Ir beto mikrobų vairuotojai neatsakingi gatvėse, viršyja greitį, ir labai didelė tikimybė patekt į avariją, ir beto troleibuse ar autobuse galima ramiai sėdėt, o mikrobe reik laikytis ir stebet kol neylėks i sieną
Be kita ko, pagal KET, mikriukai negali priimti daugiau keleivių, nei leidža sėdimų vietų skaičius, tačiau jų vairuotojai neretai šiuos nuostatos nepaiso- Vilniuje 2, 5 ar 7 maršruto mikroautobusuose ne kartą ir ne du teko matyti stovinčius keleivius. Ar Kaune tokių šokiruojančių dalykų pasitaiko?
Be kita ko, pagal KET, mikriukai negali priimti daugiau keleivių, nei leidža sėdimų vietų skaičius, tačiau jų vairuotojai neretai šiuos nuostatos nepaiso- Vilniuje 2, 5 ar 7 maršruto mikroautobusuose ne kartą ir ne du teko matyti stovinčius keleivius. Ar Kaune tokių šokiruojančių dalykų pasitaiko?
Seniau būdavo, todėl visi mikrušnikai stengėsi tamsintus langus susidėt, kad policija stovinčių nematytų Dabar nežinau, senai bevažiavau tais mikriukais, jų aukso era jau praėjo, tiek daug keleivių nebesurenka, gal ir nebebūna.
gegužės mėnesį teko mikriuke stovėti ir ne vienam man, dar trys žmonės stovėjo, tai buvo prieš 8, važiuojant į centrą nuo šiaurės pr.
Na štai, įrodymas, kad ir Kaune tokių dalykų būna
Beje, daugiausia perpildytų mikriukų teko matyti būtent pastaruoju metu. Mikrūškes su stovinčiais keleiviais- dukart šį rugsėjį ir kartą- birželį. Todėl nesutikčiau, kad jų era jau praėjo. Kaip tik dabar, krizės metu, kai didmiesčiuose autobusų ir troleibusų grafikai smarkiai pakirpti, sutrumpintas jų darbo laikas, io Vilniuje įvesta dar ir VT sulėtinusi priekinių durų tvarka, privatūs autobusai ir autobusai ėmė populiarėti. Vilniuje šią vasarą ir rudenį atnaujinta ar atidaryta nemažai naujų mikroautobusų maršrutų, pailgintos dar kai kurių trąsos, atnaujinti 058 ir 067 privatūs autobusai- tai rodo, jog privatininkai tikrai naudojasi sunkia miesto parkų finansine situacija ir tikisi pritraukti daugiau keleivių (žinoma daugelis mikriukų maršrutų važinėja pustuščiai, bet tikrai ne visi). Plius kai kuriuose miesto vietose (Perkūnkiemis, 115 aptarnaujami sodai) apslritai mikroautobusai yra vienintelis VT. Esu įsitikinęs, kad tiek Vilniuje, tiek Kaune mikriukai perveža bent 12-15 proc. viso viešojo trasporto keleivių skaičiaus. Todėl jų išvijimas iš gatvių tikrai nebūtų toks neskausmingas kaip Panevėžyje.
Todėl ir nereikia drąstiško išvijomo. Reikia palaipsniui, poros metų bėgyje juos eliminuoti. Tačiau su sąlyga, kad autobusai ir troleibusai važinės tankiau. Taip pat tektų atidaryti naujų ar pratęsti kai kuriuos autobusų maršrutus į kai kuriuos užkampius, kur dabar mikroautobusai yra vienintelis VT.
067 yra privatus, o vadinamasis 058 - tik iš dalies. Jis įdomus tuo, kad jį aptarnauja ne viena iš Gariūnų turgų tvarkančių įmonių, o tas pats privatininkas iš 067-o - Kolegita. Be to, šis maršrutas yra nemokamas, taigi keleivių srautas yra garantuotas.
Seniau būdavo, todėl visi mikrušnikai stengėsi tamsintus langus susidėt, kad policija stovinčių nematytų Dabar nežinau, senai bevažiavau tais mikriukais, jų aukso era jau praėjo, tiek daug keleivių nebesurenka, gal ir nebebūna.
