Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė audrytis Rodyti pranešimąJei prieš nosį užsidaro Solario durys, gali įkišt koją Durys pajutusios kliūtį atsidarys atgal
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai ir škodos taip pat, kiek teko matyt. Bet kalbu apie atvejus, kai durys jau užsidarė, o tu pribėgi prie troleibuso...
Comment
-
Parašė audrytis Rodyti pranešimąKaune škodos taip nesielgia Kai prispaus tai jau prispaus
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąArba išvis neužsidarys durys, kai sausakimšas. Vilniuj teko matyt, kad žmogus tik pusiau įlipo, o durys jau nebepajėgia užsidaryt ir pradėjo važiuot. Iššoko po to iš judančio...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąUzsienyje autobusui stovint marsruto gale buna uzdarytos durys, keleivis, noredamas ilipti, atsidaro duris pats.
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Informacinės švieslentės
2008-10-30 16:45:00
Spalio 31 dieną 35-iose Kauno viešojo transporto stotelėse pradės veikti viešojo transporto keleivių ilgai laukta naujovė - informacinės švieslentės, kuriose minutės tikslumu bus rodoma informacija apie į stotelę atvykstančius autobusus arba troleibusus.
Autobusų ir troleibusų vairuotojams, dėl įvairių priežasčių (gedimai, transporto spūstys ir t.t.), ne visada pavyksta laikytis iš anksto sudarytų ir stotelėse skelbiamų eismo tvarkaraščių, todėl keleivis, laukiantis vėluojančio autobuso arba troleibuso yra paliekamas nežinioje ar laukiama transporto priemonė atvyks. Didžiausias diegiamos sistemos privalumas - keleiviams bus pateikiama reali esamos situacijos informacija apie atvykstančias transporto priemones ir tikslų jų atvykimo laiką.
Nors dauguma senųjų ES šalių narių didieji miestai panašias sistemas naudoja jau keletą metų, Kaunas bus pirmasis miestas Lietuvoje savo gyventojams ir svečiams pristatęs šią naudingą informavimo priemonę. Įgyvendinant minėtą sistemą, į visus Kauno miesto viešojo transporto autobusus ir troleibusus buvo įdiegta speciali įranga, sekanti transporto priemonių judėjimą ir apskaičiuojanti, kada tiksliai konkretus autobusas arba troleibusas atvyks į tam tikrą stotelę, viso šio proceso rezultatą stotelėje laukiantys keleiviai galės išvysti švieslentėje, kurioje bus matoma kokia transporto priemonė atvyksta ( T- troleibusas, A - autobusas), maršruto numeris, kelionės kryptis ir už kiek laiko laukiama transporto priemonė atriedės į stotelę. Vienu metu švieslentėje bus pateikiama informacija apie keturias greičiausiai atvyksiančias priemonės, esant poreikiui, taip pat bus teikiama ir kita keleiviams aktuali informacija.
Keleivių informavimo sistema, kaip projekto „Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" dalis, buvo įdiegta naudojant ES struktūrinių fondų paramą.
Šaltinis: www.kaunoaleja.lt
Comment
-
Nuvylė tai, kad rodyt tik 4 transporto priemones. Centre darbo dienomis į stotelę vienu metu būna atvyksta 3, 4, būna ir 5 visuomeninio transporto priemonės. Galėtų būti bėganti eilutė iš viršaus į apačią. Tokiu būdu būtų galima sutalpinti kad ir 30 artimiausiu metu atvyksiančių maršrutų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Chipsas Rodyti pranešimąPastebėjau ,kad ne visur dar veikia švieslentės.Kai kuriose vietose rašo tik laiką ir datą,o kitose veikia normaliai rodo ir atvykstančius maršrutus.دائما الليتوانيه
Comment
-
Patikslinu informacija del 50 autobuso marsruto vaziavimo i Karmelavos kapines. Deja, simet nebus organizuojami papildomi marsrutai is K. pilies ir Kalnieciu pol. i kapines. Tiksliai nezinau kas, ar Merula savo noru atsisake, nusprendus, kad neverta konkuruoti su 29A marsrutu, arba naujiems marsrutams nepritare rajono savivaldybe sia savaite vykusiame posedyje. Taigi i Karmelavos kapines bus galima nuvykti tik 29A autobusu ir 50 autobusu, kuris i kapines vaziuos iprastu grafiku. Taip pat i kapines turetu vezt ir 120 marsrut. taksi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
geras video apie veikima svieslenciu is vieno blogo... na ir jo nuomone sutampanti su mano...
