Parašė qwe
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimątransporto skyrius viska padarys savaip ka ir daro visada...uzsimojai tu Juliau cia...tik ar bus is to nauda kaunieciams???
Man būtų kur kas maloniau sulaukti teigiamų komentarų, nes aukoju savo asmeninį laiką visuomenės labui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė qwe Rodyti pranešimą4 klausimas nelabai geras...
Svarstau galimybę pradėti naudotis.
Dažniausiai naudojuosi (toliau atsakykite į 7 klausimą).
Dažniausiai nesinaudoju.
Svarstau galimybę nebesinaudoti.
Visiškai nesinaudoju.
O jei as neypac daznai, bet naudojuosi? Is to seka, kad ir 5 klausimas kazkoks kreivas. Klausiama kodel nesinaudoju arba ruosiuosi nesinaudoti. Bet as juo naudojuosi, tik nedaznai, o ir nesiruosiu nebesinaudoti.
Taisymo reikia, nes poto kreivos isvados gausis
Turbūt nereikia tau sakyti (ir taip puikiai žinai), kad reta apklausų, kur atsakymai yra tobulai pritaikyti asmeniškai tau. Priešingais atvejais atsakantysis į klausimus turėtų atrasti labiausiai jo atsakymą tinkančią eilutę. Beje, į 5 klausimą atsakyti neprivaloma, o paskutinis klausimas skirtas parašyti komentarus, ten galima pakoreguot savo atsakymus.
Šiai anketai sukurti praleidau nemažai laiko konsultuodamasis su tam tikrų profesijų darbuotojais ir studentais, todėl manau ji padaryta kiek įmanoma lanksti ir informatyvi. Bet vis tiek dėkui už kritiką
O kreivos išvados tai nesigaus, nebent atsakymai tavo bus kreivi
Papildymas
Nors jei tikrai randi kokių nors loginių ir struktūros klaidų, tai su konkrečiu pasiūlymu kaip pataisyti parašyk man naudodamasis šia forma, ačiūPaskutinis taisė Ametistas; 2009.11.27, 16:59.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą
O kreivos išvados tai nesigaus, nebent atsakymai tavo bus kreivi
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąMan būtų kur kas maloniau sulaukti teigiamų komentarų, nes aukoju savo asmeninį laiką visuomenės labui.kaip?
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKauniečiai - už progresyvų ir darnų viešąjį transportą
Vytauto Didžiojo universiteto studentai kartu su tinklapio
Kaunastrans.lt kūrybine grupe sukūrė apklausą apie Kauno miesto
viešąjį transportą. Ja norima išsiaiškinti viešojo transporto
privalumus ir trūkumus, sužinoti galimus problemų sprendimo būdus.
Kauniečių ir miesto svečių, besinaudojančių Kauno miesto viešojo
transporto paslaugomis prašoma užpildyti internete patalpintą anketą
ir taip padėti smulkiau išanalizuoti viešojo transporto problemas,
išsiaiškinti, kodėl dalis kauniečių nesinaudoja miesto viešuoju
transportu arba juo naudojasi retai. Taip pat su kokiomis problemomis
susiduria keleiviai, besinaudojantys Kauno miesto viešojo transporto
paslaugomis; įvertinti Kauno miesto viešojo transporto veiklos
organizavimą.
Jūsų atsakymai - tai mūsų visų vieningas žingsnis į darnų, patogų ir
pažangų Kauno miesto viešojo transporto darbą. Atsakymai nebus
neišgirsti ir Kauno miesto administracijos Transporto ir eismo
organizavimo skyriaus darbuotojų. Mūsų vizija - modernus ir
progresyvus Kauno miesto viešasis transportas. Kviečiame nebūti
abejingais ir prisidėti savo nuomonės išsakymu - užpildykite anketą
apsilankius adresu http://www.kaunastrans.lt/index/0-192
Idėjos iniciatorius
Julius Majauskas
Kaunastrans.lt informacija
bet turiu savo nuomonę apie viešąjį transportą, todėl jeigu įdomu ir jeigu gali išties kažką pakeisti, gal įsiskaitysi.
