Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tų mėlynų DAF SB220 Den Oudsten variklio gausmas labai jau panašus į sportinio bolido, patinka jie man )
EDIT: ir video važiuojančio radau: http://www.youtube.com/watch?v=M3qVx...eature=related
Comment
-
Tie DAB mažiukai, kur važinėja 27-u yra labai panašūs į Vilniaus Mercedes-Benz Cito . O čia panašus į jūsiškį DAB-Silkeborg 11-0860S O dėl Vanhool A300, tai man jie irgi nepatinka. Mes turime kokių 10 mašinų. Jie labai netalpūs - jau 10 žmonių jame atrodo daug. Pats Kaune turėjau įdomios patirties su 29o maršruto Vanhool (atrodo 667 ar 665) per praeitų metų aviacijos švenę - užsikimšo jau prie autobusų stoties ir niekur bnebestojo nors žmonės rėkė - stoookit! nesustojo ir Biruliškėse, tik po kokių 0,5km išleido ten kažką. Tada vėl nestojo Ramučiuose ir važiuodamas kelkraščiu, mat ten driekėsi ilgokas kamštis, sustojo prie posūkio į oro uostą ir išleidęs keleivius nurūko tiesiai apsisukti
Den Oudsten ir Berkhof man atrodo panašūs į mūsų Mercedes- Benz O405g ir triukšmingus M.B. O405g Castrosua iš Ispanijos
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąŠiandien sumaniau Kauno autobusus "aprengti naujais drabužiais". Manau bendra autobusų spalva kampanijos prestižo reikalas. Ką manote?
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąnea. Ten tokie trumpi, balti su melyna juosta, kur variklis gale.Garazinai 271x. Galima dar pamatyti nakti isveziojant vairuotojus.
Butent balti su melyna juosta, labai retai beišvažiuojantys į gatves. Tačiau parke jų pristatyta apie 10. Reiktu kažkaip iki ten nusigauti man ir pafotkinti
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąButent balti su melyna juosta, labai retai beišvažiuojantys į gatves. Tačiau parke jų pristatyta apie 10. Reiktu kažkaip iki ten nusigauti man ir pafotkinti
Comment
-
Šiandien buvau Kauno rajono savivaldybės Transporto skyriaus posėdyje. Tai naujienos tokios:
1. 12 autobuso maršrutas nebus pratęstas iki Garliavos, nes: prašyme surinkti gyventojų parašai greičiausiai yra suklastoti ir dar - Kauno rajono savivaldybė, įsileidusi į rajoną miesto vežėją, būtų priversta jam mokėti kompensacijas už bilietus su nuolaida, kas patvirtintame Transporto skyriaus metų biudžete nėra numatyta naujam maršrutui. Be to, posėdyje buvusiems nepakako argumentų, dėl ko 12-asis autobuso maršrutas turėtų būti pratęstas iki Garliavos. Anot jų, kam pritariu ir aš, reikia naudoti esamų vežėjų maršrutus. Dabar per Garliavą ir taip važiuoja 2 ar 3 Kautros maršrutai, kurie veža į autobusų stotį ir tie autobusai turi sustoti kiekvienoje Garliavoje esančioje stotelėje. Deja, iš tikrųjų kiekvienoje jie nestoja. Taigi mano pasakytą skundą, rodos, jie išklausė ir sakė primins vežėjui, kad privalo sustoti Garliavoje kiekvienoje stotelėje maršruto Prienai - Birštonas - Kaunas ir Aronija - Kaunas autobusai.
2. 50-ojo autobuso maršruto trasa nebus pratęsta iki kažkokių sodų, esančių į kairę nuo kelio Kaunas - Jonava, už Karmėlavos. Į minėtus sodus važiuos 119 ar 119A maršrutinis taksi. Argumentai tokie: peržiūrėjus 50-ojo autobuso tvarkaraštį, matyti, kad esamų 10 transporto priemonių darbo rezervas grafike yra išnaudotas - autobusai grafike dirba visu pajėgumu. Todėl dėl sodų tektų įsigyti dar vieną transporto priemonę. Tačiau didžiausias argumentas buvo tai, kad savivaldybė neturi nnumatytų pinigų, kompensuoti vežėjui išlaidas, patirtas suteikiant nuolaidas keleiviams, kurie važiuotų į tuos sodus. Taigi ten užsuks kelis kartus į dieną minėtas maršrutinis taksi, nes jis neteikia nuolaidų keleiviams ir savivaldybės neįpareigoja padengti nuostolius dėl suteikiamų nuolaidų.
3. Sprendžiama dėl 80-ojo rajoninio autobuso trasos keitimo ir kai kurių miesto stotelių integravimą į maršrutą. Jei pritars Kauno miesto savivaldybė, kad šis maršrutas galėtų sustoti kai kuriose miesto stotelėse, trasa bus keičiama į: Kauno geležinkelio stotis - Karaliaus Mindaugo pr. - Veiverių g. - Europos pr. - Julijanavos g. - LŽŪU ir toliau senąja trasa. Kitaip tariant, autobusui būtų leista kursuoti tais vingiuotais keliais ties naujai besikuriančiu Noreikiškių kvartalu, kur dabar kursuoja 81-asis maršrutinis taksi.
Buvo sprendžiami ir kiti klausimai, tačiau šie klausimai manau aktualiausi.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.05.28, 23:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
jau pradedu save mylėti:
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=987
tai šįkart kažkam pasirodė parašai suklastoti?
Comment
-
Parasai ir buvo suklastoti. Merulos savininku posedyje net nebuvo, tai kazin ar jie ka itakojo. Parasus surinko ir prasyma pateike savo duomenu neparases asmuo. O parasai surasyti tuo paciu tusinuku, tuo paciu rastu, prie parasu nera nei vieno pasirasiusiojo asmens kodo, o gyvenamieji adresai tera tik gatves be namu nr. Taigi parasai neva suklastoti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Vakar buvau Kauno rajono Transporto posedyje. Penktadieni bus Kauno miesto. Bet del 12 aut viskas aisku. Jei rajonas neisileidzia, miestas net nesvarstys.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Norėčiau daugiau sužinoti apie šiuos autobusų maršrutus, kurių jau nebėra:
1) 1 ir 2, kurių kaip supratau seniai nebėra
2) 4 , kuris kažkada buvo vietoje 15/16 troleibusų
3) 5, kuris po sugrąžinimo į gyvenimą keliems metams vėl dingo pernai.
4) 7 ir senasis 12, kurie važiavo dabar tiesiama Europos pr. atkarpa
5) 8, kurio paskutinis grafikas man sukėlė siaubą ir dar nuotrauka juo dirbančiu Ikarus 280.
Jo grafikas iš II-osios ligoninės:
7|16 52
9|04 40
11|19
13|07
14|57
6) 14, kuris važiavo beveik per visą Palemono g. į Kauno tiekimą (?)
7) 22 ir 23 maršrutų jungimas
8) 24-25-26 maršrutai kurie irgi kažkaip tarpusavyje jungėsi (dėl 26 nežinau tiksliai)
9) 30 "V. Krėvės pr. - Kauno tiekimas"(?)
10) 31 - vienas keisčiausių maršrutų - "Bitininkų g. - Seniava - Panemunė - Didžioji g. (Zuikinė)?
11) 32 su tomis pačiomis galinėmis stotelėmis kaip ir 8 (berods), bet skirtinga trasa
12) 33 - apie jį nieko nežinau
13) 40 - vėl gi neseniai panaikintas maršrutas su gana įdomiu darbo laiku - šeštadieniais
14) 42 - pagal mano turimas žemėlapio nuokarpas važiavo nuo gel. stoties iki IX forto g. (Kuršių g. tęsinio)?
15) 44 - dar vienas neaiškios paskirties poilsio dienų maršrutas, kuriuo dirbantis buvo užfiksuotas DAB mažylis (tas tinklapis kur jį mačiau dabar nebeveikia)
16) 47 berods "Švenčionių g. - Šiaurės pr."?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNorėčiau daugiau sužinoti apie šiuos autobusų maršrutus, kurių jau nebėra:
1) 1 ir 2, kurių kaip supratau seniai nebėra
2) 4 , kuris kažkada buvo vietoje 15/16 troleibusų
3) 5, kuris po sugrąžinimo į gyvenimą keliems metams vėl dingo pernai.
4) 7 ir senasis 12, kurie važiavo dabar tiesiama Europos pr. atkarpa
5) 8, kurio paskutinis grafikas man sukėlė siaubą ir dar nuotrauka juo dirbančiu Ikarus 280.
Jo grafikas iš II-osios ligoninės:
7|16 52
9|04 40
11|19
13|07
14|57
6) 14, kuris važiavo beveik per visą Palemono g. į Kauno tiekimą (?)
7) 22 ir 23 maršrutų jungimas
8) 24-25-26 maršrutai kurie irgi kažkaip tarpusavyje jungėsi (dėl 26 nežinau tiksliai)
9) 30 "V. Krėvės pr. - Kauno tiekimas"(?)
10) 31 - vienas keisčiausių maršrutų - "Bitininkų g. - Seniava - Panemunė - Didžioji g. (Zuikinė)?
11) 32 su tomis pačiomis galinėmis stotelėmis kaip ir 8 (berods), bet skirtinga trasa
12) 33 - apie jį nieko nežinau
13) 40 - vėl gi neseniai panaikintas maršrutas su gana įdomiu darbo laiku - šeštadieniais
14) 42 - pagal mano turimas žemėlapio nuokarpas važiavo nuo gel. stoties iki IX forto g. (Kuršių g. tęsinio)?
15) 44 - dar vienas neaiškios paskirties poilsio dienų maršrutas, kuriuo dirbantis buvo užfiksuotas DAB mažylis (tas tinklapis kur jį mačiau dabar nebeveikia)
16) 47 berods "Švenčionių g. - Šiaurės pr."?
Apie 2-ąjį nieko nežinau.
2) Kiek pamenu, 4-ojo autobuso maršrutas buvo Kuršių g. - Kauno pilis ar tai Kuršių g. - geležinkelio stotis. Jo trasa nebuvo net panaši į 15 ir 16 troleibusų trasas.
3) Š... ten ne trasa. Vokiečių g. gyvena daugiausia mažas pajamas gaunantys žmonės, jiems autobusas per brangu. Kitavertus, vietoj tų griuvenų pamažu ima dygti nauji ir gražūs namai. O Vokiečių g. gale yra mokykla. Dabar ten kartais užsuka 38-as maršrutas. Kai ten paleido 5-ojo autobuso maršrutą, aš labai nustebau ir tikrai žinojau, kad ilgai jis ten neužsibus. O spaudimas iš Šančių gyventojų dėl šio maršruto yra labiau ne dėl Vokiečių g., bet dėl to, kad dabar iš Žemųjų Šančių nėra kuo nuvažiuoti į Apskrities ligoninę (buv. 3-ąją lig.), esančią Aukštuosiuose Šančiuose. Manau problemą nesunkiai būtų galima išspręsti, 15-ąjį autobuso maršrutą retsykiais nukreipus į Ž. Šančius.
4) 7-ojo ir 12-ojo maršrutų trasa buvo Kauno pilis - Freda. 7-as nuo Kauno pilies važiavo Minkovskių g., Europos pr. (buv. Bakanausko g.), J. Pabrėžos g., Seniavos pl., Šeštokų g., Veiverių g. 7-uoju važiuodavo tik trumpi autobusai, nes į siaurą Europos pr. kalną ilgas neįvažiuotų ir būtų nesaugu.
12-as važiavo atitinkamai atvirkščiai: nuo pilies Veiverių g., Šeštokų g., Seniavos pl., Pabrėžos g., Europos pr., Minkovskių g. 12-uoju važiuodavo dažniausiai ilgas autobusas. 2001-2002 m. vyko didelis perversmas Kauno autobusų maršrutų sistemoje. 7 ir 12 autobusų trasos sujungtos su 35-ojo ir buvo Vytėnai - Aviacijos gamykla (nuo pilies važiuodavo Aleksoto tiltu, Veiverių g., Seniavos pl., Pabrėžos g.). Sujungti ir kiti maršrutai.
5) 8-as autobuso maršrutas buvo visiškai nereikalingas, iš esmės jis buvo skirtas nepaeinančioms bobutėms iš Radvilėnų pl. bei S. Žukausko g. dalyje, kur nevažiuoja troleibusai, šis autobusas buvo vienintelis viešojo transporto maršrutas. Dabar S. Žukausko g. dalyje, kur nevažiuoja troleibusai, vis dar likę stotelių ženklai, byloję apie kažkada čia važinėjusį 8-ąjį maršrutą.
6) 14-asis maršrutas buvo 19-ojo ir 15-ojo atmaina, išliko stipresnis Juk Palemone yra mažai gyventojų, o ten važiuodavo 14, 15, 19 ir 39 autobusai. Tokiam mikrorajonui tai buvo per didelė prabanga.
7) Itin sėkmingai nusisekęs reikalas. 22-asis, važiavęs iš Rokų į Petrašiūnus per HES'ą ir 23-asis Domeikava - Kauno pilis buvo sujungti į vieną ir tapo populiariu, daug keleivių surenkančiu maršrutu. Piko metu dabar šiuo maršrutu kursuoja prailginti autobusai.
8) Tarpusavyje jie nesijungė.
24-asis iš Romainių važiavo iki Kauno pilies Baltų pr., Milikonių kalnu ir Nėries kr.
25-asis buvo maršrutu Kauno pilis - Tiltų g. Važiavo Minkovskių g. Panaikinus 22-ąjį, 25-asis kelis kartus į dieną važiuodavo iki Petrašiūnų žiedo, važiuodamas pro HES'ą. Taip pat 25-asis autobusas užsukdavo į Kreidos g.
24-asis ir 25-asis maršrutai buvo sujungti į vieną ir liko 24-ojo numeris.
26-asis važiavo maršrutu Romainiai - Lampėdžiai. Nusileisdavo nuo kalno prie Regitros ir važiuodavo Raudondavario pl., Vytauto g.
9) 30-asis maršrutas toks ir buvo.
10) 31-asis maršrutas tikrai keistas. Bet jis buvo skirtas iš Aukštosios Fredos ir Seniavos nuvežti žmones į mokyklą ir darbus, esančius Vaidoto g. Zuikinės gyventojus vežė irgi tuo pačiu tikslu. Panaikinus šį maršrutą, buvęs 25-asis pradėjo užsukti į Kreidos g. paimti iš ten gyventojus ir nuvežti į Vaidoto g. Dabar šią misiją atlieka 24-asis autobusas.
11) Dar rodos visai neseniai gyvavęs maršrutas, net nepastebėjau kaip tyliai jis dingo prieš 5-10 metų.
12) Man irgi nieko nesakantis skaičius
13) Jis buvo skirtas pavaduoti tik darbo dienomis važiuojantį 36-ąjį maršrutą. Tik 40-asis važiuodavo ne iki Technikos g., bet iki Partizanų g., pro Taikos pr., URMO vakarinę pusę, Garažų g.
14) Tikrai taip.
15) Jei neklystu, jis važiavo savaitgaliais nuo Jotvingių g. (sukdavo ratą, kaip 37-asis) ir pro centrą keliaudavo iki Geležinkelio stoties. Vėliau maršruto atsisakyta, nes buvęs ir esamas 38-asis važiuoja ten pat, tik pro kitur.
16) Taip.Paskutinis taisė Ametistas; 2008.05.29, 18:02.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pirmojo autobuso iš Panemunės į Rotušės aikštę, aišku, neprisimenu, bet atsimenu, kad pirmasis važiavo iš Klinikų į Kauno marias maždaug 12 troleibuso maršrutu. 4 autobusas mano vaikystės metais važiavo iš Kauno pilies į 2-ąją ligoninę, neatsimenu, kada ten pradėjo važiuoti 11, bet vienuoliktas seniau buvo greitasis, važiavęs tik darbo dienomis iš Ožeškienės gatvės į Partizanų gatvę, t.y. dubliavęs 10 trasą, kuris anuomet važiavo irgi tik iš pilies. 26 maršrutas kadaise buvo Kauno pilis - Prieplauka, kai buvo pastatyta prieplauka Vilijampolėje, o dar prieš tai šis maršrutas važiavo iš stoties į Palemoną. 32 seniau vadinosi Ožeškienės gatvė - Šiaučiūnaitės (dab. Lukšio) gatvė, važiuodavo taip pat tik darbo dienomis ir piko metu. 34 važiavo iš pilies iš pradžių iki Šiaučiūnaitės gatvę, o vėliau iki Šiaurės pr. iki buvo nutiesti troleibusai iš pradžių Lukšio ir Žukausko gatvėmis, o vėliau Sukilėlių pr. 33 kažkada retai važiuodavo iš Kauno pilies į Linkuvos kaimą, t.y. iki Mosėdžio gatvės, tai buvo prieš pradedant statyti Šilainius. Gal vėliau prisiminsiu ir daugiau.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNorėčiau daugiau sužinoti apie šiuos autobusų maršrutus, kurių jau nebėra:
1) 1 ir 2, kurių kaip supratau seniai nebėra
4) 7 ir senasis 12, kurie važiavo dabar tiesiama Europos pr. atkarpa
14) 42 - pagal mano turimas žemėlapio nuokarpas važiavo nuo gel. stoties iki IX forto g. (Kuršių g. tęsinio)?
15) 44 - dar vienas neaiškios paskirties poilsio dienų maršrutas, kuriuo dirbantis buvo užfiksuotas DAB mažylis (tas tinklapis kur jį mačiau dabar nebeveikia)
Comment
-
5) 8-as autobuso maršrutas buvo visiškai nereikalingas, iš esmės jis buvo skirtas nepaeinančioms bobutėms iš Radvilėnų pl. bei S. Žukausko g. dalyje, kur nevažiuoja troleibusai, šis autobusas buvo vienintelis viešojo transporto maršrutas. Dabar S. Žukausko g. dalyje, kur nevažiuoja troleibusai, vis dar likę stotelių ženklai, byloję apie kažkada čia važinėjusį 8-ąjį maršrutą.
Comment
Comment