Parašė OneMillion
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąreikejo kartu ir tas issvajotasias svieslentes prie to komplekto prirasyt dar pamenu Vytas Bancevicius apie jas svaigo, bet atejo kupcius ir gerus vadovus isvare, o atejo kaladeliu meistas taip kad teks palaukt pora meteliu kai gal but pamatysime skodose tas svieslentes...bet galetu zalias kaip vilniuje, zalia spalva grazesne...nors musu troleibusai zali...susilies viskas
Mano nuomone, geriau įprastos led švieslentės, kokios dabar yra Kaune. O tu švieslentes žiūriu lygini ne pagal jų technologiją, bet pagal spalvąwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąTai tu apsispresk.. Pries 5minutes liepei nesvaigt, dabar pats svaigsti apie tas svieslentes..
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTu parasei, kad stotele pravaziavo, dabar patikslinai, kad i stotele atvaziavo, tai dabar jau aisku, kad reisa aptarnavo, bet pirmame tavo komentare nebuvo aisku. Dabar tau aisku, kodel man buvo neaisku? kaip jau minejau, apie si ivyki parasyk Transporto ir eismo organizavimo skyriui, o jei duomenu neturi, tai teks jau apsieit be skundo. Pakartoju - visi siustuvai ir kita iranga yra ir naudojama, veikiausiai tai vairuoto klaida.
Baikit jus su tais skundais. Zmogus vaziavo,stengesi ,dirbo del jusu ,o jus kaledu proga ji skundais ruosiates uzversti. O nors viena padeka ar esate kada parase,ar tik skundai galvoj? Juk daugybe kartu jus aptarnavo ir laiku ir mandagiai.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąProjektas buvo ne vienas, o jo finansavimas - ribotas. Tų "žalų" švieslenčių Kaune nenaudos, tokios yra esamuose Scania autobusuose. Jie nauji gerai, nes šviečiant saulei labiau matosi, bet kai tamsu, apšvietimas jų silpnas. Po kelerių metų apšvietimas dar labiau silpsta, nes viskas ten apdulka, bet niekas nevalo.
Mano nuomone, geriau įprastos led švieslentės, kokios dabar yra Kaune. O tu švieslentes žiūriu lygini ne pagal jų technologiją, bet pagal spalvą
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątai ir sakau,kad greitu laiku ju tikrai nebus, kaip kad cia jus uzsimanetParašė praeivis Rodyti pranešimąBaikit jus su tais skundais. Zmogus vaziavo,stengesi ,dirbo del jusu ,o jus kaledu proga ji skundais ruosiates uzversti. O nors viena padeka ar esate kada parase,ar tik skundai galvoj? Juk daugybe kartu jus aptarnavo ir laiku ir mandagiai.Parašė OneMillion Rodyti pranešimąo kuom vilniaus solaris troleibusu svieslentes blogos?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąBaikit jus su tais skundais. Zmogus vaziavo,stengesi ,dirbo del jusu ,o jus kaledu proga ji skundais ruosiates uzversti. O nors viena padeka ar esate kada parase,ar tik skundai galvoj? Juk daugybe kartu jus aptarnavo ir laiku ir mandagiai.