Būna būna.
Tiesa, dabar vairuotojai labiau prisibijo. O pamenu prieš 12-15 metų, kai tik atsirado mikroautobusai, tai vairuotojas, tolumoj pamatęs policijos automobilį, sušaukdavo: „tūpkit!". Kadangi tada autobusai buvo tik "Ikarus", jie daugeliui buvo nepatogūs, autobusai kursavo per retai ir "Kauno autobusai" nesugebejo patenkinti savo keleivių, tai daug kauniečių mieliau rinkosi tada dar tik 1 Lt kainavusių maršrutinių taksi paslaugas. Jie būdavo perpildyti, veždavo tiek žmonių, kiek paveža, talpindavo tiek, kol durys užsidarydavo. Vairuotojas netgi ragindavo: "panele, jei jūs pasislinktumėt giliau, tai tilptų dar vienas keleivis". O ji: "bet aš tuoj lipsiu". Tada sustojus, būna cirko numeris: kai iš mikroautobuso lipa 5-6 žmonės tam, kad išleistų 1
Policijos reidų vis daugėjo ir daugėjo, o kauniečiai per tą laiką puikiai išmoko reakcijos: priekyje stovintis keleivis, pamatęs tolumoj policiją, jau pradeda tūpt, tada visi tūpia iš eilės Būdavo ir tokių situacijų, kai policija vis tik sustabdydavo ir vos atidarius duris, ant policininko beveik užgriūdavo keleivis (juos laikė tik durys). Arba vos pravėrus duris, prieš policininko akis pasirodydavo kito žmogaus nugara Tai tiek jų anksčiau veždavo
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Praėjusį rudenį Kaune teko važiuot 30 mikriuku apie 21.30 iš centro į šilainius, sėdimų vietų berods 14, stovimų irgi 14 buvo, na esmė tame, kad vienodai sėdinčių ir stovinčių buvo važiavom linksmai... na gal man taip atrodo dėl to, kad aš sėdėjau
Praėjusį rudenį Kaune teko važiuot 30 mikriuku apie 21.30 iš centro į šilainius, sėdimų vietų berods 14, stovimų irgi 14 buvo, na esmė tame, kad vienodai sėdinčių ir stovinčių buvo važiavom linksmai... na gal man taip atrodo dėl to, kad aš sėdėjau
Aš tai bijau 30 važiuot. O jei dar stovėt... Tai vienintelis maršrutas, kurio vengiu Man nuo jų vėžinimo bloga pasidaro, pykina, kraujo spaudimas užkyla...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš tai bijau 30 važiuot. O jei dar stovėt... Tai vienintelis maršrutas, kurio vengiu Man nuo jų vėžinimo bloga pasidaro, pykina, kraujo spaudimas užkyla...
Labai priklauso nuo vairuotojo, yra ir gerai važiuojančių. Pvz čiūvas ilgais plaukais ramiai važiuoja, pastoviai kalba telefonu, bet naudoja ausinę, ramu, saugu o šiaip tai ten visokių durnių yra... man tai pats patogiausias maršrutas, nes beveik visur kur reikia, veža galima sakyt "nuo durų iki durų"
Yra teke važiuot ir su ryškiai apsirūkiusiu vadyla, 6dienio vakaras buvo, tai nebaisu, kitu atveju turbūt būčiau išlipęs... nekartą teko apžiūrėt kiemus kovo 11 gatvės, nes piko metu kartais kerta kampą... 100km/h leidžiantis nuo kalno tunelio gatve ir vairuotojui skaičiuojant pinigus, o vairą prilaikant kairės kojos keliu irgi buvo įspudinga... ech visai kartais pasiilgstu tokių pasivažinėjimų
Labai priklauso nuo vairuotojo, yra ir gerai važiuojančių. Pvz čiūvas ilgais plaukais ramiai važiuoja, pastoviai kalba telefonu, bet naudoja ausinę, ramu, saugu o šiaip tai ten visokių durnių yra... man tai pats patogiausias maršrutas, nes beveik visur kur reikia, veža galima sakyt "nuo durų iki durų"
Yra teke važiuot ir su ryškiai apsirūkiusiu vadyla, 6dienio vakaras buvo, tai nebaisu, kitu atveju turbūt būčiau išlipęs... nekartą teko apžiūrėt kiemus kovo 11 gatvės, nes piko metu kartais kerta kampą... 100km/h leidžiantis nuo kalno tunelio gatve ir vairuotojui skaičiuojant pinigus, o vairą prilaikant kairės kojos keliu irgi buvo įspudinga... ech visai kartais pasiilgstu tokių pasivažinėjimų
Puikiai suprantame, kad tai nėra normalu ir turėtų būt netoleruojama. Būtų mano valia, griežtai bausčiau tokius vairuotojus, vežėją taip pat - kad nesugeba tvarkingai organizuot darbą. Jie lekia kaip akis išdegę, o po 2-3 stovi gale, kiekvienas turi apie 10 min. Tai įrodo, kad lekia tik dėl to, kad taip priimta tarpusavyje.
