Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    2. Beje, norima 18-ąjį autobusų maršrutą trumpinti iki Kauno pilies. Važiuotų LŽŪU - Kauno pilis esama trasa (Marvelės g.), bet nesiektų Donelaičio g., Vytauto pr., stoties. Tokio varianto aš nesiūliau, tai UAB "Kauno autobusai" pasiūlymas. Kokia jūsų nuomonė apie tai?
    3. Ką manote apie naktinio S maršruto naikinimą? (taip pat ne mano pasiūlymas).
    2. 18-as maršruto trumpinimas iki pilies yra visiška nesąmonė. Šis maršrutas yra pastoviai apkraunamas jau ties Akropoliu ir Kęstučio stotele. Esu ne vieną kartą važiavęs į Akademiją, ir lipdamas S.Daukanto stotelėje jau žiūriu kad tilpčiau į autobusą. Nemanau, kad nukreipus maršrutą iki pilies būtų pasiektas optimalesnis variantas. Atvirkščiai, pelno didelio nebūtų, o maršrutas taptų ŽENKLIAI nepopuliarus.

    3. Apie S jau nuomonę pareiškiau ankstesniuose postuose, tai nebenoriu kartotis, tik trumpai pasakysiu, kad naikinimas - NESĄMONĖ !! S pasidarė nepopuliarus pakoregavus jo trasą ir tvarkaraštį, kuris nėra patogus.
    دائما الليتوانيه

    Comment


      Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
      2. 18-as maršruto trumpinimas iki pilies yra visiška nesąmonė. Šis maršrutas yra pastoviai apkraunamas jau ties Akropoliu ir Kęstučio stotele. Esu ne vieną kartą važiavęs į Akademiją, ir lipdamas S.Daukanto stotelėje jau žiūriu kad tilpčiau į autobusą. Nemanau, kad nukreipus maršrutą iki pilies būtų pasiektas optimalesnis variantas. Atvirkščiai, pelno didelio nebūtų, o maršrutas taptų ŽENKLIAI nepopuliarus.

      3. Apie S jau nuomonę pareiškiau ankstesniuose postuose, tai nebenoriu kartotis, tik trumpai pasakysiu, kad naikinimas - NESĄMONĖ !! S pasidarė nepopuliarus pakoregavus jo trasą ir tvarkaraštį, kuris nėra patogus.
      Smagu, kad mūsų nuomonės sutampa. Aš aktyviai ginu LŽŪU studentus, kuriems 18-ojo važiavimas pro centrą yra gyvybiškai svarbus, nes būtent prie stoties jie perlipa važiuodami į ir iš namų. Taip pat 18-asis reikalingas į stotį vykstantiems į tėviškę iš gelež. ar autob. stoties. Be to, susisiekimas su centru svarbus ir Marvelės g. gyventojams.
      Dėl S maršruto stengiuosi, kad jis liktų. Nes panaikinti lengva, bet po metų kitų norėsis gražinti, bet bus išblėsęs keleivių potencialas juo naudotis.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        S marsruto naikinimas butu visiskai trumparegiskas ir neapgalvotas (mazdaug taupom, naikinam, mazinam viska kas imanoma reikia ar nereikia - zodziu kokio nors biurokrato, kuris nelabai orientuojasi kas yra siuolaikine rinkodara ir tt) zingsnis, smukdysiantis tiek VT tiek Kauno ivaizdi (mazdaug Kaune niekas nevyksta, marsrutas nereikalingas)

        Savo nuomone jau isdesciau cia:
        http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1113
        http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1119

        Kaip matome po to issipletojo diskusija, kad savivaldybe skiria 250tukstanciu siem marsrutams, taciau realiu paskaiciavimu (ir racionaliu lesu valdymu) islaidos tera max 50tukstanciu. Taip, kad cia gali but kazkieno argumentas mazdaug "naikiname ji - sutaupysime 250tukst." Kai realiai sutaupyta butu tik 50tukst. Reiketu geriau spresti neracionalu lesu panadojima.

        Pabaigsiu savo citata apie si marsruta:
        "Mano asmenine nuomone tai yra vienas is svarbiausiu sprendimu priimtu Kaune per pastaruosius keleta metu (kalbant velgi miesto rinkodaros prasme). O kainos ir kokybes santykiu absoliuciai geriausias, uz ka galima ir medali pasiulyt. "
        Paskutinis taisė Gator; 2009.03.03, 01:22.