pagrindinė nesąmonė, mano manymu, yra vienkartinis bilietas. visose moderniose šalyse praktikuojamas bilietas laikui, kai nusipirkęs bilietėlį gali važiuoti bet kuriuo autobusu, troleibusu, tramvajumi, metro ar dar kuo tik sugalvoji tam tikrą laiką nuo jo pirmojo pažymėjimo (pvz 60 ar 75 min.). taip su vienu bilietu skatinama išties keliauti viešuoju transportu, kad ir kiek persėdimų tavo kelionei reiktų. Pas mus vienkartinio bilieto absurdas visu grožiu pasireiškia, kai pvz sugenda autobusas ir keleiviai turi persėsti į kitą IR vėl pirkti naują bilietą. absurdiška sistema ir nesuprantu, kodėl nekeliamas klausimas pakeisti jos, jei didžioji dalis autobusų/troleibusų turi modernius bilietų žymėjimų aparatus.
kita nesąmonė yra absoliučiai nesuderintas autobusų TARPUSAVIO grafikas. kai gyvenau Šilainiuose ir naudojausi viešuoju transportu, kaskart nesuvokiama būdavo, kodėl 10 ir 39 autobusai pravažiuoja 5 minučių intervalu ir tada 20 minučių nevažiuoja nė vienas iš šių autobusų. abu jie veža į centrą, todėl kodėl negali būti taip: važiuoja vienas, tada už 10-12 min. - kitas, dar už 10-12 min. vėl pirmasis. kai normalūs intervalai, ir žmonėms patogiau keliauti.
dar vienas dalykas, mano manymu, tai turėtų būti aiškiai nubrėžti svarbiausi maršrutai. pvz. Kopenhagoje nuostabi autobusų sistema būtent dėl šios priežasties. yra 6 (jeigu neklystu) maršrutai, jungiantys centrą su skirtingais rajonais. jie važinėja taip dažnai (kas 2-3 min.) kad net nereikia jiems grafiko - atėjęs į stotelę iškart jo sulauki. likę maršrutai važinėja rečiau (kas 20 min.). aišku, pas mus nėra galimybės padaryti autobusus taip dažnai, bet variantas dėl svarbiausių maršrutų parinkimo manau turėtų būt svarstytinas.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąMano nuomone, visuomenei tavo paslaugų nereikia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė caaprius Rodyti pranešimąapklausa išgąsdino dėl savo dydžio. ir net neabejoju, kad ne mane vieną.
bet turiu savo nuomonę apie viešąjį transportą, todėl jeigu įdomu ir jeigu gali išties kažką pakeisti, gal įsiskaitysi.
pagrindinė nesąmonė, mano manymu, yra vienkartinis bilietas. visose moderniose šalyse praktikuojamas bilietas laikui, kai nusipirkęs bilietėlį gali važiuoti bet kuriuo autobusu, troleibusu, tramvajumi, metro ar dar kuo tik sugalvoji tam tikrą laiką nuo jo pirmojo pažymėjimo (pvz 60 ar 75 min.). taip su vienu bilietu skatinama išties keliauti viešuoju transportu, kad ir kiek persėdimų tavo kelionei reiktų. Pas mus vienkartinio bilieto absurdas visu grožiu pasireiškia, kai pvz sugenda autobusas ir keleiviai turi persėsti į kitą IR vėl pirkti naują bilietą. absurdiška sistema ir nesuprantu, kodėl nekeliamas klausimas pakeisti jos, jei didžioji dalis autobusų/troleibusų turi modernius bilietų žymėjimų aparatus.
