Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    AB „Autrolis“ – atvirų durų diena

    Sausio 24 d. (trečiadienį), 14 val. Akcinė bendrovė "Autrolis" rengia Atvirų durų dieną. Nuo 14 iki 17 val. laukiami visi, besidomintys galimybe dirbti troleibusų vairuotojais.
    Adresas - Islandijos pl. 209

    www.kaunas.lt
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #22
      Troleibusų linijos ateitis Šilainiuose miglota Nežinia, ar šiemet pavyks pradėti seniai parengtą viešojo transporto plėtros projektą miegamajame mikrorajone

      Troleibusų linijos plėtros techninis projektas parengtas dar 2005 metais. Pernai iš Vyriausybės investicijų programos nepavyko gauti lėšų jam įgyvendinti, nes nuspręsta finansuoti Marvelės gatvės tiesimą. Nežinia, ar troleibusų linijos plėtros ir vėl nenukonkuruos kiti projektai.

      Troleibusų įmonės „Autrolis“ atstovai mano, kad miesto valdžia nerodo didelio dėmesio ir ryžto, kad būtų gauta pinigų naujai linijai nutiesti.

      Gyventojai jau praranda viltį

      Prieš dvejus metus už Savivaldybės lėšas nutiesus naują liniją nuo Tvirtovės alėjos ir Utenos gatvės sankryžos iki Varnių gatvės, jau šiemet tikėtasi, kad ji bus pratęsta į Šilainius.

      Pasak „Autrolio“ atstovų, bendrovė pastaruoju metu sulaukia daug gyventojų klausimų, kada tai bus. Redakciją taip pat pasiekė laiškai internetu, kuriuose skaitytojai piktinasi, kad jau 17 metų apie tai kalbama, bet nieko nedaroma. „Kodėl pas mus negerbiami miesto gyventojai - keleiviai Šilainiuose tebevežiojami senais „Ikarusais“, - rašo skaitytojas Paulius.

      Vilijampolės gyventojai teigė esą patenkinti troleibusais. „Džiaugiuosi, kad patogiai galiu nuvažiuoti į Centrą. Šioje vietoje autobusais važinėti nelabai patogu, o mikroautobusais - per brangu“, - atidarius liniją Vilijampolėje sakė Juozas Pipiras.

      Iki Varnių gatvės važinėja 5-ojo ir 8-ojo maršruto troleibusai.

      Pirmenybė - naujai gatvei

      Savivaldybės administracijos Plėtros programų valdymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Sonata Senkienė teigė, kad pernai Vyriausybės buvo prašoma skirti lėšų iš Valstybės investicijų programos ir Europos Sąjungos fondų. „Tačiau Susisiekimo ministerija pirmenybę teikė kitam pateiktam projektui – Marvelės gatvės tiesimui, - kalbėjo S.Senkienė.

      Tuo tarpu bendrovės „Autrolis“ komercijos direktorius Vytas Bancevičius įsitikinęs, kad tai – ne Vyriausybės, o miesto valdžios apsisprendimas. „Pats esu buvęs miesto Tarybos nariu, todėl žinau, kad daug ką lemia vietos valdžios ryžtas, - įsitikinęs jis. – Bijau, kad ir šiemet galime nieko negauti, nes pasigendu didesnio miesto valdžios noro nutiesti naują troleibusų liniją. O pinigų iš ES galima gauti ne tik per Vyriausybę, bet ir teikti paraišką tiesiogiai Briuseliui.”

      S.Senkienė pastebėjo, kad Savivaldybės administracijos padaliniai turėtų labiau koordinuoti rengiamus projektus ir išrinkti svarbiausius. „Kaunas galės pretenduoti į tiltų, gatvių rekonstrukcijos, apšvietimo, ir daugybę kitų svarbių projektų finansavimą. Tačiau viskam iškart pinigų gauti neįmanoma, todėl jau dabar reikia pasirinkti prioritetus“, - kalbėjo ji.

      Nutiesti naują liniją į Šilainius kainuotų 14,67 milijono litų.

      Siūloma tiesti dar vieną liniją

      „Autrolis“ miesto valdžiai siūlo nutiesti 1,2 km liniją ir Kariūnų plente, kuriuo troleibusai važiuotų iki Onkologijos ligoninės. Preliminariais skaičiavimais, šie darbai kainuotų iki 800 tūkst. litų.

      Pasak Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo Zenono Girčio, šiemet dėl rekonstrukcijos ketinama uždaryti A.Juozapavičiaus prospektą. „Jei politikai ir administracija nuspręstų tiesti liniją Kareivinių gatvėje, ją galėtume parengti troleibusų eismui, kol vyks darbai Šančiuose“, - kalbėjo jis.

      Vakar vykusiame pasitarime dėl troleibusų linijų plėtros Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras siūlė „Autroliui“ apskaičiuoti, kiek reikės investicijų, ar naujasis maršrutas turės pakankamai keleivių. „Gali būti, kad tada nereikės į Onkologijos ligoninę važiuojančių autobusų, antra vertus, jeigu nebūtų daug keleivių, turėtume nuostolių“, - kalbėjo jis.

      Transporto skyriaus vedėjo pavaduotojas Karolis Dekeris buvo atsargus ne tik dėl naujos linijos Kareivinių gatvėje, bet ir dėl plėtros į Šilainius būtinybės. „Naują troleibusų liniją tiesti apsimoka tik tada, kai keleivių yra tiek, kad mašinos gali kursuoti kas penkias minutes. Be to, mieste būtina modernizuoti seną kontaktinį troleibusų tinklą, daug kur keisti stulpus, gerinti visą infrastruktūrą“, - teigė jis.

      Transporto skyriaus specialistai pastebėjo, kad dėl naujų linijų papildomai prireiks iki 60 troleibusų, taip pat reikės rasti ir naujų darbuotojų. Jau dabar troleibusų parkui trūksta 24 vairuotojų, o po plėtros jų reikės dar daugiau.

      Comment


        #23
        Nuo 2007 m. vasario 1 d. Kaune 1-ojo troleibuso maršrutas pratęsiamas iki Islandijos pl. Nuo šiol maršrutas bus Panemunė - Islandijos pl. (Vaidoto g., Juozapavičiaus pr., centras, Savanorių pr., Utenos g., Klinikos, Sukilėlių pr., Šiaurės pr., Ašigalio g.) Dėl to nuo vasario 1 d., keičiamas 2-ojo troleibuso tvarkaraštis (šiek tiek suretinamas) ir pakoreguojamas 6-ojo troleibuso tvarkaraštis. Taip pat keičiami 9-ojo ir 12-ojo troleibusų tvarkaraščiai. Gaila, bet šios informacijos apie pakeitimą nėra http://transportas.kaunas.lt/ tačiau ten jau galima rasti naujus tvarkaraščius troleibusų tvarkaraščių skiltyje. Informacija iš 2007 m. sausio 26 d. "Kauno dienos".
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #24
          Kauno troleibusai - studentams ir diedukams bei bobutėms
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #25
            Mikroautobusų saulėlydis
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #26
              Kaune mažėja mikroautobusų ir jų keleivių
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #27
                Paslaptingi neoniniai ženklai glumina Kauno vairuotojus
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #28
                  Gal ir nelabai įdomi info, bet gal kam aktualu. Kauno m. savivaldybės keleivinio transporto komisija balandžio 4 d. vykdys posėdį, kurio metu bus sprendžiama:
                  1. 40-ojo maršrutinių taksi maršruto pratęsimas iki Piliuonos.
                  2. 24-ojo autobusų maršruto keitimas.
                  3. 28-ojo autobusų maršruto keitimas.
                  4. 13-asis, 41-asis, 45-asis, 55-asis A maršrutinių taksi maršrutai (neaišku kas bus sprendžiama).
                  5. 15-ojo autobusų maršruto keitimas.
                  6. Keleivinio transporto stotelės „Vasarvietės g.“ (Kleboniškis)perkėlimas.
                  7. 3-iojo, 5-ojo, 6-ojo, 9-ojo, 10-ojo, 11-ojo, 12-ojo, 13-ojo, 15-ojo, 16-ojo, 17-ojo, 18-ojo, 19-ojo ir 20-ojo autobusų maršrutų numerių keitimas.
                  8. Autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščių keitimas vasaros sezonui.

