Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąva pvz koks sovietmetis ir cia 29 autobuse, kokia to ranksluoscio paskirtis man nesuvokiama, ka turistas gali pagalvot pamates toki vaizda...kailiai, rakandai...vairuotojas uzsimirso kad cia ne virtuve ir ne jo nuosavas autobusas
Atvaizdas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąŠito autobuso grindys purvinos, nes dieną buvo sniego arba lijo. Dienos metu grindis valo tik retas vairuotojas. O dėl tų rakandų tai baisus vaizdas. Kada tiksliai daryta nuotrauka? Koks garažinis? Koks maršrutas? Valstybinis nr? Nuotrauką nusiuntei Transporto ir eismo organizavimo skyriui su faktais ar tiesiog čia visiems skundiesi ir nieko nedarai?
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąnuotrauka nusiunciau paciam grigeliui i jo asmenini pasta, bet kadangi ten jie uzsieme kaip pastatyt duju degaline ir uzgrobt autrolio teritorija, tai mano laiskas liko be atsako...garazo nr nepamenu, tai buvo sausi, aoie 10 ryto, sekmadienis, pridergti sitaip dar keleiviai nespejo, tiesiog salonas nebuvo vakare valytas...gal kas auto fanu galetu atpazinti salona.
Dėl salono - man nematytas. Kadangi garažinio nr. nepameni, tai jokios iš to naudos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ką patartumėte daryti su žiedu prie stotelės "Klinikos"? Kaip organizuoti ten VT eismą, kad kuo mažiau užsikištų privažiavimas prie stotelės ir nebūtų trikdomas troleibusų ir autobusų eismas? Pakeitimai turi reikalauti kiek įmanoma mažiausių išlaidų. Žiedas nebūtų naikinamas. Siūlykite.
Taip pat laukiu siūlymų dėl to, kokia info turi būti pateikta užsienio turistams apie tai, kaip naudotis Kauno VT.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKą patartumėte daryti su žiedu prie stotelės "Klinikos"? Kaip organizuoti ten VT eismą, kad kuo mažiau užsikištų privažiavimas prie stotelės ir nebūtų trikdomas troleibusų ir autobusų eismas? Pakeitimai turi reikalauti kiek įmanoma mažiausių išlaidų. Žiedas nebūtų naikinamas. Siūlykite.
O paprastiems taksi nurodyti kad vienu metu sustojime pvz negali stoveti daugiau 5 taksi, nes jie ten poilsio baze isirenge dabar, parkuoja keliom eilem ir stovi tikrai daugiau nei yra poreikis (aisku jei imanomas toks nurodymas).
Kitas variantas: Palei taksi sustojima padaryti borteli ar labai plona salele, uz jos vieno automobilio plocio eile taksi automobiliams (galima nukirpti net dali saligatvio), palei ja sustojimo (bet jokiu budu ne stovejimo) vieta marsrutiniams. Auto ir troley sustojimuose jiem stoti draudziama.
Minusas, jei kuris nors taksistas sugalvotu isvaziuoti is eiles, reiketu arba prasyti kitu isleisti arba atstoveti iki pirmos vietos. Arba daryti borteli kad neskausminga is bedos butu ji pervaziuoti. Bet velgi tada vaikytu marsrutiniu laukiancius zmones.
Dar mintis: "kirpti" zieda kurio viduryje padaryti eile marsrutkem, bet cia jau ideja fix, daug ka paskaiciuoti reiktu ir nemanau kad pasiteisintu.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkažkokiu būdu reikia išgrūsti nafik tuos mikrobus iš to žiedo, nes kai sustoja ir įjungia bbd, tai ir kemšasi tas žiedas. geriausia būtų išvis jiems kaip 2 troleibusui važiuot išvis į klinikas neužsukant, bet aišku nesutiks jie...
Comment
-
Prieš 30 minučių netoli ,,Kaustos" stotelės, sugedo dvylikto maršruto troleibusas Solaris Trollino 12 №020. Susidarė kamštis, ir už jo esantys troleibusai turėjo išleisti keleivius, nes nebuvo įmanoma pravažiuoti. Išlipęs iš troleibuso, vos spėjau prieiti stotelę, kaip iškart atvažiavo trys ar keturi troleibusai. Klausimas tik vienas: kaip sugedo tas Solaris? O gal jis vis dėl to pateko į avariją?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąNeleisti marsrutiniam taksi stoti autobusu ir toleibusu sustojimuose. Tarkim ju sustojimo vieta iskelti uz nugaros paprastu taksi sustojimui arba taksi sustojima pastumti atgal ir vietoj jo deti marsrutinius (taciau to nerekomenduoju nes salia vartais greitosioms vezancioms ligonius).
O paprastiems taksi nurodyti kad vienu metu sustojime pvz negali stoveti daugiau 5 taksi, nes jie ten poilsio baze isirenge dabar, parkuoja keliom eilem ir stovi tikrai daugiau nei yra poreikis (aisku jei imanomas toks nurodymas).
Kitas variantas: Palei taksi sustojima padaryti borteli ar labai plona salele, uz jos vieno automobilio plocio eile taksi automobiliams (galima nukirpti net dali saligatvio), palei ja sustojimo (bet jokiu budu ne stovejimo) vieta marsrutiniams. Auto ir troley sustojimuose jiem stoti draudziama.
Minusas, jei kuris nors taksistas sugalvotu isvaziuoti is eiles, reiketu arba prasyti kitu isleisti arba atstoveti iki pirmos vietos. Arba daryti borteli kad neskausminga is bedos butu ji pervaziuoti. Bet velgi tada vaikytu marsrutiniu laukiancius zmones.
Dar mintis: "kirpti" zieda kurio viduryje padaryti eile marsrutkem, bet cia jau ideja fix, daug ka paskaiciuoti reiktu ir nemanau kad pasiteisintu.
Dėl žiedo - jo demontavimui ar pertvarkymui kol kas pinigų nėra. Dėkui už pasiūlymus ir pastebėjimus, bet kol kas tikrai didele kliūtimi yra tie vartai, nors ir ne greitosios, bet kitas transportas jais naudojasi. Bandysiu žemėlapyje matuoti, skaičiuoti, žiūrėti. Gal ir pavyks ką nors padaryti. Tačiau smarkiai abejoju bortelio naudingumu, kadangi tai tik susiaurintų pravažiavimą troleibusams, bei reikėtų pinigų tam, o savivaldybė jų dabar neturi. Šiaip, ši mintis man patiko - gana saugu ir kažkiek tvarkos daugiau... Aišku viena - daugiausia problemų kelia maršrutiniai taksi ir individualaus transporto taksi automobiliai.Parašė daktaras Rodyti pranešimąkažkokiu būdu reikia išgrūsti nafik tuos mikrobus iš to žiedo, nes kai sustoja ir įjungia bbd, tai ir kemšasi tas žiedas. geriausia būtų išvis jiems kaip 2 troleibusui važiuot išvis į klinikas neužsukant, bet aišku nesutiks jie...Parašė redlynx Rodyti pranešimąPrieš 30 minučių netoli ,,Kaustos" stotelės, sugedo dvylikto maršruto troleibusas Solaris Trollino 12 №020. Susidarė kamštis, ir už jo esantys troleibusai turėjo išleisti keleivius, nes nebuvo įmanoma pravažiuoti. Išlipęs iš troleibuso, vos spėjau prieiti stotelę, kaip iškart atvažiavo trys ar keturi troleibusai. Klausimas tik vienas: kaip sugedo tas Solaris? O gal jis vis dėl to pateko į avariją?
Klausimas kitas - konkretizuok, kodėl negalėjo kiti troleibusai pravažiuot? Juk sugedusio troleibuso kontaktus nuėmus nuo kontaktinio tinklo - kiti troleibusai be vargo gali apvažiuoti minėtą troleibusą. Arba tai buvo avarija ir "sugedęs" troleibusas buvo išlindęs per daug į antrą važiuojamosios dalies juostą ir taip trukdė jį apvažiuot, arba toje vietoje kontaktiniame tinkle dingo elektros energijos tiekimas.
O tavo kvailą klausimą "kaip sugedo Solaris" atsakymas yra vienas: mes nežinome - juk gydytojas per atstumą negali pasakyti kaip kažkas kažkuo susirgo.Paskutinis taisė Ametistas; 2010.04.12, 15:21.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
na marsrutiniai taksi tiek nemaiso kaip trim eilem sustoje salia tu vartu taksi vairuotojai, dar taip placiai, vat juos reikia lauk varyt is ten, kam reik zmones issikviecia taksi, o jie ten stumia laika atvaziave, niekas su jais nevaziuoja, nes lupa pinigus, zmones nedurni...atvaziuoja su kolegom pabendraut ir uzkemsa ta zieda, toks laisvalaikio ledimo budas, per kuri troleibusas nepravaziuoja...vat galvot reikia ne rekonstruot, o isguiti taxi is to ziedo ir nereik jokiu rekonstrukciju atrimiasiu metu.
Comment
-
Dėl švaros transporto priemonėse galiu pasakyti tik tai, kad vairuotojui nėra mokama už salono valymą. O be to, dažnai net nėra kada tai daryti. Vienintelis maršrutas Kaune, kuriame yra apsčiai laiko atstovai - 3 (stovi po 20 min.). Tvarkingas vairuotojas turėtų apsitvarkyti savo darbo vietą, surinkti stambesnes paliktas salone šiukšles (popiergaliai, buteliai, talonai). Šiaip transporto priemonės yra valomos kasdien ir nemanau, kad Vilniuje jas valo blogiau nei Kaune - pas mus tiesiog žmonių daugiau važiuoja ir ne visi yra tokie valyvi .
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKlausimas vienas: kaip tu būdamas toje vietoje nesugebėjai pamatyti - tai buvo avarija ar jis sugedo???Paskutinis taisė redlynx; 2010.04.12, 19:43.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO be to, dažnai net nėra kada tai daryti. Vienintelis maršrutas Kaune, kuriame yra apsčiai laiko atstovai - 3 (stovi po 20 min.).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąpamenu vaikysteje dar, parko sone buvo vartai, netoli apsisukdavo 5 autobusas, jauciu pro ten ir vaziuos...bet matet kaip nuniokotas senasis parko administracinis pastatas...
Na ir dar troleibusų parko atminimas
Comment
-
Kalbant dėl klinikų žiedo, pritariu visiems dėl taksi vairuotojų. Jie tokie nagli, kad trūksta žodžių. Ne kartą teko matyti, kai stovi trečia eilė mašinų, ir paskutinė išsikišusi ties Eivenių gatve, ir atvažiavęs troleibusas net negali įsukti į žiedą. Prasideda kivirčas, ir taksi vairuotojas dar drįsta ginčytis, vietoj to, kad pasitrauktų. "Mikrobų" vairuotojų irgi neteisinu, atvažiavus troleibusui/autobusui jie lygiai taip pat naglai stovi vienoje vietoje, ir nesiruošia pasitraukti, dažnai stovi suskersavę per pusę įvažiavimo. Žodžiu, reikia "aplaužyti sparnus" ereliams ir situacija ten tikrai pagerėtų.
Dar norėčiau pasiklausti jūsų, kaip jums 2-ojo maršruto panaikinimas nuo 11h iki 15h? Mano manymu, tai - totali TRAGEDIJA. 13.27 ir 13.39 Aukštaičių gatvėje nebuvo įmanoma įlipti į 1-ąjį troleibusą. Taigi, stotelėje teko praleisti kiek per 30min. Būtų greičiau eiti pėsčiomis. Manau, 4 kartų per valandą važiuoti į klinikas dienos metu yra ženkliai per mažai. Kiek teko pastebėti, 1-asis pastoviai užgrūstas, vietos nėra, žmonės netelpa į transporto priemones. Kažką reikia kardinaliai keisti, nes tuoj žmonės prasikeiks.دائما الليتوانيه
Comment
Comment