Parašė somis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Būtų įdomu sužinoti nuomonę tų žmonių, kurie naudojasi S troleibusais Kaune. Ką manot apie tvarkaraščio pakeitimus?
Mano nuomone, yra padaryta totali nesąmonė, nes tarpai nuo vieno iki kito laiko yra nežmoniški. Tarkim S2 maršrutas S.Daukanto st.: 01.18, 02.42, 04.34. Prieš atidarant tiltą reguliariai kas valandą važiuodavo, ir nesukeldavo problemų. O dabar: nei laukti troleibuso, nei eiti pėsčiomis...
S1 Vilniaus st.: 01.58, 03.50, 05.14. Niekaip nesuprantu kam reikia daryti reisą po 5h, nuo kada pradeda važinėti įprasti dieniniai maršrutai. Kur buvo už tai atsakingų žmonių protas...دائما الليتوانيه
Comment
-
/\ Sutinku. Laukėm su drauge "Donelaityje", kaip visad reguliariai 00.55. Tik pokšt...teko laukti iki 01.25. O švieslentėse tokie absurdiški ir "nesimetriškai" laiko tarpai degė tarp "eS'o" tvarkraščio.
Dabar absurdas...reikia žinoti tvarkraštį...o anksčiau užtektdavo žinoti, jog nuo Donelaičio važiuodavo 00.55, 01.55 ir 02.55.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąBūtų įdomu sužinoti nuomonę tų žmonių, kurie naudojasi S troleibusais Kaune. Ką manot apie tvarkaraščio pakeitimus?
Mano nuomone, yra padaryta totali nesąmonė, nes tarpai nuo vieno iki kito laiko yra nežmoniški. Tarkim S2 maršrutas S.Daukanto st.: 01.18, 02.42, 04.34. Prieš atidarant tiltą reguliariai kas valandą važiuodavo, ir nesukeldavo problemų. O dabar: nei laukti troleibuso, nei eiti pėsčiomis...
S1 Vilniaus st.: 01.58, 03.50, 05.14. Niekaip nesuprantu kam reikia daryti reisą po 5h, nuo kada pradeda važinėti įprasti dieniniai maršrutai. Kur buvo už tai atsakingų žmonių protas...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąGeriau paaiskinkit, kokio velnio pakabinta svieslente barsausko gatves pradzioje, prie ziedo ? O ne prie pat molo? Juk ir studentu mase, ir molo lankytoju, eina butent i ta stotele. O Dabar svieslente toje stoteleje, kur zmoniu buna minimaliai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNežinau. Aš nesprendžiau, kur kabinti tas švieslentes ir neturiu pažįstamų, iš kurių galėčiau apie tai sužinoti daugiau... Žinau tik tiek, kad Transporto skyrius norėjo kai kurias kabinti kitur, bet ne visur leido techninės galimybės - nors iš esmės ir to nelabai suprantu, nes elektros stulpai yra visur, tik prie vienų stotelių arčiau, prie kitų - toliau.
Comment
-
Dar nesu matęs, kad neveiktų. Tai čekų gamybos gaminys ir visai neblogos kokybės, visi pirkti nauji. O neveikė pats šakotuvas ar ir švieslentė? Gal tiesiog ji sugedo. Juk daiktai turi ypatybę gesti Kiek esu pastebėjęs, tai problemos kildavo su šitais daiktais tik tada, kai tekdavo keletą - keliolika sekundžių luktelėti, kol vairuotojui paspaudus mygtuką pasikeisdavo švieslentėje rodyklė (ryšys matyt strikdavo).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
kąžinau. aš tuo metu važiavau vienu iš tų trijų troleibusų. Tai vienam priešais, kaip mačiau, kažkas atsitiko, kad išlipus vairuotoja turėjo uždėti (ar perdėti) ūsą, ar abu, mano troleibuso vairuotoja turėjo uždėti nukritusį, ir už manęs važiavusio troleibuso vairuotojas - taip pat. Dar atkreipiau dėmesį, kad mėlynos rodyklės nėra. Tiesa, dar toliau važiavęs troleibusas lėtai ir tvarkingai pro ten pat pravažiavo. Šita bėda, suprantama, buvo padarius šiokį tokį kamštuką savanoriuose tam tarpui
Comment
-
