Parašė kaunaz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąNepatinka ir tavo mineti seni Renault autobusai, nepatinka ir kad tas marsrutas yra privacios imones, todel visiskai kitokia bilieto pirkimo tvarka, neaisku kiek reikia moket(viena kart ilipau noredamas pavaziuoti 3 stoteles, tai turejau sumoket gal 80 ct), nelabai aiskus marsruto vingiavimas, prisideda prie bereikalingu kamsciu(pvz. prie Kliniku ziedo) ir t.t..
2. Dabar mažai kas neprivatu, ir kad nepatinka vien dėl to, jog yra privačios įmonės, tai čia kaimo bobutės įsitikinimas.
3. Bilieto kaina suaugusiajam Kauno mieste (nesvarbu kiek stotelių važiuojama - 1,2Lt).
Nuolaidos taikomos: 2 gr. neįgaliesiems, pensininkams nuo 70 iki 80 m. - 50 proc. nuolaida. 1 gr. neįgaliesiems, pensininkams nuo 80 m. ir daugiau - 80 proc. nuolaida. Nuo š. m. liepos 1 d. - 50 proc. nuolaida ir dieninio skyriaus studentams. Taip pat į šią nuolaidą pretenduoja visi studentai, turintys ISIC korteles, taigi, ir nelietuviai, bet būtinai ES nariai.
Jei važiuojama iš rajono į rajoną, iš rajono į miestą, iš miesto į rajoną - mokama visai kitaip.
Jei mokėjai 80 ct., vadinasi neturėjai gauti bilieto, nes tokios kainos kainyne nėra. Taigi tavo pinigus konduktorius tiesiog įsimetė į kišenę. Jei būtų įlipusi kontrolė, būtum susimokėjęs 20 Lt baudą, o konduktoriui būtų nubraukta dienos alga ir skirtas papeikimas.
Taigi kainynas tikrai paprastai suprantamas - jei važiuojama Kauno mieste, nesvarbu kiek stotelių, mokama 1,2Lt.
4. Tvarkaraščius 50-ajam maršrutui sukūrė ne "Merula", bet Kauno rajono savivaldybės Transporto skyrius. Taigi jis ir kaltas, kad Klinikose reikia atstovėti išsilyginti grafiką.
Maršrutas "vinguriuoja" dar ne tiek, kaip, sakykime, miesto 23, 35 autobusų maršrutai. 50-ojo autobuso maršruto trasa sudaryta pagal principą - kuo greičiau nuvežti iš Aleksoto krypties iki Klinikų, užvežant pro Kauno pilį, taip pat iš Mastaičių vežant į Eigulius ir Kalniečius. Trasa sudaryta Kauno rajono savivaldybės Transporto skyriaus. "Merula" jau 2 ar 3 kartus yra kreipusis dėl trasos koregavimo, tačiau tam nepritarta.
Iš keturių minėtų punktų, priekaištai pagrįsti ir susiję su "Merula": 1 (iš dalies, nes savivaldybė vis tiek leidžia keleivius vežioti tokiais autobusais, o dėl pakankamai konkurentabilių vairuotojams mokamų algų, mažai sutaupoma lėšų naujesnių autobusų įsigijimui. Nors jau keleri metai, kaip autobusai keičiami naujesnių metų, tačiau tos pačios laidos autobusais); 2 (vien dėl to, kad įmonė yra privati, negalima objektyviai ką nors spręsti apie įmonę); 3 (visiškai atmetu, nes kainynas labai paprastai suprantamas, gal tik važiuojant pirmais kartais, viskas atrodo keblu dėl nežinojimo ir bijojimo paklausti); 4 (visiškai atmetu, nes visus minėtus priekaištus reikėtų skirti Kauno rajono savivaldybei). Taigi iš visų tavo pasakytų priekaištų, pagrįstas tik vienas, ir tai tik iš dalies.
p.s. Galbūt tu "kai kažkada įlipai" mokėjai ne 80 ct, bet 90 ct. Buvo laikotarpis nuo paskutinio Kauno miesto bilietų pabranginimo (1,2 Lt) iki 2007 m. gruodžio 1d., kuomet 50-ajame autobuse, važiuojant Kauno mieste, bilietas kainavo mažiau, nei Autrolio ir Kauno autobusų bilietų - 90 ct. Tai buvo suderinta su miesto ir rajono savivaldybėmis. Tačiau gerokai pakilus kuro kainoms, nuo 2007 gruodžio mėn. pati "Merula" savo iniciatyva pabrangino bilietus ir kaina susivienodino su miesto vežėjų kaina (1,2 Lt).Paskutinis taisė Ametistas; 2008.09.07, 00:39.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O Kaunas turejo tik viena Karosa B741?
Seniai norėjau sužinot šito likimą, buvo tik vienas toks "Karosa" Kaune, bet seniai matytas dirbant, techniškai ir išoriškai atrodė daug tvarkingesnis už trumpuosius "Karosa". Regitros duomenų bazėje keistas įrašas - "Apribojimai registravimo operacijoms: Įkeitimas" .Paskutinis taisė Raivo; 2008.09.07, 00:40.
