Sakes. Atsiverti Kauno viesojo transporto tema, o cia keli puslapiai privaryti apie visai ne Kauno marsrutus. Ir plepalams apie fanu puslapius cia ne vieta, atsidarykit tema ir kalbekit ten, dabar tik is temos padaret turgu - kalbam apie ka norim? nesvarbus temos pavadinimas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nuo rugsėjo 1 d. Kaune 21-as autobusas kursuos pakoreguotu tvakaraščiu. Darbo dienomis ryte, važiuodamas iš "Megos" 2 kartus per dieną užsuks į Salių gyvenvietę, esančią važiuojant tolyn Panerių g. link Lapių. Popiet 21-as autobusas, važiuodamas iš Partizanų g., į Salius užsuks 3 kartus per dieną. Poilsio ir šventinėmis dienomis, ikipiet važiuodamas iš "Megos", į Salius užsuks 2 kartus per dieną, popiet važiuodamas iš Partizanų g., į Salius užsuks 2 kartus per dieną.
Kelionės trukmė Nuo "Megos" iki Salių - 11 min., nuo Partizanų g. iki Salių - 56, 57, 63 min.
Detalesnė informacija >>>
Artimiausiu metu tinklapyje www.marsrutai.info/kaunas turėtų pasirodyti ši informacija, šiuo metu ten ji dar nepatalpinta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Sveiki, neseniai atradau šį forumą, pradėjau skaityt, smagu kad yra daug bendraminčių, besidominčių miestų infrastruktūra ir susisiekimu, temomis, kurios ir man yra įdomios ir aktualios, o konkrečiai maršrutai, tvarkaraščiai, juos aptarnaujančios mašinos. Yra žmonių daug nuveikusių ir veikiančių šioje srityje (forumo aplinkoje) , dalinantis tarpusavyje informacija, išsaugojusių puikų nuotraukų ir žinių archyvą, fiksuojančių šiandienos akimirkas, taip pat žvelgiančių į ateitį. Įdomu buvo sužinot apie kitų miestų aktualijas, autoparką, neišeiant iš namų
Dabar į temą. Penktadienio vėlų vakarą pastebėjau vieną troleibusą - Škoda 14Tr, viskas būtų gerai, jei ne keistas ženklas maršruto numerio lentelėje - "S" . Galvojau gal užsakytas, nes jokia informacija nebuvo pateikta apie tokį žymėjimą. Pažiūrėjau į "Autrolio" puslapį, raide "S" pažymėtas naktinis maršrutas "Islandijos pl.-Centras-Kaniūkai" , apie jį niekur nebuvo rašyta, tik girdėjosi pasvarstymai, pageidavimai, galbūt šis yra eksperimentinio pobūdžio Reikia tikėtis kad ne, maršrutas ir grafikas yra čia http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...9&t=xhtml&l=lt arba http://www.autrolis.lt/rout.php?acti...9f675544&lg=lt
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąSveiki, neseniai atradau šį forumą, pradėjau skaityt, smagu kad yra daug bendraminčių, besidominčių miestų infrastruktūra ir susisiekimu, temomis, kurios ir man yra įdomios ir aktualios, o konkrečiai maršrutai, tvarkaraščiai, juos aptarnaujančios mašinos. Yra žmonių daug nuveikusių ir veikiančių šioje srityje (forumo aplinkoje) , dalinantis tarpusavyje informacija, išsaugojusių puikų nuotraukų ir žinių archyvą, fiksuojančių šiandienos akimirkas, taip pat žvelgiančių į ateitį. Įdomu buvo sužinot apie kitų miestų aktualijas, autoparką, neišeiant iš namų
