Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Man pirmai irgi nesuvokiamas sprendimas buvo panaikinti 4-ą maršrutą, bet dabar atsirado ir logiškumas. Nuo kovo 9d. 5tas važiuos maršrutu Kauno pilis- Petrašiūnai. Lygiai toks pat buvo ir 4tas, tik pro kitą pusę. Na, dabar atvažiavus su 5 iki pilies, reikės persėsti į 4, kad nuvyktum į Savanorius. Kadangi jo grafikas bus ypač tankus, nebus problemų jo greitai sulaukti ir pratęsti kelionę...
    Priežastis kitokia. Juk ir anksčiau abu maršrutai važiavo į pilį. 4-asis sutrumpintas dėl to, kad reikia Savanorių pr. nuvežti į pilį (juk 11-asis to nebedarys), tam reikia sudažninti reisus, o vairuotojų trūkumas ir ribotas transporto priemonių skaičius verčia trumpinti maršrutą, kad būtų galima sudažninti reisus. Be to, kita priežastis - finansavimas.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Vilijampolės tiltas nuo kovo 9 dienos remontuojamas
      2008-02-27
      Nuo kovo 9 d. kapitaliniam remontui uždaromas Vilijampolės tiltas, kurį AB „Kauno tiltai" planuoja suremontuoti per metus.

      Per Vilijampolės tiltą rytinio piko metu iš viso važiuoja apie 3400 automobilių. Iš jų apie 1940 - centro link ir apie 1430 - Vilijampolės link. Vakarinio piko metu iš viso per Vilijampolės tiltą važiuoja apie 3200 automobilių. Iš jų apie - 1560 Vilijampolės link ir apie 1680 - centro link.

      Prognozuojama, kad uždarius Vilijampolės tiltą šie srautai pasiskirstys taip: 60 proc. Varnių tiltu, 30 proc. Islandijos plentu į Jonavos g., po 5 proc. Č. Radzinausko tiltu bei Islandijos pl. į Muravos sankryžą. Papildomas apkrovimas labiausiai jausis šiose gatvėse: Neries kr., Varnių g., Tvirtovės al., Savanorių pr., Utenos g., Nuokalnės g., Jonavos g., Marvelės g., Islandijos pl., Panerių g. ir Linkuvos g. Vairuotojams derėtų vengti Linkuvos g. - Žemaičių pl. bei Utenos g. - Savanorių pr. sankryžų, kuriose planuojamas ženklus transporto priemonių skaičiaus padidėjimas.

      Siekiant padidinti gatvių bei sankryžų pralaidumą, bus įrengti nauji šviesoforai Islandijos pl. - Jonavos g., Nuokalnės g. - Jonavos g. bei Neries kr. - Varnių g. sankryžose. Praplatinta važiuojamoji dalis Neries krantinėje ties Varnių tiltu. Automobilių eismas keisis ir kitose miesto vietose. Su naujomis eismo organizavimo schemomis, sankryžose, kur po kovo 9 eismas bus organizuojamas kitaip, galima susipažinti Kauno miesto savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt arba http://transportas.kaunas.lt/tiltoremontas/.

      Nuo kovo 9 dienos keisis ir viešojo transporto eismas. Uždarius Vilijampolės tiltą, keisis 4, 5, 7, 10, 11 troleibusų ir 9, 10, 11, 21, 23, 24, 35, 37, 39, 45, 48 autobusų maršrutai bei tvarkaraščiai. Be to, bus nutrauktas 49-ojo maršruto autobuso eismas. Siekiant pagerinti susisiekimą tarp Raudondvario pl. ir Kauno pilies, bus organizuotas 00 autobusų maršrutas "Kėdainių g. - Kauno pilis".

      Labai pasikeis troleibusų maršrutai: 5 ir 10 maršrutų troleibusai važiuos tik iki stotelės Kauno pilis, 7 ir 11 maršrutų troleibusai bus nukreipiami Neries kr., Varnių g, Nuokalnės g. Toliau 7-asis troleibusas važiuos Utenos g. ir Savanorių pr. iki miesto centro, kur įsilies į senąjį maršrutą, o 11-ojo maršruto troleibusai dėl esamų eismo sąlygų, nesant galimybės troleibusams pasukti iš Tvirtovės al. į Savanorių pr., nukreipiami Taikos pr., Krėvės pr., Kovo 11-osios gatve bei senąja trasa nuo P. Lukšio g. Savanorių pr. Sumažėjus 11-ojo maršruto troleibuso skaičiui, didinamas 4 troleibusų skaičius, nukreipiant juos Savanorių pr., Kovo 11-osios gatve bei V. Krėvės pr. iki Partizanų g.

      10, 21, 37 maršrutų autobusai nukreipiami Varnių g. ir Jonavos g., toliau senąja trasa, o 23, 24, 35, 39 ir 45 maršrutų autobusai nukreipiami Varnių g., Utenos g., Savanorių pr. ir toliau senąja trasa. 9 maršruto autobusai važiuos įprastine trasa, neužsukdami į Kauno pilį. Maršrutinių taksi maršrutai nukreipiami Varnių tiltu bei Jonavos gatve.

      Pasikeitusių maršrutų schemos dalijamos miesto autobusuose, troleibusuose bei Vilijampolės seniūnijoje. Schemos bei tvarkaraščiai pateikiami savivaldybės interneto svetainėje www.kaunas.lt, arba http://transportas.kaunas.lt/.

      Be to, dėl kontaktinio tinklo rekonstrukcijos darbų kovo 8 d. nuo 18 val. Vilijampolėje bus nutrauktas 5 ir 8 troleibusų maršrutų eismas, 5 maršruto troleibusai važiuos tik iki Kauno pilies, o 8 - iki Kauno medicinos akademijos klinikų.


      Paulius Keras
      Transporto skyriaus vedėjas
      Tel.: 20 00 18, 8 687 82424
      El.paštas: paulius.keras@kaunas.lt

      http://www.kaunas.lt/190?sid=2475
      Man vis dėlto neaišku, kodėl troleibusai negalėtų sukti iš Tvirtovės al. į Savanorių pr., aišku, nutiesus linijas posūkiams. Juk ten nei kampai aštrūs, nei dar kažkas.

      Comment


        Dabar ten padarytas dviejų ašių X formos mechanizmas (1 Savanorių pr., 2 Tvirtovės al. į Taikos pr. ir 3 Taikos pr. į Savanorių pr. Faktas, kad reikėtų keisti mechanizmą, gal tai brangu? Bet kitas faktas - 11-ąjį maršrutą padaryti per Savanorių pr. būtų buvę kur kas efektyviau.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Dabar ten padarytas dviejų ašių X formos mechanizmas (1 Savanorių pr., 2 Tvirtovės al. į Taikos pr. ir 3 Taikos pr. į Savanorių pr. Faktas, kad reikėtų keisti mechanizmą, gal tai brangu? Bet kitas faktas - 11-ąjį maršrutą padaryti per Savanorių pr. būtų buvę kur kas efektyviau.
          Gal zinai kaip veikia naujoji sistema(ta su melyna rodykle). Nes pagal senaja galima vaziuot arba tiesiai arba i desine, bent jau Skodose..

          Comment


            Man atrodo ir dabar tas pats. Tik su senais mechanizamais kitaip: vienu atveju reikia gazuoti, kitu - labai lėtai važiuoti. Su Solaris troleibusais kitaip: vienu atveju spaudžiamas kažkoks mygtukas ir palaikomas kol ašys pereina reikalingon pusėn, laikant nuspaudus mygtuką, iš variklio sklinda keistas šnypštimo garsas, kitu atveju - mygtukas nespaudžiamas.

            Su mėlyna rodykle - tai nauja čekų sukurta technologija. Kaunas pirmesnis už Vilnių pradėjo diegti šią sistemą. Viskas labai nesudėtinga - kiekviename troleibuse yra mygtukas ir siųstuvas, per kažkokį atstumą priartėjus prie ašių sankirtos ir paspaudus mygtuką, ašis perjungiama į kitą, negu pajungta, kryptį. Troleibusas dabar gali ta ašies jungtimi važiuoti net iki 40 km/h, kai senąją - vos 5 km/h (turi beveik sustoti). Švieslentė skirta pajungtai ašies krypčiai žinoti. Jei kryptis tinkama, galima be sustojimo keliauti toliau. Dabar tokių pusiau automatinių ašių Kaune yra tikrai nemažai, jų skaičius didinamas, kol kas pamenu čias: Vytauto pr. nusileidus nuo Parodos kalno, Vytauto pr. ties autobusų stotimi, Tunelio g. ties geležinkelio stotimi, M. K. Čiurlionio g. šalia M. K. Čiurlionio tilto, iškart nusileidus nuo Savanorių pr. kalno, yra jų ir daugiau, kaip minėjau, visų nepamenu.

            Nesu tame specialistas, gal čia tokių yra, tad gal mane pataisys, o gal ir daugiau apie tai papasakos, būtų tikrai įdomu. Aš labiau domiuosi ne technine, bet praktine ir organizacine viešojo transporto dalimi.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Štai pagaliau ir Kaune atsiras naktinis transportas.

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16381095
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                Štai pagaliau ir Kaune atsiras naktinis transportas.

