Kokios apsaugos priemones dar ? Tai tu gal nezinai ka kalbi. Ten yra tik RFID etikete vidui, o kontrole kiek zinau nuskaito tik BAR koda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąKokios apsaugos priemones dar ? Tai tu gal nezinai ka kalbi. Ten yra tik RFID etikete vidui, o kontrole kiek zinau nuskaito tik BAR koda.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąDabar naudoja tik bruksnini koda, bet mazdaug po pusmecio i viduje esancia mikroschema bus ivedama informacija apie papildyta pinigu suma, esancia korteleje bei paskutinius kelis vaziavimus. Tai reikalinga ir nauju rusiu ivedimui (bus dar daugiau rusiu). Apsaugos klausimu, tai padeda kiekviena kortele identifikuoti kaip unikalia, todel sukurta ir i sarasus neiregistruota kortele nebus net papildyta, nes ja sistema atmes kaip neegzistuojancia.
y ta kortele kaskoki duomenis apie kelione tikrai nebus nerasomi, juos kaups duomenu bazej.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąYdomu kaip bus sprendziamas saugumo klausimas, nes tie e. bilietai gana lenvai gali buti klonuojami. jei nebus apsaugos nuo klonavimo, tai tas projektas yra zluges tada jau dabar.
y ta kortele kaskoki duomenis apie kelione tikrai nebus nerasomi, juos kaups duomenu bazej.
Dabar viskas veikia paprastesniu budu, nes sis projektas dar nebaigtas diegti. Kad butu pasiektas paskutinis variantas, reikejo pirmiau idiegti pirmaji.
Del klonavimo. Kas is to klonavimo, jei korteles nepapildysi, jei ji nebus iregistruota i sarasus. Korteles nepapildysi, jei jos numeris nesutampa su duomenu bazeje esanciu. Imanomas variantas, kad kas nors is padirbinetoju turetu galimybe prieiti prie duomenu bazes ir galetu iregistruoti i sarasus ta kortele. Tada ji butu visiskai veiksni ir funkcionuojanti.Parašė sleader Rodyti pranešimąO ten nėra taip, kad pati kortelė nesaugo jokios informacijos, nei apie papildymą, nei apie važiavimus? Juk tikriausiai viskas eina į vieną DB iš kurios kontrolės aparatai gauna informaciją ir parodo kas pasipildęs, o kas ne.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.29, 00:16.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė redlynx Rodyti pranešimąLabai įdomu kur dingo Kauno 14Tr 316, nes jau ketvirti metai kaip jo gatvėse nesimato.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa reikia pasidziaugti, kad bent naujuju nakti nesugalvojo panaikinti visuomeninio transporto ir Kaune vazines kaip iprasta keliu marsrutu troleibusai (ir autobusai?)
Naujųjų metų naktį nuo 2009 m. gruodžio 31 d. 22 val. iki 2010 m. sausio 1 d. 6 val. važiuos 10-ojo bei 38-ojo maršrutų autobusai ir 1-ojo, 5-ojo, 11-ojo, 13-ojo bei 15-ojo maršrutų troleibusai.
Skaityti toliau >>>
Kaunastrans.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNurašytas po tragiškos avarijos 2006m.
Comment
-
Parašė audrytis Rodyti pranešimąSu fūra
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąČia gal kur Krėvės prospekto gale fūra trūlą nunešė? Kai vairuotoja žuvo? Po to įvykio šiaip netaip pagaliau sugebėjo pastatyt STOP ženkla sąnkryžoj .
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis.kaip?
Comment
-
Citata :
Parašė amiko
O kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis.
Is kur tu trauki tokius dalykus???? Kas tai yra konstrukcinis greitis??? Seni MB vaziuoja iki 90 km/h , volvo 7700 stovi ribotuvai ,kurie neleidzia vaziuoti greiciau 70 km/h. Kiek paspausi-taip ir vaziuosi ir kur cia tie niekai apie kazkoki konstrukcini greiti. Tachografas bus zalioje zonoje dar tokiu greiciu vaziuojant.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąCitata :
Parašė amiko
O kitas dalykas - VT negali važiuoti tokiu pačiu greičiu, kaip kitas transportas dėl saugumo. Žemagrindžių transporto priemonių konstrukcinis greitis 38 km/h, kitų - greitesnis.
Is kur tu trauki tokius dalykus???? Kas tai yra konstrukcinis greitis??? Seni MB vaziuoja iki 90 km/h , volvo 7700 stovi ribotuvai ,kurie neleidzia vaziuoti greiciau 70 km/h. Kiek paspausi-taip ir vaziuosi ir kur cia tie niekai apie kazkoki konstrukcini greiti. Tachografas bus zalioje zonoje dar tokiu greiciu vaziuojant.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąNe konstrukcinis, tikrai nesąmonę parašiau tai greitis, pagal kurį turi būti sudaromi tvarkaraščiai. Važiuojant didesniu greičiu negalioja techninės garantijos sutartis. Yra kažkokie sutartiniai apribojimai. Nes žemagrindžiai važiuojant didesniu greičiu dažniau genda dėl detalių nusidėvėjimo.
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąAbsurdas
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKoks dar absurdas? Kiekvienas inžinierius prisidedantis prie transporto priemonės kūrimo žino į kokį greitį bus orientuojama ta priemonė. Savaime supranta, jog jei kokį kartelį važiuosi greičiau negu rekomenduojama, nieko neatsitiks, bet nuolat nesilaikant rekomendacijų, techninės problemos kyla daug dažniau.kaip?
Comment
Comment