Benaršant internete aptikau tokį dalyką, kad viename lenkiškame puslapyje http://www.ltek.strefa.pl/ Kauno troleibusas Škoda 9tr (109) yra įvardintas kaip kogero geriausias škoda 9tr troleibusas pasaulyje
Nuo vasario 1 d. koreguojamas 1-ojo ir 2-ojo troleibusų tvarkaraštis
Darbo dienomis piko metu šiek tiek dažninamas 2-asis maršrutas, kai kur intervalai mažinami dėl padidėjusio pravažiavimo laiko. 1-ojo maršruto važiavimo intervalas taip pat mažinamas, vietomis padidėja dėl padidėjusio pravažiavimo laiko.
Nuo vasario 1 d. koreguojamas 1-ojo ir 2-ojo troleibusų tvarkaraštis
Darbo dienomis piko metu šiek tiek dažninamas 2-asis maršrutas, kai kur intervalai mažinami dėl padidėjusio pravažiavimo laiko. 1-ojo maršruto važiavimo intervalas taip pat mažinamas, vietomis padidėja dėl padidėjusio pravažiavimo laiko.
Nebus naudos.. Piko metu 2'i daznai vaziuoja vienas paskui kita, daznai dar is paskos 1 velkasi.. Geriau nepiko metu butu suderinti 1 ir 2 intervalai nes daznai pastaiko kad kartu pravaziuoja ir laukt reikia 15min.. Mano manymu 2 isvis reiketu raukt, o pirma padaznint..
Šiaip tai pakeitimai logiški, nes 2-asis yra trumpas ekspresinis maršrutas aplenkiantis visus Klinikų smagumynus. 1 as važinėja po visą miestą, juo važiuoji toliau, taigi gali ir palaukti ilgėliau. Taip atstatoma 2-o prasmė ir kaip Eigulių gyventojas tikrai nenorėčiau, kad jis būtų panaikintas, 2 u ne piko metu gali pasiekti Savanorių dugną per 15 min, o pirmas sugaišta Klinikose kaip nieko 5 min. Kad realiai piko metu bele kas gaunasi, tai čia yra kita problema ir grafikas negali išgelbėti nuo piko.
Žinoma, pasiekti stotį iš Eigulių 1 u nėra pats greičiausias variantas, kaip ir 13 ar 14. Greičiausia būtų 43 autobusu, tačiau jo grafikas hm hm, kaip kokio priemiestinuko. O mikriukais aš senai nebevažinėju...
Nebus naudos.. Piko metu 2'i daznai vaziuoja vienas paskui kita, daznai dar is paskos 1 velkasi.. Geriau nepiko metu butu suderinti 1 ir 2 intervalai nes daznai pastaiko kad kartu pravaziuoja ir laukt reikia 15min.. Mano manymu 2 isvis reiketu raukt, o pirma padaznint..
2-ojo troleibuso tvarkaraštis suderintas su 1-uoju iš Islandijos pl. Derinti nuo centro pusės neapsimokėtų, nes reikalautų 1-ojo didesnių prastovų. Gyvenu Eiguliuose ir matau, kad jie suderinti neblogai, piko metu važiuoja kartu jei kuris nors vėluoja. Paleidus 1-ąjį, jaučiasi, kad 2-asis aptuštėjo, bet tikrai 2-asis nėra toks tuščias, kad reikėtų pigiai liaupsinti liežuvį dėl šio maršruto uždarymo Arba nežinai situacijos, arba nori tik bele papliurpt 15 min. laukti nereikia, nes 1-ojo ir 2-ojo grafikai suderinti taip, kad vieno arba kito reikia laukti 5-7 min. darbo dieną. 1-ojo troleibuso sudažninimas neapsimoka, nes Žemuosiuose Šančiuose jis nėra toks apkrautas, o štai Eiguliuose įlipa daug žmonių, nes tai vienintelis maršrutas į centrą.
