Na 9-o ir 24-o derinimas išties tragiškas. Vienintelis metas, kai jie važiuoja gerai, yra tarp 14-18 val. darbo dienomis. Dar daugmaž nieko yra rytinio piko metu. Labai negerai, kad net atsiradus dar vienam maršrutui, liko >60min. tarpas 11-ą val.
redlynx, šis Jelcz stovi parke dėl gedimo ir jau labai labai seniai. Taisyti kol kas jo niekas nesiruošia. Jei nori daugiau info apie jį, klausk vartotojo OneMillion. P.S. malonu, kad vis daugiau atsiranda besidominčių viešuoju transportu .
Kodėl tragiškas? Kaip tik pavadinčiau labai neblogu. Turint omeny, kad 24-ojo trasa ilgesnė ir 9-ame vos keli autobusai, tai išspausta tikrai daug. Dar labiau derinant smarkiai kentėtų 9-ojo tvarkaraštis, kuris popiet ir taip bus baisus. Reikia pažymėti, kad 24-asis nebuvo derintas prie 9-ojo, nes jo tvarkaraštis nesikeičia, keičiamas tik 9-ojo, o derinant tik vieną tvarkaraštį yra sunkiau, nei derinti abu vienu metu. Dėl 11 val. tarpo nereikėtų jaudintis, keleivių tokiu metu nebūna daug. Na taip, nepatogu, bet tai vėl yra dėl to, kad derinamas tik 9-asis, o iš dangaus autobusų niekas nenuleis gi
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Gal kas nors turite daugiau informacijos ir foto apie Kauno Škoda 15Tr 328?
Nesuprantu kaip Kaunas galėjo nusipirkti tokį senieną(čia apie vanhool troleibusą): http://photo.tramvaj.ru/images/SpecIm/Kaunas/346.jpg
Gal kas nors turite daugiau informacijos ir foto apie Kauno Škoda 15Tr 328?
Nesuprantu kaip Kaunas galėjo nusipirkti tokį senieną(čia apie vanhool troleibusą): http://photo.tramvaj.ru/images/SpecIm/Kaunas/346.jpg
Pasiknisk senuose pranešimuose, kažkur buvo rašyta, kad kažkurios Kauno 15Tr Škodos buvo sutrumpintos. Konkrečiai apie šitą negaliu pasakyti, o kodėl jis taip domina?
To VanHool gyvenime neesu matęs, gatvėse jis ir nevažinėjo. Atkreipk dėmesį, kad nuotraukos darytos 2002 metais, dabar iš devintų škodų gyvas tik 109, paverstas pramoginiu užsakomuoju, o 14 tos tai pasirodo, tai dingsta ir tt.
Dar prieš metus tiek geltonas tiek mėlynas JELZ'ai tikrai važiavo.
VanHulis buvo surinktas troleibusų parke iš VanHulio autobuso ir 9TR Naudojo jį, kiek pamenu, kaip mokomajį troleibusą. Kaip ir tą 9TR "sunkvežimį". Abu ne kartą yra tekę matyti Kauno gatvėse.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Tas troleibusas pikapas tai nesveikas dalykas, norėčiau pamatyt vėl . Beje, jei ėmėm kalbėt apie egzotiką, berods Nepriklausomybės pradžioje ar dar keli metai prieš ją, važinėjo troleibusas-restoranas. Bent esu girdėjęs tokių pasakojimų.
Tas troleibusas pikapas tai nesveikas dalykas, norėčiau pamatyt vėl . Beje, jei ėmėm kalbėt apie egzotiką, berods Nepriklausomybės pradžioje ar dar keli metai prieš ją, važinėjo troleibusas-restoranas. Bent esu girdėjęs tokių pasakojimų.
Kiek girdėjau tai buvo labiau baras, kuriame dar ir filmus ar kažką panašaus rodydavo
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Pasiknisk senuose pranešimuose, kažkur buvo rašyta, kad kažkurios Kauno 15Tr Škodos buvo sutrumpintos. Konkrečiai apie šitą negaliu pasakyti, o kodėl jis taip domina?
Na, tiesiog 328 niekad nesu matęs, tai ir norėčiau bent foto pamatyti B)
Kiek žinau vienas TR15 Kaune buvo sudegęs, bet iškėliau hipotezę kad jo numeris buvo 333, nes vaikystėje mėgdavau užsirašyti visų troleibusų numerius (tada paskutinis troleibusas buvo 351, iš penkių TR14 serijos, kurie nauji buvo nupirkti ~1999-2000), o 333 neegzistavo. Dabar berods 333 sunumeruotas senas Talino TR14, nupirktas prieš kelis metus.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Dar vienas įsimintinas egzempliorius buvo troleibusas Nr. 212, tai buvo 9TR su priekinėm bei galinėm lempom uždėtom nuo 14TR. O Dešimto dešimtmečio pradžioje galinės bei posūkių lempos ant visų 9TR kažkodėl buvo pakeistos į "keturkampas" nuo 14TR. Kažkaip tikėjausi kad kai restauravo seniausią Kauno veteraną 109 ant jo uždės originalias lempas, tačiau teko nusivilti.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Ir dar kartą įdedu išplėšą, kurią jau čia buvau idėjęs. Berods iš 1996-1997 metų "Kauno Dienos".
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Kiek žinau vienas TR15 Kaune buvo sudegęs, bet iškėliau hipotezę kad jo numeris buvo 333, nes vaikystėje mėgdavau užsirašyti visų troleibusų numerius (tada paskutinis troleibusas buvo 351, iš penkių TR14 serijos, kurie nauji buvo nupirkti ~1999-2000), o 333 neegzistavo. Dabar berods 333 sunumeruotas senas Talino TR14, nupirktas prieš kelis metus.
333 į Kauną atvyko 1994 metais iš Pilzeno. Tai Škoda 14Tr troleibusas, kuris dabar yra nurašytas.
333 į Kauną atvyko 1994 metais iš Pilzeno. Tai Škoda 14Tr troleibusas, kuris dabar yra nurašytas.
Na, bet 1998-1999 tokio jau nebebuvo.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Ar tik ji ne iš to paties straipsnio, iš kurio ir mano išplėša nes berods ji ten irgi buvo. Taipogi teko šitą nuotrauką matyti vėliau, kitame straipsnyje apie troleibusus.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
352 nurasytas, o 353 daugiau stovi tarpuvartese, nei vaziuoja, su tais lenkiskais troleibusais vien problemos, nieks ju nenori remontuot, nei zino kaip. geltonas nenurasytas, nes dar per jaunas i metalo lauza ir atiduotas patiems lenkams eksperimentuot su tais kondencatoriais ant stogo.
... Beje, jei ėmėm kalbėt apie egzotiką, berods Nepriklausomybės pradžioje ar dar keli metai prieš ją, važinėjo troleibusas-restoranas. Bent esu girdėjęs tokių pasakojimų.
Aha, pamenu toki, teko vaziuoti. Buvo visas irengtas minkstom kedem (tokiom tipo foteliais, kaip kavineje, aksomu trauktais), stalais. Tokia kavine ant ratu. Pati aplinka tokia "aksomine", uzuolaideles, tarp stalu sieneles. Bent tokie vaizdiniai man ji prisiminus kyla. Veikdavo baras kur gerimu, ledu ir pan. galedavai nusipirkti. Per telikus filmus ar tai multikus rodydavo. Man kaip vaikui budavo tikra svente kai tevai nusivesdavo. Isedimas budavo stoteleje prie gel. stoties. Vaziuodavo aplink visa Kauna, nepamenu kiek laiko trukdavo kelione, bet speju apie valanda.
Comment