Comment
-
Nesvaikit žmonės! Kokia dar dauguma? Iš maždaug 320 Vilniaus troleibusų, tik 68 turi švieslentes (45 Soliariai, 23 Škodos)... Aš nematau jokios būtinybės dėti švieslentes išorėje, o ypač tokiu metu. Amiko, atidėk šitą svarstymą geresniems laikams. ES parama tam ir yra parama, kad paremtų, o ne visiškai padengtų projekto išlaidas. Šitiek laiko gyvenome be švieslenčių ir staiga jų labai prireikia.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesvaikit žmonės! Kokia dar dauguma? Iš maždaug 320 Vilniaus troleibusų, tik 68 turi švieslentes (45 Soliariai, 23 Škodos)... Aš nematau jokios būtinybės dėti švieslentes išorėje, o ypač tokiu metu. Amiko, atidėk šitą svarstymą geresniems laikams. ES parama tam ir yra parama, kad paremtų, o ne visiškai padengtų projekto išlaidas. Šitiek laiko gyvenome be švieslenčių ir staiga jų labai prireikia.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNesvaikit žmonės! Kokia dar dauguma? Iš maždaug 320 Vilniaus troleibusų, tik 68 turi švieslentes (45 Soliariai, 23 Škodos)... Aš nematau jokios būtinybės dėti švieslentes išorėje, o ypač tokiu metu. Amiko, atidėk šitą svarstymą geresniems laikams. ES parama tam ir yra parama, kad paremtų, o ne visiškai padengtų projekto išlaidas. Šitiek laiko gyvenome be švieslenčių ir staiga jų labai prireikia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąLentelės yra atgyvena ir labai neinformatyvus maršruto pateikimo būdas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTuo tarpu Varšuvoje jos yra aktyviai naudojamos vietoje šoninių maršruto švieslenčių, nes ten yra surašyta visa maršruto trasa.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimącia tik stukacint megsta zinok, nes daugiau veiklos zmonems nera, pamirsta net mokslus kai pasineria i transporto pasauli 5.1 DDDD
Na as suprantu,kad galima skunda parasyti jei tave nachaliskai apreke,issityciojo ar dar kazkas panasaus buvo. Na kai aiskiai tavo atzvilgiu buvo padaryta kazkas negeranorisko ir padaryta specialiai. O kaip cia amiko siulo skundus rasyti jei netilpo i grafika,velavo ar truputi paskubejo ar dar del kiekvienos smulkmenos,kad per staigiai stabde ar dar kazkas.......nezinau,mano supratimu tai cia jau ispindejimas visiskas.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTai nėra rodiklis. Varšuva - vienas iš labiausiai nuskurdusių Europos miestų. Man kur kas estetiškiau atrodo elektroninės švieslentės.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTiesą sakant, Varšuva viešojo transporto atžvilgiu yra žymiai labiau pažengusi, nei mūsų miestai. Per pastaruosius 2 metus pridygo labai daug naujų maršrutų, sudažnėjo transporto kursavimas, vietoje standartinio dydžio autobusų paleidus midi klasės mašinas, populiaresniais tapo retai važiavę autobusai, nes buvusį 1 didelį, pakeitė 2 maži. Autobusų ir tramvajų parkas taip pat reguliariai yra atnaujinamas.
Bet ne VT atžvilgiu Varšuva vis tebėra vienas iš skurdesnių, o ne "europietiškų" miestų.Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa as suprantu,kad galima skunda parasyti jei tave nachaliskai apreke,issityciojo ar dar kazkas panasaus buvo. Na kai aiskiai tavo atzvilgiu buvo padaryta kazkas negeranorisko ir padaryta specialiai. O kaip cia amiko siulo skundus rasyti jei netilpo i grafika,velavo ar truputi paskubejo ar dar del kiekvienos smulkmenos,kad per staigiai stabde ar dar kazkas.......nezinau,mano supratimu tai cia jau ispindejimas visiskas.Parašė OneMillion Rodyti pranešimącia tik stukacint megsta zinok, nes daugiau veiklos zmonems nera, pamirsta net mokslus kai pasineria i transporto pasauli 5.1 DDDD
Kad nebūtų per daug į šoną nuo temos - žmonės GALI ir gerai mokytis, ir domėtis kuo nors, turėti pomėgį ir būti visuomeniškai aktyvūs. Bet tai nereiškia, kad būdami tokie jie privalo būti visur puikūs, kiekvienas renkasi, kas jam įdomu ir kur jis nori būti ką nors pasiekęs. Dėl savo prastų mokymosi rezultatų praeityje nesijaučiu bukas dabar, bet nemaloniai turėtum jaustis tu, ne aš. Tu bandei įrodyti, kad skundus rašo žmonės, besidomintys kažkuo, kas nesusiję su jų tolimesniu gyvenimu, o materija (mokslai) jiems nerūpi - nuraminu - taip nėra. Skundus rašo ir protingi, išsilavinę, norintys, kad miesto VT būtų modernus ir tvarkingas, žmonės.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.12.22, 19:12.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąsiūlau? Informuoti nereiškia skatinti. Neteisingai mane supratai. Keleivis yra paslaugos pirkėjas - jis moka pinigus - jis turi teisę skųstis, jei yra nepatenkintas paslaugos kokybe.
Na jei skunda pavadinsi informavimu,pranesimu ar dar kaip kitai,is esmes tai nieko nekeicia:-)))) taip tu perki paslauga (tave nuveza nuo tasko A iki tasko B ), bet tai neduoda tau teises nurodineti kaip ta paslauga turi buti atlikta su visomis smulkmenomis ( ar per greit vaziavo,per staigiai stabde ar nepalauke taves nes tu atejai istotele pavelaves ir pan.) Isivaizduok situacija : autobusas jau vaziuoja atsilikdamas nuo grafiko ir stai tu net dar ir veluodamas nespeji ateiti i stotele ir begi is toli.gerai-taves vairuotojas palaukia. sekancioje stoteleje vel tas pats : autobusas jau veluoja kelias minutes ,bet kazkokia moterele vel atbega is toli. vairuotojas vel palaukia. dar po kokiu poros stoteliu autobusas privaziuoja jau veluodamas kokias 5 minutes,o ten tu atbegi is toli. Vairuotojas nusprendzia: na sito jau nebelauksiu ,nes visai issimusiu is grafiko ir nuvaziuoja. Tu parasai skunda,kad taves nepalauke,tu atseit perki paslauga,o autobusas nors ir mate tave ,bet vis tiek nuvaziavo. Tai kas cia kaltas butu sitoje situacijoje ir kieno cia ambicijos imtu virsu??
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa jei skunda pavadinsi informavimu,pranesimu ar dar kaip kitai,is esmes tai nieko nekeicia:-)))) taip tu perki paslauga (tave nuveza nuo tasko A iki tasko B ), bet tai neduoda tau teises nurodineti kaip ta paslauga turi buti atlikta su visomis smulkmenomis ( ar per greit vaziavo,per staigiai stabde ar nepalauke taves nes tu atejai istotele pavelaves ir pan.) Isivaizduok situacija : autobusas jau vaziuoja atsilikdamas nuo grafiko ir stai tu net dar ir veluodamas nespeji ateiti i stotele ir begi is toli.gerai-taves vairuotojas palaukia. sekancioje stoteleje vel tas pats : autobusas jau veluoja kelias minutes ,bet kazkokia moterele vel atbega is toli. vairuotojas vel palaukia. dar po kokiu poros stoteliu autobusas privaziuoja jau veluodamas kokias 5 minutes,o ten tu atbegi is toli. Vairuotojas nusprendzia: na sito jau nebelauksiu ,nes visai issimusiu is grafiko ir nuvaziuoja. Tu parasai skunda,kad taves nepalauke,tu atseit perki paslauga,o autobusas nors ir mate tave ,bet vis tiek nuvaziavo. Tai kas cia kaltas butu sitoje situacijoje ir kieno cia ambicijos imtu virsu??
Beje, nesu rašęs ir nei vieno skundo dėl nesuspėjusio keleivio, mano manymu keleivis pats kaltas, jei nespėjo į reikiamą autobusą, juk sudaryti tvarkaraščiai galioja ne tik vairuotojams, bet ir keleiviams, o laiku ateiti į stotelę ir yra keleivių rūpestis.
Žinai, persiskaityk tu mano komentarus iš naujo. Nes vien faktas, kad parašau kartais skundus tave taip sukrėtė, kad čia užsivedęs pradėjai paistyti tai, kas man netaikytina, bet man taikai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO jei sustojo, bet švieslentėje nerodė, tai apie tokius atvejus reikia pranešti Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriui, šio tinklapyje užpildžius specialią formą >>> .
Čia reikia paminėti datą, kuo tikslesnį laiką minučių tikslumu, autobuso/troleibuso/maršrutinio taksi maršruto numerį, tikslų stotelės pavadinimą, važiavimo kryptį, autobuso/troleibuso garažinį numerį (būna salono viduje ir ant kėbulo išorėje), nepakenktų ir valstybiniai numeriai (bet garažinis prioritetu svarbiau), na ir problemos aprašymas.
Stai jei butu tik problemos aprasymas su tavo pageidavimais komkreciame marsrute kaip turetu buti- tada tai butu transporto skyriaus informavimas ka reiketu tobulinti keleiviu aptarnavme,nes patys parkai patys labai gerai zino kas ir kokiame autobuse neveikia,nes vairuotojai kiekviena vakara jei reikia pildo paraiskas remontui.
O kai tu esi labai susireiksmines ir siulai nurodyti tikslu laika,autobuso garazini numeri ir t.t. - tai cia jau grynu gryniausias skundas konkreciu vairuotoju,siekiant savo ambiciju. Zinai,kai prades vietoje taloneliu pardavineti tuos cekius,kuriuos ismusa autobuso kasos aparatas, tai ten bus nurodyta ir kurioje stoteleje tu pirkai ir vairuotojo vardas ir pavarde. Tau bus rojus zemeje tada:-))) Visi duomenys bus tavo rankose,tik rink tuos talonelius ir taskykis skundais i visas salis:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąStai jei butu tik problemos aprasymas su tavo pageidavimais komkreciame marsrute kaip turetu buti- tada tai butu transporto skyriaus informavimas ka reiketu tobulinti keleiviu aptarnavme,nes patys parkai patys labai gerai zino kas ir kokiame autobuse neveikia,nes vairuotojai kiekviena vakara jei reikia pildo paraiskas remontui.
O kai tu esi labai susireiksmines ir siulai nurodyti tikslu laika,autobuso garazini numeri ir t.t. - tai cia jau grynu gryniausias skundas konkreciu vairuotoju,siekiant savo ambiciju. Zinai,kai prades vietoje taloneliu pardavineti tuos cekius,kuriuos ismusa autobuso kasos aparatas, tai ten bus nurodyta ir kurioje stoteleje tu pirkai ir vairuotojo vardas ir pavarde. Tau bus rojus zemeje tada:-))) Visi duomenys bus tavo rankose,tik rink tuos talonelius ir taskykis skundais i visas salis:-)
Kitas dalykas- parko administracijos požiūris į darbuotoją, jei požiūris normalus, tai ieškos techninės klaidos. Tačiau jei nori atleist darbuotoją tai sumastys, kad tai jo klaida.
Pabaigai ne visi žmonės tokie drąsūs, kad surašytų visus trūkumus, gedimus.
Comment
-
Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimąPatys parkai nežino visų problemų, o ir vairuotojai ne viską pastebi.
Kitas dalykas- parko administracijos požiūris į darbuotoją, jei požiūris normalus, tai ieškos techninės klaidos. Tačiau jei nori atleist darbuotoją tai sumastys, kad tai jo klaida.
Pabaigai ne visi žmonės tokie drąsūs, kad surašytų visus trūkumus, gedimus.
Nelabai supratau,kodel manai kad zmones bijo surasyti trukumus?? Niekas ju uz tai nebaudzia,visada suraso. Tai nereiskia,kad ims ir is karto suremontuos,bet gedimus darbo pabaigoje visuomet uzfiksuoja. Na gali koki karta vairuotojas numoti ranka,jei darbo pabaigoje jau veluoja i budinti autobusa ir nera laiko,bet tai kita diena uzrasys ta gedima.
Vairuotojo nebaudzia uz tai,kad neveike svieslente ar dar ten kazkas,jei jis tai atzymejo keliones lape. Todel nemanau,kad cia tame yra kokiu nors problemu.
Comment
Comment