Ne ne, čia jis teisus, per Visus šventus ir Vėlines į Karmėlavos kapines būna maršrutas 29A. O dėl dvigubų, tegu sako tie, kas yra važiavę tais autobusais tom dienom.
Ne ne, čia jis teisus, per Visus šventus ir Vėlines į Karmėlavos kapines būna maršrutas 29A. O dėl dvigubų, tegu sako tie, kas yra važiavę tais autobusais tom dienom.
Ačiū, kad pataisei Maniau, kad 14tr, sakydamas žodį "vėlynės", turėjo omeny vėlyvąjį paros laiką.
Klausimas: o kur dingo sudvejintos škodos iš autrolio parko? Ir kodėl vežėjai vengia juos pirkti? Taip tilptų daugiau keleivių ir galėtų daugiau pervežti.
Kaip manote ar reiketu per vėlynes į 29A maršruta paleisti dvigubus autobusus...?
Prasta mintis. Jei vos ne vos ir su 40 min. vėlavimu trumpas autobusas pasiekia kapines, tai kaip tavo manymu ten prasisuktų ilgas? Be to, trumpas ten ir taip apsisuka tik su policijos pagalba - budintis patrulis padeda vairuotojams atbulomis apsisukti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Klausimas: o kur dingo sudvejintos škodos iš autrolio parko? Ir kodėl vežėjai vengia juos pirkti? Taip tilptų daugiau keleivių ir galėtų daugiau pervežti.
Pasakysiu kaip Sabonis per savo žymųjį interviu: taigi buvo rašyta, kad užsidegė ir sutrumpino. Ar tu pats neskaitei?
Klausimas: o kur dingo sudvejintos škodos iš autrolio parko? Ir kodėl vežėjai vengia juos pirkti? Taip tilptų daugiau keleivių ir galėtų daugiau pervežti.
Ilgus labiau apsimokėtų laikyti, nes jais tikrai pigiau pervežt keleivius. Tačiau tai reikštų, kad troleibusai turėtų kursuoti rečiau. Mano manymu, net ir piko metu Kaune troleibusai nekursuoja pakankamai dažnai, taigi ilgų troleibusų atsiradimas reikštų liūdesį besinaudojantiems VT. Nebent tai nedarytų įtakos tvarkaraščiams, bet to tikėtis nereikėtų, kadangi pustuštes transporto priemones varinėt po miestą - prabanga.
Kaunas yra toks miestas (VT keleivių srautų atžvilgiu), kuriame reikėtų 12 m. ilgio troleibusų (kokie ir yra) bei įvairaus ilgio autobusų (kaip ir yra).
Apie ilgus troleibusus būtų galima diskutuoti tik tuo atveju, jei iš Kauno m. gatvių būtų išgrūsti maršrutiniai taksi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
" KAUNO AUTOBUSAI" tegul nuperka visas miesto mikroautobusų firmas ir vietoj ju paleidžia kad ir 10metru autobusus, bent eis i nauda nes keleiviai vazinės ne mikrobais o autobusas ir gales grafiką derint pagal save. Tada Kaune bus padaryta didžiausia pažanga per 20metų.
" KAUNO AUTOBUSAI" tegul nuperka visas miesto mikroautobusų firmas ir vietoj ju paleidžia kad ir 10metru autobusus, bent eis i nauda nes keleiviai vazinės ne mikrobais o autobusas ir gales grafiką derint pagal save. Tada Kaune bus padaryta didžiausia pažanga per 20metų.
tada as atsidarysiu mikriuku firma . Ir busiu vienintelis Kaune, arba gales ir mano firma nupirkt...daug neprasysiu.
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Is viso jos buvo Kaune 5. Pirmoji (nr.328) sudegė apie 1994 m. Kitos dvi (303 ir 304) buvo nurašyti kažkur 1999 m. Likusios dvi (327 ir 329) 2005 m. sutrumpintos ir paverstos Skodomis 14tr.
Tik nesakyk kad nematei šito pranešimo?
EDIT: va tau dar įrodymas, kad 328 sudegė:
Nuotrauka paimta iš tinklalapio, kurį matai mano paraše.
P.S. sorry kad foto per didelė. Kažko neina jos sumažinti.
Abejoju, maršrutiniai taksi labiau dubliuoja autobusų, o ne troleibusų linijas. Ir jų išgyvenimo sąlyga yra retas ir lėtas autobusų kursavimas.
Paimkime tuos maršrutinius mikroautobusus, kurie važiuoja per mano mikrorajoną (nes apie kitus mažai žinau tiesiog).
27 - be jokių sąžinės graužimų dubliuoja 90% penkto maršruto troleibuso (troleibusai apsisuka arčiau Kauno marių, Vilijampolėje važiuoja paralelinėmis gatvėmis), ir tik tada dar papildomai važiuoja iki Megos.
33 - 100% dubliuoja pirmąją 12 troleibusų maršruto dalį iki Klinikų. 12 po to grįžta per Taikos prospektą suformuodamas žiedą, 33 mikroautobusas grįžta atgal kaip atvažiavęs.
56 - Troleibusų iš esmės nedubliuoja (na, gal 50% penkto maršruto, bet čia jau normalu), tačiau visiškai dubliuoja 39 maršruto autobusą nuo centro iki Neveronių. Ir kai sakau „dubliuoja“, turiu omenyje, kad važiuoja penkios minutės prieš autobusą ir susirinkinėja keleivius, laukiančius stotelėse.
Tai labai gerai kad dubliuoja, su mikrium bent greičiau nuveža.
Nors jie ir greičiau nuveža, bet žymiai daugiau sumokėsi už bilietą. O tuo labiau, kad dabar krizė. Troleibuse pilna kaina bilietas ir tas pigesnis už mikriuko bilietą, o jei turi elektroninį bilietą, tai gali kiek tik nori tais troleibusais važinėtis
Comment