Comment
-
Parašė audrytis Rodyti pranešimąDeja, bet buvo tik vienas - šis 2192www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą2192 baige darba, kaip buvo gauti paskutiniai sudvejinti VOLVO. Nurasytas jau, nebevazineja.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąo tame 50-ame marsrute miesto autobusu taloneliai tinka?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaujesni "Karosos" nurasomi, o dar senesnis chlamas is Vakaru perkamas. Tai nors parduoti Vilniui galejo. Cia yra daugiau "Karosu", yra geresnis ju techninis aptarnavimas.
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąNetinka, tame ir visa esme.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNejaugi tos "Karosos" yra didelis geris ? Kažkaip man kaip keleiviui ir paslaugos naudotojui, tai iš visų Vilniuje važinėjančiu autobusų, neskaitant kartais islendančių senuku Ikarusų, Karosa atrodo kaip patys nepatogiausi ir prasčiausi.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąPaprasciausiai pasiskaiciuojama, ar pigiau butu atkelt ar pirkti kita padeveta autobusa. Trukstatant lesu labai svarbu nebrangus eksplotavimas..
Mane domina kitas dalykas - kodel nurasant Karosas Kaune jos nebuvo parduotos kaip veikiantys autobusai, o tiesiog nurasytos ir supjaustytos ar isardytos dalimis. Nemanau, kad jos buvo tiek damustos, kad jau nebetiko eksploatacijai.
Parašė x21 Rodyti pranešimąTada as kategoriskai pries ji... kam reikalingas zmoniu klaidinimas... jie naudoja miesto marsrutu numeracija, bet veza savo tarifais...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTada as kategoriskai pries ji... kam reikalingas zmoniu klaidinimas... jie naudoja miesto marsrutu numeracija, bet veza savo tarifais...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...Je jau del klaidinimo - tai reiketu ir kitus priemiescio marsrutus pernumeruoti, kad ir pradedant nuo 101... Tiek autobusu, tiek ir mikroautobusu. Tada jokios paniavos nebus. Visi dvizenkliai - miesto, o trizenkliai - priemiescio.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą...Tu kategoriškai prieš ką? Tokio maršruto egzistavimą?...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJe jau del klaidinimo - tai reiketu ir kitus priemiescio marsrutus pernumeruoti, kad ir pradedant nuo 101... Tiek autobusu, tiek ir mikroautobusu. Tada jokios paniavos nebus. Visi dvizenkliai - miesto, o trizenkliai - priemiescio.
1. Ar pagal tai, kuri savivaldybė maršrutui išdavusi leidimą - rajono ar miesto? Tai būtų nevisai logiška, nes yra maršrutų, kurie vežioja rajono ir miesto keleivius, bet yra gavęs miesto savivadybės leidimą. Sakykime, 56-as maršrutinis taksi.
2. Ar pagal tai, ar maršrutas išvažiuoja į rajono ribas? Tokiu atveju miesto autobusų numeracija gerokai sumažėtų, o miesto 6, 18, 21, 23, 29, 39, 46, 48 autobusai turėtų gauti rajono numeraciją.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąIškilo klausimas - kaip nustatysime, kad maršrutas yra rajoninis, ir kaip - kad miesto?....
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąMarsrutas kaip marsrutas, kodel as turiu buti pries. As pries tai, kad naudojama miesto transporto marsruto numeracija, bet su taloneliu manes ten nepriims...
Kauno miesto viešojo transporto sistemos ženklas:
Parašė x21 Rodyti pranešimąElementaru. Jei su taloneliu galima, reiskia miesto autobusas, jei tik su monetom - rajoninis. Keleiviui daugiau nieko ir nereikia. Autobuso/marsruto priklausomybe jam dzin...Paskutinis taisė Ametistas; 2008.09.07, 15:20.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai jau čia žmonių problema, kad nemoka naudotis pateikta informacija. Lipdukų ne aibė - viso labo vienas lipdukas transporto priemonės priekyje. Dar be to - yra dar vienas lipdukas ant abiejų autobuso šonų - "Kauno autobusų" firmos ženklas. "Merula" anksčiau taip pat klijuodavo lipdukus prie autobuso durų - "Merula" tel. xxxxxx. Bet dabar lipdukų ji nebeklijuoja. Dar vienas požymis, pagal kurį galima suprasti, kad 50-ajame maršrute negalioja miesto VT bilietai - kai kuriose stotelėse esančiame žemėlapyje nėra pažymėtos 50-ojo autobuso trasos. Taigi kaip minėjau, kad ir kokia palanki ir informatyvi sistema keleiviams būtų sukurta, vis tiek dalys jų žioplinėtų ir klausinėtų: "O kodėl negalioja čia mano bilietas?". Norėčiau pasiteirauti, nes nežinau, ar Vilniuje privačiuose autobusuose galioja miesto bilietai? Kiek žinau, negalioja, taigi kodėl ten nekyla tokios problemos, kaip Kaune? Juk Vilniuje tokiu privačių maršrutų yra daug, o Kaune viso labo vienas toks.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment