Manau geriausias modelis butu toks:
1. 35 aut. marsruta daryti ratu. Nuo Ciurlionio tilto vaziuotu Minkovskiu g., Veiveriu g., Seniavos pl., Pabrezos g., Europos pr, Ciurlionio tiltu ir esama trasa atgal i Vytenus. 35A marsruta atitinkamai ratu is kitos puses: Ciurlionio tiltu, Europos pr., Pabrezos g., Seniavos pl., Veiveriu g., Minkovskiu g. ir esama trasa atgal i Vytenus. Privalumai: esami keleiviai nenukentetu ir tuo paciu sutrumpetu Seniavos pl., Pabrezos g. gyventojams keliones laikas iki centro. Aleksotiskiams liktu geras susisiekimas su darbovietemis Minkovskiu g. Trukumas: vairuotojams butu pertraukos tik Vytenuose, nes prie Aviacijos gamyklos nebestovetu. Reiketu suderinti 35 ir 35A marsrutu tvarkarascius, kad nevaziuotu kartu ties Vytenais, Silainiais, kur sutampa abieju marsrutu trasos.
2. 20 aut. nukreipti iki 2-ojo forto, o jei imanoma - iki Garliavos. Vaziuotu esama trasa, tik nuo Vytauto pr. vaziuotu link Ciurlionio tilto, tada Europos pr.,Veiveriu g. ir i Garliava, jei butu leista. Tokiu budu Europos pr. gyventojai turetu susisiekima autobusu, o garliaviskiai galetu abejas stotis pasiekti miesto autobusu marsrutu. Dabar is Garliavos autobusu imanoma pasiekti tik aut. stoti ir tik priemiestiniais autobusais ir 105B autobusu. Garliaviskiai ir dalis aleksotiskiu galetu pasiekti darbovietes, esancias Europos pr.
3. Siek tiek paretinti 16 aut. ir pratesti 45 nuo Kazliskiu iki Baltu pr. tokia trasa: Juodelynes g., Kalvariju g., Europos pr., Ciurlinio tiltas, Vytauto pr., centras, Savanoriu pr. ir toliau esama trasa. Sis marsrutas butu naudingas, nes dabar is Kazliskiu tiesiogiai pasiekti centra neimanoma nei autobusu, nei marsr. taksi. Taip pat Europos pr. gyventojai turetu susisiekima autobusu su centru.
35, 35A ir 45 autobusai po Vilijampoles tilto atidarymo kursuotu tuo tiltu ir nebedarytu lanko pro Savanoriu pr.
Taip atrodytu mano siulomi marsrutai zemelapyje:
Ka manot apie mano siuloma modeli?
1. 35 aut. marsruta daryti ratu. Nuo Ciurlionio tilto vaziuotu Minkovskiu g., Veiveriu g., Seniavos pl., Pabrezos g., Europos pr, Ciurlionio tiltu ir esama trasa atgal i Vytenus. 35A marsruta atitinkamai ratu is kitos puses: Ciurlionio tiltu, Europos pr., Pabrezos g., Seniavos pl., Veiveriu g., Minkovskiu g. ir esama trasa atgal i Vytenus. Privalumai: esami keleiviai nenukentetu ir tuo paciu sutrumpetu Seniavos pl., Pabrezos g. gyventojams keliones laikas iki centro. Aleksotiskiams liktu geras susisiekimas su darbovietemis Minkovskiu g. Trukumas: vairuotojams butu pertraukos tik Vytenuose, nes prie Aviacijos gamyklos nebestovetu. Reiketu suderinti 35 ir 35A marsrutu tvarkarascius, kad nevaziuotu kartu ties Vytenais, Silainiais, kur sutampa abieju marsrutu trasos.
2. 20 aut. nukreipti iki 2-ojo forto, o jei imanoma - iki Garliavos. Vaziuotu esama trasa, tik nuo Vytauto pr. vaziuotu link Ciurlionio tilto, tada Europos pr.,Veiveriu g. ir i Garliava, jei butu leista. Tokiu budu Europos pr. gyventojai turetu susisiekima autobusu, o garliaviskiai galetu abejas stotis pasiekti miesto autobusu marsrutu. Dabar is Garliavos autobusu imanoma pasiekti tik aut. stoti ir tik priemiestiniais autobusais ir 105B autobusu. Garliaviskiai ir dalis aleksotiskiu galetu pasiekti darbovietes, esancias Europos pr.
3. Siek tiek paretinti 16 aut. ir pratesti 45 nuo Kazliskiu iki Baltu pr. tokia trasa: Juodelynes g., Kalvariju g., Europos pr., Ciurlinio tiltas, Vytauto pr., centras, Savanoriu pr. ir toliau esama trasa. Sis marsrutas butu naudingas, nes dabar is Kazliskiu tiesiogiai pasiekti centra neimanoma nei autobusu, nei marsr. taksi. Taip pat Europos pr. gyventojai turetu susisiekima autobusu su centru.
35, 35A ir 45 autobusai po Vilijampoles tilto atidarymo kursuotu tuo tiltu ir nebedarytu lanko pro Savanoriu pr.
Taip atrodytu mano siulomi marsrutai zemelapyje:
Ka manot apie mano siuloma modeli?
Comment