Šiaip tai pakeitimai logiški, nes 2-asis yra trumpas ekspresinis maršrutas aplenkiantis visus Klinikų smagumynus. 1 as važinėja po visą miestą, juo važiuoji toliau, taigi gali ir palaukti ilgėliau. Taip atstatoma 2-o prasmė ir kaip Eigulių gyventojas tikrai nenorėčiau, kad jis būtų panaikintas, 2 u ne piko metu gali pasiekti Savanorių dugną per 15 min, o pirmas sugaišta Klinikose kaip nieko 5 min. Kad realiai piko metu bele kas gaunasi, tai čia yra kita problema ir grafikas negali išgelbėti nuo piko.
Žinoma, pasiekti stotį iš Eigulių 1 u nėra pats greičiausias variantas, kaip ir 13 ar 14. Greičiausia būtų 43 autobusu, tačiau jo grafikas hm hm, kaip kokio priemiestinuko. O mikriukais aš senai nebevažinėju...
43-as autobusas veža ne tik Eigulių gyventojus ir orientuotas ne tik į jų vežimą iki stoties, todėl jo tvarkaraštis ir yra beveik kaip priemiestinuko. 43-asis važiuoja iš Onkologijos lig. pro Ž. Šančius, Vytauto pr., Parodos g., Klinikas, Sukilėlių pr., Šiaurės pr., Pramonės pr. į "Kauno pieną". Šiaip būtų logiška padaryti maršrutą nuo kurios nors Eigulių dalies iki gelež. stoties, nes dabar 3 ir 22 maršrutiniai taksi surenka ryte daug žmonių į stotį, savaitgaliais taip pat (tada dar labiau suretėja 43-ojo važiavimo intervalas).
Vieninteliais troleibusais kuriais naudojosi ir yra 1 ir 2 . Pirmas sugaista klinikose 5min? Nu nu..
Jis turbūt turi omeny, kad 1-as troleibusas Klinikose ir aplinkinėse gatvėse užtrunka 5 min. Nuo stotelės Akių klinika iki Dovydaičio g. 1-as troleibusas važiuoja 6 min., o 2-as 3 min., bet ypač rytinio piko metu būna 1-as troleibusas tarp stotelių Akių klinika ir Klinikos užtrunka 3 ar net 4 min. Ir tik dėl to, kad didelė mašinų eilė į parkingą trukdo troleibusui atlikti posūkį į Eivenių g. ir prasilenkti joje su kitomis mašinomis.
Dėl 2-ojo troleibuso neužpildymo ne piko metu nesijaudinu, nes šis maršrutas jei neužpildomas prie Topolio, tai Savanorių pr. tikrai įlipa keleivių link pilies. Šiaip aš patenkintas šiuo maršrutu, nes dažniausia rasi vietą atsisėsti. O kad važiuoja kartais tuščias, tai jau čia Kauno viešojo transporto skyriaus problema
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pabandysiu pasvarstyti apie 5 ir 8 punktą.
5. Kokius objektus turime Chemijos gatvėje? Bankrutavusį DP, Aerogeodezijos institutą, Policijos padalinį, na ir techninių apžiūrų centrą, kur autobusais niekas tikrai nevažinėja. Minėti pirmieji objektai gan lengvai pasiekiami nuo Girstučio stotelės. Taigi, manau norima sutaupyti, neleidžiant 41 ojo tuščia gatve. Gal ką nors praleidau, prašau pataisyti.
8. 36 daugelyje vietų sutampa su troleibusų 8 maršrutu, išskyrus Demokratų gatvę, Savanorių prospektą, ir Taikos prospektą kur nėra kontaktinio tinklo. Galbūt norima retinti 36 ojo grafiką, arba koreguoti maršrutą. O galbūt visai priešingai mano spėjimams, norima paleisti 36 ąjį ir savaitgaliais.
Taip pat 3 ir 6 punktai.
3 - asis punktas labai nekonkretus. Kas ateina į galvą, tai kad, atidarius tiltą ėjo kalba apie 11 ojo ar 10 ojo troleibuso maršruto palikimą "remontine" trasa, tačiau tai atseit neišėjo dėl techninių Krisčiukaičio ir Jurbarko gatvių sankryžos galimybių, esą, troleibusai negali sukti į dešinę iš Krisč į Jurbarko kaip remonto metu. Man tai pasirodė visiška nesąmonė.
6 punktas. Hm, o kas su tuo 4 u gali būti negerai? Kol Petrašiūnuose veikia Laikinoji GS, tol 4 yra labai reikalingas. Nors... Kiek teko juo važiuoti ir pažvelgus į grafiką, matosi, kad tai nėra populiarus maršrutas, gal todėl ir užkliuvo valdžiai.
48 nori turbut Raudondvaryje, kitom gatvelem nukreipti..
36- apie savaitgalius vis svarsto ir nenusprendzia..
Del 4 ketvirto dabar nezinau, bet pries tilto uzdaryma nepiko metu vazinedavo beveik tuscias ir pakankamai retai..
Nemanau, kad kas nors retintų ar kaip nors kitaip keistų 36 maršrutą. Turbūt čia svarstoma jį paleisti ir savaitgaliais. Šis maršrutas yra labai populiarus darbo dienomis, nes pats juo vos ne kasdien naudojuosi. Jau seniai reikejo poreguoti tvarkaraštį
Kauno tarybos nariai spręs, ar pritarti siūlymui sumažinti viešojo transporto bilietų kainas važiuojantiesiems tik kelias stoteles. Tokia galimybė atsiras mieste baigus diegti elektroninių bilietų sistemą. Pasiūlymą pateikęs Kauno miesto tarybos narys Kęstutis Mikėnas jį argumentavo tuo, kad dabar keleiviai, troleibusu ar autobusu važiuojantys tik vieną stotelę, dažnai už šią paslaugą visai nemoka.
"Keleiviai arba renkasi riziką būti pagauti kontrolierių, arba eina pėsčiomis", - komentavo K.Mikėnas.
Jo nuomone, kauniečiams suteikus galimybę pasirinkti važiavimo kainą pagal jos trukmę, mokančiųjų už viešojo transporto paslaugas bei jomis besinaudojančiųjų būtų gerokai daugiau.
Politiko nuomone, nelogiška, kad miestelėnai turi mokėti 2 litus ir už labai trumpą atstumą, ir už važiavimą nuo vieno maršruto galo iki kito.
K.Mikėnas rekomenduoja numatyti trumpiausią - 10 minučių trukmės kelionę. Per tą laiką būtų galima nuvažiuoti iki 5 stotelių. UAB "Kauno autobusai" vadovas Mindaugas Grigelis pritarė siūlymui diferencijuoti viešojo transporto bilietų kainas pagal važiavimo trukmę. "Tai įgyvendinti bus įmanoma mieste įdiegus elektroninio bilieto sistemą", - sakė M.Grigelis pridurdamas, jog kurį laiką jau mąstė apie panašų pasiūlymą.
Miesto savivaldybei priklausančios įmonės direktorius teigė, kad daugelyje Europos valstybių keleiviai gali rinktis viešojo transporto bilieto galiojimo trukmę - nuo pusvalandžio iki savaitės ar mėnesio. "Per pasirinktą laiką keleiviui suteikiama galimybė iš vieno autobuso persėsti į kitą arba rinktis troleibusą. Lietuvoje kaskart reikia pirkti naują talonėlį. Galima naujovė ypač aktuali žmonėms, važiuojantiems netolimus atstumus "su persėdimu", - aiškino M.Grigelis.
Elektroniniai bilietai Kaune pradėti platinti praėjusių metų rugpjūtį. Jo nereikia žymėti komposteriu, o kontrolierius, tikrindamas bilietą, nuskaito jo duomenis specialiu aparatu. Papildžius elektroninį bilietą jo platinimo vietose patariama neišmesti kasos kvito, nes pametus kortelę ir pateikus kvitą galima gauti naują, papildytą visa buvusia pinigų suma.
Labai gera ideja, puiki ideja. Tik kaip del tu minuciu, paskaiciuoji, kad uzteks 10 min, o stai kokia avarija ar kamstis ir neuztenka - o tada kontrole
Galbūt reikėtų įrengti kažką panašaus į taksometrus?
Arba mokėti už nuvažiuotų tarpstotelių skaičių? Pvz, vienas tarpstotelis 15 centų. Šiuo atveju galėtų pasitarnauti įrengti davikliai stotelėse, pagal kuriuos veikia transporto švieslentės.
Deja, turime prisiminti, kad čia Kaunas. Norint įgyvendinti tokį projektą, reikėtų kiekvienoje stotelėje sumontuoti daviklius (o jų yra tik pagrindinėse), taip pat kiekvienoje stotelėje ir troleibuse ar autobuse pakabinti žemėlapį, kad keleivis žinotų, kiek tiksliai stotelių turi pravažiuoti. Galų gale subalansuoti sistemą, kad ji veiktų tobulai, nes šiuo atveju kalbame apie žmonių pinigus ir galinčią prasiveržti "Argus"o savivalę.
5. Kokius objektus turime Chemijos gatvėje? Bankrutavusį DP, Aerogeodezijos institutą, Policijos padalinį, na ir techninių apžiūrų centrą,
VST (ne Valstybės Saugumo Tarnyba, bet Vakarų Skirstomieji Tinklai), Panemunės būtų ūkis, Pramoninis vandentiekis, Energoremontas, "Sabonio klubas", keli autoservisai, AtA "Jiesia" su tose patalpose dabar įsikūrusiais uabais, Nepilnamečių pataisos sunkiųjų darbų konclageris-kolonija (ar kaip ten), veterinarijos gydykla (šiaip, namudinis fabrikėlis), garažų bendrijos, ir dar visokia smulkmė. Be to, soduose neseniai prisistatė daugybė namų.
Kauno tarybos nariai spręs, ar pritarti siūlymui sumažinti viešojo transporto bilietų kainas važiuojantiesiems tik kelias stoteles. Tokia galimybė atsiras mieste baigus diegti elektroninių bilietų sistemą. Pasiūlymą pateikęs Kauno miesto tarybos narys Kęstutis Mikėnas
...
Jo nuomone, kauniečiams suteikus galimybę pasirinkti važiavimo kainą pagal jos trukmę,
...
Dar viena "nauja idėja", pletaciprašant, nervai nelaiko. Kiek kartų jau buvo kalbėta apie
normalius terminuotus bilietus - valandos, paros, savaitės ir pan. Tai vietoj to, kad padarytų 1 kartą normaliai iki galo, pradės dabar kiekvienas člienas siūlyti - tai 10 min., tai 2 stotelės, tai iki 1km, tai dar koks velnias. Kažkoks lopšelis-darželis.
Dar viena "nauja idėja", pletaciprašant, nervai nelaiko. Kiek kartų jau buvo kalbėta apie
normalius terminuotus bilietus - valandos, paros, savaitės ir pan. Tai vietoj to, kad padarytų 1 kartą normaliai iki galo, pradės dabar kiekvienas člienas siūlyti - tai 10 min., tai 2 stotelės, tai iki 1km, tai dar koks velnias. Kažkoks lopšelis-darželis.
Tai gal laikyk savo nervus, nes apie tai kalbės dar ne kartą, kol priims geriausią variantą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš niekaip nesuprantu, kodėl iki šiol tai dar nepadaryta. Atrodo, tam užtektų komposterių, kurie žymi datą ir laiką, ir atspausdinti atitinkamus bilietus. Gal paaiškintų kas nors iš artimesnių transporto skyriui, kas trukdė tą padaryti jau seniai?
bet niekas taip ir neatsakė - kodėl visame padoriame pasaulyje tokie bilietai yra jau daugybę metų, o Kaune (ir kitur Lietuvoj) - ne?
Comment