Nueik į šitą tinklapį, užpildyk formą, įrašyk savo tikrą el. pašto adresą ir parašys, dėl kokių priežasčių taip yra. Rašyk mandagiai, be pykčių ir aiškiai dėstyk mintis, nes kitu atveju jie tingi gilintis ir neatrašo
Aš taip pat kai važiuoju po darbo retsykiais matau Griunvaldo g. savaitgaliais apie 22 val. neveikiančias švieslentes ir tai būna abejose gatvės pusėse esančiose stotelėse.
O šiaip tai naudokis telefono internetu, kai nežinai kada kas atvažiuos į stotelę. Nueik į wap.marsrutai.lt/kaunas, pasirink transporto priemonę, kryptį, stotelę ir atsidarys tvarkaraštis. Prisijungęs prie tinklapio, visada pasižiūrėk jo viršuje koks skaičius (ten savaitės dieną rodo), nes dažnai būna negerą dieną atranda, su kalendorium ten kažkas ne taip
Nuo vasario 9 d. keičiamas 48-ojo autobusų maršruto tvarkaraštis. Darbo dieną ankstinamas pirmasis reisas, dienos metu šiek tiek pakoreguoti išvykimai, tvarkaraštis atnaujintas ir suderintas pagal Raudondvario bendruomenės pageidavimus.
nu nenoriu nei keiktis nei *******, bet nu nezinau, nusivyles as transportu, praeita savaitgali troleibusas S kazkuria diena isvis nevaziavo, lenteles informacines pievas rodo ir tt...
nu nenoriu nei keiktis nei *******, bet nu nezinau, nusivyles as transportu, praeita savaitgali troleibusas S kazkuria diena isvis nevaziavo, lenteles informacines pievas rodo ir tt...
O kartais ne sekmadienį laukei S maršruto? Nes jis važiuoja tik penktadieniais ir šeštadieniais. Kuriuo metu ir kurioje stotelėje laukei troleibuso, kurią dieną kurio maršruto, S1 ar S2? Atsakyk ir pasakysiu kodėl nesulaukei Šiaip jie mėgsta 5 min. anksčiau atvažiuoti, bet už ankstesnį atvykimą smarkiai baudžiama, tai greičiau važiuoti privengia.
Beje, nepagalvojai, kad troleibusas galėjo tiesiog sugesti? Ir kodėl dėl to darai tragediją? Ar tau dažnai taip "sekasi"?
Labai dažnai su S važiuoju, kad jis neatvažiuotų dar nebuvo.
P.s Ką reiškia ant kaip Solarių prie maršruto numerio būna rodyklėlė? (nevisada ji būna)
Reiškia maršrutas vyksta ratu ir trasoje yra tik vienas galinis punktas, kuriame vairuotojas ilsisi. Kaune tokie troleibusų maršrutai yra: 2, 4, 9, 10 (š.s.), 12, 13, 14, 15, 16. Vairuotojas (arba dispečerė), nustatydamas (-a) ryte maršrutą, kokį rodys švieslentėje, arba uždeda, arba neuždeda rodyklės. Jos uždėjimas nėra privalomas, bet ir vieningai nesutartas. Bet rodyklės buvimas čia neminėtuose maršrutuose būtų jau klaidinimas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O kartais ne sekmadienį laukei S maršruto? Nes jis važiuoja tik penktadieniais ir šeštadieniais. Kuriuo metu ir kurioje stotelėje laukei troleibuso, kurią dieną kurio maršruto, S1 ar S2? Atsakyk ir pasakysiu kodėl nesulaukei Šiaip jie mėgsta 5 min. anksčiau atvažiuoti, bet už ankstesnį atvykimą smarkiai baudžiama, tai greičiau važiuoti privengia.
Beje, nepagalvojai, kad troleibusas galėjo tiesiog sugesti? Ir kodėl dėl to darai tragediją? Ar tau dažnai taip "sekasi"?
penktadieni, s2, neatvaziavo nei tas, kuris po pirmos pasirodo centre, nei sekantis, kuris pries 3. Abu neatvaziavo 100% (ne 99%)
Tragedija ne tragedija, bet namie parsiradau ne pries 2 nakties, bet 5
Reiškia maršrutas vyksta ratu ir trasoje yra tik vienas galinis punktas, kuriame vairuotojas ilsisi. Kaune tokie troleibusų maršrutai yra: 2, 4, 9, 10 (š.s.), 12, 13, 14, 15, 16. Vairuotojas (arba dispečerė), nustatydamas (-a) ryte maršrutą, kokį rodys švieslentėje, arba uždeda, arba neuždeda rodyklės. Jos uždėjimas nėra privalomas, bet ir vieningai nesutartas. Bet rodyklės buvimas čia neminėtuose maršrutuose būtų jau klaidinimas.
Beveik visada rodyklėlė būna 1 maršruto švieslentėje. Tos rodyklės visai nereikalingos.
Be rodyklės
Su rodykle
Beje, galėtų ir autobusų švieslentes padaryti "važiuojančias" arba bent jau kryptį rašyti didelėmis raidėmis kaip kai kuriuose autobusuose ( pvz.: 43 "Į Kauno pieną" )
penktadieni, s2, neatvaziavo nei tas, kuris po pirmos pasirodo centre, nei sekantis, kuris pries 3. Abu neatvaziavo 100% (ne 99%)
Tragedija ne tragedija, bet namie parsiradau ne pries 2 nakties, bet 5
Aš prašiau, kad pasakytum kurioj stotelėj laukei ir kokiu tiksliai laiku. Priešingu atveju, negaliu nei patikrint, nei pažiūrėt, kodėl, kas ir kaip.
Arsiakai,"Kauno autobusai" lauko švieslentėse informaciją rašo šiek tiek kitaip: maršruto išvykimo tašką ir atvykimo tašką. Maršrutuose, kurie stoja dvipusio eismo stotelėse (pvz., Klinikose), rašo kryptį. Žinoma, man taip pat būtų smagiau matyti vieningą rodymą. Idant tai būtų pasiekta, rašykite Transporto skyriui, prašykite. Jūs ką, tikitės tvarkos be jūsų pastabų? Tik kai rašysite, skųsitės, prašysite, pamažu atsiras tvarka ir vieningas informavimo būdas.
Nelabai supratau koks skirtumas kurioje centro stoteleje laukiau - troleibusas arba atvaziuoja arba ne (nebent kazkur centre sugestu ir tarkim atvcaziuotu i merkurijaus stotele, o prie reval jau ne - taciau tokiu atveju jau tai zinotum ir neklausinetum dalyku, kurie absoliuciai neitakoja esmes)
Taciau atsakau, kad ramiau butu tamstai:
1:18 Merkurijaus stotele - laukta nuo 1:00 iki 1:35
2:43 stotele prie Reval - laukta nuo 2:20 iki 3:10
1:18 Merkurijaus stotele - laukta nuo 1:00 iki 1:35
2:43 stotele prie Reval - laukta nuo 2:20 iki 3:10
Stotelę prie Merkurijaus dar žinau, kad vadinasi S. Daukanto g., o prie Reval koks normalus stotelės pavadinimas? Pasižiūrėjęs atsekiau, kad tavo vadinama Reval stotelė yra prie Takiosios Neries viešbučio, kuri vadinasi Gedimino g.
Iš tikrųjų, tas reisas turėjo būti. Dabar jau tik pirmadienį galėčiau pasiaiškinti. Bet aš negaliu įtakoti, kad būtų išsiaiškintos priežastys, dėl ko neatvyko, todėl patarčiau užpildyti šitą formą ir paaiškinti situaciją. Kuo dažniau bus rašomi tokie skundai, tuo rečiau pasitaikys tokios nemalonios situacijos.
Stotelę prie Merkurijaus dar žinau, kad vadinasi S. Daukanto g., o prie Reval koks normalus stotelės pavadinimas? Pasižiūrėjęs atsekiau, kad tavo vadinama Reval stotelė yra prie Takiosios Neries viešbučio, kuri vadinasi Gedimino g.
Iš tikrųjų, tas reisas turėjo būti. Dabar jau tik pirmadienį galėčiau pasiaiškinti. Bet aš negaliu įtakoti, kad būtų išsiaiškintos priežastys, dėl ko neatvyko, todėl patarčiau užpildyti šitą formą ir paaiškinti situaciją. Kuo dažniau bus rašomi tokie skundai, tuo rečiau pasitaikys tokios nemalonios situacijos.
Laba diena,
troleibusas S minėtą naktį neatvyko dėl vairuotojo atsisakymo eiti dirbti naktį - tiesiog profsąjungų aiškinimasis su įmonės vadovybe, ateityje tai turėtų nepasikartoti.
Radau du straipsnius, kuriuose apie tai rašoma: Verslo savaitė ir Kauno diena. Straipsnyje rašoma, kad švieslentės pirmiausia bus įrengiamos tose stotelėse, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Kitose stotelėse švientės bus jungiamos vėliau dėl sudėtingesnio pajungimo būdo. Daugiau nepaaiškinta.
Švieslentės įrengtos stotelėse esančiose greta kontaktinio tinklo, nes kontaktinis tinklas yra vienintelis patogus, netoliese esantis el. energijos šaltinis. Gatvių apšvietimo tinkle dienos metu įtampa yra išjungiama visoje linijoje, vienintelė kita alternatyva - el. energijos "atsivedimas" iš artimiausio VST šaltinio, tam yra reikalinga atlikti visą eilę procedūrų - rengti projektus, juos derinti, gauti statybos leidimą stulpui, su VST derinti el. projektą, pasirašinėti sutartis, įrengti skaitkliukus ir t.t.
Iš viso buvo įsigyta 35 švieslentės, 33 jau yra įrengtos, likusios dvi planuojamos įrengti Šilainiuose - Jotvingių stotelėje (link miesto centro) ir prie Šilainių poliklinikos (link miesto centro), bet jose nėra kontaktinio tinklo, todėl įrengimas šiek tiek užtruks.
Tavo klausimas gan įdomus, todėl pasitikslinsiu.
Turiu omenyje tuos daviklius, pagal kuriuos veikia laukimo švieslentės. Signalas juk kažkaip ateina iš troleibuso ar autobuso į švieslentės kompiuterį, kad nuvažiuojanti priemonė išnyktų iš sąrašo, o kitose šviestlentėse atitinkamai keistųsi laikas.
Kaip atrodo tie davikliai - neturiu supratimo. Išoriškai visą prietaisą sudaro dėžė su ekranu ir du laidai, prijungti prie kontaktinio tinklo. Būtent ši detalė mane domina, jei kam neaišku apie ką būtent kalbu, pabandysiu pafotografuoti.
Jokių daviklių nėra - autobusui/troleibusui atvykstant į stotelę ir iki jos likus mažiau nei 50 metrų į centrinį serverį yra išsiunčiamas signalas, kad transporto priemonė tuojau atvyks, o atvykus ir atidarius/uždarius duris yra išsiunčiamas signalas, kad jau išvyksta, tada serveris į švieslentę išsiunčia signalą, "išimantį" priemonę iš sąrašo.
Serveris "žino" visų stotelių atstumus viena nuo kitos (atkarpas), žino kur ir kokiu greičiu rieda transporto priemonė, žino kuri švieslentė randasi kurioje stotelėje, todėl apskaičiuodamas šią info siunčia atvykimo laikus į švieslentes.
Jokių daviklių nėra - autobusui/troleibusui atvykstant į stotelę ir iki jos likus mažiau nei 50 metrų į centrinį serverį yra išsiunčiamas signalas, kad transporto priemonė tuojau atvyks, o atvykus ir atidarius/uždarius duris yra išsiunčiamas signalas, kad jau išvyksta, tada serveris į švieslentę išsiunčia signalą, "išimantį" priemonę iš sąrašo.
Serveris "žino" visų stotelių atstumus viena nuo kitos (atkarpas), žino kur ir kokiu greičiu rieda transporto priemonė, žino kuri švieslentė randasi kurioje stotelėje, todėl apskaičiuodamas šią info siunčia atvykimo laikus į švieslentes.
O kodel neretai atsiranda marsrutai is oro? Pvz stovi stoteleje pirma nakties ir matai, kad tarkim 1:15 atvaziuos A21, kad 2:00 atvaziuos A38 ir tt... Nors akivaizdu, kad niekas nakti nevaziuos
Kad taip nutiktų turi įvykti sekantys įvykiai - įjungtas autobuso borto kompiuteris, į jį suvestas maršrutas ir jis pradėtas vykdyti (virtualiai), arba dėl kažkokio, mums nežinomo gedimo priežastis - kada ir kurioje stotelėje rodė tokią informaciją ?
Kad taip nutiktų turi įvykti sekantys įvykiai - įjungtas autobuso borto kompiuteris, į jį suvestas maršrutas ir jis pradėtas vykdyti (virtualiai), arba dėl kažkokio, mums nežinomo gedimo priežastis - kada ir kurioje stotelėje rodė tokią informaciją ?
gan neretai ivairiuose stotelese rodo taip, konkreciai kada negaliu pasakyt, bet pvz paskutinis atvejis buvo stoteleje "prie skalsos", nezinau kaip vadinasi ji
Comment