Beje, dar pamiršai palyginti Vilniaus/Kauno ir Londono autobusų keleivių atlyginimus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
...2005 ... metais vidutinis atlyginimas Lietuvoje, neatskaičiavus mokesčių, buvo 1653 Lt, ir jis yra bene 9 kartus mažesnis nei Didžiojoje Britanijoje...*******
Miestai.net Fb
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąTegul susikisa jie ta savo elektronini bilieta...
Lietuva atslieka 4 m nuo Estijos šioje srityje.
Gaila , kad esi paniškai nusiteikęs prieš naujoves"Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).
Comment
-
Parašė JohnPalyginimui, Londone viena keliona autobusu su elektroniniu bilietu kainuoja £1 (5Lt), o perkant bilieta autobuse - £2 (10Lt). Taigi 1.2Lt tikrai nera pasaulio pabaiga, turint omeny atnaujinta autobusu parka, kylancias kuro kainas ir apskritai pakankamai auksta infliacija (jau berods apie 5% ). Transporto kainos Lietuvoje dar kils ir , ko gero, daug
Aisku, reikia tiketis, kils ir ju kokybes ir patogumo lygis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąAišku viena - automobiliai Kaune ir toliau populiarės Dviračiai irgi.
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąKą gi, vyriausybei reikės įvesti didelius mokesčius ratuotoms skardinėms, kitaip Kauno gatves užgrūs visokių kasininkių bei valytojų Opel Kadett bei 70ujų Passat . O dėl dviračių neprieštarauju - ir taršos mažiau, ir autobusuose vietos daugiauwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
amiko:
vat va čia ir prasideda tas skaičiavimas. Pavyzdžiui:
Kiek išvykų per metus padarai į gamtą? (su automobiliu ir papraščiau ir pigiau ir arčiau).
Ar žmogus turi šeimą?
Kuo žmogus užsiima? (net man tenka kartais grįžti namo vėlai vakare, kai autobusai jau nevažinėja, o net kai važinėja - reikia įvertinti tai, kad automobilyje vėlai vakare esi saugesnis).
Aišku, yra ir minusų, pavyzdžiui, kad už automobilio stovėjimą dažnai turi mokėti, ir panašiai. Bet jei nuolatiniai bilietai pradės brangti labai drastiškai - kiekvienas toks faktorius žmonių pasirinkimui turės vis didesnę įtaką.
Comment
-
Dėl to nesiginčysiu, nes tai individualu - vienam automobilis apsimoka, kitam - ne. Bet manau tai tikrai ne pigiau nei viešasis transportas. Dar vienas straipsnis, tik "Kauno dienos". Čia surašytos ir kainos studentams, moksleiviams - Už viešąjį transportą teks mokėti daugiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gerai. Pasakysiu papraščiau ir gal aiškiau. Automobilyje galima valgyti ledus, rūkyti, vėžinti paną, gerti, miegoti, pernakvoti, rėkauti, klausyti kokios nori muzikos, patogiai sėdėti, važiuoti pro tas gatves, pro kurias nori, garsiai klausyti muzikos, galima vėžinti draugus, galima dar daug daug visko
To negalima daryti viešajame transporte. Ir beja, kelių policininkai su pažeidėjais elgiasi geriau, negu Arguso apsauginiai su zuikiais
Comment
-
Aš kalbėjau grynai apie piniginius dalykus, kad viešuoju transportu. Kam tereikia nuvykti iš vienos vietos į kitą be didesnių patogumų, tam puikiai tinka viešasis transportas. O kam reikia didesnių patogumų, malonumų ir komforto - prašau, tam ir skirti automobiliai Tačiau mano supratimui jo išlaikymas labai brangus. Sakykime studentui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vis nenoriu čia spaminti, bet šitą dar tikrai parašysiu
Manau studentui už brangiausią nuolatinį bilietą sumokėti 12LTL yra juokas. Ta prasme, nelyginsime su atitinkamu pilnu bilietu už 60LTL.
Būtent tuos bilietus už 720LTL per metus ir turiu omenyje. Tai yra daug daugiau negu tvarkingas draudimas, ir šioks toks remontas. O mokėdamas 144LTL per metus tai gyvenk ir žvenk.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąVis nenoriu čia spaminti, bet šitą dar tikrai parašysiu
Manau studentui už brangiausią nuolatinį bilietą sumokėti 12LTL yra juokas. Ta prasme, nelyginsime su atitinkamu pilnu bilietu už 60LTL.
Būtent tuos bilietus už 720LTL per metus ir turiu omenyje. Tai yra daug daugiau negu tvarkingas draudimas, ir šioks toks remontas. O mokėdamas 144LTL per metus tai gyvenk ir žvenk.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O įdomu kada Vilnius įsidiegs elektroninį bilietą, mat Kaune jis veiks jau nuo rugpjūčio 1 d.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Tada jau laikas būtų pradėti juo prekiaut ... Ir šiaip daugiau informacijos paskleist.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTada jau laikas būtų pradėti juo prekiaut ... Ir šiaip daugiau informacijos paskleist.
Nauja Kauno viešojo transporto svetainė (kuriama).Paskutinis taisė Aš; 2007.07.18, 14:36.
Comment
-
Na bet tiesą sakant kol kas nelabai suprantu šio bilieto privalumų prieš popierinį
Pagrindinis jo privalumas būtų, bilieto trukmės pasirinkimas. Nes dabar jei reik persėsti per 3 troleibusus, tai ir susimoki kaip geras 3x1,20 Lt...
Tai kaži ar šita brangi(?) naujoji sistema kažką daugiau duos ar tik veiks lygiai kaip popierinis mėnesinis, kurį paprasčiausiai nusipirkai kioskelyje, o čia turi kažkaip pildyti
Taip pat klausimas, tas bilietas su magnetine juostele ar su "čipu"?
Jei su magnetine juostele, tai reiškia po keletos metų vėl bus investuojami milijonai ir viskas daroma iš naujo Panašiai kaip dabar daroma su Vilniaus šviesoforais
Comment
-
Esu skaitęs, kad dar nenuspręsta, ar bus mokama kaip dabar, ar už kelionės laiką, ar dar kaip.
Gal dar toks privalumas, jog patogiau aptarnauti. Ilgainiui didžiausia dalis žmonių bus įsigiję elektroninius ir nebereiks nuolat spausdinti šūsnies bilietukų ir nuolatinių (sumažės eilės prie kioskų ir (gal) prie vairuotojų stotelėse?) Dar rašė, jog viena tokia kortelė turėtų galioti visuose trijuose didžiuosiuose miestuose. Irgi būtų neblogai.
Comment
-
Geroji viso šito reikalo pusė ta, kad sukurtas visai neblogas Kauno visuomeninio transporto sistemos ženklo ir paties bilieto dizainas. Aš nuoširdžiai bijojau, kad ant bilieto bus bandoma sutalpinti Prisikėlimo bažnyčios, Rotušės, Katedros, savivaldybės pastato ir Ąžuolyno stumbro nuotraukas.
Būtų smagu, jei ateity šviečiantys apskritimai su stilizuota K raide žymėtų visas KVT stoteles.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment