Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kad dar neseniai brangino motyvuodami degalais ir atlyginimais. Degalai nuo to karto atpigo, atlyginimai neaisku ar kilo
    Dabar motyvuoja maksimaliu pelnu.

    Comment


      Pasidarė įdomu kur tas CNG autobusas prisipildys dujų. Ar Kaune yra bent viena gamtiniu dujų degalinė ?

      Comment


        Kiek žinau, tai Vilniuje AP teritorijoje pastatyta pirmoji Lietuvoje tokių dujų degalinė. Išties geras klausimas
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Pasidarė įdomu kur tas CNG autobusas prisipildys dujų. Ar Kaune yra bent viena gamtiniu dujų degalinė ?
          Juk per video sake, kad Kauno autobusu parke irenginejama tokia degaline.

          Comment


            Tai ir sako, kad tik pristate ir pavazinejo po kalna parodos isbandyti kas ir kaip. Pats maciau siandien. Man asmeniskai ispudi pailko nebloga.

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              2. Kad niekam nebus blogiau, tai klysti. Bus blogiau vežėjams, padidės konkurencija. O per didelė konkurencija gali reikšti kai kurių maršrutų žlugimą, kas vėl gali įtakoti suprastėjusį keleivių išvežiojimą. Todėl daug naujų maršrutų prikurti negalima, nes tai gali tapti nesveika konkurencija.


              Čia jau įžvelgiu kažkokį interesų konfliktą, vieno maršruto, vienos įmonėlės priešpastatymą viso miesto transporto sistemos interesams. To neturėtų būti.
              Matyk tu ką nori, bet jei nepritari mano minčiai, vadinas, nesi įsigilinęs į viešojo transporto "verslumą". Yra keleivių - yra už ką mokėti algas, nėra keleivių - naikinamas maršrutas. Dabar su tokiomis mažomis bilietų kainomis ir didele kuro kaina (gerai, kad bent dabar sumažėjo) ir reikalavimais didinti algą, apie pelną kalbėti nėra ko. Ir tai galioja ne vienai kokiai nors įmonėlei, bet visoms keleivių pervežimo įmonėms.

              Parašė Mjso Rodyti pranešimą
              Dabar motyvuoja maksimaliu pelnu.
              Nepamirškim, kad bilieto kaino kilo neadekvačiai paslaugų kokybės gerėjimui ir ekonominei situacijai. Paskutinis pabrangimas vos 0,3Lt Kaune, o algas didino, kuras brango, autobusai ir troleibusai nupirkti, bet skolon, todėl už juos mokėti reikia. Dabar kuras atpigo, algos kiek girdėjau mažinamos, taigi atliekami pinigai bus skirti kompensuoti nuostolius, patirtus anksčiau. Apie bilietų kainų mažinimą neverta net kalbėti, nes ir dabar kaina yra per maža.

              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Pasidarė įdomu kur tas CNG autobusas prisipildys dujų. Ar Kaune yra bent viena gamtiniu dujų degalinė ?
              Jei pirks CNG varomų autobusų, tai pirks ne vieną. Tuo pačiu būtų įrengiama ir CNG degalinė.
              Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.11, 21:00.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Važiavau šiandien tuo pilnutėliu CNG autobusu, ir kaip tyčia į parodos kalną. Tai galiu pasakyti, kad man pasirodė, jog pilnutėliai Soliariai geriau ten traukia, negu pilnutėlis CNG.

                Dabar dėl Merulos 50 maršruto.
                Mano nuomone, viešasis transportas yra skirtas tuštinti gatves nuo automobilių, pasiūlant žmonėms patogų, kokybišką ir greitą viešąjį transportą (t.y. kad rimto offico administratorė būtų suinteresuota sėsti į troleibusą). Būtent dėl to manau, kad privatus verslas šiame sektoriuje negali išgyventi, ir būtent dėl to manau, kad viešasis transportas, bent jau didžiausiuose miestuose, turi būti dotuojamas iš valstybės biudžeto (į kurį suplaukia degalų akcizas).

                Comment


                  Nepasakyciau, kad kaina maza bilietu. Man (perkant uz 1.50LT) vos ne pigiau atsieina su automobiliu i centra ar kur kitur vaziuoti tarkim 5-7km atstuma nei su viesuoju transportu. Visuomeninis transportas turi tarnaut visuomenei, vis kalbama, kad reiktu zmonems persest i visuomenini is automobiliu, bet tai kaip tu persesi kai kaina tokia pati, o patogumas nesulyginamas.

                  Comment


                    o kaip jus galvojat ar nepadidintu viesojo transporto populiarumo ir gal kazkiek sumazetu marsrutu problemu ivedus valandini ar kazkoki tai panasu bilieta? kad neturedamas menesinio nuolatinio o su paprastu vienkartiniu bilietu valandos begyje galetum pasinaudoti keliomis viesojo transporto priemonemis? isokai tarkim silainiuose i pirma pasitaikiusi autobusa, pilyje persokai i trulika ir tu jau ten kur tau reikia....?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Nepasakyciau, kad kaina maza bilietu. Man (perkant uz 1.50LT) vos ne pigiau atsieina su automobiliu i centra ar kur kitur vaziuoti tarkim 5-7km atstuma nei su viesuoju transportu. Visuomeninis transportas turi tarnaut visuomenei, vis kalbama, kad reiktu zmonems persest i visuomenini is automobiliu, bet tai kaip tu persesi kai kaina tokia pati, o patogumas nesulyginamas.
                      Esme, kad reikia vystiti ne tik autobusu/troleibusu kokybe, bet svarbiau marsutu ivairumas ir kursavimo intervalas. Tas pas mus ateis negreitai, tad kazko cia neprigalvosi..

                      Comment


                        o kitas klausimas butu ar jus visi galvojat kad transporto skyrius yra kompetetingesnis uz isores ir uzsienio ekspertus? na gal tie ekspertai negali ivertinti kazkokiu tai socialiniu "lietuvisku" viesojo transporto aspektu, bet man vis tik labai idomu ka tiek ekspertai siule ir kur galima gauti paskaityti ta ekspertu siulyma del viesojo transporto reformos....

                        Comment


                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          o kaip jus galvojat ar nepadidintu viesojo transporto populiarumo ir gal kazkiek sumazetu marsrutu problemu ivedus valandini ar kazkoki tai panasu bilieta? kad neturedamas menesinio nuolatinio o su paprastu vienkartiniu bilietu valandos begyje galetum pasinaudoti keliomis viesojo transporto priemonemis? isokai tarkim silainiuose i pirma pasitaikiusi autobusa, pilyje persokai i trulika ir tu jau ten kur tau reikia....?
                          Prie to dabar ir einama. Tam viešajame transporto įdėti komposteriai, galintys žymėti ir popierinį, ir el. bilietą, tam prie komposterių papildomai pridėti trys funkciniai mygtukai, tam įdiegtas el. bilietas, vėliau atliksiantis daugiau funkcijų.
                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          o kitas klausimas butu ar jus visi galvojat kad transporto skyrius yra kompetetingesnis uz isores ir uzsienio ekspertus? na gal tie ekspertai negali ivertinti kazkokiu tai socialiniu "lietuvisku" viesojo transporto aspektu, bet man vis tik labai idomu ka tiek ekspertai siule ir kur galima gauti paskaityti ta ekspertu siulyma del viesojo transporto reformos....
                          Dėl kompetencijos negaliu nieko pasakyt. Aišku tik tai, kad tie užsienio ekspertai yra labiau teoretikai, o Transporto skyriaus vadovai - visas miesto problemas labiau žino iš praktinės pusės, kas šioje srityje yra pranašiau.

                          Parašė somis Rodyti pranešimą
                          Važiavau šiandien tuo pilnutėliu CNG autobusu, ir kaip tyčia į parodos kalną. Tai galiu pasakyti, kad man pasirodė, jog pilnutėliai Soliariai geriau ten traukia, negu pilnutėlis CNG.

                          Dabar dėl Merulos 50 maršruto.
                          Mano nuomone, viešasis transportas yra skirtas tuštinti gatves nuo automobilių, pasiūlant žmonėms patogų, kokybišką ir greitą viešąjį transportą (t.y. kad rimto offico administratorė būtų suinteresuota sėsti į troleibusą). Būtent dėl to manau, kad privatus verslas šiame sektoriuje negali išgyventi, ir būtent dėl to manau, kad viešasis transportas, bent jau didžiausiuose miestuose, turi būti dotuojamas iš valstybės biudžeto (į kurį suplaukia degalų akcizas).
                          Kol rajono savivaldybė leis rajone važinėti senesnėmis transporto priemonėmis nei miesto, tol situacija negerės. Kol niekas nespaudžia, "Merula" ir nesistengia. Nors, apie naujesnių autobusų pirkimą kalbėta. Prie 2 ar 3 metus įsigijo naujesnius autobusus, bet po metų jie dingo, nes naudoja gerokai daugiau kuro, nei tie senukai (varikliai galingesni).
                          Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.11, 21:36.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            bet ka labiausiai norejau akcentuoti kad ta ekspertu pateikta informacija, nesvarbu kokios ji kokybes, yra niekur neskelbiama ir toks ispudis kad neprieinama..... nemanot kad su ja susipazinus butu idomi diskusija ta tema? kad tai gal butu naujas ar netiketas poziuris is salies i tai kas mums yra kasdienybe ir ko gal tiesiog nepastebim? gal tai leistu sugeneruoti nauju minciu? o mes vis uzsicikline bandom israsti dvirati.... nemanot taip?

                            Comment


                              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                              bet ka labiausiai norejau akcentuoti kad ta ekspertu pateikta informacija, nesvarbu kokios ji kokybes, yra niekur neskelbiama ir toks ispudis kad neprieinama..... nemanot kad su ja susipazinus butu idomi diskusija ta tema? kad tai gal butu naujas ar netiketas poziuris is salies i tai kas mums yra kasdienybe ir ko gal tiesiog nepastebim? gal tai leistu sugeneruoti nauju minciu? o mes vis uzsicikline bandom israsti dvirati.... nemanot taip?
                              Matyt nieko naujo jie ten nepasake. Isklause, ivertino ir padejo i stalciu. Realiai, kol savivaldybe pati neskirs tam pakankamai lesu, tad nepopoliariu sprendimu nesulauksim..Gaila aisku..

                              Comment


                                TEDOM'as Vilniuje:

                                Prie Vilniaus Savivaldybės:


                                Naujoji dujų degalinė:


                                Vilniaus autobusų parke:


                                Kauno ir Vilniaus transporto įmonių vadovai:
                                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Lietuvos kelius išbandys ekologiškiausias autobusas
                                  2008-11-11


                                  Naujas čekiškas autobusas TEDOM prie Kauno pilies kursuos Kaune ir visuomenei demonstruos naujus keleivinio transporto ekologijos standartus. Iš kitų mieto autobusų šis išsiskirs ryškia oranžine spalva ir užrašais „CNG". TEDOM markės autobusai yra gaminami Čekijos mieste Trebič.
                                  teko girdeti kad jiems duju uztenka tik pusei darbo dienos. jei autbusas dirba dviem pamainom,reiskia per pietus jis turi grizti i parka pasipildyti duju. kazkodel niekur neskelbia kokia jo rida su pilnais balionais.
                                  Paskutinis taisė 99; 2008.11.12, 00:50.

                                  Comment


                                    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                                    teko girdeti kad jiems duju uztenka tik pusei darbo dienos. jei autbusas dirba dviem pamainom,reiskia per pietus jis turi grizti i parka pasipildyti duju. kazkodel niekur neskelbia kokia jo rida su pilnais balionais.
                                    Su pilnais ant stogo sumontuotais suskystintų dujų bakais jis gali įveikti apie puspenkto šimto kilometrų.
                                    Šaltinis (ketvirta pastraipa).

                                    Sakykime, tokiu maršrutu kaip 23 Domeikava-Rokai Kaune, per pusreisį nuvažiuojama 25 km, apvaliname iki 30 km. Pusreisis atliekamas per 70-75 min.. Per 12 val. (720 min.) autobusas nuvažiuoja 10-11 pusreisių (720/70=10,28), t.y. 330km (11x30km). Vadinasi, CNG dujomis varomas autobusas, galėdamas nuvažiuoti 450km, gali dirbti iki 16-17 val. tik su vienu kuro papildymu.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2008.11.12, 11:15.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                      o kaip jus galvojat ar nepadidintu viesojo transporto populiarumo ir gal kazkiek sumazetu marsrutu problemu ivedus valandini ar kazkoki tai panasu bilieta? kad neturedamas menesinio nuolatinio o su paprastu vienkartiniu bilietu valandos begyje galetum pasinaudoti keliomis viesojo transporto priemonemis?
                                      Aš niekaip nesuprantu, kodėl iki šiol tai dar nepadaryta. Atrodo, tam užtektų komposterių, kurie žymi datą ir laiką, ir atspausdinti atitinkamus bilietus. Gal paaiškintų kas nors iš artimesnių transporto skyriui, kas trukdė tą padaryti jau seniai?

                                      Dabar giriasi "e-bilietu", bet iš esmės tai tas pats mėnesinis bilietas, be jokių papildomų privalumų. Netgi nesugebėjo padaryti, kad jis galiotų nuo bet kurios mėnesio dienos.

                                      Comment


                                        Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                                        Juk per video sake, kad Kauno autobusu parke irenginejama tokia degaline.
                                        Naujas čekiškas autobusas TEDOM prie Kauno pilies kursuos Kaune ir visuomenei demonstruos naujus keleivinio transporto ekologijos standartus.

                                        <...>Šis autobusas yra tik bandomasis Kauno miesto sąlygomis. Išbandysime, kokios autobuso galimybės važiuojant su keleiviais, kylant į kalną. Po bandymų bus aišku, ar pasiteisintų sprendimas įsigyti tokius autobusus", - teigė UAB „Kauno autobusai" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
                                        Tai jei pirks autobusus savaime aišku jog įrengs degalinę. Tačiau informaciniame pranešime rašoma jog jis bus bandomas, bei visuomenei demonstruos ekologijos standartus. Tai kažkaip keistai atrodo jog pora kartu prasukęs ratą ir užkilęs į kalną jis bus ir išbandytas ir tuo pačiu pristatytas visuomenei. Visgi Vilniuje jis bandymo tikslais važinėjo berods daugiau nei 2 savaites. Taigi jei jau važinės daugiau, tai reiks papildyt degalus.

                                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                        Tai ir sako, kad tik pristate ir pavazinejo po kalna parodos isbandyti kas ir kaip. Pats maciau siandien. Man asmeniskai ispudi pailko nebloga.

                                        Comment


                                          Del tu nauju pirkimo tai antis. Katik gauta nauja 12 padevetu Volvo siunta, kurie keis likusius Ikarus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X