kita nesąmonė yra absoliučiai nesuderintas autobusų TARPUSAVIO grafikas. kai gyvenau Šilainiuose ir naudojausi viešuoju transportu, kaskart nesuvokiama būdavo, kodėl 10 ir 39 autobusai pravažiuoja 5 minučių intervalu ir tada 20 minučių nevažiuoja nė vienas iš šių autobusų. abu jie veža į centrą, todėl kodėl negali būti taip: važiuoja vienas, tada už 10-12 min. - kitas, dar už 10-12 min. vėl pirmasis. kai normalūs intervalai, ir žmonėms patogiau keliauti.
dar vienas dalykas, mano manymu, tai turėtų būti aiškiai nubrėžti svarbiausi maršrutai. pvz. Kopenhagoje nuostabi autobusų sistema būtent dėl šios priežasties. yra 6 (jeigu neklystu) maršrutai, jungiantys centrą su skirtingais rajonais. jie važinėja taip dažnai (kas 2-3 min.) kad net nereikia jiems grafiko - atėjęs į stotelę iškart jo sulauki. likę maršrutai važinėja rečiau (kas 20 min.). aišku, pas mus nėra galimybės padaryti autobusus taip dažnai, bet variantas dėl svarbiausių maršrutų parinkimo manau turėtų būt svarstytinas.
Pirmiausia dėl vienkartinio bilieto, tai jei daugiau domėtumeisi ir skaitytum naujienas, tai žinotum, kad e. bilieto projekto pagrindinis tikslas - įdiegti tokius laiko ir arba atstumo bilietus. Kol kas projektas dar nebaigtas, taigi ir rūšių tokių dar nėra, bet tai tik laiko klausimas. O minėti modernūs aparatai įtaisyti taip pat dėka e. bilieto projekto įgyvendinimo.
Visų maršrutų tvarkaraščių suderint neįmanoma, tačiau jie derinami pagal galimybes. Kadangi 10 derinamas su 21 ir 37 ties Vydūno al. abiem kryptim, tai dar derint 10 su 39 pavyktų sunkiai, dar ir dėl to, kad šiuose maršrutuose skirtingi keleivių srautai ir jie važiuoja skirtingu dažnumu. Iš esmės situaciją pagerintų arba jų dažninimas, arba derinimas, turėsiu omeny šį siūlymą.
Na, Kaunas yra toks miestas, kad jo išsidėstymas nelabai palankus tokiai sistemai, kaip Kopenhagoje. Pvz., 3-ias autobusų maršrutas, rodos, turėtų būti priskirtas prie vietinių, nes važiuoja: miesto pakraštys - miesto pakraštys - traukos vieta - tankiai apgyvendintas miesto pakraštys - traukos vieta - tankiai apgyvendintas mikrorajonas - centras - mikrorajonas - traukos centras. Tai turėtų būti lyg ir pagrindinis, lyg ir šalutinis maršrutas. Nors tokie maršrutai, kaip 6 autobusas galėtų būti pagrindinis, bet yra labiau šalutinis, nes važiuoja į rajoną (o už tai rajonas nekompensuoja). Taigi pagrindiniai maršrutai dažniausiai yra troleibusų ir 1, 5, 7 maršrutai tai pateisina. Visi kiti - mišrūs arba šalutiniai. Šitą maršrutų išdėstymo schemą būtų galima įgyvendint pertvarkius maršrutus. Tada keleiviams, važiuojantiems į centrą, susisiekimas pagerėtų, o važiuojantiems iš vieno mikrorajono į kitą ne pro centrą - susisiekimas pablogėtų. Šiuo metu Kaune sudaryta maršrutų schema, kai keleiviai iš mikrorajonų pervežami į centrą ir traukos centrus, o tvarkaraščiai sudaryti pagal keleivių srautus ir finansavimą.
Anketos dydis - ne problema. Viešojo transporto suderinimas - sudėtingas dalykas, tad ir anketos trumpos nepadarysi. Yra daug ką aptarti ir išsiaiškinti nuodugniai.
Jei visuomenės atstovai yra pilietiški ir neabejingi - jie nepatingės ir užpildys. Kiti gi - toliau bambės, kad kažkas negerai, bet neprisidės prie viso to gerinimo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na, galiu tik pritarti caaprius, nes pats gyvenau Šilainiuose visus metus, ir vos ne kasdien keikdavausi, kai reikėdavo iš paskaitų piko metu (nuo 15 iki 17h) grįžti namo į Baltų pr. stotelę. Būdavo klaiku, nes iš univero ateidavau į stotelę, ir pamatydavau vaizdą, kai banga autobusų (24,34,39,45) pravažiuodavo, ir kitos tokios bangos reikėdavo laukti keliasdešimt minučių. Lygiai ta pati situacija būdavo rytais iš Šilainių į centrą. Manau, juos tikrai reiktų atsakingiau derinti, nes situacija tikrai nepalanki Šilainių gyventojams, nors ten susitelkęs didžiausias kiekis žmonių.دائما الليتوانيه
Comment
-
Jei but valandinis bilietas (o tas techniskai ymanoma kad ir rytoj), nereiketu tokiu ilgu marsrutu, o ir juos derint tarpusavyje daug lengviau butu. Kai buvau studentas tai tuo isitikinau 100% vazinedamas nuolatiniu nereikedavo laukt kol atvyks tas kuris vezdavo iki reikiamos stoteles, o lipdavau i pakelingus troleibusus, ar autobusus, nes taip budavo greiciau.
Comment
-
Pagrisk teigini, kad valandinis bilietas galetu but kad ir rytoj. Siek tiek prisidedu prie e. bilieto projekto pletojimo ir puikiai zinau, kad technine dalis dar neparuosta. Paruostas tik inventorius, bet jis dar nera sistemiskai suderintas. Paprastam keleiviui gali atrodyt, kad yra visiskai paruosta technine dalis, bet taip nera. Siulau kantriai lukteleti, nes iki visisko e. bilieto funkcionavimo Kaune pradzios beliko keletas menesiu (o gal jau ir sausi ).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąPagrisk teigini, kad valandinis bilietas galetu but kad ir rytoj. Siek tiek prisidedu prie e. bilieto projekto pletojimo ir puikiai zinau, kad technine dalis dar neparuosta. Paruostas tik inventorius, bet jis dar nera sistemiskai suderintas. Paprastam keleiviui gali atrodyt, kad yra visiskai paruosta technine dalis, bet taip nera.
Kas ir kiek skaičiau paaiškinimų -- niekaip neįsikertu, kas trukdė jau seniai, kai tik atsirado komposteriai, žymintys datą ir laiką, atspausdinti popierinius terminuotus bilietus ir kaip jie susiję su ta būsima e-kortele. Vienintelis logiškas paaiškinimas, kuris man ateina į galvą, yra toks: tie terminuoti bilietai patogiausi atvykėliams, kurie čia praleidžia kelias dienas; tuo tarpu savivaldybės klerkeliai niekada nekeliauja į kitus miestus kaip paprasti turistai, kurie naudotųsi visuomeniniu transportu, o ne člienovozais, todėl jiems toks poreikis iš principo nesuprantamas. Fantazija neišneša, kokios dar galėtų būti kitokios priežastys.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąTai pažiūrim, kaip tai įgyvendinta miestuose, kuriuose tokie terminuoti (valandiniai, dieniniai, savaitiniai,...) bilietai jau yra: paprastas kartoninis bilietėlis, parduodamas ant kiekvieno kampo, kurį 1-o važiavimo metu įkiši į komposterį (kurie JAU SENIAI YRA ir Kaune) ir pažymi datą/laiką; tai bent kosminės technologijos, ar ne? Ir dėl to reikia laukti kažkokių e-kortelių? Sunku atspausdinti popierinius bilietukus su užrašu, pvz, "1 diena", "3 dienos" ir t.t.? Kalbos apie kažkokias stebuklingas e-korteles vaikšto jau mažiausiai kokie 5 metai. Per tą laiką tie popieriniai terminuoti bilietai puikiausiai galėjo veikti, kad ir lygiagrečiai su visomis e-kortelėmis ir kitais technikos stebuklais.
Kas ir kiek skaičiau paaiškinimų -- niekaip neįsikertu, kas trukdė jau seniai, kai tik atsirado komposteriai, žymintys datą ir laiką, atspausdinti popierinius terminuotus bilietus ir kaip jie susiję su ta būsima e-kortele. Vienintelis logiškas paaiškinimas, kuris man ateina į galvą, yra toks: tie terminuoti bilietai patogiausi atvykėliams, kurie čia praleidžia kelias dienas; tuo tarpu savivaldybės klerkeliai niekada nekeliauja į kitus miestus kaip paprasti turistai, kurie naudotųsi visuomeniniu transportu, o ne člienovozais, todėl jiems toks poreikis iš principo nesuprantamas. Fantazija neišneša, kokios dar galėtų būti kitokios priežastys.
El. komposteriai VT atsidaro ne dėl gerų norų, bet iš tų pačių ES finansuotų pinigų. Taigi naudoti tuos komposterius ne projekto reikmėms, bet papildomiems kitiems valandiniams popieriniams bilietams, tikėtina, kad net neleidžia projekto sutarties sąlygos. O terminuoti popieriniai turėjo dingti, nes tai vėlgi, sutarties sąlygos tokios.
O e. bilietas gerai, kad įvedamas. Investuojama į galimybę nebenaudoti popieriaus. O šis e. bilietas bus daugiafunkcinė miestiečio kortelė. Manau einama gera linkme, ta va, gaila, kad tai gėdingai ilgai užsitęsė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąBūtų labai negražu iš Kauno pusės prašyti finansuoti e. bilieto projektą, bet dar prieš jo įvedimą paleisti paprastesnio pobūdžio analoginį variantą.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBet Vilniuje juk galima nusipirk vienos dienos bilietą arba trijų dienų, tai koks jau čia negražu. Tiesiog laikinas variantas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė e2ards Rodyti pranešimąTa miestiecio elektronine kortele kvepia totalinio sekimo kortele (pasidomekit apie RFID technologijos minusus). Apie tos korteles naudotoja gali buti kaupiami duomenys kada kur jis buvo, kuo sirgo, kokiom paslaugom naudojosi, ka pirko ir t.t.
Tavo būgštavimas pagrįstas, bet noriu pasakyti, kad ir dabar yra tokios pat sąlygos, tai kodėl bijai naujos technologijos, kuri jau seniai naudojama JAV ir ES? Be to, tikėtina, kad nauja technologija, atvirkščiai, bus saugesnė. Daug argumentų pasakyt negaliu, nes nesu IT žinovas, bet jei tokia technologija sparčiai diegiama ES ir JAV, tai abejoju, kad tai daroma aklai ir šiaip sau. Greičiausia, kad tai geriau apsaugo asmens duomenis.
Vis tiek prieš e. bilietui suteikiant papildomas funkcijas, kortelėje turės būti įdiegtos saugumo priemonės, o kortelė tam tikrų Lietuvos institucijų turės būti pripažinta saugia technologine prasme.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.29, 18:06.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Noriu paklausti, ar statistinė analizė bus naudojama apklausos duomenims apdoroti; ar bus tik deskripciniai grafikėliai su procentėliais? Jei paskutinis variantas - tai Jūsų siūlomas projektėlis šnipšto vertas (jei nesilaikyta imties metodologijos, ir tada nebus bent statistinis reikšmingumas tikrinamas), tad nesiruošiu jos pildyti (ką siūlau ir kitiems padaryti)? Ačiū už atsakymą.
P.S.
Jeigu visgi bus laikomosi, kokių nors metodologinių priemonių/statistinių kriterijų įvertinimo (ir jeigu galite įvardinkite, kad ir į AŽ) - mielai užpildysiu ir išplatinsiu informaciją kitiems savo kolegoms, kurie naudojasi VT.Paskutinis taisė tivoli; 2009.11.29, 18:36.
Comment
Comment