/\ kokiam marsrute tie troleibusai kursuoja..?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąĮgyvendinant Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo lėšomis finansuojamą projektą „Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas" atliekami baigiamieji darbai kurių metu bus testuojama diegiama elektroninio bilieto sistema, dėl to tam tikruose Kauno miesto troleibusuose iki šio mėnesio pabaigos neveiks garsinė viešojo transporto sustojimų pranešimo sistema ir vidinės elektroninės informacinės švieslentės, atsiprašome dėl laikinų nepatogumų.
Troleibusų, kuriuose vyks sistemos testavimas, sąrašas:
Troleibuso garažinis Nr. Nr. Gamintojo modelis
17 Solaris
20 Solaris
36 Solaris
268 Škoda 14 TR
361 Škoda 14 TR
Transporto sk. informacija
20- nepasakysiu dabar
36-10tam
268 ir 361 daznai metomi, tad irgi nezinau.
Comment
-
Kokiais 1997-1998 išsiplėšiau iš Kauno Dienos.Dabar jis - vienintelis likęs 9TR Kaune.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąKokiais 1997-1998 išsiplėšiau iš Kauno Dienos.Dabar jis - vienintelis likęs 9TR Kaune.
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąLikęs kuria prasme?Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Pauliak, Kauno autobusu Volvo balti melyna juosta buvo ne pirkti, bet gauti labdaros budu. Kokybe dabar ju tikrai prasta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė SkyMan Rodyti pranešimąAtrestauruotas ir pritaikytas užsakomosioms kelionėms. "Niauktais" langais atrodo! Parko Nr. 109
Comment
-
Tai dabar neaišku apie kuriuos Volvo kalbame. Maniau apie tuos prailgintus, nes tie trumpi dar labai geros būklės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai dabar neaišku apie kuriuos Volvo kalbame. Maniau apie tuos prailgintus, nes tie trumpi dar labai geros būklės.
Comment
-
Tai nesuprantu ka cia nusisneki. sakai, kad sitie Volvo atrodo prasciau uz Ikarus. kuo? kad sitie Volvo yra geresni, manau, nenugincijama.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai nesuprantu ka cia nusisneki. sakai, kad sitie Volvo atrodo prasciau uz Ikarus. kuo? kad sitie Volvo yra geresni, manau, nenugincijama.
Comment
-
Noriu pasiteirauti apie 'Kautros' maršrutą Vilnius-Palanga per Jurbarką, Šilutę (išv.laikas 11:55). Pastebėjau, kad šiuo maršrutu visada dirba dvi tos pačios 'Setros'- gar. nr. 157 ir 158. Septintą vakaro autobusas atvyksta į Palangą, o iš ryto 8:10 išvažiuoja atgal. Kada šis autobusas grįžta į Kauną, jei galutinė stotelė- Vilnius, o sekančią dieną jis vėl tuo pačiu maršrutu išvyksta iš Vilniaus?
Comment
-
Parašė normalus Rodyti pranešimąKauno viešajame transporte nebeliks autobusų „Ikarus“
ELTA
2008 liepos mėn. 28 d.
Pabrangus dyzelinui, padidėjus vairuotojų atlyginimams, augant kitiems kaštams, "Kauno autobusų" bendrovė priversta atidėti planus visiškai atnaujinti turimą autobusų parką. Tačiau, kaip teigia jos generalinis direktorius Mindaugas Grigelis, šiemet numatoma visai atsisakyti senųjų "Ikarus" markės autobusų, Kauno gatvėmis kursuojančių jau ne vieną dešimtmetį.
Kartu rengiamas ir investicinis planas įsigyti 50 naujų autobusų. Tiesa, kol kas "Kauno autobusų" parką papildys tik pigiau perkami naudoti autobusai, jau nebetinkami užsienio miestų visuomeninio transporto maršrutuose. Šiemet tokių pageidautina įsigyti per dvidešimt, ir tai gali kainuoti iki 3 mln. litų.
Senai ir naujesnei technikai remontuoti reikalinga gera gamybinė bazė, nes vien meistrų sumanumu ilgai tarnavusios technikos neprikelsi naujam gyvenimui. Todėl "Kauno autobusų" bendrovės veiklos planuose numatyta atnaujinti techninio aptarnavimo ir remonto skyrių ir suremontuoti degalinę. Šiems planams įgyvendinti prireiktų 2 mln. litų.
Be to, per šiuos metus žadama iki 20 proc. padidinti vairuotojų darbo užmokestį bei pagerinti jų darbo sąlygas. Tiesa, pastarieji planai labai susiję ir su Kauno miesto savivaldybės tarnybų darbu. Transportininkų nuomone, savivaldybės rūpestis - gera gatvių danga, juostų, skirtų viešajam transportui, įrengimas ir kiti su darbo aplinkos sąlygomis susiję dalykai. Bendrovės rūpesčiu galinėse maršrutų stotelėse vairuotojų patogumui turi būti įrengti sanitariniai mazgai, keleiviams - pastogės.
Pernai daugiau nei penktadaliu išaugo bendrovės "Kauno autobusai" pervežimų skaičius. Tačiau autobusų rida sumažėjo 1,4 proc. (lyginant su 2006 metais). Iki 4,01 Lt vienam kilometrui nuvažiuoto kelio padidėjo sąnaudos. Užpernai jos siekė 3,58 Lt. Pernai gauta 42,92 mln. Lt pajamų, iš jų subsidija - 20,52 mln. Lt. Pernai gavusi 461 tūkst. litų pelno, bendrovė jo gauti tikisi ir šiemet.
Prognozuojama, kad "Kauno autobusų" pajamos per šiuos metus, palyginti su pernykščiu laikotarpiu, išaugs 10 proc., bet dėl būtinybės didinti darbuotojų darbo užmokestį, kuro kainų kilimo stipriai didėja sąnaudos. Todėl bendrovės pelnas gali būti tik minimalus.
Va kaip jie zada "atsikratyt" tais Ikarusais. Man atrodo, kad kaunieciams dar bent viena ziema teks pasivazinet jais.
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąNoriu pasiteirauti apie 'Kautros' maršrutą Vilnius-Palanga per Jurbarką, Šilutę (išv.laikas 11:55). Pastebėjau, kad šiuo maršrutu visada dirba dvi tos pačios 'Setros'- gar. nr. 157 ir 158. Septintą vakaro autobusas atvyksta į Palangą, o iš ryto 8:10 išvažiuoja atgal. Kada šis autobusas grįžta į Kauną, jei galutinė stotelė- Vilnius, o sekančią dieną jis vėl tuo pačiu maršrutu išvyksta iš Vilniaus?
Comment
-
Dėkoju už išsamų atsakymą.
Jeigu šie du autobusai kursuoja tarp Kauno ir Palangos, kodėl maršrutas vadinasi Vilnius-Palanga?
Parašė Matytas Rodyti pranešimąŠios Setros nuolat pasikeisdamos kursuoja 2 grafikais tik tarp Kauno ir Palangos, yra nuolatiniai vairuotojai, autobusai nakvoja tik Palangoje. iš Palangos: 7:55 Palanga-Druskininkai arba 8:10 Palanga-Šakiai-Kaunas, o iš Kauno: 13:45 Vilnius-Jurbarkas-Palanga; vasarą kasdien, o ne vasaros metu penktadieniais ir sekmadieniais 18:30 Kaunas-Palanga, o taip pat ne vasaros metu pirmadieniais-ketvirtadieniais ir šeštadieniais 14:50 Kaunas-Kryžkalnis-Palanga.
Ir, galbūt, galėtumėte parašyti 13:45 Vilnius-Jurbarkas-Palanga ir 8:10 Palanga-Šakiai-Kaunas grafiko numerius? Ar numeris vienas?
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąDėkoju už išsamų atsakymą.
Jeigu šie du autobusai kursuoja tarp Kauno ir Palangos, kodėl maršrutas vadinasi Vilnius-Palanga?
Daugoka grafikų dvejoms mašinoms... Jeigu viena iš jų 8:10 išvažiuoja iš Palangos per Šakius, o kita- 13:45 iš Kauno per Jurbarką, tai kokia mašina 8:10 išvažiuoja iš Palangos į Druskininkus?
Ir, galbūt, galėtumėte parašyti 13:45 Vilnius-Jurbarkas-Palanga ir 8:10 Palanga-Šakiai-Kaunas grafiko numerius? Ar numeris vienas?
Comment
-
Sudėtinga sistema, sakyčiau. Pirmą kartą perskaitęs net nelabai ir suprantu kas prie ko... Tokius grafikus sustatinėti nėra lengva, gal todėl ir buvo pasirinktos tos kelios mašinos, kad tai supaprastinti. Ir grafikų numeriai labai jau dideli- pas mus, Klaipėdoje, grafikas Nr.43 ("kreivas" Kaunas per Raseinius) yra paskutinis. O pas jus yra net Nr.380...
Gal galėtumėte aprašyti kitą gan įdomų 'Kautros' maršrutą- Kaunas- Kaliningradas? Grafiko numerio nežinau, bet tikiuosi irgi parašysite. Kiek teko matyti, tai jį aptarnauja keletas tų pačių mašinų (viena labai jau nustekenta, berods gar.nr. 108). Ir, berods, autobusas, atvažiavęs į Kaliningradą, jame stovi ilgiau nei parą. Ar aš klystu? Ir pagal kokius kriterijus buvo atrinkti konkretūs autobusai važiuoti šiuo maršrutu? Ačiū.
Comment
-
Tarpmiestiniu autobusu marsruto numeriai yra nustatomi, jei neklystu, Susisiekimo ministerijos kazkokiame tai departamente (keleiviu vezimo ar pan.). Nes licencijas tarpmiestiniams marsrutams isduoda ir kita pervezimu tarpmiescio marsrutais reguliavima atlieka ne savivaldybes, o tas departamentas. Taigi, visoje Lietuvoje yra daug keli simtai tarpmiescio marsrutu, todel ir numeriai tokie "dideli" buna.
Comment
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąSudėtinga sistema, sakyčiau. Pirmą kartą perskaitęs net nelabai ir suprantu kas prie ko... Tokius grafikus sustatinėti nėra lengva, gal todėl ir buvo pasirinktos tos kelios mašinos, kad tai supaprastinti. Ir grafikų numeriai labai jau dideli- pas mus, Klaipėdoje, grafikas Nr.43 ("kreivas" Kaunas per Raseinius) yra paskutinis. O pas jus yra net Nr.380...
Gal galėtumėte aprašyti kitą gan įdomų 'Kautros' maršrutą- Kaunas- Kaliningradas? Grafiko numerio nežinau, bet tikiuosi irgi parašysite. Kiek teko matyti, tai jį aptarnauja keletas tų pačių mašinų (viena labai jau nustekenta, berods gar.nr. 108). Ir, berods, autobusas, atvažiavęs į Kaliningradą, jame stovi ilgiau nei parą. Ar aš klystu? Ir pagal kokius kriterijus buvo atrinkti konkretūs autobusai važiuoti šiuo maršrutu? Ačiū.
Dėl Kautros maršruto Nr. 303 į Kaliningradą, tai jį pariteto principu aptarnauja minėta Kautra ir Kaliningrado KionigAvto, todėl, matyt, dėl grafiko laiko ypatumų autobusai turi ilgiau pastovėti galinėje stotyje. Kautros gar. nr. 108 šiame maršrute jau neturėtų dirbti, nes ši mašina pervesta į Alytaus autobusų parką, priklausantį Kautrai. Kad galėtų aptarnauti tarptautinius reisus į Rusiją ar Baltarusiją, autobusai ir juos aptarnaujantys ekipažai turi turėti atitinkamos valstybės reikalaujamus draudimo ir kitų pasieniui kirsti būtinų dokumentų paketus, kurių įsigijimas nėra pigus, todėl šiuos reisus dažniausiai aptarnauja ribotas mašinų skaičius. Kaip pvz galėtų Klaipėdos AP mašina nr. 153, nuolat važinėjanti į Kaliningradą, o ją kartais "pavaduoja" berods nr. 159. TOKS'as į Kaliningradą irgi leidžia "nuolatines" mašinas (dažniausiai tai viena iš Setrų su paaukštintom bagažinėm, kurių gar. nr. 10, 143, 147, būdavo dar 166, bet ši mašina sudaužyta). Tiesa, pastarosios mašinos jau gana senos, tai matyt jos bus keičiamos į naujesnes.
Comment
Comment