Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, as jau senokai ta issiaiskinau, tik pamirsau cia parasyti. Sia naujove vertinu gerai, vezejams papildomai uzsidirbti is viesajame transporte pateikiamos reklamos, geras budas. Vakaruose si praktika taikoma jau labai seniai... Be to, pastebejau, kad tie reklamai skirti remeliai jau imontuoti ir i kai kuriuos (o gal jau ir visus) prailgintus naujuosius autobusus bei trumpus Vanhool.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Visai užmiršau troleibusus:
      Solaris Trollino 12



      1995 metų Skoda 14TR senomis spalvomis



      1989 metų perdažyta Skoda 14TR



      1995 metų Skoda 14TR po mažos avarijos

      Comment


        Na troleibusiui gal ir nieko,bet vargšiai "Audinukei" manau teks į šrotą keliaut

        Comment


          Kas zino kiek Solario troleibusu vs. Skodu Kaune vazineja?

          Comment


            Parašė Varlamas Rodyti pranešimą
            Kas zino kiek Solario troleibusu vs. Skodu Kaune vazineja?
            42

            Comment


              /\ 50 šiaip padidino skaičių škodų likę beveik visi iš berods 150 esančių visų trulų.

              Comment


                hmm as truputi sunerimes del vairuotoju kulturos. Paskutinius 3 kartus kai maciau zmogu beganti prie autobuso/troleibuso dureliu ir vairuotojui uzdarius duris pries pat nosi, jos nebeatsidaro. Nors vairuotojas esu isitikines mato ir kazkaip negrazu neatidaryti. Gal cia sutapimas, bet seniau tokiu dalyku retai pasitaikydavo, visada dureles atsidarydavo. Aisku cia tyrimo nepadarysi, nes remiuosi tik keliais pavyzdziais kiek atsitiktinai teko pamatyt tokiu situaciju, bet nuteikia nemaloniai

                Comment


                  Autobuso vairuotojo veiksmai stotelėje:
                  1. Atidaromos durys ir žiūrima į dešinį veidrodėlį kol sulipa visi žmonės.
                  2. Kai sulipa visi, paspaudžiamas durų uždarymo mygtukas.
                  3. Gręžiamasi žiūrėti į kairįjį veidrodėlį, ir išvažiuojama iš stotelės įvažos.
                  Veidrodėliai parodo vaizdą tik prie durų, o jei žmogus yra bent 2 metrai nuo autobuso, vairuotojas žmogaus nemato ir taip gaunasi, kad kol jis žiūri, nepamato ir uždaro duris, o kol jos užsidaro, žmogus jau būna prie durų. Taigi autobuso vairuotojo kaltės visai neįžvelgiu. Kad vairuotojas matyti net ir bėgant link autobuso žmonės, jis turėtų žiūrėti persisukęs per petį (iš sėdimos vietos į keleivių pusę ir žiūrėti per šoninius stiklus). Žinoma, atsiranda vienas kitas piktybiškai besielgiantis vairuotojas. Tačiau mano nuomonė tokia - autobuso vairuotojo pareiga - pasirūpinti, kad suliptų visi keleiviai, esantys stotelėje. Vėluojantys, nespėjantys tiesiog nėra matomi.

                  Ypač gerai dirbantys vairuotojai yra tie, kurie uždarę duris pasižiūri į kairį veidrodėlį ir prieš pajudėdami dar užmeta akį į dešinį. Taip daroma dėl dviejų priežasčių:
                  1. Įsitikinti, ar nėra prispaustų durimis keleivių.
                  2. Ar nėra užkliuvusių ir nukritusių palei autobuso ratus žmonių.
                  3. Ar nėra vėluojančių žioplių, kurie laukia kol atsidarys durys.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2008.06.28, 00:11.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Kiek man yra teke matyti, beveik visada, daugybe kartu vairuotojai palaukia beganciu veluotoju. Del sito galima tik pagirt.
                    Kitas reikalas daznai pasitaiko visokiu kuriozu perkant bilieta. Ypac pernai kai pabrangino iki 1,5 lt daznai pradedavo staugt ant manes. Ir dar visokiu baiku buna.

                    Comment


                      Kai darbas toks sunkus, o atlygis neatitinka darbo salygu, tai reiketu vairuotojus tik suprast. O del kainu, tai reik ziuret, kas parasyta. Kiekvienam autobuse, troleibuse prie vairuotojo (-os) parasyta bilieto kaina ir kita informacija.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Kai darbas toks sunkus, o atlygis neatitinka darbo salygu, tai reiketu vairuotojus tik suprast. O del kainu, tai reik ziuret, kas parasyta. Kiekvienam autobuse, troleibuse prie vairuotojo (-os) parasyta bilieto kaina ir kita informacija.
                        Tai as zinojau tas kainas. Tik jie nesuprasdavo koki bilieta as noriu pirkt ir del to staugt pradedavo.

                        Comment


                          Kiek girdejau is paciu vairuotoju, jie gauna pinigus uz laiku iveikta marsruta. Jei troleibusas veluoja, jie pinigu uz ta rata negauna. Tai nenuostabu, kodel jie tokie pikti.

                          Comment


                            Visiškai negauna?O gal pagal pavėluotą laiką atskaičiuojama pinigų suma,nes jaigu kokia avarija,dažniausiai troleibusui pravažiuoti šansų mažai ir dėl kitų kaltės jis negauna savo uždirbtų pinigų.Įdomiai sugalvota

                            Comment


                              Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
                              Visiškai negauna?O gal pagal pavėluotą laiką atskaičiuojama pinigų suma,nes jaigu kokia avarija,dažniausiai troleibusui pravažiuoti šansų mažai ir dėl kitų kaltės jis negauna savo uždirbtų pinigų.Įdomiai sugalvota
                              Tiksliai nezinau, bet kompas fiksuoja viska, ir uz velavimus jie yra baudziami, t.y. negauna pinigu uz nuvaziuota rata. Teko susidurti su situacija,kai rizikuojama del grafiko. Kovo 11 ir partizanu sankryzoj avarija buvo, tai su Solaris net ant borto lipo. Skuba vairuotojai

                              Comment


                                O tai, kad per anksti atvaziuoja nieko nebuna? Daznai vakarais 5 min anksciau parvaziuoja ir lieki laukti kito

                                Comment


                                  Kiek pamenu, gaunant pinigus naujų autobusų pirkimui, buvo iškeltų piniginių sąlygų (nepamenu tiksliai kokios, galbūt, kad bendra visų autobusų mėnesio vėlavimų suma negali viršyti tam tikros ribos ar kažkas panašaus...) "Kauno autobusams" dėl grafikų laikymosi. Lyg "Kauno dienoje" skaičiau po to, kad daugiausiai "baudų" (ar kaip jas pavadinti šiuo atveju) už vėlavimus turima dėl avarijų bei vis dar tebevažinėjančių senų autobusų gedimų.
                                  Tad galbūt su tuo galėtų būti susijęs ir vairuotojų "baudimas".
                                  www.kaunotvirtove.lt

                                  Comment


                                    "Kauno autobusai" savivaldybei moka baudas už nenuvažiuotus kilometrus arba atvykimą ar išvykimą ne laiku iš stotelės. Autobusų vairuotojai, vėluodami ar atvažiuodami per anksti, gauną algą už ratą, tačiau atvykdami ne laiku, jie praranda dalį algos.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Elektroninis bilietas Kaune bus įdiegtas rudenį

                                      VZ.LT
                                      2008.06.28 09:14

                                      Rudenį kauniečiai pradės naudotis šiuolaikiška atsiskaitymo už važiavimą viešuoju transportu sistema, kurią yra įdiegę tik keliolika Europos valstybių miestų.

                                      Užstrigo elektroninio bilieto projektas

                                      Bendrovė "Empirija" Kaune jau atliko 75% elektroninio bilieto sistemos diegimo darbų - autobusuose ir troleibusuose įrengti borto kompiuteriai, naujos kartos kasos aparatai, komposteriai, informacinės švieslentės, trumpojo ryšio modemai, rašo "Lietuvos rytas".

                                      Projektui užbaigti nupirkti bendrovės "Hewlett Packard" serveriai, kurie kaups informaciją apie keleivių srautus, seks, kaip laikomasi grafiko, skaičiuos mokėjimus, fiksuos, kur ir kada keleiviai sumoka už važiavimą elektroninio bilieto kortele.

                                      Visiškai atsisakyti popierinių bilietų Kaune planuojama, kai elektroniniais bilietais ims naudotis apie 70.000 keleivių

                                      Internete prisiregistravusiam keleiviui autobuse pakaks įkišti kortelę į komposterį ir paspausti mygtuką "papildyti".

                                      Šiuo metu e. bilieto kortelę galima papildyti "Maxima", "Rimi" prekybos centruose, "Lietuvos spaudos" ir "Kauno spaudos" kioskuose. Kortele ateityje bus galima atsiskaityti už daugiau paslaugų, jei savivaldybė nuspręstų plėsti jų spektrą.

                                      www.vz.lt


                                      Dar rasoma, kad stotelese taip pat bus irengtos svieslentes, rodancios laika iki autobuso atvykimo ir t.t. Gyvensim kaip Svedijoj

                                      Comment


                                        Pas mus Klaipedoje jau Birzelio pradzios turejo pradeti vazineti "kalbantys" autobusai su elek. komposteriais ir t.t .Bet Klaipedos Viesasis Transportas pranese kad projektas yra uzstriges ir pratesiamas 6 menesiams.

                                        Comment


                                          Labai dziugu O gal kas zinot kaip mazdaug turetu atrodyti tos svieslentes stotelese? Gal foto kokia turit is svedijos miestu??
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X