Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    50marsrutas yra laimejes konkursa aptarnaut Mastaiciu gyventojus, 12 marsruta norejo padaryt Mastaiciai - apskrities lig. nezinau konkurso salygu, bet merula butu galejus rajono savivaldybe paduot i teisma uz antros autobusu imones ileidima i mastaicius, tai per maza gyvenviete konkuruot 2 skirtingu firmu autobusam. cia daugiausia del mastaiciu. keliones kaina mieste, nesvarbu kiek vaziuojama stoteliu, yra 1.2lt. dar neseniai buvo 0.9lt.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Ir kodėl gi manoma, kad Milikonių kalnas netinkamas troleibusams? Juk kalnas tiesus, nėra toks status kaip Parodos. Sulyginčiau jį su Savanorių pr. kalnu, o jame yra troleibusų linija. Be to, yra ir alternatyva - Baltų pr. kalnas.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
        Ir kodėl gi manoma, kad Milikonių kalnas netinkamas troleibusams? Juk kalnas tiesus, nėra toks status kaip Parodos. Sulyginčiau jį su Savanorių pr. kalnu, o jame yra troleibusų linija. Be to, yra ir alternatyva - Baltų pr. kalnas.
        Nežinau, bet rašė, kad netinkamas. Gal dėl to dešiniojo posūkio prieš kalną (sulėtėja greitis, sunkiau įkilti), pamenu pasakymą, kad Milikonių kalnas turi tik po vieną juostą į abi puses, reikia, kad būtų plačiau (aplenkimui, kad eismo nestabdytų). Troleibusas skirtas labiau lygiam keliui, turbūt nesiginčysi, kad autobuso variklis galingesnis už troleibuso. O dėl Baltų pr. kalno tai tinka, bet neseniai savivaldybė pranešė, jog troleibusų linijos į Šilainius atsisako, po kelerių metų diegs autobusų, varomų CNG dujomis sistemą.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Ar tikrai autobuso varikliai galingesni?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Ar tikrai autobuso varikliai galingesni?
            Palyginau Solaris autobuso ir Solaris troleibuso variklių galias: autobuso - 183 kW, troleibuso - 175 kW. Žiūrėjau abu 12 metrų (tokius, kokie važiuoja Kaune). Tiesą sakant, maniau variklių galingumo skirtumas bus didesnis...

            Šaltinis:
            1. http://www1.solarisbus.pl/en/urbino,...o_12,3,80.html
            2. http://www1.solarisbus.pl/en/trollin...no_12,3,0.html
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Palyginau Solaris autobuso ir Solaris troleibuso variklių galias: autobuso - 183 kW, troleibuso - 175 kW. Žiūrėjau abu 12 metrų (tokius, kokie važiuoja Kaune)...
              O kaip ju mases (tusciu ir pilnu) ar vienodos, ar panasios?

              Comment


                Tuščių masės panašios, kažkas apie 11,5 -12t. O kadangi dydžiai tokie patys (abu 12), tai ir pilnų masės turėtu būti atitinkamai panašios, nes keleivių telpa iš esmės tiekpat.

                Comment


                  Keista, kaip jie žada nutiesti naują liniją Jonavos gatve per mėnesį Ir dar sunaudoti tiek lėšu laikinam dalykui. Ar ne paprasčiau būtų nuo Utenos gatvės tilto nuvesti laidus iki Nuokalnės gatvės ir viskas? Skaičiavau, gautųsi ~400m, o tiesiant Jonavos gatve ~2km
                  دائما الليتوانيه

                  Comment


                    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                    Keista, kaip jie žada nutiesti naują liniją Jonavos gatve per mėnesį ...
                    Neuzkas elektros kabelius ir tiek... o kontaktinius laidus pratemti nera taip sunku, stulpai jau yra gi..

