Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ gal jie pagaliau išstums ikarusus paskutinius?
Comment
-
Beje, Kaunas, kaip pernai, taip ir šįmet organizuos ilgesnius viešojo transporto labiau apkrautų miesto autobusų ir troleibusų maršrutų kursavimus. Daugiau informacijos >>>
Tuo pačiu, nors šiek tiek iš konteksto, bet įdėsiu dar ir Kauno rajono maršrutinių taksi ir autobusų maršrutų tvarkaraščių nuorodas. Nes dažnai pasitaiko skundų, jog žmonės nori žinot, bet nežino jų. O deja, tiesiog nepaieško...
Kauno miesto visų transporto rūšių tvarkaraščius lengva rasti: www.kvt.lt arba http://transportas.kaunas.lt/
Antai Kauno rajono autobusų: http://www.krs.lt/index.php?1045082765
ir maršrutinių taksi: http://www.krs.lt/index.php?288639303
Taip pat tvarkaraščiai talpinami Garliavos seniūnijos tinklapyje, bet tik to regiono maršrutų.
Jei kuri nors nuoroda neveiks, praneškite man.
Tikiuosi ši informacija kam nors pravers ir forumo šiuo komentaru neteršiu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Paskutinis taisė Ametistas; 2008.01.10, 17:41.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O pasirodo Autrolis vieną iš savo trulikų Latviams atidavė, vietoj to kad gražiai atrestauruotų...
http://transit.parovoz.com/muralista...ID=3801&LNG=RU„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Viena atrestauravo. Kitą pardavė, kad atsipirktu pirmojo restauracija . Manau taip
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
O aš manau, kad pirmojo restauracija atsipirks iš nuomos vestuvininkams
Būtų įdomu sužinoti, ko jie ten į to troleibuso vidų pridėjo. Nes kai važinėja gatvėmis, tai būna truputį pasviręs į dešinę pusę (žiūrint iš galo). Tai su chebra spėliojome, gal ten koks šaldytuvas pilnas alaus prikrautas stovi.
P.S. langai visiškai užtamsinti.
Comment
-
Jeigu originalių apdailos detalių pakeitimą, langų tamsinimą, ir sedynių išėmimą galima pavadinti restauracija tai labai gerai...„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Ežiukas Rodyti pranešimąTokios kvailos priežasties nebučiau sumąstęs Tai kokio jie dydžio ? Kasos aparato ?
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąamiko:
pėstieji dažnai irgi neįvertina, kad automobilis/autobusas gali nespėti sustabdyti slidžiame kelyje.
Himleris:
Vieną troleibusą Kaunas atsirestauravo. Kitam, matyt, neužteko noro artai lėšų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
-
Kaune yra toks 50as maršrutas, miestinio autobuso.
Rodos: Mastaičiai - Karmėlava? ar klystu?
ten įlaipinami keleiviai tik per priekines duris, autobuse sėdi kontrolierė, kuri tiksliai paskaičiuoja, kiek centų kainuos kelionė, ir surenka pinigus. Vairuotojui lieka tik vairuoti.
Kaune jis nėra labai populiarus, nes vietiniu transportu tuos pačius atstumus įveikti yra žymiai pigiau (nekalbant jau apie nuolatinius bilietus).
Tik tiek,kad šito maršruto savininkas sėdi miesto savivaldybėje ir "neaišku", ar dėl to, ar ne dėl to, bet ir 12as autobusas nepaleidžiamas iki Garliavos, ir šiaip 50as autobusas paleidžiamas pro vietas, pro kurias kitas VT nevažinėja. tai tiek. Žodžiu viskas įgyvendinama, bet turėkime omenyje, kad į 50 autobusą per kartą įlipa max po 5 keleivius
Comment
-
"Uždarius Vilijampolės tiltą planuojama nutiesti naujas troleibusų linijas Jonavos gatvėje. Troleibusų linijos korekcija kainuos apie 700 tūkst. Lt. "
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15717373
įdomu, kodėl negalėjo vietoje to užkelti troleibusų į Milikonių kalną?
Comment
-
kadangi savaitgaliais dirbu 50autike konduktorium, tai galiu paneigt kelis tavo pletku lygio faktus. 50 autikas yra rajoninis. jame kaina vaziuojant mieste ta pati - 1.2lt (tik studentam, moksleiviam nera nuolaidu, nes mums ju nepadengia savivaldybe kaip kitiem vezejam). kelione musu autiku yra pigiau vaziuojant ilgas atkarpas (kitais marsrutais arba su perlipimu butu brangiau). 12 autobusas nepriimamas i rajona, nes 50autas liktu be keleiviu ir jis pasirases sutarti su rajonu, tai rajoninis marsrutas ir jam priklauso prioritetas lyginant su miesto vezejais. i ta 50 autobusa ilipa po kelis keleivius retai, siaip ju piko metu ir perpiet buna labai daug. vakare jau tusciau. beje, 50 autobusas mazdaug pries 5-6 metus priklause Kauno autobusams (buvo Mastaiciai - Kauno pilis), bet buvo perduotas Merulai. O ka tu turi pries si marsruta?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
amiko:
o konkurencijos taryba žino šitą bajarį, kad "12 autobusas nepriimamas i rajona, nes 50autas liktu be keleiviu"? O jeigu 50am autobusui priklauso prioritetas, tai kodėl 6 autobusas vis dar važiuoja už miesto ribų, ir jam - nieko?
Man draugė sakė, kad važiavo iki mokyklos ir sumokėjo ten kažkiek centų už kelias stoteles. Tuo ir remiuosi.
Comment
-
Senokai rase spaudoj, kad i milikoniu kalna negalima tiest troleibusu linijos, nes kalnas netinkamas troleibusu eismui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment