Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
    nelabai aiskus marsruto vingiavimas, prisideda prie bereikalingu kamsciu(pvz. prie Kliniku ziedo) ir t.t..
    Na Garliavos ir Mastaičių gyventojams jis labai kaip tik aiškus, bei reikalingas. O prie žiedo kamščių ir troleibusai prisideda, bet tiek vieni, tiek kiti yra viešojo transporto sistemos dalis (tik skiriasi pobūdis). Tokijuj irgi yra ir privataus metro ir valstybinio linijos, ir kažkodėl pirmosios nenaikinimos, nes jos reikalingos gyventojams, kurių nepasiekia valstybinės. Naikinti yra lengviausia, bet sutvarkyti iš karto visą infrastruktūrą, kad gyventojai nejaustų nepatogumų ir buvęs maršrutas pasiektu visas vietas yra protingiausia; tik po to apie naikinimą maršruto galima kalbėti. Nereikia Lietuvoje daryti Lvovo Nr.2, o dėl 80ct užjaučiu
    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
    Dordrechtas/Haarlemas
    Nesebaras/Plovdivas
    Kiolnas

    Comment


      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
      Nepatinka ir tavo mineti seni Renault autobusai, nepatinka ir kad tas marsrutas yra privacios imones, todel visiskai kitokia bilieto pirkimo tvarka, neaisku kiek reikia moket(viena kart ilipau noredamas pavaziuoti 3 stoteles, tai turejau sumoket gal 80 ct), nelabai aiskus marsruto vingiavimas, prisideda prie bereikalingu kamsciu(pvz. prie Kliniku ziedo) ir t.t..
      1. Rajoninis maršrutas, todėl ir senesnės transporto priemonės. Kaip žinia, rajono savivaldybė leidžia keleivius aptarnauti senesnėmis transporto priemonėmis, nei miesto.
      2. Dabar mažai kas neprivatu, ir kad nepatinka vien dėl to, jog yra privačios įmonės, tai čia kaimo bobutės įsitikinimas.
      3. Bilieto kaina suaugusiajam Kauno mieste (nesvarbu kiek stotelių važiuojama - 1,2Lt).
      Nuolaidos taikomos: 2 gr. neįgaliesiems, pensininkams nuo 70 iki 80 m. - 50 proc. nuolaida. 1 gr. neįgaliesiems, pensininkams nuo 80 m. ir daugiau - 80 proc. nuolaida. Nuo š. m. liepos 1 d. - 50 proc. nuolaida ir dieninio skyriaus studentams. Taip pat į šią nuolaidą pretenduoja visi studentai, turintys ISIC korteles, taigi, ir nelietuviai, bet būtinai ES nariai.

      Jei važiuojama iš rajono į rajoną, iš rajono į miestą, iš miesto į rajoną - mokama visai kitaip.
      Jei mokėjai 80 ct., vadinasi neturėjai gauti bilieto, nes tokios kainos kainyne nėra. Taigi tavo pinigus konduktorius tiesiog įsimetė į kišenę. Jei būtų įlipusi kontrolė, būtum susimokėjęs 20 Lt baudą, o konduktoriui būtų nubraukta dienos alga ir skirtas papeikimas.
      Taigi kainynas tikrai paprastai suprantamas - jei važiuojama Kauno mieste, nesvarbu kiek stotelių, mokama 1,2Lt.
      4. Tvarkaraščius 50-ajam maršrutui sukūrė ne "Merula", bet Kauno rajono savivaldybės Transporto skyrius. Taigi jis ir kaltas, kad Klinikose reikia atstovėti išsilyginti grafiką.
      Maršrutas "vinguriuoja" dar ne tiek, kaip, sakykime, miesto 23, 35 autobusų maršrutai. 50-ojo autobuso maršruto trasa sudaryta pagal principą - kuo greičiau nuvežti iš Aleksoto krypties iki Klinikų, užvežant pro Kauno pilį, taip pat iš Mastaičių vežant į Eigulius ir Kalniečius. Trasa sudaryta Kauno rajono savivaldybės Transporto skyriaus. "Merula" jau 2 ar 3 kartus yra kreipusis dėl trasos koregavimo, tačiau tam nepritarta.