                    Comment


                      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                      Keista, kaip jie žada nutiesti naują liniją Jonavos gatve per mėnesį Ir dar sunaudoti tiek lėšu laikinam dalykui. Ar ne paprasčiau būtų nuo Utenos gatvės tilto nuvesti laidus iki Nuokalnės gatvės ir viskas? Skaičiavau, gautųsi ~400m, o tiesiant Jonavos gatve ~2km
                      Labas rytas, elektros laidai troleibusams Nuokalnes gatve nuo Utenos gatvės nutiesti jau 2004 m. Ten kursuoja 8-asis troleibuso maršrutas. O dėl viso kito tavo pasisakymo aš pritariu - nejaugi Kauno savivaldybė tokia turtinga, kad tiestų liniją Jonavos g.? Tiesa, man iškart kilo ir priešinga mintis - troleibusų linija turi būti naudojama, tad nenutiesus Jonavos g. troleibusų linijos, šie kursuotų nuo Raudondvario pl., Nerie kr., Varnių tiltų, Nuokalnės g. ir... į kur? 7 turėtų važiuot Savanorių pr., leistis nuo kalno ir į centrą (kad tęstų kelionę senąja trasa), o 11 - Savanorių pr. link Kalniečių pol. 7-asis maršrutas neprigytų, nes iš Vilijampolės autobusai vežtų Jonavos g. ir tai būtų greičiau, o 11-as maršrutas vežtų irgi dalimi Savanorių pr. 7-as ir 11-as maršrutai dėl sumažėjusio keleivių skaičiaus būtų paretinti. Labiausiai nukentėtų 7-ojo keleiviai, gyvenantys Krėvės pr., Kovo 11-osios g. Bet man keičiausia - kaip miesto savivaldybė sugeba padaryt tokį absurdą: jau kuris laikas Kaune nepastatytas nei vienas naujas šviesoforas, nors dėl didelio avaringumo, jau labai reikia šviesoforo ties Jonavos g. ir įvaža į Islandijos pl.; Jotvingių ir Kuršių g. sankryžoj ir kitose vietose. Pastatytas naujas pėsčiųjų šviesoforas Aleksote kalno apačioje ir kam jis reikalingas, aš nesuprantu. O jie kalba apie du laikinuosius šviesoforus, kurie kainuos, manau, kaip vienas visalaikis. Kažin ar pigiau, nes jų sureguliavimas pagal srautą toje vietoje, brangus. Būtų mano valia, vietoj tų šviesoforų, pastatyčiau policininką ir tegul sau budi iki sutvarkys tiltą
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2008.01.24, 20:53.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        Neuzkas elektros kabelius ir tiek... o kontaktinius laidus pratemti nera taip sunku, stulpai jau yra gi..
                        Kad nesunku, tai gal, bet, kad brangumas didžiulis - 700 tūkst. litų.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Kad nesunku, tai gal, bet, kad brangumas didžiulis - 700 tūkst. litų.
                          Taip. Kontaktinis laidas varinis... brangus...
                          Man irgi sprendimas elektrifikuoti Jonavos g. atrodo nevisai apgalvotas, aisku jei ateiti neplanuojama paleisti nuolat troleibusa Jonavos gatve..

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            Taip. Kontaktinis laidas varinis... brangus...
                            Man irgi sprendimas elektrifikuoti Jonavos g. atrodo nevisai apgalvotas, aisku jei ateiti neplanuojama paleisti nuolat troleibusa Jonavos gatve..
                            Rašė, kad po tilto rekonstrukcijos, laidai bus nuimti. Niekas ten nevažinėja toj Jonavos g. daly, už Varnių tilto tik daugiau žmonių, kur yra bendrabučiai, o iki tilto važiuoja dauguma nebent į Drobę ir Senukus. Tuščia ten kaip dykumoj, kai dirbu, ten per diena pravažiuoju 8 kartus
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              O kaip ju mases (tusciu ir pilnu) ar vienodos, ar panasios?
                              Dėl svorio tai nežinau, tinklapyje jie tokios informacijos nepateikia. www.solarisbus.pl
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                ..Tuščia ten kaip dykumoj, kai dirbu, ten per diena pravažiuoju 8 kartus
                                Sutinku. Man ir paciam atodo keistokas sprendimas. Gal isvis butu geriau paleisti laikinai visiskai naujus marsrutus per Varniu tilta-Savanoriu-Ozeskienes. Palikti 7 ir 10 tik iki Pilies.

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Sutinku. Man ir paciam atodo keistokas sprendimas. Gal isvis butu geriau paleisti laikinai visiskai naujus marsrutus per Varniu tilta-Savanoriu-Ozeskienes. Palikti 7 ir 10 tik iki Pilies.
                                  Nugvelbei mano mintį Aš kaip tik panašiai mąsčiau: būtų tik 7 troleibusas (Raudondvario pl., Neries kr., Nuokalnės g., Utenos g., Savanorių pr., E. Ožeškienės g., toliau senąja trasa) ir 8 troleibusas (trasa nepakitus). Kauno pilyje maršrutą baigtų esami 2 ir 4 bei kiti: 5, 10, 11 troleibusai. Dabar paišau žemėlapyje viską (ir su autobusais), koks modelis, mano nuomone, turėtų būt. Įkelsiu kai baigsiu, labai cackintis reikia.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Na va, gerai pamąstęs, sugalvojau kaip po Vilijampolės tilto uždarymo būtų galima sudaryti maršrutus. Tai tik mano mintys, būtų įdomu ką manot patys. Jonavos g. nebūtų tiesiama troleibusų linija, tereikėtų tik padaryti linijas ties Utenos, Nuokalnės g., Tvirtovės al., Sukilėlių pr. viaduku, pažymėjau apskritimu.

                                    Esmė tokia:
                                    1. Į Kaniūkus nebevažiuotų 11 troleibusas, jis važiuotų tik iki K. pilies.
                                    7 troleibusas važiuotų iš Kaniūkų - Raudondvario pl., Neries kr., Nuokalnės g., Utenos g., Savanorių pr., E. Ožeškienės g. ir senąja trasa.
                                    8-asis troleibuso maršrutas būtų nepakitęs.
                                    5 ir 10 troleibusų trasa baigtųsi kaip ir 11-ojo - Kauno pily.

                                    2. Autobusai, dabar važiuojantys nuo K. pilies ir kylantys Milikonių kalnu, bei atvažiuojantys nuo Baltų pr. kalno, važiuotų Varnių tiltu ir kurie į centrą - Jonavos g., kiti - įprastu maršrutu.

                                    3. Mano manymu reikėtų keleto naujų autobusų maršrutų:
                                    9A LŽŪU - Linkuvos g., Varnių tiltas, Jonavos g. - Kauno pilis(vietoj 9, kuris nebeturės galimybės sukiotis kaip dabar).
                                    10A Kėdainių g. - Linkuvos g., Varnių tiltu, K. pilis, centras... - Partizanų g. (toliau kaip įprastas 10).
                                    23A Kaniūkai - Raudondvario pl., Linkuvos g., Varnių tiltas, Jonavos g., centras - Gelež. stotis (vietoj dabartinio 7-ojo troleibuso, šis autobusas skirtas nuvežti visus iš Vilijampolės į centrą, stotį).
                                    24A Kaniūkai - Raudondvario pl., Neries kr., Varnių tiltas, Jonavos g., centras - Gelež. stotis (ilgai mąsčiau ar verta daryt ir šitą, bet pamaniau bus pakeitimas dabartiniam 5-ajam troleibusui, be to, papildys ir septintąjį, kaip ir 23A).
                                    37A Jurbarko g. - Linkuvos g., Varnių g., Baltų pr., Žemaičių pl., Kuršių g. - Jotvingių g. (važiuos ratu - Panerių, Jurbarko, Linkuvos g. ir paskui ratas: Žemaičių pl., Kuršių g., Jotvingių g. - čia kaip dabartinis 37 maršrutas. Šis autobusas 37A būtų skirtas Vilijampolės gyventojus nuvežti į Baltų pr. ir Megą.)

                                    Dėl naujų maršrutų: pastebėjau, kad iš Vilijampolės nemažai važiuoja į Šilainius ir dažnai lipa į 37-ą autobusą, todėl toks būtų papildymas, taip pat vežtų 49-as į 2-ą ligoninę (iš kitos lygiagrečios vienpusio eismo krypties gatvės - 11-as autobusas). 24A-asis ir 23A maršrutų grafikai turi būti tiksliai suderinti. Taip pat suderinti 10 ir 10A autobusų grafikai.

