Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    mano nuomone, tai galėtų vieną iš autobusų: 10 arba 37 paleisti ne senuoju maršrutu, bet palikti dabar esamą. Mat juo iki šilainių nusigaunama daug greičiau, o prarandamos tik pora stotelių. Be to, pralekiama pro Karo punktą ir senukus.

    Comment


      39-ojo autobuso trasa baigiasi Neveroniu g. Palemone, Kauno mieste, bet kartais jis vaziuoja toliau - iki Neveroniu siltnamiu, ten yra Neveronys, Kauno rajonas. Taip vaziuoja jau daugiau nei 10 m., tik anksciau Palemone apsisukdavo prie Palemono keramikos. S trol. kursuoja, o kodel turetu nekursuot? Juk yra ir tvarkarastis www.marsrutai.info/kaunas.
      Vilijampolieti, 4-aji troleibusa paleidus tavo siuloma trasa, nauda butu menka. Is Petrasiunu pilis bus pasiekiama 5, o Akliuju sankryza - 9 ir 12 trol. Siaurai mastai. 4-as daug labiau reikalingesnis per visa Savanoriu pr.
      Somi, pritarciau 10-ojo paleidimui per Jonavos g. 37-as per daznas ir geriau tegul buna naudingas Vilijampolei.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Amiko: zvelkim placiau..... Kuriam galui per visus savanorius tas T4 marsrutas, jei per visa Savanoriu ilgi jau rieda T11, T13-T14???? Is Petrasiunu Savanoriu atkarpa tarp Taikos ir Kovo-11 galima pasiekti T9 iki Akluju sankryzos ir persesti i T11, T13....... (cia kalbu apie trasas iki Vilijampoles tilto remonto).......
        cituoju viena miesto gyvenima reglamentuojanti teises dokumenta....
        "Kauno mieste maršrutų tinklas sudaromas taip, kad būtų aptarnaujamos visos, visose miesto zonose esančios užstatytos teritorijos. Miesto viešojo transporto maršrutai nesuderinti. Kai kurios linijos itin apkrautos (Savanorių pr., Vytauto pr., K.Baršausko g., Šv. Gertrūdos g., Birštono g., Kęstučio g. ir K.Donelaičio g.), o kitose viešojo transporto priemonių eismo intervalas aiškiai nepakankamas"........ tai ar ne logiska to T4 atsisakyti per visa savanoriu ilgi????
        o dabar apie aleksota.... miesto valdzia masto taip: (cituoju)
        "Birutė
        Pirma eilė:
        - mažinamas viešojo transporto eismo intervalas J.Pabrėžos g., Kalkinės g. Seniavos pl. ir Bitininkų g.
        Perspektyva
        planuojamas tinklas Kalkinės g. tęsinyje tarp Gvazdikų g. ir Seniavos pl., tarp Piliakalnio g. ir Titnago g., Šeštokų g. ir jos tąsoje iki Seniavos pl, teritorijoje tarp veiverių pl. ir Tintnago g. ( rekonstravus esamas ir nutiesus naujas gatves)
        Freda
        Pirma eilė:
        - mažinamas viešojo transporto intervalas J.Bakanausko ir Piliakalnio g.
        Perspektyva:
        - keltuvas tarp miesto centrinės dalies ir Aleksoto
        Aleksotas
        Pirma eilė:
        - mažinamas viešojo transporto eismo intervalas S.dariaus ir S.Girėno g., taip pat J.Bakanausko g.
        Perspektyva:
        - planuojamas viešojo transporto tinklas teritorijoje tarp S.Dariaus ir S.Girėno g. ir Veiverių pl. taip pat J.Bakanausko g. tąsoje ( nutiesus naujas gatves)
        - planuojamas viešojo transporto galinio sustojimo punktas ties Veiverių pl. ir J.Bakanausko g. sankryža.
        Kazliškės
        Pirma eilė:
        - mažinamas viešojo transporto intervalas Kalvarijos ir Juodelynės g.;
        - planuojamas viešojo transporto tinklas Kalvarijos g. tarp Juodelynės g. ir kelio A5.
        Perspektyva:
        - planuojamas viešojo transporto tinklas teritorijoje tarp Veiverių pl. ir kelio A1 (nutiesus naujas gatves ir rekonstravus esamas)."

        Comment


          cituoju 2 metu senumo informacija:
          2006-04-08
          Viešojo transporto sistema laukia permainų
          Tarptautiniai ekspertai ragina pertvarkyti Kauno troleibusų, autobusų ir mikroautobusų eismą

          Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko pasamdyti ekspertai vakar pristatė Kauno viešojo transporto restruktūrizavimo studiją. Pasak Savivaldos ir ekonomikos komiteto pirmininko Eligijaus Dzežulskio-Duonio, tai buvo darbinis susitikimas. “Galutinio dokumento dar teks palaukti”, - teigė politikas.

          Prieš trejus metus miesto Taryba patvirtino Kauno viešojo transporto strategiją. Su Europos ir rekonstrukcijos banku pradėta bendradarbiauti, kai buvo nuspręsta įsigyti 55 naujus autobusus. “Tuomet banko atstovai ir pasiūlė parengti restruktūrizavimo studiją. Šiuo metu su šiuo banku vyksta derybos dėl naujų troleibusų įsigijimo”, - tvirtino Savivaldos ir ekonomikos komiteto pirmininkas.

          Vakarykščiame susitikime tarptautiniai ekspertai išsakė nemažai kritinių pastabų apie Kaune veikiančią viešojo transporto sistemą. Jie konstatavo, kad maršrutų sistema yra labai paini.

          Be to, troleibusai ir autobusai važinėja per lėtai ir per retai. Keičiant maršrutų tinklą siūloma patvirtinti 9 pagrindinius maršrutus, o juos papildytų šalutiniai. Taip pat siūloma greičiau įdiegti integruoto bilieto sistemą, gatvėse įrengti specialias juostas troleibusams ir autobusams.

          Jau senokai miesto politikai kalba apie bendrovių “Autrolis” ir “Kauno autobusai” sujungimą. Tačiau, tarptautinių ekspertų nuomone, ši reforma nėra tikslinga. Su šiais teiginiais Kauno vadovai nelinkę sutikti, todėl toliau žadama analizuoti troleibusų ir autobusų parkų sujungimo galimybę.

          “Ši studija mums leis parengti konkrečių priemonių planą, kurias turėtume įgyvendinti iki 2010-ųjų. Kai kurie darbai atliekami jau dabar.

          Įsigijome naujų autobusų, vyksta derybos dėl troleibusų. Manau, kad 2007-aisiais jau turėsime ir elektroninio bilieto sistemą”, - teigė E.Dzežulskis-Duonys.

          gerbiamieji kolegos kas matet ar skaitet si dokumenta? ir kokius esminius pertvarkymus pastebejot kauno viesajame transporte nuo 2006m vidurio????

          Comment


            Klysti sakydamas, kad 9 ir 12 trol. vaziuoja Savanoriu pr. Jie tik siekia Kalnieciu pol. ir Akluju sankryza. 4 trol. paleidimas nuo Petrasiunu per Savanoriu pr. reikstu, kad Petrasiunu gyventojai gali tiesiogiai ir uz vieno bilieto kaina pasiekt Savanoriu pr. Su persedimais irgi galima, bet tai reikalautu daugiau laiko ir pinigu. Cia jau reiketu daryt keleiviu apklausa.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Taip vaziuoja jau daugiau nei 10 m., tik anksciau Palemone apsisukdavo prie Palemono keramikos. S trol. kursuoja, o kodel turetu nekursuot? Juk yra ir tvarkarastis www.marsrutai.info/kaunas.
              Tai puiku, tik pasitikslinau, negirdeti buvo jokiu pranesimu spauidai ar siaip kokios rinkodaros uzuomazgu, tai pamaniau, kad gal netycia numarino

              Comment


                Buvau sugrįžęs į Kauną porai dienu ir buvau maloniai nustebintas naujųjų švieslenčių. Informacija apie atvykimo laikus, bent centre, buvo gana tiksli. Tik keista buvo bevažiuojant 13 maršruto troleibusu, kai pranešė, kad geležinkelio stotis yra galutinė maršruto stotelė. Anksčiau to tikrai nebūdavo

                Comment


                  13-ojo troleibuso trasa nesikeite: Islandijos pl.-gel. stotis-Islandijos pl. Bet gel. stotyje troleibusas nestovi, ilsisi tik Islandijos pl. ir tavo minetas parasymas is tikruju klaidina.

                  Internete jau patalpintas 13-ojo ir 35-ojo autobusų tvarkraščiai, įsigaliosiantys nuo lapkričio 14-15 d. Kaip jau minėjau, 13-as tikrai važiuos beveik kas valandą ir susisiekimas su Minkovskių g. smarkiai suprastės. 35-ojo intervalas vietomis bus geresnis ir vietoj dabar esamo intervalo 30-40 min. labiau dominuos 30-35 min.
                  Tvarkaraščiai

                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                  kas per triperiniai komposteriai kai kuriose transporto priemonėse stovi, kur nėra ženklinimo angos priekyje???? bobučių pulkas šiandien nesėkmingai bandė žymėti, tačiau niekaip nepavyko (bandė kišti į angą šone, tačiau bergždžiai irgi)
                  Labiau triperiai ne komposteriai, bet žmonės matyt tokie buki, kad nesupranta, kad komposteris be skylės skirtas el. bilietui pažymėti. Kol kas jo žymėti nereikia, bet vėliau reikės. Tam ir trys mygtukai įmontuoti.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.10, 10:32.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Transporto skyriaus pusės metų senumo pasiūlymas dėl 35 - ojo trasos keitimo.

                    Dėl 35-ojo autobuso maršruto trasos keitimo
                    2008-04-15
                    Kauno miesto savivaldybė gauna prašymus dėl 35-ojo autobuso maršruto „Vytėnai - Kauno aviacijos gamykla" trasos pakeitimo. Prašoma šio maršruto trasą nukreipti Europos prospektu.

                    Siekdami ištirti gyventojų nuomonę teikiame informaciją apie siūlomą šio maršruto trasos pakeitimą. Atsiliepimus dėl 35-ojo autobusų maršruto trasos keitimo prašome teikti Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto skyriui, Šv. Gertrūdos g. 7 arba telefonu 20 00 15.

                    Dabar 35-ojo maršruto autobusai nuo H. ir O. Minkovskių g. iki galinės stotelės „Vinčų g." važiuoja Veiverių g., Seniavos pl., J. Pabrėžos g., Vilties gatve. Pakeitus šio maršruto trasą autobusai nuo H. ir O. Minkovskių g. iki galinės stotelės „Julijanavos vidurinė mokykla" važiuotų Europos pr., Vilties g., J. Pabrėžos g., Seniavos pl., Bitininkų gatve.
                    35-ojo autobusų maršruto trasa


                    35-ojo autobusų maršruto trasa po pakeitimo


                    http://www.kaunas.lt/190?sid=2747

                    Matyt buvo per mažai atsiliepimų, kadangi ši schema liko neįgyvendinta.

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Manau geriausias modelis butu toks:
                      1. 35 aut. marsruta daryti ratu.

                      2. 20 aut. nukreipti iki 2-ojo forto, o jei imanoma - iki Garliavos.

                      3. Siek tiek paretinti 16 aut. ir pratesti 45 nuo Kazliskiu iki Baltu pr.


                      Ka manot apie mano siuloma modeli?
                      1. amiko, šis tavo pasiūlymas nėra atradimas. Prieš mažiau nei dešimtmetį, rato principu, nuo Kauno pilies, šia trasa važiavo 7 - as ir 12 -as maršrutai, vienas priešais kitą. Tai nebuvo blogas variantas, tik neaišku kodėl jis išnyko, gal dėl per mažo keleivių srauto iš Kauno pilies ar sugalvojo, kad geriau pratęsti vieną (nr. 35 Kauno pilis - Vytėnai ) ir panaikinti du maršrutus.

                      2. Dėl šio varianto, mano nuomonė tokia pati, blogiau tikrai nebus niekam

                      3. Retinti 16 - ojo intervalą būtų ne visai gerai, dabar jis važiuoja 20-30 min. intervalu, didelę "dalį jo duonos" atima maršrutinis taksi nr. 16, važiuojantis ta pačia trasa ( išskyrus keletą autobuso reisų iki Kitron) 10 min. intervalu. Retinant būtų pasiektas neigiamas efektas autobusų atžvilgiu. Tokiu atveju žmogus ilgai nesvarsto: laukti, tarkim, valandą autobuso, ar sėsti į keliskart dažniau važiuojantį maršrutinį taksi.
                      Pratęsti 45 - ąjį, svarsytinas variantas, ypač aktualus Kazliškių gyventojams. Mano manymu dabar racionaliausia yra pratęsti maršrutus, kurių galinė stotelė Geležinkelio stotis. Taip nebūtų "sugadintos" jų esamos trasos, bet kartu būtų galima vykti toliau tuo pačiu autobusu, į kitą miesto dalį, niekur nenukrypstant, taip pat gerėja susiekimas kryptimis Aleksotas - Centras, kas yra svarbiausia jo gyventojams.

                      Ateityje galima sudaryti naujus maršrutus, pratęsti kažkuriuos, iš dabar esamų, pagal poreikius. Svarbiausia, kad dabar yra terpė vystytis šiai miesto daliai, kuri ilgą laiką buvo tarsi provincija, o ją nuo Centro skiria tik Nemunas.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą

                        Labiau triperiai ne komposteriai, bet žmonės matyt tokie buki, kad nesupranta, kad komposteris be skylės skirtas el. bilietui pažymėti. Kol kas jo žymėti nereikia, bet vėliau reikės. Tam ir trys mygtukai įmontuoti.
                        O tai kam tie mygtukai? Juk jei pasipildai, tai ir vazineji. Nejau, dar prades ir minusuot ta papildyta suma?

                        Comment


                          tai mes važinėjam su nuolatiniais, o juk bus ir kaipo vienkartinių, savaitinių ir etc

                          Comment


                            Man idomu, to komposterio veikimo principas.

                            Comment


                              infraredas

                              Comment


                                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                1. amiko, šis tavo pasiūlymas nėra atradimas. Prieš mažiau nei dešimtmetį, rato principu, nuo Kauno pilies, šia trasa važiavo 7 - as ir 12 -as maršrutai, vienas priešais kitą. Tai nebuvo blogas variantas, tik neaišku kodėl jis išnyko, gal dėl per mažo keleivių srauto iš Kauno pilies ar sugalvojo, kad geriau pratęsti vieną (nr. 35 Kauno pilis - Vytėnai ) ir panaikinti du maršrutus.
                                2. Dėl šio varianto, mano nuomonė tokia pati, blogiau tikrai nebus niekam
                                3. Retinti 16 - ojo intervalą būtų ne visai gerai, dabar jis važiuoja 20-30 min. intervalu, didelę "dalį jo duonos" atima maršrutinis taksi nr. 16, važiuojantis ta pačia trasa ( išskyrus keletą autobuso reisų iki Kitron) 10 min. intervalu. Retinant būtų pasiektas neigiamas efektas autobusų atžvilgiu. Tokiu atveju žmogus ilgai nesvarsto: laukti, tarkim, valandą autobuso, ar sėsti į keliskart dažniau važiuojantį maršrutinį taksi.
                                Pratęsti 45 - ąjį, svarsytinas variantas, ypač aktualus Kazliškių gyventojams. Mano manymu dabar racionaliausia yra pratęsti maršrutus, kurių galinė stotelė Geležinkelio stotis. Taip nebūtų "sugadintos" jų esamos trasos, bet kartu būtų galima vykti toliau tuo pačiu autobusu, į kitą miesto dalį, niekur nenukrypstant, taip pat gerėja susiekimas kryptimis Aleksotas - Centras, kas yra svarbiausia jo gyventojams.
                                1. Žinau, kad neatradimas, todėl ir siūliau tokį variantą, nes jis buvo geras. Apie 2000 m. vyko "Kauno autobusų" maršrutų reorganizavimas. Buvo sujungtas 24 maršrutas su 22, o vietoj 7 ir 12 - pratęstas 35-tas. Buvo ir kitų pertvarkymų.
                                2. Kad niekam nebus blogiau, tai klysti. Bus blogiau vežėjams, padidės konkurencija. O per didelė konkurencija gali reikšti kai kurių maršrutų žlugimą, kas vėl gali įtakoti suprastėjusį keleivių išvežiojimą. Todėl daug naujų maršrutų prikurti negalima, nes tai gali tapti nesveika konkurencija.
                                3. Na, jei 16-tas nebūtų praretitas, kažin ar būtų galima 45-tą paleisti kas 30 min. - Kazliškiuose tam per mažai keleivių.

                                Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                O tai kam tie mygtukai? Juk jei pasipildai, tai ir vazineji. Nejau, dar prades ir minusuot ta papildyta suma?
                                Svarstė ir apie minusavimo iš sąskaitos variantą, tik nežinau ar priėmė.

                                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                Transporto skyriaus pusės metų senumo pasiūlymas dėl 35 - ojo trasos keitimo.

                                Matyt buvo per mažai atsiliepimų, kadangi ši schema liko neįgyvendinta.
                                Atsiliepimų buvo daug, bet Transporto skyrius, žinodamas, kad netolimoje ateityje vis tiek bus atidaryta Europos pr. nuokalnė ir reikės pertvarkyti maršrutus, matyt, nenorėjo kaitolioti maršrutų. Maršruto trasos pakeitimo įsisavinimas trunka apie pusę metų, o naujo maršruto - metus.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.11, 14:30.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Lietuvos kelius išbandys ekologiškiausias autobusas
                                  2008-11-11
                                  Lapkričio 11 dieną, 12.30 val., Kauno pilies aikštelėje bus pristatomas naujos markės autobusas TEDOM C12G - pati ekologiškiausia keleivinio transporto priemonė. Šios markės automobilių oficiali atstovė Lietuvoje UAB „Autoidėja".

                                  Naujas čekiškas autobusas TEDOM prie Kauno pilies kursuos Kaune ir visuomenei demonstruos naujus keleivinio transporto ekologijos standartus. Iš kitų mieto autobusų šis išsiskirs ryškia oranžine spalva ir užrašais „CNG". TEDOM markės autobusai yra gaminami Čekijos mieste Trebič.

                                  „UAB „Kauno autobusai" šiuo metu tik projektuoja suspaustų dujų degalinę bendrovės teritorijoje, kurioje bus galima užsipilti CNG dujų. Statyba numatoma kitais metais. Šis autobusas yra tik bandomasis Kauno miesto sąlygomis. Išbandysime, kokios autobuso galimybės važiuojant su keleiviais, kylant į kalną. Po bandymų bus aišku, ar pasiteisintų sprendimas įsigyti tokius autobusus", - teigė UAB „Kauno autobusai" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

                                  CNG degalinių tinklo plėtotojos Lietuvoje UAB „Autoidėja" vadovo Laimono Dapšio teigimu, šis autobusas yra geriausia CNG privalumų iliustracija, parodysianti, jog keleivinis transportas gali būti kitoks nei iki šiol buvo įprasta - tylus ir neteršiantis oro.

                                  CNG varomas TEDOM C12G autobusas atitinka „EURO 5" standartus ir ekologiškumu lenkia šiuo metu Lietuvos miestuose kursuojančius autobusus, kurie geriausiu atveju atitinka gerokai žemesnius „EURO 3" standartus.

                                  „Siekiame, kad CNG degalų privalumais - ekologiškumu bei pigumu - įsitikintų kuo daugiau gyventojų ir tikime, jog mūsų žingsniai - pirmoji degalinė bei draugiški aplinkai autobusai - prisidės prie aplinkosaugos padėties gerinimo Lietuvoje", - sako L. Dapšys.

                                  Tarybos sekretoriato informacija
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    amiko: Va,is Vilniaus jis jau isvaziavo...
                                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                    Comment


                                      Kaunas planuoja pirkti naujus ekologiškus autobusus ir branginti bilietus
                                      www.delfi.lt

                                      Kauno savivaldybė planuoja pirkti naujus, ekonomiškus dujomis varomis autobusus. Neatmetama, kad įsigijus brangias transporto priemones bus pabranginti ir viešojo transporto bilietai. Kaune antradienį pristatytas autobusas TEDOM C12G, kuris bus išbandytas ir svarstoma galimybė pirkti tokio modelio autobusus.

                                      „Kauno autobusai" šiuo metu tik projektuoja suspaustų dujų degalinę bendrovės teritorijoje, kurioje bus galima užsipilti CNG dujų. Statyba numatoma kitais metais. Šis autobusas yra tik bandomasis Kauno miesto sąlygomis. Po bandymų bus aišku, ar pasiteisintų sprendimas įsigyti tokius autobusus", - teigė UAB „Kauno autobusai" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

                                      http://tv.delfi.lt/video/mlX6EOz8/

                                      Comment


                                        2. Kad niekam nebus blogiau, tai klysti. Bus blogiau vežėjams, padidės konkurencija. O per didelė konkurencija gali reikšti kai kurių maršrutų žlugimą, kas vėl gali įtakoti suprastėjusį keleivių išvežiojimą. Todėl daug naujų maršrutų prikurti negalima, nes tai gali tapti nesveika konkurencija.


                                        Čia jau įžvelgiu kažkokį interesų konfliktą, vieno maršruto, vienos įmonėlės priešpastatymą viso miesto transporto sistemos interesams. To neturėtų būti.

                                        Comment


                                          Parašė normalus Rodyti pranešimą
                                          Kaunas planuoja pirkti naujus ekologiškus autobusus ir branginti bilietus
                                          www.delfi.lt

                                          Kauno savivaldybė planuoja pirkti naujus, ekonomiškus dujomis varomis autobusus. Neatmetama, kad įsigijus brangias transporto priemones bus pabranginti ir viešojo transporto bilietai. Kaune antradienį pristatytas autobusas TEDOM C12G, kuris bus išbandytas ir svarstoma galimybė pirkti tokio modelio autobusus.

                                          „Kauno autobusai" šiuo metu tik projektuoja suspaustų dujų degalinę bendrovės teritorijoje, kurioje bus galima užsipilti CNG dujų. Statyba numatoma kitais metais. Šis autobusas yra tik bandomasis Kauno miesto sąlygomis. Po bandymų bus aišku, ar pasiteisintų sprendimas įsigyti tokius autobusus", - teigė UAB „Kauno autobusai" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

                                          http://tv.delfi.lt/video/mlX6EOz8/
                                          Kad dar neseniai brangino motyvuodami degalais ir atlyginimais. Degalai nuo to karto atpigo, atlyginimai neaisku ar kilo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X