Viskas labai paprastai paaiskinama - usai nukrito 1, 3, 13 arba 16 marsrutui, nes jie suka i kaire kalno apacioj. Vadinasi neveike ne tik svieslente, bet ir sakotuvo mechanizmas. Nenukrist galejo 2, 4, 10 ir 11 marsrutams, nes jie suka i desine. Nebeveikiant mechanizmo elektronikai (iesma pakeisdavo vairuotojui paspaudus mygtuka), sakotuvas veike mechaniniu budu, kaip veikia dar daug sakotuvu Kaune: nori i kaire - gazuoji (visada prilaiko su stabdziu), nori i kaire - vaziuoji letai savirieda nei stabdydamas, neì gazuodamas. Bet, cia elektroninis skirstytuvas ir jam sugedus, jis neleidzia pasirinkt krypties gazuojant ar vaziuojant savirieda. Jo padetis turbut buvo uzstrigus ties desiniu usu paskirstymu ir cia net ir gazuodamas nepateksi i kaire. Tai beliko vienintelis budas usus permesti. O usai galejo kristi del to, kad troleibusai bande gazuodamì pereit i kaire, o kadangi tas sakotuvas taip neleidzia, tai ir krito usai, nesuprate ko is ju norimawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai gal 3 buvo Solaris juose geresne iesmu keitimo sistema.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19669118
Kauno valdininkai smaugia miestiečius
Nors maršrutinių autobusiukų vairuotojai ir įmonių savininkai prašė nebranginti jų teikiamų paslaugų, Kauno miesto savivaldybė priėmė gyventojams nepalankų sprendimą - ekonominiu sunkmečiu didinti viešojo transporto bilietų kainas.
"Keistas sprendimas: kauniečiams atstovauti turinti institucija, net paslaugos teikėjams prašant to nedaryti, padidina vieno svarbiausių poreikių kainas", - taip valdininkų sprendimą komentavo Kauno regiono smulkiųjų ir vidutinių verslininkų asociacijos pirmininkas Arturas Mackevičius. Anot jo, nė viena valdžia, kuriai rūpi žmonių gerovė, nedidins jokių paslaugų kainų, jei tik to galima išvengti.
Verslininkų asociacija raštu kreipėsi į Kauno miesto merą. Dokumente buvo išsakytas prašymas nekeisti važiavimo maršrutiniais autobusiukais kainų. Tačiau politikai, priimdami sprendimą, į jį neatsižvelgė.
Keliaus kitaip
Verslininkų asociacijoje maršrutinių autobusiukų vežėjams atstovaujantis Mindaugas Stabingis teigė smulkių ir vidutinių įmonių vadovus apklausęs telefonu. Tik keletas iš jų pritarė didesnėms bilietų kainoms.
Jo nuomone, nuo sausio 1-osios 0,5 lito pabranginus maršrutinių taksi bilietus, nemažai keleivių rinksis važiavimą troleibusu, autobusu arba nuosavu automobiliu.
"Nuolatinis bilietas važiuoti troleibusu ir autobusu kainuoja 70 litų. Sumažėjus degalų kainoms, daugumai bus patogiau važinėti nuosavu automobiliu", - įsitikinęs M.Stabingis.
Kauniečiui, vykstančiam į darbą ir namo maršrutiniu autobusiuku, prireiks 5 litų. Už šią sumą žmogus galės nusipirkti 1,5-2 litrus degalų savo automobiliui.
M.Stabingio nuomone, tai, kad neatsižvelgiama į smulkiųjų verslininkų prašymus, galima įvardyti kaip norą juos sužlugdyti: "Savivaldybė gina tik savų transporto įmonių interesus."
A.Mackevičius suabejojo, ar troleibusų ir autobusų parkai, atpigus degalams ir pradėjus mažėti darbuotojų atlyginimams, turi pagrindo trečdaliu didinti talonėlių kainas. Neatmetama galimybė, kad miestui priklausančių bendrovių sąnaudos didėja, nes jos vadovai įdarbina sau parankius asmenis, kurie gauna nemenkus atlygius.
Maži laimėjimai
Kauno miesto savivaldybė, kasmet transporto paslaugoms kompensuoti išleidžianti šimtus tūkstančių litų, padidinusi bilietų kainą greičiausiai nieko nelaimės. "Sumažės keleivių, bankrutuos dalis vežėjų, pilsime mažiau degalų, mokėsime mažiau mokesčių, atsiras daugiau bedarbių. Kam nuo to geriau?" - retoriškai klausė M.Stabingis.
Prieš metus padidinus maršrutinių autobusiukų paslaugų kainas nuo 1,5 iki 2 litų, apie 20 proc. sumažėjo keleivių ir veiklą nutraukė apie 20 proc. smulkiųjų verslininkų.