      Iš keturių minėtų punktų, priekaištai pagrįsti ir susiję su "Merula": 1 (iš dalies, nes savivaldybė vis tiek leidžia keleivius vežioti tokiais autobusais, o dėl pakankamai konkurentabilių vairuotojams mokamų algų, mažai sutaupoma lėšų naujesnių autobusų įsigijimui. Nors jau keleri metai, kaip autobusai keičiami naujesnių metų, tačiau tos pačios laidos autobusais); 2 (vien dėl to, kad įmonė yra privati, negalima objektyviai ką nors spręsti apie įmonę); 3 (visiškai atmetu, nes kainynas labai paprastai suprantamas, gal tik važiuojant pirmais kartais, viskas atrodo keblu dėl nežinojimo ir bijojimo paklausti); 4 (visiškai atmetu, nes visus minėtus priekaištus reikėtų skirti Kauno rajono savivaldybei). Taigi iš visų tavo pasakytų priekaištų, pagrįstas tik vienas, ir tai tik iš dalies.

      p.s. Galbūt tu "kai kažkada įlipai" mokėjai ne 80 ct, bet 90 ct. Buvo laikotarpis nuo paskutinio Kauno miesto bilietų pabranginimo (1,2 Lt) iki 2007 m. gruodžio 1d., kuomet 50-ajame autobuse, važiuojant Kauno mieste, bilietas kainavo mažiau, nei Autrolio ir Kauno autobusų bilietų - 90 ct. Tai buvo suderinta su miesto ir rajono savivaldybėmis. Tačiau gerokai pakilus kuro kainoms, nuo 2007 gruodžio mėn. pati "Merula" savo iniciatyva pabrangino bilietus ir kaina susivienodino su miesto vežėjų kaina (1,2 Lt).
      Paskutinis taisė Ametistas; 2008.09.07, 00:39.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        O Kaunas turejo tik viena Karosa B741?


        Seniai norėjau sužinot šito likimą, buvo tik vienas toks "Karosa" Kaune, bet seniai matytas dirbant, techniškai ir išoriškai atrodė daug tvarkingesnis už trumpuosius "Karosa". Regitros duomenų bazėje keistas įrašas - "Apribojimai registravimo operacijoms: Įkeitimas" .
        Paskutinis taisė Raivo; 2008.09.07, 00:40.

        Comment


          Parašė audrytis Rodyti pranešimą
          Deja, bet buvo tik vienas - šis 2192
          Keista, esu beveik įsitikinęs, jog dar prieš kelis metus, tą pačią dieną vienu metu esu matęs du prailgintus Karosa autobusus. Bet gal ir klystu.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            2192 baige darba, kaip buvo gauti paskutiniai sudvejinti VOLVO. Nurasytas jau, nebevazineja.

            Comment


              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
              2192 baige darba, kaip buvo gauti paskutiniai sudvejinti VOLVO. Nurasytas jau, nebevazineja.
              Naujesni "Karosos" nurasomi, o dar senesnis chlamas is Vakaru perkamas. Tai nors parduoti Vilniui galejo. Cia yra daugiau "Karosu", yra geresnis ju techninis aptarnavimas.

              Comment


                o tame 50-ame marsrute miesto autobusu taloneliai tinka?

                Comment


                  Nejaugi tos "Karosos" yra didelis geris ? Kažkaip man kaip keleiviui ir paslaugos naudotojui, tai iš visų Vilniuje važinėjančiu autobusų, neskaitant kartais islendančių senuku Ikarusų, Karosa atrodo kaip patys nepatogiausi ir prasčiausi.

                  Comment


                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    o tame 50-ame marsrute miesto autobusu taloneliai tinka?
                    Netinka, tame ir visa esme.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Naujesni "Karosos" nurasomi, o dar senesnis chlamas is Vakaru perkamas. Tai nors parduoti Vilniui galejo. Cia yra daugiau "Karosu", yra geresnis ju techninis aptarnavimas.
                      Paprasciausiai pasiskaiciuojama, ar pigiau butu atkelt ar pirkti kita padeveta autobusa. Trukstatant lesu labai svarbu nebrangus eksplotavimas..