        Comment


          Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
          3. Apie S jau nuomonę pareiškiau ankstesniuose postuose, tai nebenoriu kartotis, tik trumpai pasakysiu, kad naikinimas - NESĄMONĖ !! S pasidarė nepopuliarus pakoregavus jo trasą ir tvarkaraštį, kuris nėra patogus.

          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Dėl S maršruto stengiuosi, kad jis liktų. Nes panaikinti lengva, bet po metų kitų norėsis gražinti, bet bus išblėsęs keleivių potencialas juo naudotis.
          Smagu, kad yra racionaliai ir protingai mastanciu zmoniu
          beje tikrai pakoregavimas tas marsrutu lyg ir neatnese noretos naudos ar klystu

          Comment


            Tu teisus, marsruto koregavimas tiek del trasos, tiek del tvarkarasciu tapo nepopuliarus. Dabar ar liks naktinis marsrutas, priklauso nuo studentijos aktyvumo. Tiesa, jei naktinis liks, tai greiciausiai kainuos 2 ar 3 Lt. ir jokiu lengvatu. Manau jau geriau tai, negu nieko.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Tai galetu kainuot normaliai 2LT kaip talonelis ir ilipimas per priekines duris - visi perka biliteli. 3Lt jau daugiau ir tai nebutinai reikstu didesni pajamu surinkima mano galva. 2Lt talonelis ar taip ar taip kainuoja tai kaip ir nebutu psichologinio smugio keleiviams

              Comment


                Na va, rengtas raštiškas kreipimasis dėl viešojo transporto optimizavimo pasiekė visus reikiamus taškus. Straipsnis ne visai apie tai, čia labiau rašoma ką pati valdžia planuoja daryti, bet užsimenama ir apie mano iniciatyvą:
                "Kai kurie jų savivaldybės Transporto skyriui nepatingi parengti ir pasiūlyti naujų viešojo transporto schemų. Tarnautojai pripažįsta, kad kauniečiai pateikia ir racionalių pasiūlymų, tačiau juos teks paslėpti stalčiuose. Krizės suvarpytą šių metų biudžetą patvirtinusi miesto taryba "Kauno autobusams" ir "Autroliui" numatė žymiai mažesnę sumą nei pernai. Bendrovių vadovai ieško būdų, kaip sumažinti išlaidas."

                Taip, kai kurie pasiūlymai yra pratęsti maršrutą, bet kol kas greičiausiai tai nebus daroma. Šiuo metu svarbiausi veiksmai: sutrumpinti tuščius reisus, suretinti tuščių reisų kursavimą. Dėl bilietų branginimo abejoju, tik šiaip paplepėt ir pagasdint norėjo...

                Visas straipsnis
                Troleibusų ir autobusų antikrizinis planas
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Dėl S maršruto - daugelis žmonių (tie kurie užsilieka centre) juo naudojasi ne vėliau negu 2 valandą nakties, taip kad, aš manau, iki antros valandos jis galėtų kursuoti kas kokias 40 min, o paskui dar 03:00 ir 04:30.
                  „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                  Comment


                    Jei dar vyks susitikimas, pasiulysiu. Bet gali kilt problemu su darbo grafiku vairuotojui.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      1. Ar kas nors turite svarių argumentų, kodėl 4-asis troleibusas turėtų būti pratęstas nuo Kauno pilies iki Varnių g.?
                      2. Beje, norima 18-ąjį autobusų maršrutą trumpinti iki Kauno pilies. Važiuotų LŽŪU - Kauno pilis esama trasa (Marvelės g.), bet nesiektų Donelaičio g., Vytauto pr., stoties. Tokio varianto aš nesiūliau, tai UAB "Kauno autobusai" pasiūlymas. Kokia jūsų nuomonė apie tai?
                      3. Ką manote apie naktinio S maršruto naikinimą? (taip pat ne mano pasiūlymas).
                      4. Kokia jūsų nuomonė apie 2-ojo, 4-ojo, 6-ojo troleibusų maršrutų aptarnavimą tik piko metu ir galbūt tik darbo dienomis?

                      Prašau ne asmeninių nuomonių, bet kuo daugiau argumentuotų, racionalių, geriau ir faktais paremtų minčių.
                      1. Svarių argumentų sunku sugalvoti..... Kad pagerės Varnių/Neries kr. susisiekimas su Savanorių pr, bet juk visada galima persėsti Kauno pilyje..
                      2. Kadangi krizė, tai reikia imtis ir nepopuliarių sprendimų. Susisiekimas tarp Kauno pilies ir stoties tikrai geras, be to 18 autobusas "studentiškas", o studentai ir taip gauna lengvatinius bilietus, tad manau nedidelė bėda jaunam žmogui iš autobuso peršokti į troleibusą.
                      3. As už S naikinimą. Leisti pinigus ten, kur menkas keleivių srautas manau šiuo metu neracionalu. Yra taksi, be to visas dabartinis kontekstas (augantis nedarbas, mažėjantys atlyginimai, išaugusios paskolų palūkanos) verčia žmones keisti vartojimo, tuo pačiu ir linksminimosi įpročius.
                      4. Pritariu siūlymui darbo dienomis ir tik piko metu. Papildomai prie išvardintų dar siūlau pridėti ir 8 troleibusų maršrutą.

                      Comment


                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                        1. Svarių argumentų sunku sugalvoti..... Kad pagerės Varnių/Neries kr. susisiekimas su Savanorių pr, bet juk visada galima persėsti Kauno pilyje..
                        2. Kadangi krizė, tai reikia imtis ir nepopuliarių sprendimų. Susisiekimas tarp Kauno pilies ir stoties tikrai geras, be to 18 autobusas "studentiškas", o studentai ir taip gauna lengvatinius bilietus, tad manau nedidelė bėda jaunam žmogui iš autobuso peršokti į troleibusą.
                        3. As už S naikinimą. Leisti pinigus ten, kur menkas keleivių srautas manau šiuo metu neracionalu. Yra taksi, be to visas dabartinis kontekstas (augantis nedarbas, mažėjantys atlyginimai, išaugusios paskolų palūkanos) verčia žmones keisti vartojimo, tuo pačiu ir linksminimosi įpročius.
                        4. Pritariu siūlymui darbo dienomis ir tik piko metu. Papildomai prie išvardintų dar siūlau pridėti ir 8 troleibusų maršrutą.
                        Na na, nepersistenk. Nebūk šventesnis už popiežių, t.y., už Transporto skyriaus darbuotojus.

                        Comment


                          o kurioj vietoj persistengiau?
                          o gal racionalu būtų S troleibusą pakeisti S mikroautobusu? Jei skiriama dotacija šiam projektui, tai gal pigiau kainuotų keletas mikroautobusų? ar ten tame S troleibuse stovint tenka važiuoti?

                          Comment


                            Linai, cia ne Tarybos posedis, kur priimami galutiniai sprendimai. Cia mes dalijames mintimis, kaip galetume sutaupyt.

                            Vilijampolieti, 8-asis, kaip jau minejau ne karta, bus arba naikinamas, arba aptarnaujamas tik piko metu, kaip sakai.

                            Del naktinio galutines nuomones neturiu. Faktas, jei palikti, tai trumpinti marsrutus, daryti gal tik viena, aptarnauti gal ne visa nakti.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                              2. Kadangi krizė, tai reikia imtis ir nepopuliarių sprendimų. Susisiekimas tarp Kauno pilies ir stoties tikrai geras, be to 18 autobusas "studentiškas", o studentai ir taip gauna lengvatinius bilietus, tad manau nedidelė bėda jaunam žmogui iš autobuso peršokti į troleibusą.
                              3. As už S naikinimą. Leisti pinigus ten, kur menkas keleivių srautas manau šiuo metu neracionalu. Yra taksi, be to visas dabartinis kontekstas (augantis nedarbas, mažėjantys atlyginimai, išaugusios paskolų palūkanos) verčia žmones keisti vartojimo, tuo pačiu ir linksminimosi įpročius.
                              Vilijampolieti, nenoriu tau pritarti dėl šitų dviejų punktų. Kaip ir sakiau anksčiau, 18 maršrutą trumpinant iki Kauno pilies, tikrai labai daug nesutaupysi. Čia žiūriu bandoma bent šiek tiek litų sutaupyti griebiantis bet kokio sprendimo. Geriau tegul Transporto skyrius žiūri ten, kur iš tikrųjų galima nemažai sutaupyti, ir KUO MAŽIAU kenkiant keleiviams. Gal tada tegul ir 13, 14 maršrutus nebeleidžia per Ašigalio gatvę, o tiesiai į Žukausko? Irgi būtų sutaupyta kokie 3km nuo vieno reiso, vis keli litai... Ir tokių situacijų yra daug, kur galima po kelis km trumpinti trasas taupant pinigus. Absurdas.

                              Dėl S. Aš taip jaučiu, kad nesi studentas ir naktiniame Kauno gyvenime nedalyvauji, taip pat nesinaudoji naktiniu maršrutu. Kaip ėjo žmonės linksmintis, taip ir eina. Jokia "krizė" (jau bloga nuo to žodžio) nesumažino žmonių noro linksmintis. 5dieniais ir 6dieniais pastoviai užkimšti barai, klubai ir kt. Tas maršrutas yra naudingas, juo naudojasi nemažai studentų, būtent jie ir prašė šio maršruto.
                              دائما الليتوانيه

                              Comment


                                18 marsruto trumpinimas iki pilies sutaupytu per diena daugiau nei 200lt, tai per menesi gaunasi 4000lt, neskaitant savaitgaliu. Bet transportas skirtas zmonems ir as manau butu kvaila trumpinti gerus, naudojamus marsrutus.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                  Vilijampolieti, nenoriu tau pritarti dėl šitų dviejų punktų. Kaip ir sakiau anksčiau, 18 maršrutą trumpinant iki Kauno pilies, tikrai labai daug nesutaupysi. Čia žiūriu bandoma bent šiek tiek litų sutaupyti griebiantis bet kokio sprendimo. Geriau tegul Transporto skyrius žiūri ten, kur iš tikrųjų galima nemažai sutaupyti, ir KUO MAŽIAU kenkiant keleiviams. Gal tada tegul ir 13, 14 maršrutus nebeleidžia per Ašigalio gatvę, o tiesiai į Žukausko? Irgi būtų sutaupyta kokie 3km nuo vieno reiso, vis keli litai... Ir tokių situacijų yra daug, kur galima po kelis km trumpinti trasas taupant pinigus. Absurdas.

                                  Dėl S. Aš taip jaučiu, kad nesi studentas ir naktiniame Kauno gyvenime nedalyvauji, taip pat nesinaudoji naktiniu maršrutu. Kaip ėjo žmonės linksmintis, taip ir eina. Jokia "krizė" (jau bloga nuo to žodžio) nesumažino žmonių noro linksmintis. 5dieniais ir 6dieniais pastoviai užkimšti barai, klubai ir kt. Tas maršrutas yra naudingas, juo naudojasi nemažai studentų, būtent jie ir prašė šio maršruto.
                                  Gerb.kolega labai gerai pastebejot, tas Ašigalio g. "troleibusavimas" man pats nelogiškiausias T tinklo patobulinimas per paskutinius 10 metų.... Na turbūt tuo metu buvo galimybių gauti "komisinius" už linijos tiesimą, nes kitaip aš nežinau kaip paaiškinti tą absurdą....
                                  Ir jei jau visose biudžeto srityse karpomas finansavimas ir vykdoma taupymo politika tai ir reikia trumpinti ir T13 su T14, ir A18 ir visa kita, kas įmanoma.....

                                  Dėl antro punkto: jau nesu studentas, kai juo buvau naktinio VT nebuvo. Ir kažkaip išsiverčiau be jo. Bet jei jau ligoninėse stabdomos planinės vaikų(!!!) operacijos, tai naktiniai VT reisai studentų labui manau šiek tiek per didelė prabanga. Aš ne prieš naktinį transportą, ir jį dar reikėtų patobulinti, nes vis tik su Šilainiais naktinio susisiekimo nėra, bet jei finansai neleidžia, tai gal geriau išlaikyti maksimaliai gerai dirbantį VT dienos metu????

                                  Aišku, dar viena problema tame, kad pas mus tas "taupymas" nėra toks dalykiškas, argumentuotas, maksimaliai racionalus. Tai prieš rinkimus negalima, tai po rinkimų negalima, tai pensininkai prieštaraus, tai studentai. Ir gaila, kad kalbant apie finansinius dalykus per daug nefinansinių argumentų. Nes mano galva taupymo planas turi būti daromas "atsispiriant" nuo skaičių, o po to svarstant papildomus socialinius aspektus, ir tada arba paliekama piko metu, arba tik darbo dienomis arba naikinam ar pan.
                                  O mes daugiau diskutuojam iš jausminės pusės (reikės persėsti ir pan.)....

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    Gerb.kolega labai gerai pastebejot, tas Ašigalio g. "troleibusavimas" man pats nelogiškiausias T tinklo patobulinimas per paskutinius 10 metų.... Na turbūt tuo metu buvo galimybių gauti "komisinius" už linijos tiesimą, nes kitaip aš nežinau kaip paaiškinti tą absurdą....
                                    Ir jei jau visose biudžeto srityse karpomas finansavimas ir vykdoma taupymo politika tai ir reikia trumpinti ir T13 su T14, ir A18 ir visa kita, kas įmanoma.....

                                    Dėl antro punkto: jau nesu studentas, kai juo buvau naktinio VT nebuvo. Ir kažkaip išsiverčiau be jo. Bet jei jau ligoninėse stabdomos planinės vaikų(!!!) operacijos, tai naktiniai VT reisai studentų labui manau šiek tiek per didelė prabanga. Aš ne prieš naktinį transportą, ir jį dar reikėtų patobulinti, nes vis tik su Šilainiais naktinio susisiekimo nėra, bet jei finansai neleidžia, tai gal geriau išlaikyti maksimaliai gerai dirbantį VT dienos metu????

                                    Aišku, dar viena problema tame, kad pas mus tas "taupymas" nėra toks dalykiškas, argumentuotas, maksimaliai racionalus. Tai prieš rinkimus negalima, tai po rinkimų negalima, tai pensininkai prieštaraus, tai studentai. Ir gaila, kad kalbant apie finansinius dalykus per daug nefinansinių argumentų. Nes mano galva taupymo planas turi būti daromas "atsispiriant" nuo skaičių, o po to svarstant papildomus socialinius aspektus, ir tada arba paliekama piko metu, arba tik darbo dienomis arba naikinam ar pan.
                                    O mes daugiau diskutuojam iš jausminės pusės (reikės persėsti ir pan.)....
                                    13 ir 14-ojo troleibusų maršrutų nukreipimas Ašigalio g. iki Troleibusų parko įvyko dėl to, kad buvęs "Autrolio" direktorius pardavė anksčiau "Autroliui" priklaususią dispečerinę, esančią Šiaurės pr. ir Ašigalio g. sankryžoje. Kaip žinia, anksčiau būtent ten minėti maršrutai baigdavo darbą. Kadangi daug keleivių Šiaurės pr. naudojasi šiais maršrutais, jų nukreipti nuo Žukausko g. tiesiai į "Autrolį", neaprėpiant Ašigalio ir Ukmergės g. stotelių tiesiog negalima. Taigi pasirinktas toks variantas tik dėl to. Dėl teismų užsitęsimo toji dispečerinė užšaldyta kaip objektas ir ji dabar kaip ir niekieno. Mano pasiūlymas buvo 13, 14 maršrutų dalį reisų ne piko metu daryti aplenkiant Ašigalio g. ir Šiaurės pr., o iš Žukausko g. važiuojant iškart į parką. Tiesa, tai būtų daroma tik su kas antru reisu ir tada, kai tikrai mažai žmonių naudojasi. Bet tas pasiūlymas buvo tik žodinis, o ne rašytinis. Ir abejoju ar šis pasiūlymas bus įgyvendintas, nes iš tikrųjų keleiviams tai sukeltų nepatogumų ir klaidintų.

                                    Viešojo transporto skyriaus specialistai bei įmonės (net nustebau), koreguodamos maršrutą ar karpydamos reisų skaičių, labai atsižvelgia į keleivius: kaip perlips, kur perlips, kaip nuvažiuos ten, kada nuvažiuos ir pan. Vis tik pastebėjau, įmonėms svarbu išlaikyti gerą įvaizdį ir joms žinia, kad savivaldybė sumažino dotacijų sumą, yra kaip peilis į paširdžius. Deja, bet karpysim. O visur ir viskam to daryti negalima, nes kils skandalas - keleiviai netilps į transportą ir bus labai greitas maršrutinių taksi veisimasis. Taigi dar kartą akcentuoju: reikia rasti kompromisą ir optimaliai sumažinti išlaidas, o ne visur ir viskam
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Amikai, o ar yra tau ar kam nors iš čia besilankančių žinoma, kurie tarkim autobusų maršrutai nuostolingiausi???
                                      Būtų įdomu pageneruoti taupymo idėjų, kai turi kažkokį atspirties tašką, kad ir pvz pelningumo rodiklį.

                                      Labai gražu kad transporto skyrius taip rūpinasi, ir kad netaiko "buldorezio" principo, bet juk visko kas pasiekta iki šiol (turiu omeny patogumas, važiavimo dažnumas, aprėptis ir t.t.) faktas, kad neišlaikysi ir neišsaugosi.
                                      Pažiūrėkit, kaip kitose biudžetinėse įstaigose, rėžia viską nuo žmogaus, ir nesigilina kas ir kaip...... Tai dar stebuklas kad kviečia susitikti, išklauso pasiūlymų ir pan.

                                      Dėl autobusų: ar nevėrtėtų apkarpyti tuos maršrutus, kurių didžioji trasos dalis dubliuoja troleibusų maršrutus??
                                      pvz A39, nukirpti ties Kalantos/Masiulio žiedu, juk jį iki pat Kauno pilies dubliuoja T5
                                      arba A46 iki Vaidoto g., juk toliau jį dubliuoja T1;
                                      arba A23 "skelti" į 2 maršrutus: Domeikava-Kauno pilis, ir Rokai - Tilto g.
                                      Paskutinis taisė vilijampolietis; 2009.03.04, 17:54.

                                      Comment


                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                        Amikai, o ar yra tau ar kam nors iš čia besilankančių žinoma, kurie tarkim autobusų maršrutai nuostolingiausi???
                                        Būtų įdomu pageneruoti taupymo idėjų, kai turi kažkokį atspirties tašką, kad ir pvz pelningumo rodiklį.

                                        Labai gražu kad transporto skyrius taip rūpinasi, ir kad netaiko "buldorezio" principo, bet juk visko kas pasiekta iki šiol (turiu omeny patogumas, važiavimo dažnumas, aprėptis ir t.t.) faktas, kad neišlaikysi ir neišsaugosi.
                                        Pažiūrėkit, kaip kitose biudžetinėse įstaigose, rėžia viską nuo žmogaus, ir nesigilina kas ir kaip...... Tai dar stebuklas kad kviečia susitikti, išklauso pasiūlymų ir pan.
                                        Na tikrai, Transporto skyriaus pakvietimą ir rūpinimąsi, lyginant su kitų valdininkų darbu, būtų galima vadinti stebuklu. Kita vertus, būtent tokiu principu dirba dauguma labiau išsivysčiusių Vakarų Europos šalių, todėl to, jau turėjot pastebėti, per daug nesureikšminu ir kuo toliau, tuo labiau tai laikau natūraliu dalyku.
                                        Mano entuziazmas, sužadintas Tarnautojo iš TS, buvo puoselėjamas, nes mano tikslas buvo, kad TS ir "Autrolis" bei "Kauno autobusai" nenuspręstų maršrutų darbą apkarpyti savaip - gerai nepamatavus. Todėl mano raštiškame kreipimesi buvo akcentuota, kad siekiama kiek įmanoma labiau sumažinti nuostolių ir kiek įmanoma mažiau sugadinti esamą įvaizdį ir patrauklumą, kiek įmanoma mažiau prarasti esamų keleivių. Ar įteikti pasiūlymai, patarimai ir pastebėjimai bus priimti ir įgvendinti (bent dalis jų), priklausys labiau ne nuo TS, bet nuo "Autrolio", "Kauno autobusų" ir turbūt labiausia nuo Kauno m. savivaldybės Tarybos, kuri svarsto ir priima sprendimus. O ar juos teikti - mano minėtų transporto įmonių sprendimas. Mano patarimai teikti per savivaldybės administracijos direktorių ir merą dėl to, kad jie nebūtų išmesti į šiukšliadėžę paties "Autrolio" ir "Kauno autobusų". O, kad meras ir administracijos direktorius neišmestų, reikėjo parašų, kurie parėmė ir tarsi kartu kreipėsi, taigi buvau ne vienas.

                                        Dėl maršrutų nuostolingumo.
                                        Nuostolingiausi troleibusų maršrutai: 4, 6, 8, 10 (savaitgaliais ir ne piko metu).
                                        Nuostolingiausi autobusų maršrutai: 9, 13, 20, 28, 41 (ne piko metu atkarpoje Chemijos g. - Urmas).

                                        Galima rasti ir daugiau, bet čia labiausiai krentantys į akis.
                                        Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.04, 17:47.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                          pvz A39, nukirpti ties Kalantos/Masiulio žiedu
                                          A39 vienas svarbesniu autobusu marsrutu mieste, jungia visa palemona/neveronis su miesto centru (kalbant apie sita marsruto puse). As net kaip neekspertas galiu pasakyt, kad sitas pasiulymas net nebutu svarstytinas...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X