O tiesų šito maršruto išvis nereikia, nes jis dubliuoja esamus maršrutus. Vietoj jo būtų galima paleisti daugiau troleibusų ir autobusų toje trasoje.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Bėja vienu metu, kai tik pradėjo rastis tie geltoni mikriukai, 30 maršruto vairuotojai kokias dvi savaitėles vairą suko su tokia kaip ir uniforma, juodos kostiuminės kelnės, balti marškiniai ir juodas kaklaraištis, važiavo pabrėžtinai 40-45km/h greičiu ir iš vieno miesto galo į kitą nuvažiuodavo per tiek pat laiko(na gal +- pora minučių) kaip ir dabar. gaila kad gera praktika neužsiliko...
Bėja vienu metu, kai tik pradėjo rastis tie geltoni mikriukai, 30 maršruto vairuotojai kokias dvi savaitėles vairą suko su tokia kaip ir uniforma, juodos kostiuminės kelnės, balti marškiniai ir juodas kaklaraištis, važiavo pabrėžtinai 40-45km/h greičiu ir iš vieno miesto galo į kitą nuvažiuodavo per tiek pat laiko(na gal +- pora minučių) kaip ir dabar. gaila kad gera praktika neužsiliko...
Na jau, na jau. Važiavo 40-45 km/h, o dabar nuo Tunelio g. kalno 100 km/h ir vis tiek atvyksta per tiek pat laiko... Tikrai taip nėra. Su tokiu lakstymu jie sutaupo 10-15 min.
Gal anksčiau tą maršrutą aptarnavo tik 1 vežėjas, nes dabar aptarnauja net keli, taigi konkuruoja.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na jau, na jau. Važiavo 40-45 km/h, o dabar nuo Tunelio g. kalno 100 km/h ir vis tiek atvyksta per tiek pat laiko... Tikrai taip nėra. Su tokiu lakstymu jie sutaupo 10-15 min.
Gal anksčiau tą maršrutą aptarnavo tik 1 vežėjas, nes dabar aptarnauja net keli, taigi konkuruoja.
Na jei kartais pavažiuoja 100km/h tai dar nereiškia, kad visada taip važiuoja Dar reikia nepamiršti, kad anksčiau buvo mažesnis eismo intensyvumas, mažiau automobilių kas irgi įtakodavo greitesnį maršruto įveikimą...
Kaip manote, ar ateityje Kaune galetu irengti toki dalyką, kur troleibusų kontaktiniai laidai ant posukių yra lengti juos suapvalinti kaip kažkokioje šalyje ir tada greitis padidėtu bant kažkiek?
Pridėčiau dar Dainavos žiedą, kuriame troleibusai tikrai galėtų judėti ir greičiau ar bent jau tolygiau, nes tas įsibėgėjimas-stabdymas-įsibėgėjimas-stabdymas-įsibėgėjimas-stabdymas įkyri.
Comment