Parašė mandan
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKautra isnuomavus marsutus..
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąTai vadinasi Girobusas savo marsrutu neturi apart miesto marsrutkiu?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąkoks skirtumas kam priklauso marsutas, bele tik veza..
Pvz 1 foto Kautros 1994 m. Neoplan N316 Transliner ir 2 foto Girobuso 1986 m. Renault S53
Jeigu tuo pat metu ir i ta marsruta atvaziuotu sitie du autobusai i kuri sestum?
Comment
-
O as manau nuomoja, nes jiems patiems ten neapsimoka vaziuot, gauna ''babkiu'' is nuomos ir tiek.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO as manau nuomoja, nes jiems patiems ten neapsimoka vaziuot, gauna ''babkiu'' is nuomos ir tiek.
Comment
-
Kautra nesiterlina del mazu pajamu, jiems geriau paleist ta pati vairuotoja ir autobusa i ta trasa, kurioje yra daugiau pajamu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKautra nesiterlina del mazu pajamu, jiems geriau paleist ta pati vairuotoja ir autobusa i ta trasa, kurioje yra daugiau pajamu.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKuo tau jie nepatinka? Renault yra prancūziški, būtent šie "Meruloje" yra favoritai, nes ima tikrai nedaug kuro, palyginti su kitais panašiais autobusais. Ikarus su Renault lyginti kvaila. Renault gaminamas Prancūzijoje, Ikarus - Vengrijoje. Renault yra kur kas geresnis, sutinku, kad keleivis privalumų randa mažai, tačiau vairuotojai privalumus patys mato. Renault sėdynės kur kas patogesnės, amortizatoriai geresni, taisymas patogesnis, nes Renault detalių dar galima rasti, o tiems seniems Ikarus jau sunkiai, be to, "Merula" turi tik vienos markės autobusus, nes garaže yra tik Renault autobusų taisyme besispecializuojantys darbuotojai, kurie jau gerai įgudę savo darbą. Taip pat šiuose Renault autobusuose yra dviejų rūšių stabdžiai - elektrinis kalnų stabdis Telma (3 padėčių svirtelė prie vairo) ir hidrauliniai stabdžiai (pedalas). Elektriniai kalnų stabdžiai ypač geri tuo, kad stabdant pastebimai švelniau stabdo ir neverčia stovinčių keleivių, taip pat geri, esant slidžiam keliui, nes stabdo stabiliau. Be to, šie Renault žiemą yra šildomi. Taigi tai vakarietiškas, nors ir senas, bet modernesnis autobusas už Ikarus. Jei neklįstu, Ikarus net nėra vairo stiprintuvo, o Renault vairo stiprintuvas yra. Taip pat Ikarus variklis dirba garsiau, nei Renault. Minusas tik toks, kad Renault yra plonesnės skardos autobusas ir įsibėgėja ilgiau, nes yra ne toks galingas variklis, kaip Ikarus. Renault patogiau ir tuo, kad virš galvų yra daiktams pasidėti skirtos vietos, kurių Ikarus nėra. Ikarus durys problematiškiau užsidaro, jas tenka dažniau sutepti.
Sie "Renault" yra 70-uju konstrukcijos autobusai. Nors buvo gaminami iki kokiu 90-uju, kaip ir Ikarusai. Siaip tai sie modeliai yra priemiescio - tarpmiestiniai. Ikarus 250, 255 ar 256 tikrai daug pazangesni komforto ir vidaus irangos poziuriu. Del variklio ir kitu agregatu galima diskutuoti. Vienas is ryskesniu Renault privalumu tai aliumininis kebulo "apsiuvimas", palengvintos konstrukcijos. Taciau si Renault tikrai ne magistraliniu keliu "vilkas". Ne karta teko su siais Renault vaziuoti i Babtus autostrada. Tragedija, lyginant su Ikarusu.
Ziema nesildoma. Sie modeliai yra skirti Prancuzijos klimatui, kur ziema buna apie 0 ir daugiau...
Ikarusai turi vairo stiprintuva.
Prancuzijos autobusu pramone 70-80 aisiais buvo ne kokioje bukleje, todel ir Kaune esantys autobusu modeliai - ne stebuklas. Renault tais laikais eksportavo savo autobusus tik i savo buvusias kolonijas, o Ikarus eksportavo ne tik i visa soclageri, bet ir i JAV. Taip par i kitas ne socialistines salis, pvz., Graikija, Sakndinavijos salis bei i daugeli besivystanciu saliu.
Comment
-
Kauno viešajame transporte nebeliks autobusų „Ikarus“
ELTA
2008 liepos mėn. 28 d. 13:30
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17868487
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKauno viešajame transporte nebeliks autobusų „Ikarus“
ELTA
2008 liepos mėn. 28 d. 13:30
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17868487„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Kauno viešajame transporte nebeliks autobusų „Ikarus“
ELTA
2008 liepos mėn. 28 d.
Pabrangus dyzelinui, padidėjus vairuotojų atlyginimams, augant kitiems kaštams, "Kauno autobusų" bendrovė priversta atidėti planus visiškai atnaujinti turimą autobusų parką. Tačiau, kaip teigia jos generalinis direktorius Mindaugas Grigelis, šiemet numatoma visai atsisakyti senųjų "Ikarus" markės autobusų, Kauno gatvėmis kursuojančių jau ne vieną dešimtmetį.
Kartu rengiamas ir investicinis planas įsigyti 50 naujų autobusų. Tiesa, kol kas "Kauno autobusų" parką papildys tik pigiau perkami naudoti autobusai, jau nebetinkami užsienio miestų visuomeninio transporto maršrutuose. Šiemet tokių pageidautina įsigyti per dvidešimt, ir tai gali kainuoti iki 3 mln. litų.
Senai ir naujesnei technikai remontuoti reikalinga gera gamybinė bazė, nes vien meistrų sumanumu ilgai tarnavusios technikos neprikelsi naujam gyvenimui. Todėl "Kauno autobusų" bendrovės veiklos planuose numatyta atnaujinti techninio aptarnavimo ir remonto skyrių ir suremontuoti degalinę. Šiems planams įgyvendinti prireiktų 2 mln. litų.
Be to, per šiuos metus žadama iki 20 proc. padidinti vairuotojų darbo užmokestį bei pagerinti jų darbo sąlygas. Tiesa, pastarieji planai labai susiję ir su Kauno miesto savivaldybės tarnybų darbu. Transportininkų nuomone, savivaldybės rūpestis - gera gatvių danga, juostų, skirtų viešajam transportui, įrengimas ir kiti su darbo aplinkos sąlygomis susiję dalykai. Bendrovės rūpesčiu galinėse maršrutų stotelėse vairuotojų patogumui turi būti įrengti sanitariniai mazgai, keleiviams - pastogės.
Pernai daugiau nei penktadaliu išaugo bendrovės "Kauno autobusai" pervežimų skaičius. Tačiau autobusų rida sumažėjo 1,4 proc. (lyginant su 2006 metais). Iki 4,01 Lt vienam kilometrui nuvažiuoto kelio padidėjo sąnaudos. Užpernai jos siekė 3,58 Lt. Pernai gauta 42,92 mln. Lt pajamų, iš jų subsidija - 20,52 mln. Lt. Pernai gavusi 461 tūkst. litų pelno, bendrovė jo gauti tikisi ir šiemet.
Prognozuojama, kad "Kauno autobusų" pajamos per šiuos metus, palyginti su pernykščiu laikotarpiu, išaugs 10 proc., bet dėl būtinybės didinti darbuotojų darbo užmokestį, kuro kainų kilimo stipriai didėja sąnaudos. Todėl bendrovės pelnas gali būti tik minimalus.
Comment
-
Tiesa, kol kas "Kauno autobusų" parką papildys tik pigiau perkami naudoti autobusai, jau nebetinkami užsienio miestų visuomeninio transporto maršrutuose.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKauno viešajame transporte nebeliks autobusų „Ikarus“
ELTA
2008 liepos mėn. 28 d. 13:30
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17868487
Comment
-
Parašė Chipsas Rodyti pranešimąManau prisipirks didesnio šlamšto negu senieji "ikarusai".
Comment
-
Įgyvendinant Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo lėšomis finansuojamą projektą „Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" atliekami baigiamieji darbai kurių metu bus testuojama diegiama elektroninio bilieto sistema, dėl to tam tikruose Kauno miesto troleibusuose iki šio mėnesio pabaigos neveiks garsinė viešojo transporto sustojimų pranešimo sistema ir vidinės elektroninės informacinės švieslentės, atsiprašome dėl laikinų nepatogumų.
Troleibusų, kuriuose vyks sistemos testavimas, sąrašas:
Troleibuso garažinis Nr. Nr. Gamintojo modelis
17 Solaris
20 Solaris
36 Solaris
268 Škoda 14 TR
361 Škoda 14 TR
Transporto sk. informacijawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment