Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas atsitiko su Skodomis 15Tr Kaune?Girdejau kad buvo sutrumpinti bet vistiek nzn,gal kas zino?
    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

    Comment


      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
      O kas atsitiko su Skodomis 15Tr Kaune?Girdejau kad buvo sutrumpinti bet vistiek nzn,gal kas zino?
      Is viso jos buvo Kaune 5. Pirmoji (nr.328) sudegė apie 1994 m. Kitos dvi (303 ir 304) buvo nurašyti kažkur 1999 m. Likusios dvi (327 ir 329) 2005 m. sutrumpintos ir paverstos Skodomis 14tr.

      Comment


        audrytis : O foto nera situ 327 ir 329 ?
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          audrytis : O foto nera situ 327 ir 329 ?
          Sutrupintu ar ilgu? Siaip savo neturiu, bet internete galima rasti ir vienu ir kitu.

          Comment


            Nu man idomu sutrumpitu foto,nes niekur nemaciau,bet ir jeigu galima tai ir ilgu
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Parašė daktaras Rodyti pranešimą
              /\ nu žinau, kad donelaičio, stotelė juk gedimino gatvės bet kai po valandos po tavo žinutės išlipau toje stotelėje, tai ekranas neveikė...
              Jo, dabar važiuodamas irgi pastebėjau.Matyt ryte tik testavo.
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                bet šiaip irgi gerai tokios naujienos - vadinasi projektas nestovi vietoje, matyt greitu laiku tikrai paleis jas

                Comment


                  ooo kažkada iš šitos škodos buvo naujos ir gražios (čia atsakymas į audryčio pranešimą, kuris kažkodėl iš buvusio viršiau maniškio, nukrito į apačią )
                  Paskutinis taisė daktaras; 2008.10.08, 21:16.

                  Comment


                    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                    Nu man idomu sutrumpitu foto,nes niekur nemaciau,bet ir jeigu galima tai ir ilgu
                    Ilgas ir katik po sutrumpinimo - dar sviezias
                    Attached Files

                    Comment


                      Audryti,o gal zinai kur dingo 346? Nepamenu kazkaip..

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        Audryti,o gal zinai kur dingo 346? Nepamenu kazkaip..
                        346 tai čia tas VanHool iš autobuso perdaytas kur buvo. Tai jis nurašytas.

                        Comment


                          Parašė audrytis Rodyti pranešimą
                          Is viso jos buvo Kaune 5. Pirmoji (nr.328) sudegė apie 1994 m. Kitos dvi (303 ir 304) buvo nurašyti kažkur 1999 m. Likusios dvi (327 ir 329) 2005 m. sutrumpintos ir paverstos Skodomis 14tr.
                          Tokį sprendimą laikau visiškai iracionaliu, nesugebu įžvelgt protingų priežaščių, kas tą pateisntų. Paskutinieji Škoda 15Tr važinėdavo 2 ir 14 maršrutais piko metu, tuo visiškai pateisindami savo egzistavimą. Jie buvo naujesni už daugumą 14Tr, išskyrus keletą nupirktų 1997 metais, taigi dėl techninės būklės nelabai galima preštarauti, tuo labiau, kad dar važinėjo ir 9Tr. Vilnius sėkmingai iki šiol eksploatuoja Škoda 15Tr, o Kaune jie nereikalingi.

                          Comment


                            Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                            Tokį sprendimą laikau visiškai iracionaliu, nesugebu įžvelgt protingų priežaščių, kas tą pateisntų. Paskutinieji Škoda 15Tr važinėdavo 2 ir 14 maršrutais piko metu, tuo visiškai pateisindami savo egzistavimą. Jie buvo naujesni už daugumą 14Tr, išskyrus keletą nupirktų 1997 metais, taigi dėl techninės būklės nelabai galima preštarauti, tuo labiau, kad dar važinėjo ir 9Tr. Vilnius sėkmingai iki šiol eksploatuoja Škoda 15Tr, o Kaune jie nereikalingi.
                            Tai kad, girdėjau, labai jau brokuoti buvo.
                            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                            Comment


                              Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                              Tai kad, girdėjau, labai jau brokuoti buvo.
                              jo, padare,kad ir sitie likusieji nesuplesketu

                              Comment


                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                jo, padare,kad ir sitie likusieji nesuplesketu
                                Vilniuj sėkmingai važinėja keturi 15tr: 2600, 2602, 2603, 2604.
                                Vienas sudegė: 1601

                                Comment


                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  jo, padare,kad ir sitie likusieji nesuplesketu
                                  Nelabai suprantu tokio teiginio, pakeičiant kėbulo konstrukciją sumžėjo savaiminio užsiliepsnojimo tikimybė? Jei sutrumpinti 15Tr važinėja iki šiol, kas juose pakeista ir padaryta, kad to išvengt. Turėtų būti labai dideli gamykliniai konstrukciniai netobulumai, kad savaime troleibusas su priekaba užsiliepsnoja, o be priekabos jau ne. Kažkodėl tai neskamba kaip rimta priežastis, tuo labiau, kad Vilniuje jie sėkmingai važinėja eilę metų.

                                  Comment


                                    Nelabai suprantu tokio teiginio, pakeičiant kėbulo konstrukciją sumžėjo savaiminio užsiliepsnojimo tikimybė?
                                    Kiek girdėjau, nusitrindavo per tą lanksčią jungtį einančių kabelių izoliacija ir gaudavosi trumpas jungimas, dėl to ir užsidegdavo.

                                    Comment


                                      Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                      Kiek girdėjau, nusitrindavo per tą lanksčią jungtį einančių kabelių izoliacija ir gaudavosi trumpas jungimas, dėl to ir užsidegdavo.
                                      Butent

                                      Comment


                                        Ar pageidautumėte, kad atnaujinus eismą Vilijampolės tiltu, tam tikra dalis autobusų maršrutų riedėtų šiuo metu naudojama eismo trasa - Varnių g.,Utenos g., Savanorių pr. ?
                                        Apklausa tinklapyje www.kaunas.lt/transportas Naujienų puslapio kairėje pusėje. Jei atsakymas "Taip", skiltyje "Komentarai" nurodykite, koks, jūsų pageidavimu, autobusų maršrutas turi būti paliktas minėta trasa.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Ar pageidautumėte, kad atnaujinus eismą Vilijampolės tiltu, tam tikra dalis autobusų maršrutų riedėtų šiuo metu naudojama eismo trasa - Varnių g.,Utenos g., Savanorių pr. ?
                                          Apklausa tinklapyje www.kaunas.lt/transportas Naujienų puslapio kairėje pusėje. Jei atsakymas "Taip", skiltyje "Komentarai" nurodykite, koks, jūsų pageidavimu, autobusų maršrutas turi būti paliktas minėta trasa.
                                          Na, man tai nebeaktualu, nes persikrausčiau iš Šilainių, ir tuo džiaugiuosi, nes susisiekimas ten tikrai nėra pats geriausias. Tačiau pasisakiau už tai, kad paliktų bent vieną maršrutą pro Savanorius. Nes iki tol ten nevažiuodavo nė vienas autobusas, todėl galėtų palikti arba 24, arba 39 maršrutus. 23 ir 35 atvažiuoja iš Sargėnų ir Vytėnų, todėl geriau, kad jie centrą pasiektų kuo greičiau, ir važiuotų senąja trasa Linkuvos-Panerių-Jurbarko gatvėmis
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X