Taip, as jau senokai ta issiaiskinau, tik pamirsau cia parasyti. Sia naujove vertinu gerai, vezejams papildomai uzsidirbti is viesajame transporte pateikiamos reklamos, geras budas. Vakaruose si praktika taikoma jau labai seniai... Be to, pastebejau, kad tie reklamai skirti remeliai jau imontuoti ir i kai kuriuos (o gal jau ir visus) prailgintus naujuosius autobusus bei trumpus Vanhool.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
hmm as truputi sunerimes del vairuotoju kulturos. Paskutinius 3 kartus kai maciau zmogu beganti prie autobuso/troleibuso dureliu ir vairuotojui uzdarius duris pries pat nosi, jos nebeatsidaro. Nors vairuotojas esu isitikines mato ir kazkaip negrazu neatidaryti. Gal cia sutapimas, bet seniau tokiu dalyku retai pasitaikydavo, visada dureles atsidarydavo. Aisku cia tyrimo nepadarysi, nes remiuosi tik keliais pavyzdziais kiek atsitiktinai teko pamatyt tokiu situaciju, bet nuteikia nemaloniai
Comment
-
Autobuso vairuotojo veiksmai stotelėje:
1. Atidaromos durys ir žiūrima į dešinį veidrodėlį kol sulipa visi žmonės.
2. Kai sulipa visi, paspaudžiamas durų uždarymo mygtukas.
3. Gręžiamasi žiūrėti į kairįjį veidrodėlį, ir išvažiuojama iš stotelės įvažos.
Veidrodėliai parodo vaizdą tik prie durų, o jei žmogus yra bent 2 metrai nuo autobuso, vairuotojas žmogaus nemato ir taip gaunasi, kad kol jis žiūri, nepamato ir uždaro duris, o kol jos užsidaro, žmogus jau būna prie durų. Taigi autobuso vairuotojo kaltės visai neįžvelgiu. Kad vairuotojas matyti net ir bėgant link autobuso žmonės, jis turėtų žiūrėti persisukęs per petį (iš sėdimos vietos į keleivių pusę ir žiūrėti per šoninius stiklus). Žinoma, atsiranda vienas kitas piktybiškai besielgiantis vairuotojas. Tačiau mano nuomonė tokia - autobuso vairuotojo pareiga - pasirūpinti, kad suliptų visi keleiviai, esantys stotelėje. Vėluojantys, nespėjantys tiesiog nėra matomi.
Ypač gerai dirbantys vairuotojai yra tie, kurie uždarę duris pasižiūri į kairį veidrodėlį ir prieš pajudėdami dar užmeta akį į dešinį. Taip daroma dėl dviejų priežasčių:
1. Įsitikinti, ar nėra prispaustų durimis keleivių.
2. Ar nėra užkliuvusių ir nukritusių palei autobuso ratus žmonių.
3. Ar nėra vėluojančių žioplių, kurie laukia kol atsidarys durys.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.06.28, 00:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kai darbas toks sunkus, o atlygis neatitinka darbo salygu, tai reiketu vairuotojus tik suprast. O del kainu, tai reik ziuret, kas parasyta. Kiekvienam autobuse, troleibuse prie vairuotojo (-os) parasyta bilieto kaina ir kita informacija.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKai darbas toks sunkus, o atlygis neatitinka darbo salygu, tai reiketu vairuotojus tik suprast. O del kainu, tai reik ziuret, kas parasyta. Kiekvienam autobuse, troleibuse prie vairuotojo (-os) parasyta bilieto kaina ir kita informacija.
Comment
-
Parašė Chipsas Rodyti pranešimąVisiškai negauna?O gal pagal pavėluotą laiką atskaičiuojama pinigų suma,nes jaigu kokia avarija,dažniausiai troleibusui pravažiuoti šansų mažai ir dėl kitų kaltės jis negauna savo uždirbtų pinigų.Įdomiai sugalvota
Comment
-
Kiek pamenu, gaunant pinigus naujų autobusų pirkimui, buvo iškeltų piniginių sąlygų (nepamenu tiksliai kokios, galbūt, kad bendra visų autobusų mėnesio vėlavimų suma negali viršyti tam tikros ribos ar kažkas panašaus...) "Kauno autobusams" dėl grafikų laikymosi. Lyg "Kauno dienoje" skaičiau po to, kad daugiausiai "baudų" (ar kaip jas pavadinti šiuo atveju) už vėlavimus turima dėl avarijų bei vis dar tebevažinėjančių senų autobusų gedimų.
Tad galbūt su tuo galėtų būti susijęs ir vairuotojų "baudimas".
Comment
-
"Kauno autobusai" savivaldybei moka baudas už nenuvažiuotus kilometrus arba atvykimą ar išvykimą ne laiku iš stotelės. Autobusų vairuotojai, vėluodami ar atvažiuodami per anksti, gauną algą už ratą, tačiau atvykdami ne laiku, jie praranda dalį algos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Elektroninis bilietas Kaune bus įdiegtas rudenį
VZ.LT
2008.06.28 09:14
Rudenį kauniečiai pradės naudotis šiuolaikiška atsiskaitymo už važiavimą viešuoju transportu sistema, kurią yra įdiegę tik keliolika Europos valstybių miestų.
Užstrigo elektroninio bilieto projektas
Bendrovė "Empirija" Kaune jau atliko 75% elektroninio bilieto sistemos diegimo darbų - autobusuose ir troleibusuose įrengti borto kompiuteriai, naujos kartos kasos aparatai, komposteriai, informacinės švieslentės, trumpojo ryšio modemai, rašo "Lietuvos rytas".
Projektui užbaigti nupirkti bendrovės "Hewlett Packard" serveriai, kurie kaups informaciją apie keleivių srautus, seks, kaip laikomasi grafiko, skaičiuos mokėjimus, fiksuos, kur ir kada keleiviai sumoka už važiavimą elektroninio bilieto kortele.
Visiškai atsisakyti popierinių bilietų Kaune planuojama, kai elektroniniais bilietais ims naudotis apie 70.000 keleivių
Internete prisiregistravusiam keleiviui autobuse pakaks įkišti kortelę į komposterį ir paspausti mygtuką "papildyti".
Šiuo metu e. bilieto kortelę galima papildyti "Maxima", "Rimi" prekybos centruose, "Lietuvos spaudos" ir "Kauno spaudos" kioskuose. Kortele ateityje bus galima atsiskaityti už daugiau paslaugų, jei savivaldybė nuspręstų plėsti jų spektrą.
www.vz.lt
Dar rasoma, kad stotelese taip pat bus irengtos svieslentes, rodancios laika iki autobuso atvykimo ir t.t. Gyvensim kaip Svedijoj
Comment
Comment