta zmoniu veziojimui....kai galimi visokie duju nutekejimai. kazkodel tik cekai ir tesiulo tokius savo autobusus is biednumo ,o nera nei vokisku,nei kitu rimtesniu gamintoju su tomis dujomis uzsiimanciu.
Comment
-
Su dujomis autobusus gamina visi rimti gamintojai. Paziurek bet kuri autobusu gamintoja - MB, Volvo, Scania, Neoplan, Setra, Irisbus (Iveco ir Renault) ir kitus, o tada rasyk. Be to gamtines dujos, tai ne suskystintos dujos, naudojamos lengvuosiuose. Gamtines yra lengvesnes uz ora ir nutekejimas yra menka beda - dujos isisklaido lauke - nes balionai ant stogo, o ne kaupiasi autobuso salone, variklio skyriuje ir kitose ertmese.[/QUOTE]
gal ir gamina bet mazai kur tokius eksploatuoja. koks privalumas,kad tos dujos lengvesnes uz ora ir balionai ant stogo? ant stogo-reciau tikrinsi,ne is karto aptiksi nutekejima,o nuo vibracijos itrukus kokiam vamzdeliui jis turetu efektingai atrodyti vaziuojant paskui troleibusa su kibirksciuojanciais laidais:-)))
Comment
-
Parašė Kirkas Rodyti pranešimąSkrega Tai čia ir taip aišku,kad viešuoju pigiau.Tai gal dar pradėk skaičiuot maistą,parduotuvėj rinkis su daugiau kalorijų ir pigesnį po to padalink jį iš dienos normos ir žiūrėk ar pigiau gaunas badaut ar valgyt...Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.14, 18:15.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
gal ir gamina bet mazai kur tokius eksploatuoja. koks privalumas,kad tos dujos lengvesnes uz ora ir balionai ant stogo? ant stogo-reciau tikrinsi,ne is karto aptiksi nutekejima,o nuo vibracijos itrukus kokiam vamzdeliui jis turetu efektingai atrodyti vaziuojant paskui troleibusa su kibirksciuojanciais laidais:-)))[/QUOTE]
Jei gamina, tai ir eksploatuoja. O del saugumo tai tikrai jie yra saugus. Kad ivyktu sprogimas del nutekejimo ir troleibuso kibirksties, praktsikai neimanoma.
Sprogimui reikalinga tam tikra duju ore koncentracija. Jei ji bus per maza, tai nebus jokio sprogimo. O pasiekti ore lauke didele duju koncentracija net del degtuko skersmens skyles neimanoma. Nemanyk, kad i tai nebuvo atsizvelgta konstruojant sistemas. Juk ne tik troleibusai kibirksciuoja, bet ir tramvajai vazineja... Be to, gamtines dujos transporte naudojamos jau seniai - dar pries Antraji pasaulini pradejo.
Jei ka, tai TSRS buvo masiskai buvo gaminami GAZ, ZIL sunkvezimiai pritaikyti tik gamtinems dujoms. Jie buvo eksploatuojami didmiesciuose, kadangi ne bet kur uzpildysi dujomis tokia technika. O bet kuriame TSRS didmiestyje buvo elektrinis visuomeninis transportas.
Kaip zinia, TSRs buvo prasta technine automobiliu prieziura. Nuotekiai irgi buvo, bet nesproginejo...
Jei jau taip butu sprogineje ar uzsidege, niekas nebutu leides eksploatuoti tokiu sunkvezimiu ir ju gamyba butu buvusi nutraukta.
Lietuvoje tarybinias laikais irgi tokie sunkvezimiai buvo eksploatruojami - daugiausia komunalinimae ukyje. Be to Vilniuje ir Kaunes dalis LAZ 695 autobusu buvo varomi gamtinemis dujomis ir jokio incidento nera buve...
Taip kad cia tik mitai apie duju pavoju... Taip pat ir apie elektrini transporta buvo mitu - girdi, o jei nutrenks srove... Ar nutrenke???Paskutinis taisė Al1; 2008.11.14, 18:57.
Comment
-
Jei ka, tai TSRS buvo masiskai buvo gaminami GAZ, ZIL sunkvezimiai pritaikyti tik gamtinems dujoms. Jie buvo eksploatuojami didmiesciuose, kadangi ne bet kur uzpildysi dujomis tokia technika. O bet kuriame TSRS didmiestyje buvo elektrinis visuomeninis transportas.
Kaip zinia, TSRs buvo prasta technine automobiliu prieziura. Nuotekiai irgi buvo, bet nesproginejo...
Jei jau taip butu sprogineje ar uzsidege, niekas nebutu leides eksploatuoti tokiu sunkvezimiu.[/QUOTE]
buvo,buvo. buvo ir vilniuje taksi parkas dujines volgos ,visos prasmirdusios dujomis. tik niekur nepasiteisino ir niekas po to ju nebenaudojo.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąJei ka, tai TSRS buvo masiskai buvo gaminami GAZ, ZIL sunkvezimiai pritaikyti tik gamtinems dujoms. Jie buvo eksploatuojami didmiesciuose, kadangi ne bet kur uzpildysi dujomis tokia technika. O bet kuriame TSRS didmiestyje buvo elektrinis visuomeninis transportas.
Kaip zinia, TSRs buvo prasta technine automobiliu prieziura. Nuotekiai irgi buvo, bet nesproginejo...
Jei jau taip butu sprogineje ar uzsidege, niekas nebutu leides eksploatuoti tokiu sunkvezimiu.
buvo,buvo. buvo ir vilniuje taksi parkas dujines volgos ,visos prasmirdusios dujomis. tik niekur nepasiteisino ir niekas po to ju nebenaudojo.[/QUOTE]
Tu neskiri gamtiniu duju (metanas, suslegtas, balionuose yra dujines busenos, o ne skystis), kurios naudojamos ir dyz. ir benz. varikliams ir suskystintu duju (propanas-butanas), kurios buvo ir yra naudojamos tik benz. varikliuose.
Taip, taksi buvo varomos butent suskystintomis dujomis. O sunkvezimiai ir autobusai buvo gaminami butent gamtinems dujoms.
Beje, ir dabar dauguma taksi automobiliu suskystintomis varomos. Kame problema?
Comment
Comment