Dabar į temą. Penktadienio vėlų vakarą pastebėjau vieną troleibusą - Škoda 14Tr, viskas būtų gerai, jei ne keistas ženklas maršruto numerio lentelėje - "S" . Galvojau gal užsakytas, nes jokia informacija nebuvo pateikta apie tokį žymėjimą. Pažiūrėjau į "Autrolio" puslapį, raide "S" pažymėtas naktinis maršrutas "Islandijos pl.-Centras-Kaniūkai" , apie jį niekur nebuvo rašyta, tik girdėjosi pasvarstymai, pageidavimai, galbūt šis yra eksperimentinio pobūdžio Reikia tikėtis kad ne, maršrutas ir grafikas yra čia http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...9&t=xhtml&l=lt arba http://www.autrolis.lt/rout.php?acti...9f675544&lg=lt
Comment
-
Parašė wrm Rodyti pranešimąEksperimentinis. Buvo kazkada interviu nepamenu su kuo, kur kalbejo, jei pasiteisins marsrutas, liks, jei ne, neliks. Aisku, tikiuosi pasiteisina
Comment
-
Arba S - Suaugusiems O jei rimtai , tai gal Specialus? Kaip Vilniuje yra žymimi autobusai, vežiojantys vairuotojus (pvz. kaip čia jei matosi)
Comment
-
Kauno dienos straipsnis:
Prie Kauno transporto stotelių šį mėnesį bus įrengtos informacinės švieslentės, pranešiančios apie tikslų troleibuso ar autobuso atvykimo laiką.
Iki rudens pabaigos informacinės švieslentės turi veikti prie 35 Kauno viešojo transporto stotelių. "Švieslentės bus įrengtos prie stotelių, esančių netoli didžiausių žmonių susibūrimo vietų", - sakė miesto savivaldybės Plėtros programų valdymo skyriaus vedėjas Vygintas Grinis.
Autobusuose ir troleibusuose įmontuoti siųstuvai perduos signalus mobiliojo ryšio tiekėjui, iš kurio gauta informacija keliaus į švieslentes. Dėl to nebereiks spėlioti, kada atvyks troleibusas. Švieslentėje bus galima matyti, kiek tiksliai liko laiko.
Iš Lenkijos atvežtas švieslentes montuoti žadama pradėti po kelių savaičių. Prie stulpų jau įrengti specialūs laikikliai.
"Laikiklius įrengėme gana aukštai, kad nepasiektų vandalai. Įgyvendinus panašų projektą Lenkijoje, chuliganai didelės žalos nepridarė. Tikimės, kad mūsų chuliganai nėra baisesni už Lenkijos", - vylėsi V.Grinius.
"Ši sistema leis ne tik pateikti informaciją keleiviams. Kompiuteryje matysime visų transporto priemonių buvimo vietą. Tai suteiks mums galimybę racionaliai sudaryti jų tvarkaraščius", - pasakojo Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Informacinių švieslenčių įrengimas - Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimo projekto dalis.
Prieš metus įdiegtu elektroniniu bilietu dabar naudojosi apie 70 tūkst. kauniečių. Ateityje tikimasi, kad su šiuo bilietu bus galima atsiskaityti už automobilių stovėjimą, bibliotekose, sveikatos įstaigose.
Gegužę jis išbandytas ir kaip identifikacinis dokumentas. Keliose Kauno mokyklose bilietas naudotas socialiai remtinų moksleivių maitinimo ir atvežimo iš užmiesčio apskaitai.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKaip Vilniuje yra žymimi autobusai, vežiojantys vairuotojus
Comment
-
Nuo šių metų balandžio 11 d. buvo atidarytas naktinis „S" troleibusų maršrutas Islandijos pl. - Centras - Kaniūkai. Šio troleibuso labai pageidavo Kaune studijuojantys studentai, norėdami naktį saugiai ir pigiai grįžti į namus. Buvo abejota šio troleibuso sėkme, tačiau pasibaigus vasarai, galima pasidžiaugti, kad per keturis mėnesius šiuo troleibusu važiavo beveik 4000 keleivių, vidutiniškai per mėnesį buvo apie 900 keleivių.
Gegužės mėnesį važiavo 792, birželį - 1000, liepą - 947, o rugpjūtį - 856 keleiviai. Nors vasaros metu Kaune lieka labai mažai studentų, tačiau šis maršrutas reikalingas visiems Kauno gyventojams. Tai įrodo ir skaičiai - troleibusu gausiai buvo važiuojama ir vasaros mėnesiais.
Šio maršruto troleibusai važiuoja šiomis gatvėmis: Ašigalio g., S. Žukausko g., P. Lukšio g., Kovo 11-osios g., V. Krėvės pr., Pramonės pr., Draugystės g., Kovo 11-osios g., K. Baršausko g., Tunelio g., M. K. Čiurlionio g., Vytauto pr., Kęstučio g., I. Kanto g., Nemuno g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Utenos g., Nuokalnės g., Neries krantine, A. Kriščiukaičio g., Jurbarko g., Raudondvario pl., Jurbarko g., A. Kriščiukaičio g., Neries krantine, Nuokalnės g., Utenos g., Savanorių pr., E. Ožeškienės g., K. Donelaičio g., Vytauto pr., M. K. Čiurlionio g., Tunelio g., K. Baršausko g., Kovo 11-osios g., Draugystės g., Pramonės pr., V. Krėvės pr., Kovo 11-osios g., P. Lukšio g., S. Žukausko g., Ašigalio gatve.
Troleibusai išvyksta:
Iš stotelės Islandijos pl. - 22.32; 23.32; 00.32; 01.32; 02.57; 03.57.
Iš stotelės Kaniūkai - 23.32; 00.32; 01.32; 02.32; 03.57; 04.57.
Tarybos sekretoriato informacija
www.kaunas.lt
Comment
-
KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ
Posėdžio data – 2008-09-03
Laikas – 14.00 val.
Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl 50-ojo priemiestinio autobusų maršruto įtraukimo į važiavimo miesto autobusais ir troleibusais bilietų sistemą.
2. Dėl autobusų maršruto iki Salių.
3. Dėl keleivių vežimo reguliariais reisais vietinio susisiekimo maršrutinių taksi maršrutu sutarties.
4. Dėl keleivių vežimo autobusais maršrutu Kaunas – Gervėnupis.
5. Dėl keleivių vežimo maršrutinių taksi maršrutu Kaunas – Jonava.
6. Dėl 34-ojo autobusų maršruto pratęsimo.
7. Dėl 17-ojo ir 19-ojo autobusų maršrutų pratęsimo.
8. Dėl 35-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
9. Dėl 51-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
10. Dėl 33-iojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
11. Dėl 40-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
12. Dėl keleivių vežimo 17-uoju maršrutinių taksi maršrutu.
13. Dėl maršrutinių taksi maršruto Apskrities ligoninė – Tunelio g. – Vokiečių g. organizavimo.
14. Dėl 3-iojo ir 37-ojo autobusų maršrutų keitimo.
15. Dėl keleivinio transporto maršruto iki Romainių kapinių.
Komisijos pirmininkė
Jūratė Matekonienė
http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=3200001www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNuo šių metų balandžio 11 d. buvo atidarytas naktinis „S" troleibusų maršrutas Islandijos pl. - Centras - Kaniūkai. Šio troleibuso labai pageidavo Kaune studijuojantys studentai, norėdami naktį saugiai ir pigiai grįžti į namus. Buvo abejota šio troleibuso sėkme, tačiau pasibaigus vasarai, galima pasidžiaugti, kad per keturis mėnesius šiuo troleibusu važiavo beveik 4000 keleivių, vidutiniškai per mėnesį buvo apie 900 keleivių.
Gegužės mėnesį važiavo 792, birželį - 1000, liepą - 947, o rugpjūtį - 856 keleiviai. Nors vasaros metu Kaune lieka labai mažai studentų, tačiau šis maršrutas reikalingas visiems Kauno gyventojams. Tai įrodo ir skaičiai - troleibusu gausiai buvo važiuojama ir vasaros mėnesiais.
Šio maršruto troleibusai važiuoja šiomis gatvėmis: Ašigalio g., S. Žukausko g., P. Lukšio g., Kovo 11-osios g., V. Krėvės pr., Pramonės pr., Draugystės g., Kovo 11-osios g., K. Baršausko g., Tunelio g., M. K. Čiurlionio g., Vytauto pr., Kęstučio g., I. Kanto g., Nemuno g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Utenos g., Nuokalnės g., Neries krantine, A. Kriščiukaičio g., Jurbarko g., Raudondvario pl., Jurbarko g., A. Kriščiukaičio g., Neries krantine, Nuokalnės g., Utenos g., Savanorių pr., E. Ožeškienės g., K. Donelaičio g., Vytauto pr., M. K. Čiurlionio g., Tunelio g., K. Baršausko g., Kovo 11-osios g., Draugystės g., Pramonės pr., V. Krėvės pr., Kovo 11-osios g., P. Lukšio g., S. Žukausko g., Ašigalio gatve.
Troleibusai išvyksta:
Iš stotelės Islandijos pl. - 22.32; 23.32; 00.32; 01.32; 02.57; 03.57.
Iš stotelės Kaniūkai - 23.32; 00.32; 01.32; 02.32; 03.57; 04.57.
Tarybos sekretoriato informacija
www.kaunas.lt
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
KELEIVINIO TRANSPORTO KOMISIJOS POSĖDŽIO DARBOTVARKĖ
Posėdžio data – 2008-09-03
Laikas – 14.00 val.
Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl 50-ojo priemiestinio autobusų maršruto įtraukimo į važiavimo miesto autobusais ir troleibusais bilietų sistemą.
2. Dėl autobusų maršruto iki Salių.
3. Dėl keleivių vežimo reguliariais reisais vietinio susisiekimo maršrutinių taksi maršrutu sutarties.
4. Dėl keleivių vežimo autobusais maršrutu Kaunas – Gervėnupis.
5. Dėl keleivių vežimo maršrutinių taksi maršrutu Kaunas – Jonava.
6. Dėl 34-ojo autobusų maršruto pratęsimo.
7. Dėl 17-ojo ir 19-ojo autobusų maršrutų pratęsimo.
8. Dėl 35-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
9. Dėl 51-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
10. Dėl 33-iojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
11. Dėl 40-ojo maršrutinių taksi maršruto keitimo.
12. Dėl keleivių vežimo 17-uoju maršrutinių taksi maršrutu.
13. Dėl maršrutinių taksi maršruto Apskrities ligoninė – Tunelio g. – Vokiečių g. organizavimo.
14. Dėl 3-iojo ir 37-ojo autobusų maršrutų keitimo.
15. Dėl keleivinio transporto maršruto iki Romainių kapinių.
Komisijos pirmininkė
Jūratė Matekonienė
http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=3200001
Comment
-
Visų pirma, tai 50-as maršrutas, nors ir privatus, bet pirmiau - priemiestinio tipo maršrutas. Jis unikalus tuo, kad yra gyvybiškai svarbus ne tik rajono, bet ir miesto gyventojams. Jei jame galiotų ir miesto bilietai, tai "Kauno autobusai" neperimtų maršruto veiklos. Kaip manai, kaip tai teisėtai padaryti? Vienintelis būdas, kad 50-ąjį maršrutą aptarnautų kita įmonė, tai skelbti naują konkursą. Kadangi 50-ojo maršruto licencija išduota rajono savivaldybės, tai "Kauno autobusams" perimti šį maršrutą dar sudėtingiau. O ką įžvelgi blogo, jei 50-ame maršrute galiotų miesto bilietai? Nes iš tavo komentaro neigiama gaida. Apskritai, tai ne naujiena, šie pageidavimai iš keleivių pusės savivaldybėje sklando jau keleri metai. Tik pati savivaldybė nelabai nori prisiimti papildomų įsipareigojimų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVisų pirma, tai 50-as maršrutas, nors ir privatus, bet pirmiau - priemiestinio tipo maršrutas. Jis unikalus tuo, kad yra gyvybiškai svarbus ne tik rajono, bet ir miesto gyventojams. Jei jame galiotų ir miesto bilietai, tai "Kauno autobusai" neperimtų maršruto veiklos. Kaip manai, kaip tai teisėtai padaryti? Vienintelis būdas, kad 50-ąjį maršrutą aptarnautų kita įmonė, tai skelbti naują konkursą. Kadangi 50-ojo maršruto licencija išduota rajono savivaldybės, tai "Kauno autobusams" perimti šį maršrutą dar sudėtingiau. O ką įžvelgi blogo, jei 50-ame maršrute galiotų miesto bilietai? Nes iš tavo komentaro neigiama gaida. Apskritai, tai ne naujiena, šie pageidavimai iš keleivių pusės savivaldybėje sklando jau keleri metai. Tik pati savivaldybė nelabai nori prisiimti papildomų įsipareigojimų.Paskutinis taisė Raivo; 2008.09.03, 20:24.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąVisų pirma, tai 50-as maršrutas, nors ir privatus, bet pirmiau - priemiestinio tipo maršrutas. Jis unikalus tuo, kad yra gyvybiškai svarbus ne tik rajono, bet ir miesto gyventojams. Jei jame galiotų ir miesto bilietai, tai "Kauno autobusai" neperimtų maršruto veiklos. Kaip manai, kaip tai teisėtai padaryti? Vienintelis būdas, kad 50-ąjį maršrutą aptarnautų kita įmonė, tai skelbti naują konkursą. Kadangi 50-ojo maršruto licencija išduota rajono savivaldybės, tai "Kauno autobusams" perimti šį maršrutą dar sudėtingiau. O ką įžvelgi blogo, jei 50-ame maršrute galiotų miesto bilietai? Nes iš tavo komentaro neigiama gaida. Apskritai, tai ne naujiena, šie pageidavimai iš keleivių pusės savivaldybėje sklando jau keleri metai. Tik pati savivaldybė nelabai nori prisiimti papildomų įsipareigojimų.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTikrai nepasakyčiau, kad jis būtų gyvybiškai svarbus miesto gyventojams. Praktiškai nėra vietų, kur tik jis vežtų, gal tik iš pilies į klinikas tiesesniu keliu neturi konkurentų. Gal logiška jį būtų įjungti miesto maršrutų sistemą, nes tada rajono savivaldybė neturėtų svertų drausti į rajoną pratęsti kai kuriuos miesto maršrutus.
Comment
-
50as marsrutas yra vienintelis viesojo transporto marsrutas, is Mastaiciu, Garliavos, Aleksoto vaziuoja i Klinikas. Klinikose dirba daug Aleksote, Garliavoje gyvenanciu zmoniu. Is Kalnieciu, Eiguliu vaziuoja daug studentu i Mastaicius, kuriuose yra aukstesnioji mokykla.
Trumpai apie 50-ojo autobuso marsruto istorija. Anksciau 50-as marsrutas buvo Kauno pilis - Mastaiciai ir priklause Kauno autobusams. Apie 1998-2001 m. Kauno m. savivaldybe del taupumo nusprende sumazinti kilometru riba, iki kiek kilometru miesto marsrutas gali vaziuoti nuo miesto ribos rajone. Sumazinus riba, 50-as marsrutas ''iskrito'' ir Kauno autobusai turejo atsisakyt marsruto. Kadangi Mastaiciai pateko uz ribos, kur gali kursuot miesto transportas, todel jau Kauno rajono savivaldybe paskelbe konkursa ir ji laimejo Merula, 50-as marsruta ji aptarnavo ir toliau tokiu paciu kaip ir Kauno autobusu buvusiu tvarkarasciu ir kursavo marsrutu Mastaiciai - Kauno pilis. Po keleriu metu marsrutas pratestas iki Karmelavos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment