Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Paskutinis taisė Al1; 2010.05.25, 11:47.
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąJei VT ir toliau bus taip sėkmingai naikinamas, tai juo nesinaudos niekas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kadangi tema išsiplėtė iki emigracijos, tai ir naikinimą minėdamas turėjau omeny ne Kauną
Kita vertus tokie "karpymai" kaip Kaune patogumo ir patrauklumo VT neprideda. Jau senai reikėjo visą maršrutų sistemą keisti iš esmės.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kadangi tema išsiplėtė iki emigracijos, tai ir naikinimą minėdamas turėjau omeny ne Kauną
Kita vertus tokie "karpymai" kaip Kaune patogumo ir patrauklumo VT neprideda. Jau senai reikėjo visą maršrutų sistemą keisti iš esmės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Amiko, čia lazda dviem galais. Aišku, kuomet keleivių mažiau, tarsi užtektų rečiau važinėjančio transporto, tačiau retai važinėjantis VT pasidaro nepatrauklus jau esamiems keleiviams ir jie renkasi kitas keliavimo galimybes. Jau nekalbu apie tai, kad VT pritrauktų naujus keleivius. Žiūrėjimas vien iš šios dienos perspektyvų žlugdo VT ateitį. Susigrąžinti prarastą keleivį gali būti labai sunku. Dabar ne 1990 metai, kuomet lengvąjį automobilį turėjo toli gražu ne kiekvienas ir, nors ir burbėdami, visi laukė VT stotelėse ir grūdosi į pilnas priemones, dabar jau žmonės labiau išlepę. Tuo metu, dėl blokados pasekmių ir dėl itin prastos transporto techninės būklės suklestėjo mikruškės, kurias laikau VT rinkos iškraipymu. Kam dabar lengva, bet visi stengiasi iš paskutiniųjų, juk ir pats nenustojai mokėti komunalinių mokesčių ar dar kažko, motyvuodamas krize. Taigi VT autoritetai turėtų mąstyti, norėdami išvengti naujų iškraipymų ir keleivių praradimo. Jei jau pagrindinėse trasose bet kokios priemonės tenka laukti po 15- 20, tai yra labai blogai.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąAmiko, čia lazda dviem galais. Aišku, kuomet keleivių mažiau, tarsi užtektų rečiau važinėjančio transporto, tačiau retai važinėjantis VT pasidaro nepatrauklus jau esamiems keleiviams ir jie renkasi kitas keliavimo galimybes. Jau nekalbu apie tai, kad VT pritrauktų naujus keleivius. Žiūrėjimas vien iš šios dienos perspektyvų žlugdo VT ateitį. Susigrąžinti prarastą keleivį gali būti labai sunku. Dabar ne 1990 metai, kuomet lengvąjį automobilį turėjo toli gražu ne kiekvienas ir, nors ir burbėdami, visi laukė VT stotelėse ir grūdosi į pilnas priemones, dabar jau žmonės labiau išlepę. Tuo metu, dėl blokados pasekmių ir dėl itin prastos transporto techninės būklės suklestėjo mikruškės, kurias laikau VT rinkos iškraipymu. Kam dabar lengva, bet visi stengiasi iš paskutiniųjų, juk ir pats nenustojai mokėti komunalinių mokesčių ar dar kažko, motyvuodamas krize. Taigi VT autoritetai turėtų mąstyti, norėdami išvengti naujų iškraipymų ir keleivių praradimo. Jei jau pagrindinėse trasose bet kokios priemonės tenka laukti po 15- 20, tai yra labai blogai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTuo metu, dėl blokados pasekmių ir dėl itin prastos transporto techninės būklės suklestėjo mikruškės, kurias laikau VT rinkos iškraipymu.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąManau, kad mikruškės galėtų likti mažai apkrautuose priemiesčių maršrutuose kaip "feeder'iai" pagrindinėms miesto VT linijoms.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra. Tiesiog reikia pereiti prie maršrutinių taksi paslaugų pirkimo. Tuomet savivaldybė galėtų nupirkti vos kelis nepopuliarius maršrutus. Kurie ir patys po to "užsilenktų"...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kaip tada panaikinti esamus maršrutus? Tiesiog juos perpirkti? Juk gali vežėjas neparduoti... Blogybė yra ta, kad anksčiau niekas negalvojo apie pasekmes ir visiems iš eilės suteiktos licencijos, kurios neturi galiojimo laiko. O pasirašytos sutartys vežėjų vykdomos, todėl nėra pagrindo "užlenkti" maršrutą. Neįsigilinau į tai, gal yra tų būdų... Bet yra vienas bet - turiu įtarimą, kad vežėjai labai susidraugavę su Transporto ir eismo organizavimo skyriumi. Vien ką sako faktas, kad dalis savivaldybės darbuotojų yra kai kurių Kauno maršrutinių taksi maršrutų įmonių bendrasavininkai.
Savivaldybės darbuotojai, esantys įmonių savivinkais yra rimtesnė problema, nei tai, kaip teisiškai eliminuoti matšrutinius taksi.Paskutinis taisė Al1; 2010.05.25, 16:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąOrganizuoti VT yra savivaldybės funkcija pagal galiojančius įstatymus. Maršrutas nėra jokia nuosavybė.
Savivaldybės darbuotojai, esantys įmonių savivinkais yra rimtesnė problema, nei tai, kaip teisiškai eliminuoti matšrutinius taksi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJuk privacius vezejus Kaune taip pat koordinuoja manau,derina laikus ir pan. tas pats transporto organizavimo skyrius?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąBet uždėjus rimtą apynasrį mikriukam ar juos visai panaikinus, tektų gerokai pagerinti VT kokybę. Ir būtent transporto kursavimo dažnumą. Tik va klausimas ar taip tikrai įvyktų?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSu laiku ir taip savaime nyksta mikriukų maršrutai.
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąBet populiariausi tai visai neblogai laikosi Ir kaip ten bebūtų tačiau mikriuką pagaut galima daug greičiau nei tarkim kokį troleibusą vidury dienos. Vakarais sutinku, kad jie nėra labai patikima transporto priemonė nes gali vairuotojas tiesiog nusprest nevažiuot ir viskas, bet neturint nuolatinio bilieto ir jokių nuolaidų vienkartiniam bilietėliui aš asmeniškai dažniau pasirenku mikriuką nei troleibusą. Ir jei ne mūsų ta "laisva rinka" tai mikriukai būtų dar populiaresni, nes mielai vežtų pigiau nei tai daro dabar, dėja jų vežimo kaina yra reguliuojama.
Maršrutinių taksi bilieto kaina galėtų būti mažesnė, nes:
1. Sunku atsekti, iš kur jie gauna kurą. Dauguma jų pila kontabandinį.
2. Ne visada duoda bilietus, taigi užsiima juodąja buhalterija.
3. Nereaguoja į keleivių pastabas, todėl nereikia didelio administracinio aparato.
4. Negalvoja apie tvarkaraščių laikymąsi, todėl sutaupo nuo nuostolingų reisų.
5. Nedraudžia keleivių nuo nelaimių kelionės metu.
6. Maršrutinius taksi nuplauti daug lengviau ir pigiau.
Jei maršrutiniai taksi dirbtų taip gerai, kaip autobusai ir troleibusai, tai neabejotinai jų kaina pakiltų, be to, maršrutiniai taksi smarkiai teršia aplinką, nes 1 troleibusas ar autobusas gali nuvežti vienu metu tiek keleivių, kiek gali tik 4 maršrutiniai taksi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na aš ir nesiginčiju dėl to visa tai yra tiesa, bet aš pateikiau savo kaip paslaugos vartotojo poziciją.
Man kaip vartotojui nerūpi vidinė VT virtuvė, jų nuostoliai, sunkumai, buhalterijos ar žaidimai dėl žemės sklypų. Man rūpi važiuot kuo geresnėmis sąlygomis, už mane tenkinančią kainą ir nelaukiant mieste vidury dienos troleibuso 20 minučių.
Apie visas ekologijas galima kalbėt iki pažaliavimo. Statistiniam keleiviui rūpi kaina ir kokybė. Ir dabar ne tas laikas kai keleivis galvoja apie ekologiją. Ir praktiškai dabar manęs netenkina nei viena nei kita. Jei kaina būtų mažesnė tenkintų dabartinė kokybė, bet už tokią kainą dabartinė kokybė netenkina. Žiūrint į perspektyvą aš esu optimistas, bet gyvent žmonės nori čia ir dabar.
Comment
Comment