Motyvai netvirti
Kauno miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero aiškinimai, kodėl nuspręsta padidinti visuomeninio transporto paslaugų kainas, netvirti.
Jis sakė, kad savivaldybė gavo raštus tik iš norinčių kelti paslaugų tarifus įmonių. P.Keras nebuvo linkęs sureikšminti Kauno regiono smulkių ir vidutinių verslininkų asociacijos rašto, nes jį parašė ne patys vežėjai, o jų atstovai.
P.Kero tvirtinimu, apskaičiuota, kad vidutiniškai Kaune pervežti vieną keleivį kainuoja 2,10 lito. Anot valdininko, nelogiška, kad maršrutiniais autobusiukais keleiviai vežami pigiau nei už savikainą, t. y. už 2 litus. Paklaustas, iš kur gavo tokių duomenų, Transporto skyriaus vedėjas sakė: "Iš pačių įmonių."
Vardydamas tarifus kelti privertusias aplinkybes P.Keras minėjo ir ketinamą didinti PVM mokestį.
Nesiūlo branginti
P.Keras LŽ įvardijo ir kelias įmones, kurios neva prašė branginti vežimo paslaugas. Tačiau telefonu tų įmonių vadovai tvirtino priešingai. "Mes nepritarėme branginimui, bet susimąstyti privertė norimas pakeisti PVM tarifas. Tiesą pasakius, kol tai neįvyko, reikėjo nieko nekeisti", - sakė "Girobuso" savininkas ir Kauno maršrutinių taksi įmonių asociacijos pirmininkas Gintaras Girkantas.
Dešimt stambesnių vežėjų vienijančios organizacijos vadovas teigė, kad maršrutinių autobusiukų savininkai yra pasiskirstę į kelias stovyklas. Tų, kurie prašo didinti tarifus, yra mažuma.
Įmonės "Geltonas žaibas" direktorė Skirmantė Jurevičienė sakė, kad kol kas vežėjai dirba nenuostolingai, todėl savivaldybei didinti jų paslaugų įkainių tikrai nevertėjo: "Blogiausia, kad į mūsų prašymus nekelti kainų visiškai neatsižvelgta."
Anot jos, vežėjai turės išlaidų, nes iki Naujųjų metų privalės pakeisti esamus bilietus naujais. Be to, Kauno rajone visuomeninio transporto bilietų kainos nepakito, o kai kurie rajono maršrutai driekiasi per miestą. "Vadinasi, konkuruosime ne tik su troleibusais ir autobusais, bet ir su Kauno rajono maršrutinių autobusiukų įmonėmis", - teigė S.Jurevičienė.
Įmonės savininkas, pats dirbantis vairuotoju Juozas Tumelis sakė, kad kasdien girdi kauniečių priekaištus dėl nuolat brangstančių paslaugų. "Žmonės pasipiktinę, jų nuotaikos tikrai blogos", - sakė J.Tumelis.
Pasak jo, vykstantieji į darbą maršrutiniais autobusiukais nuo Naujųjų metų kasdien išleis po vieną litą daugiau nei dabar. "Už šią sumą žmogus galėtų nusipirkti pusę kepaliuko duonos...", - aiškino vairuotojas.
J.Tumelio nuomone, branginti bilietų nebuvo jokio reikalo. Juo labiau kad vežėjams uždarbio tikrai užteko: "Kasdien bendraujame su keleiviais. Nenorime pralobti, tik užsidirbti gyvenimui".
Comment
-
Mikriukų savininkai ir vairuotojai turi įsisąmoninti, kad jie yra bendros miesto susisiekimo sistemos dalis ir jei kyla kainos autobusams ir troleibusams, turi kilti ir jiems. 80 ct skirtumas yra pakankamai logiškas, kitu atveju kainos beveik susilygintų. Teko pakankamai nemažai pavažinėti po pasaulį, bet mikriukų naudojamų reguliariam susisiekimui, beveik niekur nemačiau, nebent kur nors važinėja vietoj autobusų, kur maži keleivių srautai, bet nekonkuruoja su jais. Mikriukai tokių funkcijų, kokias turi dabar, ilgainiui turėtų netekti, nes tai šiaip ar taip, asocijuojasi su trečiuoju pasauliu. Municipalinis transportas beveik visur yra savivaldybės rankose, nebent atskiros linijos yra perduotos į privačias rankas, bet ten tai nesudaro konkurencijos municipaliniam transportui.
Comment
Comment