                                    Kas žino dabartinius maršrutus ir orientuojasi Kauno žemėlapyje, tai prisegu nupaišytas mano mintis, vietos mažai, bet stengiauosi padaryt kuo tiksliau ir aiškiau. O čia - dabartinis KVT žemėlapis.

                                    Click image for larger version

Name:	vilijampole_KVT.PNG
Views:	1
Size:	96,4 kB
ID:	1417206
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2008.01.25, 16:51.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Sveiki,
                                      sugalvojau dar vieną troleibusų maršrutų variantą:

                                      Nr.5 - trumpinamas iki Pilies,
                                      Nr.7 - nuo Laisvės alėjos - Savanorių pr. - Utenos g. - Nuokalnės g. - Varnių tiltas - Neries krantinė - toliau sena trasa,
                                      Nr.10 - Taikos pr. - Tvirtovės al. - Nuokalnės g. - Varnių tiltas - Neries krantinė - toliau sena trasa,
                                      Nr.11 - iš Savanorių pr. užsukamas į Tvirtovės al. - Nuokalnės g. - Varnių tiltas - Neries krantinė - toliau sena trasa.

                                      10, 11 maršrutams sutrumpėjus, dalis troleibusų perkeliami į 7 maršrutą tuom išlaikant tuos pačius intervalus.

                                      Reikia rekonstruoti:
                                      Varnių tilto nuovažų kontaktinį tinklą (Vilijampolės pusėje),
                                      Utenos - Sukilėlių - Nuokalnės viaduko nuovažų tinklą,
                                      Savanorių - Taikos sankryžos tinklą.
                                      Vilijampolės pusėje prie remontuojamo tilto perjungti kontaktinį tinklą.

                                      Autobusų maršrutus paleisti nuo Pilies - Jonavos gatve iki Varnių tilto.
                                      Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                      Comment


                                        Malonu, kad prisidedi prie mano minties pasvarstyt galimus marsrutu koregavimus. 5 ir 7 trol, kaip supratau, butu kaip as sakiau. del 10trol as smarkiai abejoju, mat jis dubliuotusi su dabartiniu 8-uoju. Be to, Kreves pr. gyventojai prarastu galimybe 10-uoju troleibusu nuvaziuoti i pily, o i Taikos ir Savanoriu pr. isvis niekas neveztu. Taigi manau, 10-asis troleibusas i Vilijampole neturetu vaziuot. del 11trol pasiulymo dalinai sutikciau, bet ir cia yra bedu. su tvirtoves al posukiu, viskas ok, bet jis vilijampoles gyventojus veztu tik i savanoriu pr. manau sis marsrutas patirtu nuostoliu. nepamirsk, kad troleibusai turi vaziuot daznai (cia kazkas susije su kontaktiniais tinklais, nezinau tiksliai), tad vazinetu ten tuscias. be to, jei taip nukreiptum 11trol, reiketu dar ir 11A trol, kad luksio, zukausko g. gyventojai neprarastu galimybes patekt i pili. manau tada geriau is kaniuku paleist autobusa per vilijampole tavo siulytu 11 trol marsrutu. autobusas gali reciau vaziuot, jam nesvarbu.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2008.01.25, 16:50.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Vat apie ta viaduką ir kalbėjau aš, bet ne visi mane ir suprato. Aš ir pats žinau, kad nuokalnės gatve važiuoja 8maršrutas, nes juo dažnai naudojuosi. Bet atvažiavus Utenos gatve tikrai nėra padaryti nuvažiavimai Tvirtovės alėja (Kaip važiuoja 34 ir 38 maršrutai).

                                          Reikia rekonstruoti:
                                          Varnių tilto nuovažų kontaktinį tinklą (Vilijampolės pusėje)
                                          Važiuodamas namo 5 maršrutu pastebėjau, kad ten jau yra visi el. laidai abiejose nuovažos pusėse abiejomis kryptimis
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X