                      Comment


                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                        Netinka, tame ir visa esme.
                        Tada as kategoriskai pries ji... kam reikalingas zmoniu klaidinimas... jie naudoja miesto marsrutu numeracija, bet veza savo tarifais...

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Nejaugi tos "Karosos" yra didelis geris ? Kažkaip man kaip keleiviui ir paslaugos naudotojui, tai iš visų Vilniuje važinėjančiu autobusų, neskaitant kartais islendančių senuku Ikarusų, Karosa atrodo kaip patys nepatogiausi ir prasčiausi.
                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Paprasciausiai pasiskaiciuojama, ar pigiau butu atkelt ar pirkti kita padeveta autobusa. Trukstatant lesu labai svarbu nebrangus eksplotavimas..
                          Na tikrai nemanau, kad Vilniuje geresni keleivio poziuriu uz Karosas yra keli seni Volvo ir Scania, kuriuose vasara - siltnamis, o siaip siltesne pavasario ar rudens diena irgi oro truksta.
                          Mane domina kitas dalykas - kodel nurasant Karosas Kaune jos nebuvo parduotos kaip veikiantys autobusai, o tiesiog nurasytos ir supjaustytos ar isardytos dalimis. Nemanau, kad jos buvo tiek damustos, kad jau nebetiko eksploatacijai.


                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Tada as kategoriskai pries ji... kam reikalingas zmoniu klaidinimas... jie naudoja miesto marsrutu numeracija, bet veza savo tarifais...
                          Je jau del klaidinimo - tai reiketu ir kitus priemiescio marsrutus pernumeruoti, kad ir pradedant nuo 101... Tiek autobusu, tiek ir mikroautobusu. Tada jokios paniavos nebus. Visi dvizenkliai - miesto, o trizenkliai - priemiescio.

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Tada as kategoriskai pries ji... kam reikalingas zmoniu klaidinimas... jie naudoja miesto marsrutu numeracija, bet veza savo tarifais...
                            Numeracija suteikta Kauno miesto savivaldybės, o dėl bilietų, kad 50-ajame maršrute galiotų vienkartiniai ir nuolatiniai mėnesiniai miesto bilietai, jau kartoju ne pirmą kartą, "Merula" kovoja nebe pirmus metus. Taigi dėl saivaldybės nenoro, kad keleiviams būtų patogiau, kalta pati savivaldybė, o ne "Merula", kuri stengiasi, kad maršrute galiotų ir miesto sistemos bilietai. 50-as autobusas veža ne savo, bet savivaldybės nustatytais tarifais. Tu kategoriškai prieš ką? Tokio maršruto egzistavimą? Jis jau egzistuoja daugiau nei 5 metus.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              ...Je jau del klaidinimo - tai reiketu ir kitus priemiescio marsrutus pernumeruoti, kad ir pradedant nuo 101... Tiek autobusu, tiek ir mikroautobusu. Tada jokios paniavos nebus. Visi dvizenkliai - miesto, o trizenkliai - priemiescio.
                              Sutinku. Ir dar kad butu kitos spalvos tas numeris, kad zmones tikrai zinotu kad moketi reikes kitaip...