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16381095
                Puiki naujiena! Įdomu kokiomis gatvėmis važiuos. Ir ar ne per daug laiko - 2 val. ratui, vadinas nuo Islandijos pl. iki Kaniūkų važiuos valandą.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Puiki naujiena! Įdomu kokiomis gatvėmis važiuos. Ir ar ne per daug laiko - 2 val. ratui, vadinas nuo Islandijos pl. iki Kaniūkų važiuos valandą.
                  Spėju Raudondvario Pl. - Savanorių Pr. - Islandijos Pl. - Kovo 11 g. - Tunelio g. - Vytauto Pr. - Raudondvario Pl.
                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                    Spėju Raudondvario Pl. - Savanorių Pr. - Islandijos Pl. - Kovo 11 g. - Tunelio g. - Vytauto Pr. - Raudondvario Pl.
                    Hm, gal ir nieko šitaip būtų, bet norint iš centro grįžti gyvenantiems Baršausko g., reikėtų važiuoti iki Kaniūkų, apsisukti ir tada Savanorių pr. į Islandijos pl., apsisukti ir Kovo 11-osios g. namo? Taip gaunasi pagal tavo variantą. Čia išvis reikėtų padaryt 2 maršrutus - vienas viena rato puse, kitas - kita, kaip: 9 ir 12; 13 ir 14 bei 15 ir 16 troleibusai. Beje, nepamiršk, kad Vilijampolės tiltas uždarytas, tad manau maršrutas būtų toks: Kaniūkai - Raudondvario pl. - Neries kr. - Varnių tiltas - Nuokalnės g. - Utenos g. - Savanorių pr. - centras - stotis - Baršausko g. - Kovo 11-osios g. - Draugystės g. - Pramonės pr. - Krėvės pr. - Kovo 11-osios g. - Lukšio g. - Žukausko g. - Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. - Nuokalnės g. - Varnių tiltas - Neries kr. - Raudondvario pl. Taip, manau, būtų logiškiausia. Islandijos pl. nestovėtų, ilsėtųsi tik Kaniūkuose. Bet Šiaurės pr. gyvenantiems kaip patekt į centrą? Per Kaniūkus? Žodžiu, kad ir koks būtų modelis, jis reikalautų paralelaus maršruto kita rato puse.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.19, 12:53.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                      Štai pagaliau ir Kaune atsiras naktinis transportas.

                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16381095
                      Šaunu. Puiku. Sveikintina. Tik man vis tiek nesusipratimas, jog paleidžiamas naktinis troleibusas ir tik vienas maršrutas. Reikėtų ir naktinio autobuso, nes pusė Kauno gyvena Šilainiuose, kur troleibuso linija nesiekia. Siūlyčiau ir kokį 37 ar 21 autobusų maršrutais pagrįstą naktinio autobuso kelią - nes šis suktų pro KTU ir studžių "barakus", kurie ir bus man atrodo nemaža didžioji klientų dalis naktį. Be to, amiko paminėjo bėdas su viena troleibuso linija, galėtų paleisti "rato"sistema priešingom kryptimis bent 2 maršrutus.
                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                      Dordrechtas/Haarlemas
                      Nesebaras/Plovdivas
                      Kiolnas

                      Comment


                        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                        Spėju Raudondvario Pl. - Savanorių Pr. - Islandijos Pl. - Kovo 11 g. - Tunelio g. - Vytauto Pr. - Raudondvario Pl.
                        Is Islandijos plento i Kovo 11 g. teleportu persikelimas ar tuneli rausi?

                        Comment


                          Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                          Is Islandijos plento i Kovo 11 g. teleportu persikelimas ar tuneli rausi?
                          Na kaip kaunietis tai turėtumei žinoti per kokią trasą eina troleibusų tinklas tarp šių dviejų gatvių.
                          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                          Comment


                            Kaune kursuos specialus troleibusas studentams

                            Kauno miesto tarybos kolegija trečiadienį pritarė studentų prašymui įsteigti naują, 17-tąjį troleibusų maršrutą. Šis maršrutas, kuris bus žymimas raide „S" (studentams), drieksis per visą Kauno miestą. Naujuoju maršrutu troleibusai pradės kursuoti nuo balandžio 11 dienos.

                            „S" maršruto troleibusai maršrutą pradės Islandijos plento stotelėje ir baigs Kaniūkuose.

                            Reklama

                            Savaitgaliais ir švenčių dienomis troleibusai iš Islandijos pl. stotelės pradės važiuoti 22.32 val. ir kursuos vidutiniškai vienos valandos intervalu. Paskutinis troleibusas iš Islandijos pl. išvyks 03.57 val.

                            Pirmasis troleibusas iš Kaniūkų stotelės pajudės 23.32 val., paskutinis – 04.57 val. Planuojama, kad vieną maršruto ratą troleibusas įveiks per 2 val.

                            „S" maršruto ilgis sieks beveik 49 km. Per vieną naktį troleibusai nuvažiuos apie 300 km, per metus – 35 tūkst. km.

