važiuojant nuo centro, stotelėje "Laisvės alėja" blogai veikia pirma švieslentės eilutė (joje laikas nerodomas). O nepiko metu, ar švenčių dienomis, tai 4 eilučių pilnai užtenka. Aišku, kad jei tau reikalingas aut ar tro numeris nerodomas, tai jo laukti reikės ilgai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Galima paklausti, koks praktinis tikslas tų švieslenčių? Ar čia tik psichologinis faktorius - žinai už kiek laiko atvažiuos ar kiek laukti stotelėje. Vis tiek kaip laukei vieno troleibuso/autobuso - taip ir lauksi, kol neatvažiuos: o ar laika rodo, koks skirtumas...Žinoma populiariems maršrutams ir didelio judėjimo stotelėse tai yra pliusas.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąGalima paklausti, koks praktinis tikslas tų švieslenčių? Ar čia tik psichologinis faktorius - žinai už kiek laiko atvažiuos ar kiek laukti stotelėje. Vis tiek kaip laukei vieno troleibuso/autobuso - taip ir lauksi, kol neatvažiuos: o ar laika rodo, koks skirtumas...Žinoma populiariems maršrutams ir didelio judėjimo stotelėse tai yra pliusas.
Beje, jei šią sistemą taiko daugelis pasaulio miestų, tai reiškia kad tai efektyvu ir reikalingaدائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė L33T Rodyti pranešimąKiek žinau tokie Kinijoje dirba"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ
Posėdžio data – 2008-10-28
Laikas – 13.30 val.
Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl keleivinio transporto maršrutų atnaujinus eismą Vilijampolės tiltu.
2. Dėl 35-ojo autobusų maršruto keitimo.
3. Dėl 13-ojo autobusų maršruto keitimo.
4. Dėl keleivinio transporto stotelių Verkių gatvėje.
5. Dėl keleivinio transporto stotelių A. Juozapavičiaus prospekte.
6. Dėl 18-ojo autobusų maršruto.
7. Dėl UAB „Greitasis taksi“ išduotos kelių transporto veiklos licencijos vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi panaikinimo.
8. Dėl UAB „Dresita“ išduotos kelių transporto veiklos licencijos vežti keleivius lengvaisiais automobiliais taksi panaikinimo.
9. Dėl J. Pranevičienės įmonei išduotos kelių transporto veiklos licencijos vežti keleivius vietiniais maršrutais panaikinimo.
10. Dėl G. Tamošiūno įmonei išduotos kelių transporto veiklos licencijos vežti keleivius vietiniais maršrutais panaikinimo.
Komisijos pirmininkė Jūratė Matekonienė
Comment
-
Kadangi pats neturėjau laiko, tai nedalyvavau tame posėdyje ir negaliu pasakyti, kas nuspręsta. Sprendžiant iš naujai pastatytų transporto stotelių už M. K. Čiurlionio tilto, Europos pr. pradžioje, turėtų būti paleistas bent vienas autobusų maršrutas. Pats asmeniškai neįsivaizduoju, kaip 35-as autobusas sugebėtų aprėpti visą Europos pr. dalį nuo Čiurlionio tilto iki Veiverių g. (gyventojai labai pageidauja), taip pat apimti senos trasos dalį - Minkovskių g., Seniavos pl., Pabrėžos g.
