Prisijungsiu prie diskusijos apie 50 maršrutą.
Matau kelis nesusipratimus
1.Rajono maršrutas naudoja miesto numeraciją, tuo klaidindamas apie tai nežinantį keleivį.
2.Miesto ribose važiuoja kaip miesto autobusas, o ne kaip priemiesčio (turėtų tokiu atveju sustoti tik numatytose keliose stotelėse). Švelniai tariant apsimetinėja miesto autobusu, nors miesto transporto apmokėjimo sistema jam negalioja, tuo "atimdamas" duoną iš miesto transporto.
3.Maršruto autobusai tikrai prasčiau atrodo ir tuo atvirai sakant neprideda pliusų miesto transporto įvaizdžiui.
4.Kyla klausimas, kodėl maršrutas vykdamas į Karmėlavą neužsuka į Kauno tarptautinį oro uostą (vėl tas pats pasiteisinimas, kad transporto priemonės senos?)
5.Kodėl privati "Merula" ir toliau ramiai gyvena su maršrutu, galinčiu pakelti jos įvaizdį (patogesni ir naujesni autobusai, oro uosto aptarnavimas ir t.t.) Norėčiau retoriškai paklausti "ir kam visa tai naudinga?"
Matau kelis nesusipratimus
1.Rajono maršrutas naudoja miesto numeraciją, tuo klaidindamas apie tai nežinantį keleivį.
2.Miesto ribose važiuoja kaip miesto autobusas, o ne kaip priemiesčio (turėtų tokiu atveju sustoti tik numatytose keliose stotelėse). Švelniai tariant apsimetinėja miesto autobusu, nors miesto transporto apmokėjimo sistema jam negalioja, tuo "atimdamas" duoną iš miesto transporto.
3.Maršruto autobusai tikrai prasčiau atrodo ir tuo atvirai sakant neprideda pliusų miesto transporto įvaizdžiui.
4.Kyla klausimas, kodėl maršrutas vykdamas į Karmėlavą neužsuka į Kauno tarptautinį oro uostą (vėl tas pats pasiteisinimas, kad transporto priemonės senos?)
5.Kodėl privati "Merula" ir toliau ramiai gyvena su maršrutu, galinčiu pakelti jos įvaizdį (patogesni ir naujesni autobusai, oro uosto aptarnavimas ir t.t.) Norėčiau retoriškai paklausti "ir kam visa tai naudinga?"
Comment