Kauno viešojo transporto naujovė (video)
Pagaliau atėjo ta diena, kai kauniečiai kažką pirmesni už vilniečius, klaipėdiečius ar net šiauliečius ir panevėžiečius įsidiegė. Taip nutiko su moderniomis švieslentėmis, kurios kaba aukštai, šviečia ryškiai ir bando viešojo transporto lūkuriuojančius miestiečius informuoti apie realų transporto atvykimo į stotelę laiką. Kaip viename interviu sakė Kauno transporto GURU p.Keras, šios už Europos pinigus įrengtos švieslentės pakeis įprastinį popierinį tvarkaraštį, kuriame negalima atvaizduoti pasikeitimų realiame laike.
Todėl šiandien, kaip tyčia atsiradęs Kaune, iš kart nutariau užfilmuoti vieną iš naujųjų švieslenčių. Filmavau piko metu, todėl nei kiek nenustebau, kaip švieslentė rodė daugiau popierinę, nei realią tvarkaraščių informaciją. Tačiau pastebėjau, jog troleibusai į švieslentėje rodomą laiką dažniausiai suspėja, tačiau kartais atsinaujina minučių skaičius, kuris nurodo, kiek liko laukti vieno ar kito troleibuso. Kalbant apie autobusus, toks jausmas, jog autobusų parkas Kaune yra atskira respublika, todėl jų grafikai nuo realios situacijos ženkliai skiriasi. Bet čia tikriausiai tik todėl, kad troleibusai sujungti su tom švieslentėm, o autobusai ne. Bet tikriausiai tai tik laiko klausimas.
Galvojau, kaip pati sistema įdiegta. Viskas, ką sugalvojau tai tai, kad kai troleibuso vairuotojas paspaudžia mygtuką, kuris ištransliuoja stotelės pavadinimą per garsiakalbį, duomenys persisiunčia į švieslentę, ir parodo, jog sekančioj stotelėj iki atvykimo liko laukti 3min, o sistema jau automatiškai laikus skaičiuoja, žinodama, kiek transporto priemonė nuo vieno taško iki kito važiuoja.
Taigi, kaip pati sistema veikia, galite pamatyti video reportažėlyje.
P.S.
Sistemos smerkt stipriai dar tikrai nereikėtų, nes ji Kaune veikia tik pirma diena. Galbūt laikui bėgant, net ir koks Kauno meras galės rytinį sveikinimą nusiųst miestiečiams tiesiai į švieslentę iš savo mobiliako
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąGalvojau, kaip pati sistema įdiegta. Viskas, ką sugalvojau tai tai, kad kai troleibuso vairuotojas paspaudžia mygtuką, kuris ištransliuoja stotelės pavadinimą per garsiakalbį, duomenys persisiunčia į švieslentę, ir parodo, jog sekančioj stotelėj iki atvykimo liko laukti 3min, o sistema jau automatiškai laikus skaičiuoja, žinodama, kiek transporto priemonė nuo vieno taško iki kito važiuoja.Dear Sir,
Comment
-
Nu tai cia ir yra GPS budu nustatoma..
" Įgyvendinant minėtą sistemą, į visus Kauno miesto viešojo transporto autobusus ir troleibusus buvo įdiegta speciali įranga, sekanti transporto priemonių judėjimą ir apskaičiuojanti, kada tiksliai konkretus autobusas arba troleibusas atvyks į tam tikrą stotelę,"
Comment
-
Nuostabus dalykas.Šiandieną bent tris karus neapvylė.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
Comment