Įmanomi įvairūs variantai. Svarbiausia, manau, reikėtų koreguoti 35-ojo maršruto trasą, kad Pabrėžos g., Seniavos pl. gyventojai centrą pasiektų greičiau. Gal kas nors pasiūlytų variantus, kaip galėtų būti koreguojami esami autobusų maršrutai, sukurti nauji?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pirmas variantas, kurį matau, pratęsti 20 - ojo maršruto trasą nuo Geležinkelio stoties per Čiurlionio tiltą, Europos pr., Veiverių gatve iki II - ojo forto, tokiu atveju reikia ir didinti mašinų skaičių, tankinti grafiką, dabartinis, kai yra vienas ar du reisai per valandą, didelės gyvybės neatneštų į Aleksotą. Tokia maršruto trasa ne tik pagerintu Aleksoto susisiekimą su centru, bet ir būtų reikalinga tolimesnių rajonų gyventojams, kaip Eigulių, Kalniečių.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąPirmas variantas, kurį matau, pratęsti 20 - ojo maršruto trasą nuo Geležinkelio stoties per Čiurlionio tiltą, Europos pr., Veiverių gatve iki II - ojo forto, tokiu atveju reikia ir didinti mašinų skaičių, tankinti grafiką, dabartinis, kai yra vienas ar du reisai per valandą, didelės gyvybės neatneštų į Aleksotą. Tokia maršruto trasa ne tik pagerintu Aleksoto susisiekimą su centru, bet ir būtų reikalinga tolimesnių rajonų gyventojams, kaip Eigulių, Kalniečių.
1. Siūlomas maršrutas darkytų esamą sistemą, kuomet iš Vytauto pr. vienos gatvės pusės į Aleksotą vežtų 12-as autobusas, o iš kitos gatvės pusės - 20-as autobusas.
2. Į Eigulius dabar susisiekti galima greičiau 50-uoju autobusu, nei būtų galima nuvažiuoti 20-uoju autobusu.
3. Abejoju, ar 2-ojo forto transporto žiedas pajėgus priimti 2 maršrutus kaip maršruto pabaigą. Stotelėje ir taip į žiedą užsuka 6 ir 16-as autobusas ir stovi 12-as autobusas.
Pratęsus siūlomu variantu 20-ą autobusą, jis naudos duotų tik Aleksoto gyventojams, norintiems greičiau nuvykti į stotį ir norintiems nuvažiuoti į Vydūno al., Krėvės pr.
Nepamirškime, kad anksčiau kai iš 2-ojo forto važiavo 20-as autobusas Europos pr., jis surinko keleivių kiekį, nes tai buvo vienintelis autobusas iš Aleksoto tiesiogiai vežantis iki ant Parodos kalno esančios bibliotekos, vienintelis autobusas, šiek tiek greičiau nuvežantis iki stoties, vienintelis autobusas, vežantis dalimi Kovo 11-osios g.
Dabar 6-as maršrutas didelę dalį tų keleivių išvežioja.
Taip pat abejoju, ar Europos pr. gyvenančius žmones tenkintų toks autobuso maršrutas. Nemanau, kad Europos pr. bus paleisti du ar daugiau autobusų, todėl tai turi būti per centrą važiuojantis maršrutas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
amiko:
1. jei 20 važiuotų iki 2ojo forto, tai dubliuotųsi tik 3-4 paskutinės stotelės. Taigi, jei nori važiuoti iki aleksoto pradžios - lauki 12 arba 6, o jei nori nulėkti iki Fredos, ar iki maximos bazės nuo autobusų stoties, tai nereikėtų ilgai apvažinėti 12 autobusu aplinkui, bet būtų galima "nukirsti kampą" per fredą. Ypač, turint omeny, kad ten daug platesnė gatvė (ypač šeštadieniais nereikėtų laukti aleksoto turgaus kamštyje)
2. Į eigulius, manau, niekas nevažiuoja nei 20 nei 50 autobusu. Atkarpa nuo Kauno pilies iki šiaurės pr buvo skirta labiau tiems, kas gyvena pakeliui. o 20 autobusas šioje atkarpoje turėtų likti vien jau todėl, kad turėdamas mėnesinį transporto bilietą turėčiau galimybę nuvažiuoti ten, kur man reikia naudodamasis juo (manau, kad būtent dėl to aš net negalvoju naudotis 50 autobusu)
3. 2-o forto žiedas yra pajėgus priimti dar porą autobusų, ypač, jei ten būtų uždraustas lengvųjų automobilių stovėjimas (prekybinis taškas). O jei dar būtų subalansuotas 12 ir 20 autobusų darbo-poilsio grafikas, tai ten autobusai sutilptų laisvai.
anksčiau, tiesa, fredoje buvo ir mažiau gyventojų. Ir spėk, kas pirmiau turi atsirasti, ar geras susisiekimas visuomeniniu transportu, ar gyventojai, kurie tuo transportu naudojasi? Kadangi Kaune atsirado tokia nauja ir plati transporto arterija, tai Freda tapo vienu patraukliausiu mikrorajonų gyventojams, vadinasi pradžiai pro ten reikia praleisti patogų maršrutą, ir ateity peržiūrėti, ar dar nereikia daugiau.
Ai, ir dar, piko metu 6 autobusas važiuoja pilnut pilnutėlis į miestą. Ir vien dėl to aš manau, kad 20 autobuso maršrutą užbaigus ties 2uoju fortu, daug patogiau būtų visiems su 12 važiuoti kur nors iki Garliavos (ypač tai būtų patogu studentams)Paskutinis taisė somis; 2008.11.03, 21:55.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPats asmeniškai anksčiau buvau už tokį maršrutą, bet dabar mano nuomonė priešinga, nes:
1. Siūlomas maršrutas darkytų esamą sistemą, kuomet iš Vytauto pr. vienos gatvės pusės į Aleksotą vežtų 12-as autobusas, o iš kitos gatvės pusės - 20-as autobusas.
2. Į Eigulius dabar susisiekti galima greičiau 50-uoju autobusu, nei būtų galima nuvažiuoti 20-uoju autobusu.
3. Abejoju, ar 2-ojo forto transporto žiedas pajėgus priimti 2 maršrutus kaip maršruto pabaigą. Stotelėje ir taip į žiedą užsuka 6 ir 16-as autobusas ir stovi 12-as autobusas.
Pratęsus siūlomu variantu 20-ą autobusą, jis naudos duotų tik Aleksoto gyventojams, norintiems greičiau nuvykti į stotį ir norintiems nuvažiuoti į Vydūno al., Krėvės pr.
Nepamirškime, kad anksčiau kai iš 2-ojo forto važiavo 20-as autobusas Europos pr., jis surinko keleivių kiekį, nes tai buvo vienintelis autobusas iš Aleksoto tiesiogiai vežantis iki ant Parodos kalno esančios bibliotekos, vienintelis autobusas, šiek tiek greičiau nuvežantis iki stoties, vienintelis autobusas, vežantis dalimi Kovo 11-osios g.
Dabar 6-as maršrutas didelę dalį tų keleivių išvežioja.
Taip pat abejoju, ar Europos pr. gyvenančius žmones tenkintų toks autobuso maršrutas. Nemanau, kad Europos pr. bus paleisti du ar daugiau autobusų, todėl tai turi būti per centrą važiuojantis maršrutas.
Dėl dubliavimosi, tai pats 12 - tas dubliuojasi su 6 - tu atkarpoje Centras - Veiverių g., bet dėl jų surenkamo keleivių kiekio, tokios trasos keitimo niekas nesvarsto.
2 . 50 - tas šiuo atveju nepriimtinas dėl nevieningos bilietų sistemos, dėl greičio dar verta padiskutuoti, ar labai didelis skirtumas būtų važiuojant abiem maršrutais tarkim iki Europos pr./Veiverių g. sankryžos. Šiuo atveju 20 - tas tik jam ir būtų konkurencingas, paimtų dalį keleivių, kurie nevžiuoja iki Mastaičių, o išlipa Aleksote, todėl nelabai patiktų "Merulos" vadovams. Reikia atsižvelgt į miestiečių interesus pirmoje eilėje, o ne į verslininkų.
3. Dėl to mažiausiai reiktų pergyventi, dėl maršrutų trasos skirtumų, grafiką galima pakoreguoti, kad nesusidarytų autobusų sankaupa, keli papildomi autobusai nesudarytų sunkumų dėl vietos.
Būtina šią gatvę integruoti į viešojo trasnporto sistemą, ji turi galimybių Aleksotą paversti patogiu susisiekimo atžvilgiu rajonu. Dabar jis tarsi atskiras regionas, atskirtas nuo miesto, į kurį kelias veda tik viena gysla - Aleksoto tiltu. Autobusai kursuoja per retai ir ilgai. Reikia paminėti, kad susiekimas juo reikalingas ne tik Fredos miestelio gyventojams, bet ir Europos pr. esančių įmonių darbuotojams, kurų ten yra nemažai - Stiklo fabrikas Aleksotas, Samsonas, už Veiverių g. sankryžos daug firmų yra buvusio Mėsos kombinato patalpose, Valstybinė mokesčių inspekcija.
Comment
-
Somi:
1. Gal ir sutinku, bet per tas kelias stoteles Aleksote kažin ar 20-as surinktų normaliai žmonių (neskaitant Europos pr.), nes jis vežtų tik iki Vytauto pr., toliau keleiviams nėra aktualu. Kalbu apie srautinį pasiskirstymą. Reikėtų išspręsti tokias problemas: a) pagerinti susisiekimą iš Europos pr. dalies, kur dabar nevažiuoja autobusai su centru, Savanorių pr.; b) pagreitinti susisiekimą nuo Seniavos pl., Pabrėžos g. iki centro, taip pat sudaryti trasą taip, kad iš minėtų gatvių mokiniai, geriausia tiesiogiai, pasiektų Dobkevičiaus vid. m-klą, esančią prie Vytauto Didžiojo (Aleksoto) tilto.
Taip pat Europos pr. nuokalnės atidarymas turėtų padaryti teigiamą naudą žmonėms dėl susisiekimo iš Aleksoto iki Urmo bazės pro Baršausko g. Be to, reikėtų pasvarstyti ir apie greitesnį susisiekimą iš Garliavos.
2. Į Eigulius nuo Aleksoto nėra labai daug keleivių, bet keliolika nuolatinių yra. Aleksote jie gyvena, o Eiguliuose dirba. Tai įrodo ir 81-ojo maršrutinio taksi trasa - ji eina nuo Eigulių pro Aleksotą į LŽŪU ir Ringaudus. Didžiausias srautas nuo Eigulių yra iki Mastaičių (studentai).
Maršrutas nuo Kauno pilies iki Eigulių pro Jonavos g. yra gyvybiškai svarbus žmonėms, gyvenantiems Eiguliuose, Kalniečiuose, Dainavoje ir dirbantiems įvairiose įmonėse, esančioje Jonavos g. Senais laikais čia labai daug važiuodavo į Drobę, dabar ji artėja prie bankroto, mažinamas darbuotojų skaičius ir keleivių srautas mažesnis. 20-as autobusų maršrutas būtų populiaresnis, jei važiuotų ratu Gelež. stotis - Kauno pilis ir pro centrą, ir esama trasa.
3. 6-as maršrutas suretintas, lyginant su laikotarpiu, kaip kursavo kai buvo uždarytas Aleksoto tiltas remontui, nes Kauno rajono savivaldybė "Kauno autobusams" turi mokėti kompensacijas už nuvažiuotus kilometrus. Todėl "Kauno autobusai" pasidarė gan taupų tvarkaraštį, kai nuo Garliavos 7 val. darbo dieną važiuoja tik 2 autobusai. Kauno rajono savivaldybė labiau palaiko "savo" maršrutą (rajono vežėją) - 50-ąjį autobusą, nors jo trasa tinkama ne visiems. Antras "Kauno autobusų" maršrutas bent jau artimiausius metus nebus pratęsiamas, nes rajono savivaldybei tai kainuotų papildomai.
Parašė Raivo Rodyti pranešimą<...>Reikia paminėti, kad susiekimas juo reikalingas ne tik Fredos miestelio gyventojams, bet ir Europos pr. esančių įmonių darbuotojams, kurų ten yra nemažai - Stiklo fabrikas Aleksotas, Samsonas, už Veiverių g. sankryžos daug firmų yra buvusio Mėsos kombinato patalpose, Valstybinė mokesčių inspekcija.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.03, 23:31.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
amiko:
Pasikartosiu - pradžioje per tas stoteles niekas keleivių daug nesurinktų. Bet po kelių metų, kai žmonės pamatytų, kad čia kursuoja gana normalus viešasis transportas, galbūt būtų suinteresuoti daugiau apsigyventi šiose teritorijose, ir naudotis tuo viešuoju transportu. t.y. pirmiau turi atsirasti ne keleiviai, o viešasis transportas (šiuo atveju)
a) pradžiai manau, kad užtektų 20 autobuso, kuris veža tikrai pakankamai į daug taškų. Jei jau būtų didesnis keleivių srautas - tuomet galima galvoti apie antro maršruto sukūrimą/koreagavimą.
b) Aš manau, kad Dobkevičiaus mokyklos pasiekiamumas gal ir naudingas, bet gal šitą išspręstų nedidelis 35 aut maršruto pakoregavimas kažkokiu būdu? Nes per Naująją nuokalnę ir Čiurlionio tiltą autobuso reisas yra būtinas.
2. Dėl 20 maršruto su tavim nesutinku, nes iš Eigulių dabar tikrai gana lengvai iki centro/pilies galima nusigauti troleibusais, kurie kursuoja daug dažniau negu 20/50 autobusai.
3. Keista ta Kauno rajono savivaldybė. Taigi Garliavoj gyvenančių žmonių mokesčiai tai jiems eina. Čia jau garliaviečiai turėtų parėkauti savo išrinktiesiems, nes, kaip supratau, miestas tam neprieštarauja.
Comment
-
Abejoju ar duotų naudos garliaviškių rėkavimai, savivaldybėje esantys yra suinteresuoti, kad padėtis išliktų tokia. Dėl ko, palieku laisvę interpretuoti patiemswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Veiverių g. tuoj pat stotelė prie perėjos, nuo kurios paeiti keletą žingsnių iki VMĮ ir Mėsos kombinato teritorijos ne problema, žmonės dar ne tokie išlepę, kad privežt reiktų "iki durų". Bet ne tame esmė, paminėjau gausą objektų, kurie kasdien sutraukia didelę žmonių koncentraciją, o kur ji yra, ten atsiranda ir būtinybė nukeliauti. Manau yra jau didelis laimėjimas, jei keleiviui sutaupomas kelionės laikas, kai tą patį tašką gali pasiekti vienu autobusu, be persėdimų.
Pastebėjimas dėl Jonavos g. , be 20 - to, iš Eigulių iki minėtos Drobės važiuoja ir tas pats "Merulos" 50- tas maršrutas , aišku ne taip tiesiai, bet tikslą pasiekia.Paskutinis taisė Raivo; 2008.11.04, 01:05.
Comment
-
Man, kaip nekauniečiui, atrodo, kad galima kažką padaryti su 16 maršrutu - nuo Savanorių pr. paleisti per centrą, Europos pr., o poilsio dienomis darbo laiką pailginti iki ~20-20:30 val. Nors, kita vertus, čia jau kentės greitesnis susisiekimas su tolesniais rajonais ir atkirsta Aleksoto poliklinikos stotelė. Įdomu būtų sužinoti šio sprendimo trūkumus ir privalumus iš tikrų kauniečių.
Comment
-
Is Kazliskiu labai daug ryte vaziuoja mokiniu i Dobkeviciaus vid. mkla ir islipa Aleksoto tilto stoteleje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąAišku. O pvz. 16 maršruto skaidymas į 2 dalis, kai 1 dalis per Aleksotą,o 2 dalis per Europos pr.?
Comment
Comment