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                ...Tu kategoriškai prieš ką? Tokio maršruto egzistavimą?...
                                Marsrutas kaip marsrutas, kodel as turiu buti pries. As pries tai, kad naudojama miesto transporto marsruto numeracija, bet su taloneliu manes ten nepriims...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Je jau del klaidinimo - tai reiketu ir kitus priemiescio marsrutus pernumeruoti, kad ir pradedant nuo 101... Tiek autobusu, tiek ir mikroautobusu. Tada jokios paniavos nebus. Visi dvizenkliai - miesto, o trizenkliai - priemiescio.
                                  Iškilo klausimas - kaip nustatysime, kad maršrutas yra rajoninis, ir kaip - kad miesto?
                                  1. Ar pagal tai, kuri savivaldybė maršrutui išdavusi leidimą - rajono ar miesto? Tai būtų nevisai logiška, nes yra maršrutų, kurie vežioja rajono ir miesto keleivius, bet yra gavęs miesto savivadybės leidimą. Sakykime, 56-as maršrutinis taksi.
                                  2. Ar pagal tai, ar maršrutas išvažiuoja į rajono ribas? Tokiu atveju miesto autobusų numeracija gerokai sumažėtų, o miesto 6, 18, 21, 23, 29, 39, 46, 48 autobusai turėtų gauti rajono numeraciją.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Iškilo klausimas - kaip nustatysime, kad maršrutas yra rajoninis, ir kaip - kad miesto?....
                                    Elementaru. Jei su taloneliu galima, reiskia miesto autobusas, jei tik su monetom - rajoninis. Keleiviui daugiau nieko ir nereikia. Autobuso/marsruto priklausomybe jam dzin...

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Marsrutas kaip marsrutas, kodel as turiu buti pries. As pries tai, kad naudojama miesto transporto marsruto numeracija, bet su taloneliu manes ten nepriims...
                                      Tam prieš metus ir sukurtas naujasis KVT ženklas. Visose transporto priemonėse, kurių priekyje užklijuotas šis lipdukas, galioja miesto el. bilietas, vienkartinis Kauno miesto viešojo transporto bilietas, nuolatiniai mėnesiniai miesto bilietai ir visos miesto viešojo transporto nuolaidos. Reikia žiūrėti į ką lipi. Be to, jei ir įlipai į 50-ąjį autobusai ir atsisakai mokėti, nes nori panaudoti savo vienkartinį ar mėnesinį bilietą, tu turi teisę nemokamai pavažiuoti autobusu vieną stotelę ir joje išlipti, taip pat turi teisę išlipti ir toje pačioje stotelėje, kurioje įlipai, jei autobusas dar neišvažiavo iš stotelės. Tu tik neturi teisės reikalauti išlipti atkarpoje tarp stotelių arba atsisakyti mokėti, jei važiuosi daugiau nei vieną stotelę.

                                      Kauno miesto viešojo transporto sistemos ženklas:

                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Elementaru. Jei su taloneliu galima, reiskia miesto autobusas, jei tik su monetom - rajoninis. Keleiviui daugiau nieko ir nereikia. Autobuso/marsruto priklausomybe jam dzin...
                                      Ir kam keisti numeraciją vien dėl to, kad keleivis žinotų, ar tame maršrute galioja miesto bilietai, jei jau dabar sukurtas tam KVT lipdukas, kuris užklijuotas ant visų Kauno miesto autobusų ir troleibusų, kuriuose galioja miesto bilietai?
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2008.09.07, 15:20.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        /\ dauguma zmoniu ziuri tik i marsruto numeri, ir nekreipia demesio i aibe visokiausiu lipduku...

                                        Comment


                                          Tai jau čia žmonių problema, kad nemoka naudotis pateikta informacija. Lipdukų ne aibė - viso labo vienas lipdukas transporto priemonės priekyje. Dar be to - yra dar vienas lipdukas ant abiejų autobuso šonų - "Kauno autobusų" firmos ženklas. "Merula" anksčiau taip pat klijuodavo lipdukus prie autobuso durų - "Merula" tel. xxxxxx. Bet dabar lipdukų ji nebeklijuoja. Dar vienas požymis, pagal kurį galima suprasti, kad 50-ajame maršrute negalioja miesto VT bilietai - kai kuriose stotelėse esančiame žemėlapyje nėra pažymėtos 50-ojo autobuso trasos. Taigi kaip minėjau, kad ir kokia palanki ir informatyvi sistema keleiviams būtų sukurta, vis tiek dalys jų žioplinėtų ir klausinėtų: "O kodėl negalioja čia mano bilietas?". Norėčiau pasiteirauti, nes nežinau, ar Vilniuje privačiuose autobusuose galioja miesto bilietai? Kiek žinau, negalioja, taigi kodėl ten nekyla tokios problemos, kaip Kaune? Juk Vilniuje tokiu privačių maršrutų yra daug, o Kaune viso labo vienas toks.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X