                  Keleivinio transporto komisija panašius posėdžius, kuriuose sprendžiami įvairūs su viešuoju transportu susiję klausimai, vykdo maždaug kas pusantro - du mėnesius, kartais ir rečiau... Ši informacija skelbiama tinklapyje http://transportas.kaunas.lt tad manau prieš posėdį suinteresuoti asmenys turi teisę kreiptis į Transporto skyrių ir pareikšti savo nuomonę posėdyje spresimais klausimais. Manau ir kituose miestuose vyksta tokie patys posėdžiai...
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #29
                    Baigiamas atnaujinti Kauno troleibusų parkas
                    2007-04-02
                    Iki balandžio pabaigos AB „Autrolis" tikisi sulaukti paskutinių septynių troleibusų, kurie buvo nupirkti paėmus 15 mln. eurų paskolą iš Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko. Pirmieji žemagrindžiai troleibusai „Soliaris" Kauno gatvėse pasirodė 2006 metų spalį ir jų jau yra 35. AB „Autrolis" vadovo Algirdo Krivicko teigimu, trečdaliu atnaujintas troleibusų parkas - tik pradžia: tikimasi ne tik pritraukti daugiau lėšų naujų troleibusų pirkimui, bet atnaujinami ir senieji.

                    „Šiais metais bendrovė pradėjo šildymo visuose senesniuose troleibusuose atnaujinimo darbus, nes iki šiol beveik 90 proc. troleibusų buvo nešildomi dėl susidėvėjimo sugedus seniems šildymo pečiukams. Žiemos metu, nukritus temperatūrai, užšaldavo langai, kentėdavo ne tik keleiviai, bet ir vairuotojai. Iki žiemos sezono pradžios dauguma jų bus pakeisti naujais. Turime planų ir dėl tolimesnio troleibusų parko atnaujinimo", - sakė A. Krivickas.

                    Bendrovės vadovo teigimu, šiais metais bendrovė pradėjo atnaujinti ir troleibusų linijas: per metus tikimasi įrengti 42 greitinimo iešmus, kurie leis troleibusams greičiau įveikti persirikiavimo atkarpas. Jeigu iki šiol troleibusai persirikiuodami turėdavo sustoti, taip sudarydami kamščius gatvėse, tai nuo šiol šias atkarpas galės įveikti 40 km/h greičiu.
                    Šie pakeitimai gerokai kilstels viešojo transporto paslaugų kokybę. „Mūsų pastangas prieš dvejus metus įvertino Europa suteikdama prestižinius apdovanojimus, o šiais metais atliktas tyrimas rodo, kad geresnėmis paslaugomis džiaugiasi ir miestiečiai", - sakė A. Krivickas.

                    2005 m. Kauno viešojo transporto sistema, pirmoji iš naujųjų Europos Sąjungos valstybių, buvo įvertinta prestižiniu CIVITAS apdovanojimu už pažangą modernizuojant bei tobulinant miesto viešąjį transportą. Tais pačiais metais Baltijos miestų sąjunga, vienijanti 104 regiono miestus, skyrė apdovanojimą Kaunui už viešojo transporto modernizavimą. Šių metų spalį į CIVITAS forumą Kaune rinksis daugiau nei 200 geriausių Europos transporto ekspertų, kuriame bus aptartos Europos transporto politikos formavimo problemos.

                    2007 m. pradžioje AB „Autrolis" užsakymų buvo atliktas sociologinis tyrimas, kurio metu apklausti kasdien besinaudojantys viešojo transporto paslaugomis kauniečiai pirmenybę teikia troleibusams. Žmonės teigė, kad šia transporto priemone jie naudojasi beveik dvigubai dažniau nei autobusais ir keturis kartus dažniau nei mikroautobusais. Tyrimas parodė, jog tokį pasirinkimą lemia patogūs maršrutai, komfortabilūs ir saugūs troleibusai, kultūringi vairuotojai. Vis dėlto dauguma apklaustųjų nurodė, jog reikėtų daugiau žemagrindžių troleibusų.

                    Viešųjų ryšių poskyrio informacija
                    42 45 61


                    Daugiau informacijos
                    AB „Autrolis" generalinis direktorius
                    Algirdas Krivickas
                    (8 37) 387 111
                    8 687 55989
                    www.kaunas.lt
                    I love INNUENDO!

                    Comment


                      #30
                      Ką gi, malonu girdėti, kad Kaunas aplenkė gimtąjį Vilnių. Ne vien tik sostinė bus kažkuo išskirtinė.

                      Comment


                        #32
                        Kauno savivaldybė žada pirkti naujus autobusus ir didinti viešojo transporto bilietų kainas
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #33
                          Kaip suprantu, įsigijus šią naujų autobusų partiją visiškai nebeliktų senų. Sutikčiau su nauja 1,1 lito kaina, tegu tik perka
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            #34
                            Parašė Rodyti pranešimą
                            Kaip suprantu, įsigijus šią naujų autobusų partiją visiškai nebeliktų senų. Sutikčiau su nauja 1,1 lito kaina, tegu tik perka
                            Bent jau "Ikarusų" tikrai neliktų. Manau, kad neliktų ir prastesnių "Volvo" ir kitokių. 100, kad ir naujų, tikrai nepakaktų.

                            Comment


                              #35
                              "Kauniečiams troleibusų linijos į Šilainius teks palaukti"
                              Antradienį Kauną pasiekė paskutinis iš 42 naujų troleibusų, o netrukus planuojama teikti paraišką „CIVITAS 3" projektui dėl 5 milijonų eurų paramos troleibusų parko atnaujinimui.

                              Iš ES tikimės gauti 5 milijonų eurų paramą troleibusų įsigijimui su 50 proc. kofinansavimu iš miesto pusės. Tai būtų apie 10 milijonų eurų ir būtų galima įsigyti 30 naujų troleibusų.

                              <...> P.Kero teigimu, miestas savo lėšomis nepajėgus nutiesti troleibusų linijos į Šilainius.
                              Tai vietoj puikiai išvystyto viešojo transporto susisiekimo su miesto centru rinktis kurti naują viešojo transporto sistemos trasą pro "Megą" būtų tikrai "debiliška", kaip
                              gerb. p. A. Rakauskas sako.
                              Dabar „Autrolis" eksplotuoja 171 troleibusą iš kurių 42 – nauji. Vidutinis troleibusų amžius siekia 14 metų, o ES šalyse važinėjantys troleibusai vidutiniškai pagaminti prieš 5-7 metus.

                              Kaune yra 16 troleibusų maršrutų, kurių bendras ilgis - 368,3 kilometrai.
                              Visas straipsnis čia: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13276113

                              Dar šiek tiek statistikos iš miesto Savivaldybės puslapio:
                              Kaune troleibusais pervežama apie 66 procentų visų keleivių t.y. apie 44,8 milijonai keleivių per metus. <...> Bendrovės troleibusai per metus nuvažiuoja 10,5 mln. km. 2006 m. bendrovės pelnas siekė beveik 1,3 mln. litų.
                              Paskutinis taisė ; 2007.05.22, 16:12.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                #36
                                Vienkartinis bilietas Kaune kainuos 1,2 ir 1,5 Lt
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  #37
                                  Tegul susikisa jie ta savo elektronini bilieta...

                                  Comment


                                    #38
                                    nu čia tai jau neįdomu... juk sakė, kad tik 1,1 lito bus... ir dabar galvoju - tas elektrinis bilietas nuolatinis visiems kainuos 48, ar studentams ir pensininkams vėlgi kaip visada bus nuolaidos?

                                    Comment


                                      #39
                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      nu čia tai jau neįdomu... juk sakė, kad tik 1,1 lito bus... ir dabar galvoju - tas elektrinis bilietas nuolatinis visiems kainuos 48, ar studentams ir pensininkams vėlgi kaip visada bus nuolaidos?
                                      Aišku, kad bus nuolaidos. Pabrangsta dėl kuro pabrangimo ir atlyginimų kėlimo, o elektroninis bilietas manau tik į naudą. Moksleiviams, studentams ir pensininkams vienkartiniam bilietui priklauso 50 proc. nuolaida, vadinasi jis kainuos 0,6Lt (transporte 0,75Lt gaunasi, bet manau, kad kainuos 0,8Lt, nes po 5ct nesicackins), neįgaliesiems ir kitiems, kuriems priklauso 80 proc. nuolaida, turėtų kainuoti 0,24Lt (transporte 0,3Lt). O jei elektroninis bilietas, kaip rašoma, kainuos 48Lt, tai studentams, moksleiviams ir pensininkams jis kainuos 9,6Lt (mėnesiniam bilietui minėtai keleivių grupei dabar taikoma 80 proc. nuolaida). Vadinasi mėnesinis bilietas pabrangs tik tiems, kurie perka tik vienai transporto rūšiai bilietą, kuris kainuoja 7 arba 9 Lt, o man, perkančiam troleibusų ir autobusų, kainuojantį 11Lt, jis atpigs.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2007.06.21, 22:42.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #40
                                        Kodėl su 5 ct nesicackins Kitur, tai cackinas
                                        P.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X