                            Naujojo maršruto organizavimas Kauno savivaldybei per metus papildomai kainuos 145 tūkst. Lt.

                            Naujojo naktinio maršruto pageidavo Kaune studijuojantys studentai. Pasak jų, naujasis maršrutas padės lengviau, pigiau bei saugiau pasiekti namus.
                            Kažin ar tik studentus ir vežios?

                            Comment


                              aš manau, kad jeigu šitas reikalas pasiteisins, tai tikrai atsiras ir autobusas per šilainius, ir dar gal koks kitas maršrutas

                              Comment


                                Parašė Kirkas Rodyti pranešimą
                                Kaune kursuos specialus troleibusas studentams



                                Kažin ar tik studentus ir vežios?
                                Nu laba diena! Dabar matosi, kad žurnalistų išmąstytos "gražios antraštės" labai netikslios ir dažnai klaidina žmones. Vien Delfio komentaruose yra apie 5-10 nesusipratėlių... Šis troleibuso maršrutas skirtas naudotis visiems, tačiau pavadintas maršrutu "S" (studentams) tik dėl pagarbos, jų paminėjimo, nes būtent studentai (jei nemeluoju, tai VDU) iniciavo šio maršruto atsiradimą.

                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                aš manau, kad jeigu šitas reikalas pasiteisins, tai tikrai atsiras ir autobusas per šilainius, ir dar gal koks kitas maršrutas
                                Maždaug prieš pusantrų metų ar metus spaudoje rašė apie Kauno savivaldybės bandymą 3-ąjį maršrutą paleisti kursuoti ir naktimis, manau, šiek tiek patobulinus jo trasą ir pritaikius "naktiniam" keleiviams, būtų galima drąsiai leisti į trasą ir 3-ąjį (jis mažai kirstųsi su tuo naktiniu troleibusu).
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.20, 12:48.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Kažkas pasišiukšlino iš žurnalistų.

                                  2008-03-20 - Dėl žiniasklaidoje paskelbtos klaidingos informacijos apie nemokamą nulinį maršrutą.

                                  Informuojame, kad žiniasklaidoje paskelbta informacija apie tai, kad nulinio autobuso maršrutas Kauno mieste yra nemokamas – klaidinga. Pranešame, kad šis autobuso maršrutas yra apmokestintas pagal nustatytą bendrą visuomeniniam transportui galiojančią tvarką.

                                  http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=3200001
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2008.03.20, 12:49.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                    Na kaip kaunietis tai turėtumei žinoti per kokią trasą eina troleibusų tinklas tarp šių dviejų gatvių.
                                    Nepergyvenk, kaip tik geriausiai ir zinau ta taska. Tík nelabai supratau tavo marsruto: tu siulai Savanoriais vaziuoti nuo centro, po to i Islandijos pl.(T.y. tik viena stotele, Islandijos plentas yra Vilnius-Klaipeda, turbut turi omeny Siaures pr., Asigalio g.), gaunasi kad is pradziu suki i kaire, o po to gaunasi kilpa, ir vaziuoji atgal kirst Savanoriu, nes kitaip i Kovo 11 g. nepateksi...

                                    Comment


                                      Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                      Nepergyvenk, kaip tik geriausiai ir zinau ta taska. Tík nelabai supratau tavo marsruto: tu siulai Savanoriais vaziuoti nuo centro, po to i Islandijos pl.(T.y. tik viena stotele, Islandijos plentas yra Vilnius-Klaipeda, turbut turi omeny Siaures pr., Asigalio g.), gaunasi kad is pradziu suki i kaire, o po to gaunasi kilpa, ir vaziuoji atgal kirst Savanoriu, nes kitaip i Kovo 11 g. nepateksi...
                                      Na o gi taip važiuoja 13/14.
                                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                      Comment


                                        Apie kokį naktinį transportą studentams galima kalbėti, jei net pro KTU Ąžuolyno bendrabučius, VDU Taikos bendrabutį net ne pravžiuoja? Be to, galėtų tie troleibusai būti apmokestinti dviguba kaina talonėliai, jei neturi žmogus nuolatinio (taip yra Kopenhagoje, Gioteborge ir Malmio) ir įleidinėti bei išleidinėti žmones pro priekines duris - taip atsikratant valkatėlių ir kito plauko "zuikių", bei "snukelių" lipimo į troleibusą. Ir vistiek kažkaip nepagalvota apie Šilainius su tuo troleibusu, reikėtų ir naktinio autobuso pro Šilainius.
                                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                        Dordrechtas/Haarlemas
                                        Nesebaras/Plovdivas
                                        Kiolnas

                                        Comment


                                          Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                                          Na o gi taip važiuoja 13/14.
                                          Jie nedaro kilpos. Nes depas Islandijos pl. ir ju pradine ir galine marsruto stotele.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X