Realiai dabar is to e-bilieto naudos jokios nera.Skirtumas tik tas,kad vietoj popieriuko turesim plastikine kortele.Lauksiu kol baigs si projekta,tada ir turetu matytis pliusai ,o dabar kol kas beveik viskas lieka taip pat
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dabartiniai privalumai nebus tokie, kokie bus ateityje bilietą ir visą sistemą tobulinant. Dabartinius privalumus galima laikyti kažkuo panašaus į „Ežio“ papildymo kortelės lyginant su kitų operatorių taikomais būdais.
Vis gi, man bus patogiau turėti vieną kortelę ir ją pildyti, kada man prireiks, pildyti pagal mano norimą naudojimo terminą, tačiau tai numatoma kiek vėliau. Taip pat man bus patogiau, jei iš kortelės bus atskaitoma tam kartui reikalinga važiavimo kaina, jei bilietas tiks trims miestams. Dar kortelės ir žymėti nereikės. Galiausiai pridėkim tiesiog savo kuriamą įvaizdį, savo keliamas vertybes ir jomis pristatomą miesto (tiek šalies) politiką („pasaulėžiūrą“).
Galbūt ateityje panaši kortelė bus multifunkcinė ir jos panauda viešajam transportui bus tik viena iš galimybių, t.t..
Žodžiu, kas kaip nori matyti, tas taip ir mato. Aš žvelgiu optimistiškai, judama teigiama linkme, tai yra svarbiausiaPaskutinis taisė Aš; 2007.07.19, 01:20.
Comment
-
Parašė Akela Rodyti pranešimąmanau vienas privalumu tas, kad papildyti gali ir vidury mėnesio, ir jis galios iki kito mėnesio vidurio, t.y. lygiai mėnesį. o popierinis bilietas galioja tik iki būtent to mėnesio, kurį jis buvo pirktas, paskutinės dienos. čia tik mano asmeninė nuomonė, informacijos šios niekur neskaičiau
Comment
-
Na aš kai troleibusu pasinaudoju kartą per 3 mėnesius, tai man kol kas patogiau piniginėje turėti pora talonėlių. Nes taip ir nesupratau, kaip ta kortele reikėtų pasinaudoti važiuojant 1 kartą per mėnesį
Aišku patogiausia būtų - įsidėjai į kortelę 20 Lt ir naudoji kaip vienkartinius bilietus, kol išsibaigia tie 20 Lt. bet turbūt to dar reikės laukti minimum 5 metus...
Comment
-
Elektroninis bilietas Vilniuje – lapkritį
Kaunas - ne paskutinis. Stebuklas.
Beje, kaip suprantu, Kaune jau galima įsigyti šiuos bilietus. Reikės tai padaryti
Comment
-
Naujos bilietų kainos kėlė sumaištį
Jomilė Juškaitė, "Kauno diena"
2007 rugpjūčio mėn. 1 d.
Antradienį spaudos kioskai buvo apgulti įmonių, veltui ieškojusių nuolatinių ir elektroninių bilietų. Nuo šiandien Kaune brangsta kelionės visuomeniniu transportu.
Į „Kauno dienos“ redakciją vakar skambino pasipiktinę žmonės: mieste neįmanoma nusipirkti rugpjūčio mėnesio terminuotų, vadinamųjų nuolatinių, ir naujųjų elektroninių bilietų.Parašas :)
Comment
-
Šiaip kažkoks ten direktorius sakė, kad nuolatinių bilietų buvo prigaminta 20proc daugiau, negu paprastai reikia, vadinasi, jei neliko bilietų, ir daug dar po to buvo ieškančių (kiek mačiau - buvo), tai vadinasi rugsėjo mėnesį, kai visi važinės į mokyklas ir darbus, tikėtina, kad bus perpildyti autobusai/troleibusai.
Priežastys, kodėl taip spėju:
Žmonių padaugėti galėjo dėl to, kad iki šiol daug žmonių į darbus važinėdavo mikroautobusais. Šių kainai pasiekus 2LTL - žmonės pradėjo rinktis autobusus ir troleibusus. Šiuos rinktis privertė gana nedaug pabrangę nuolatiniai bilietai. O tie žmonės, kurie seniau pirkdavo nuolatinius bilietus, tinkančius ir troleibusams ir autobusams - gali džiaugtis netgi atpigusiais bilietais. Pavyzdžiui, studentas seniau mokėdavo 11LTl, dabar - lyg 9LTL 60ct už tos pačios vertės bilietą.
Taigi įdomumas įdomumu. Arba parkas turės leisti daugiau savo senųjų troleibusų/autobusų, arba galime visi ir netilpti
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąŠiaip kažkoks ten direktorius sakė, kad nuolatinių bilietų buvo prigaminta 20proc daugiau, negu paprastai reikia, vadinasi, jei neliko bilietų, ir daug dar po to buvo ieškančių (kiek mačiau - buvo), tai vadinasi rugsėjo mėnesį, kai visi važinės į mokyklas ir darbus, tikėtina, kad bus perpildyti autobusai/troleibusai.
Priežastys, kodėl taip spėju:
Žmonių padaugėti galėjo dėl to, kad iki šiol daug žmonių į darbus važinėdavo mikroautobusais. Šių kainai pasiekus 2LTL - žmonės pradėjo rinktis autobusus ir troleibusus. Šiuos rinktis privertė gana nedaug pabrangę nuolatiniai bilietai. O tie žmonės, kurie seniau pirkdavo nuolatinius bilietus, tinkančius ir troleibusams ir autobusams - gali džiaugtis netgi atpigusiais bilietais. Pavyzdžiui, studentas seniau mokėdavo 11LTl, dabar - lyg 9LTL 60ct už tos pačios vertės bilietą.
Taigi įdomumas įdomumu. Arba parkas turės leisti daugiau savo senųjų troleibusų/autobusų, arba galime visi ir netilptiPaskutinis taisė Mettal; 2015.07.31, 14:45.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimą/\ manau, metro Kaune tampa neišvengiama būtinybe
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTai gal užvesk temą apie tai
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąTurbūt reikėtų vadovautis Vilniaus pavyzdžiu ir pradėt nuo viso tinklalapio temom nesismulkinant
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąAišku, aš tik pajuokavau dėl tos temos nes metro Kaune yra dar didesnė utopija, negu metro Vilniuje
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąKaunas sukūrė ir savo DUK elektroniniams bilietams
Kauno viešojo transporto interneto svetainė www.kvt.lt pradės veikti rugpjūčio 20 dieną.
Šiandien jau 20 diena, www.kvt.lt aišku dar neveikia.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Jau veikia www.kvt.ltIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąManau, kad Kaunui pavyko su elektroninio bilieto sistema.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąManau, kad Kaunui pavyko su elektroninio bilieto sistema.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąManau, kad Kaunui pavyko su elektroninio bilieto sistema.
Comment
Comment