Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai Pilviškių g. sustojimas bus panaikintas.

    Comment


      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      Tai Pilviškių g. sustojimas bus panaikintas.
      Taip. Beje, dabar 16-ojo maršruto autobusų tvarkaraštis nesikeičia, taigi tikėtina, kad tai dar tik bandymas. Jam pasiteisinus turėtų keistis tvarkaraštis, nes dabar nuo Alšėnų g. iki Europos pr. skirtas laikas per didelis. Tikėtina, kad vairuotojai šią spragą kol kas spręs paprastu ir keleiviams neskausmingu būdu - autobusai iš galinės stotelės Alšėnų g. ir Kazliškiai išvyks keliomis minutėmis vėliau, negu turėtų.

      Po šio pakeitimo įsigaliojimo, nuo gruodžio 1d., padidės keleivių kiekis 6 ir 12-ojo maršrutų autobusuose.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        <...>
        Po šio pakeitimo įsigaliojimo, nuo gruodžio 1d., padidės keleivių kiekis 6 ir 12-ojo maršrutų autobusuose.
        Gaila, nes prieš 8 val. 6 autobusas ir dabar jau dažnai būna perpildytas (važiuojant nuo Garliavos)...
        www.kaunotvirtove.lt

        Comment


          Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
          Gaila, nes prieš 8 val. 6 autobusas ir dabar jau dažnai būna perpildytas (važiuojant nuo Garliavos)...
          Žinau tą situaciją, bet iš tiesų grūstis yra tik 6-ame maršrute. 12-as dar pakankamai laisvas. Garliaviškiams ir 50-as net ir rytinio piko metu dar yra pakankamai laisvas. Kadangi 6-asis yra miesto maršrutas, dėl to miesto keleivių pervežimo problemos prioritetu svarbesnės. O dažninti 6-ąjį neapsimokėtų, nes šio maršruto keleiviai ir taip turi galimybę vieno bilieto kaina nuvykti ne tik iki miesto centro, bet netgi iki kito Kauno miesto galo. Be to, nuo Garliavos iki miesto centro dar veža ir Kauno rajono 105B maršruto autobusas. O nuo Garliavoje esančių priemiestinio tipo stotelių iki Kauno AS veža dar ir priemiestiniai 52, 59 maršrutų autobusai.

          Pakoregavus 16-ąjį maršrutą, keleivių padaugės 2-ojo forto, Lazdijų g., Julijanavos g. stotelėse. Keleiviai, vykstantys nuo 2-ojo forto ir Lazdijų g. stotelių didelių problemų tikrai neturės, nes be problemų tilps į 12-ojo maršruto autobusus, o nuo stotelės Julijanavos g. yra galimybė keliauti dar ir 35-ojo maršruto autobusu. Dėl srautų didesnė problema bus tik 6-ame maršrute. Bet situacijos šiame maršrute negerins (dėl maršruto trasos į rajoną). Vienintelė išeitis - keleiviai piko metu turės derintis prie 12-ojo ir 35-ojo maršrutų tvarkaraščių, nes į 6-ąjį bus sunku įlipti.

          Jei keleivių kiekis nevaldomai padidėtų, būtų galimybė sudažninti 6-ojo maršruto kursavimą piko metu ir sudažnintus reisus leisti tik iki miesto ribos - 2-ojo forto. Bet taip tikrai nebus, nes dėl ekonominio nuosmukio keleivių skaičius minėtoje atkarpoje nevaldomai nepadidės.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.20, 19:51.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            O 9 i Romainiuos pratesiamas nuo Silainiu ar nuo Lampedziu?

            Comment


              Atsinaujino Autrolio interneto svetainė Truputėlį skystoka, bet daug geriau negu buvo prieš tai, kai net troleibusas pradiniam puslapy buvo ne Kauno

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Po šio pakeitimo įsigaliojimo, nuo gruodžio 1d., padidės keleivių kiekis 6 ir 12-ojo maršrutų autobusuose.
                <...>
                Bet taip tikrai nebus, nes dėl ekonominio nuosmukio keleivių skaičius minėtoje atkarpoje nevaldomai nepadidės.
                1)Keleivių skaičius tuose autobusuose tikrai nepadidės, nes daugiau jau paprasčiausiai nebetilptų.
                2) Suprantama, kad taip tikrai nebus - juk tokiu metu žmonės persės į automobilius, ir jais važiuos į savo darbus, o ne viešuoju transportu. Ar, juo labiau, važiuos su Merulos 50 autobusu, ir taip švaistys kelis uždirbamus litus. Juk ne dėl mažų kainų tas autobusas pustuštis

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Žinau tą situaciją, bet iš tiesų grūstis yra tik 6-ame maršrute. 12-as dar pakankamai laisvas. Garliaviškiams ir 50-as net ir rytinio piko metu dar yra pakankamai laisvas. Kadangi 6-asis yra miesto maršrutas, dėl to miesto keleivių pervežimo problemos prioritetu svarbesnės. O dažninti 6-ąjį neapsimokėtų, nes šio maršruto keleiviai ir taip turi galimybę vieno bilieto kaina nuvykti ne tik iki miesto centro, bet netgi iki kito Kauno miesto galo. Be to, nuo Garliavos iki miesto centro dar veža ir Kauno rajono 105B maršruto autobusas. O nuo Garliavoje esančių priemiestinio tipo stotelių iki Kauno AS veža dar ir priemiestiniai 52, 59 maršrutų autobusai.

                  Pakoregavus 16-ąjį maršrutą, keleivių padaugės 2-ojo forto, Lazdijų g., Julijanavos g. stotelėse. Keleiviai, vykstantys nuo 2-ojo forto ir Lazdijų g. stotelių didelių problemų tikrai neturės, nes be problemų tilps į 12-ojo maršruto autobusus, o nuo stotelės Julijanavos g. yra galimybė keliauti dar ir 35-ojo maršruto autobusu. Dėl srautų didesnė problema bus tik 6-ame maršrute. Bet situacijos šiame maršrute negerins (dėl maršruto trasos į rajoną). Vienintelė išeitis - keleiviai piko metu turės derintis prie 12-ojo ir 35-ojo maršrutų tvarkaraščių, nes į 6-ąjį bus sunku įlipti.

                  Jei keleivių kiekis nevaldomai padidėtų, būtų galimybė sudažninti 6-ojo maršruto kursavimą piko metu ir sudažnintus reisus leisti tik iki miesto ribos - 2-ojo forto. Bet taip tikrai nebus, nes dėl ekonominio nuosmukio keleivių skaičius minėtoje atkarpoje nevaldomai nepadidės.
                  Jei jau 6 autobusas važiuoja už Kauno ribos ir jei jis nesutalpina visų norinčių važiuoti, tuomet turi būti sudažnintas kursavimas. Koks čia gali būti skirtumas - ar miesto ribose, ar ne. Jei nuspręstų jį leisti iki Suvalkų, turėtų ir ten važiuoti pagal poreikį. Pagal tokią logiką ir 29 negalima sudažninti? Kas nustatė kažkokią normą? Yra poreikis, privalo važiuoti.

                  Comment


                    Parašė somis Rodyti pranešimą
                    1)Keleivių skaičius tuose autobusuose tikrai nepadidės, nes daugiau jau paprasčiausiai nebetilptų.
                    2) Suprantama, kad taip tikrai nebus - juk tokiu metu žmonės persės į automobilius, ir jais važiuos į savo darbus, o ne viešuoju transportu. Ar, juo labiau, važiuos su Merulos 50 autobusu, ir taip švaistys kelis uždirbamus litus. Juk ne dėl mažų kainų tas autobusas pustuštis


                    Perses i savo automobilius....:-))) klounas. Atsikelk ryte ir pasiziurek pro savo buto langus...ir pamatyk kike kieme liko stovinciu automobiliu ir kir is viso isvaziavo. Pradesi labiau suprasti realia siandienos situacija.

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      O 9 i Romainiuos pratesiamas nuo Silainiu ar nuo Lampedziu?
                      Pratęsiama nuo Prūsų g. (Šilainiuose). O visas maršrutas atkarpoje nuo Prūsų g. iki Lampėdžių nesikeičia.

                      Iš tiesų dėl šio pratęsimo mano nuomonė labai neigiama, nes tai tik padidins ir taip nerentabilios atkarpos (o ir paties maršruto) nuostolius. Kita vertus, VT stengiasi būti naudojamas. Romainių gyventojai labai aktyviai (vos ne maldaudami) prašė grąžinti 9-ąjį į Romainius. 9-asis pratęstas intervalo sąskaita, nes papildomų autobusų į maršrutą nepaskirta. Taigi intervalas padidėjo, suprastėjo susisiekimas Lampėdžių gyventojams (ypač popiet), o Romainiai dabar turi du autobusų maršrutus. Šiuo atžvilgiu, manau, pasielgta nesąžiningai. Nors objektyviai vertinti negaliu, nes nežinau tikslių keleivių srautų į Lampėdžius popiet. Viena aišku, Lampėdžių gyventojams vakare grįžti po darbų bus sunkiau.
                      Parašė somis Rodyti pranešimą
                      1)Keleivių skaičius tuose autobusuose tikrai nepadidės, nes daugiau jau paprasčiausiai nebetilptų.
                      2) Suprantama, kad taip tikrai nebus - juk tokiu metu žmonės persės į automobilius, ir jais važiuos į savo darbus, o ne viešuoju transportu. Ar, juo labiau, važiuos su Merulos 50 autobusu, ir taip švaistys kelis uždirbamus litus. Juk ne dėl mažų kainų tas autobusas pustuštis
                      Na jau. Į 12-ąjį drąsiai telpa keleivių, 35-as taip pat dar nebūna sausakimšas. Dėl 6-ojo nesiginčiju - ten situacija sudėtinga.
                      50-as pustuštis ne dėl kainų (beje, juo važiuoti miesto riboje kainuoja pigiau, nei miesto maršrutu), o dėl to, kad maršrutas yra rajoninis, dar ir trasa specifinė. Piko metu šiame maršrute keleivių pakanka (ypač Mastaičių - Kauno pilies atkarpoje), bet užpildymo riba dar tikrai nepasiekta.
                      Rajoniniai autobusai niekada nebūna sausakimši, nes jų kilometro bilieto kaina brangesnė, tad leidžia sau vežti mažiau keleivių.
                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Jei jau 6 autobusas važiuoja už Kauno ribos ir jei jis nesutalpina visų norinčių važiuoti, tuomet turi būti sudažnintas kursavimas. Koks čia gali būti skirtumas - ar miesto ribose, ar ne. Jei nuspręstų jį leisti iki Suvalkų, turėtų ir ten važiuoti pagal poreikį. Pagal tokią logiką ir 29 negalima sudažninti? Kas nustatė kažkokią normą? Yra poreikis, privalo važiuoti.
                      Na taip, turėtų. Bet viskas pakankamai supolitizuota. Miesto vežėjas „Kauno autobusai" už nuostolingus kilometrus miesto riboje gauna dotacijas iš miesto savivaldybės. Bet tas pats miesto vežėjas už nuostolingus kilometrus rajone jau dotacijų negauna (rajono savivaldybė remia tik rajono vežėjus). Taigi viskas ganėtinai komplikuota, bet tuo pačiu ir juokinga.
                      Rajone keleivių susisiekimo problemas turi spręsti rajono savivaldybė. Miesto vežėjas į rajoną važiuoja nežinau dėl ko, turbūt tik tam, kad pasididintų pajamas dėl didesnio kiekio žmonių piko metu, bet ne piko metu jie ten važiuoti nenori (kiekviena situacija individuali).
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.21, 02:18.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė audrytis Rodyti pranešimą
                        Atsinaujino Autrolio interneto svetainė Truputėlį skystoka, bet daug geriau negu buvo prieš tai, kai net troleibusas pradiniam puslapy buvo ne Kauno
                        Ne tik skystoka, bet dar ir pažeidžianti autorines teises. Kiek prisimenu, manęs niekas nesiteiravo, ar galima ten talpinti mano nuotraukas ir net neparašyti, kas jų autorius . Amiko, gal tu ką žinai? Savo foto publikuoti leidau tik Kaunastrans puslapyje, o foto paimtos būtent iš ten.
                        Beje, ten iš 5 foto, 4 mano, 1 - Linco (jei neklystu).

                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Romainių gyventojai labai aktyviai (vos ne maldaudami) prašė grąžinti 9-ąjį į Romainius.
                        Prašė grąžinti ne 9, o 17 .
                        Paskutinis taisė Mettal; 2009.11.21, 16:17.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Na as pats kaip Romainiu gyventojas, pasikeitima vertinu teigiamai, bet nesuprantu kuriu galu padare 9, o ne 17.. Butu nuo lampedziu tai dar suprasciau..

                          Comment


                            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                            Na as pats kaip Romainiu gyventojas, pasikeitima vertinu teigiamai, bet nesuprantu kuriu galu padare 9, o ne 17.. Butu nuo lampedziu tai dar suprasciau..
                            Sunku pasakyti. Matyt, 9-asis mažiau užpildomas, tai tiesiog dėl mažo keleivių skaičiaus planavo retinti tvarkaraštį. Vietoj dirbtino retinimo pasirinko maršruto trasos pratęsimą ir intervalas padidėjo natūraliai. 17-ojo pratęsimas būtų kainavęs daugiau, nes būtų reikėję vieno papildomo autobuso. Piko metu jis svarbus šilainiškiams nuvykti į darbovietes, taigi be papildomo autobuso intervalas suprastėtų. Pasirinktas geresnis variantas. O jei trasa būtų pakoreguota su užsukimu į Kauno pilį (kaip buvo kadaise), tuomet Romainių gyventojai tikrai labiau džiaugtųsi 9, o ne 17-ojo pratęsimu.

                            Pratęsimas iki Romainių nuo Kaniūkų pusės, manau, negalimas dėl per siauros gatvės į kalną. Ten net nėra šaligatvio pėstiesiems.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.21, 23:14.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Sunku pasakyti. Matyt, 9-asis mažiau užpildomas, tai tiesiog dėl mažo keleivių skaičiaus planavo retinti tvarkaraštį. Vietoj dirbtino retinimo pasirinko maršruto trasos pratęsimą ir intervalas padidėjo natūraliai. 17-ojo pratęsimas būtų kainavęs daugiau, nes būtų reikėję vieno papildomo autobuso. Piko metu jis svarbus šilainiškiams nuvykti į darbovietes, taigi be papildomo autobuso intervalas suprastėtų. Pasirinktas geresnis variantas. O jei trasa būtų pakoreguota su užsukimu į Kauno pilį (kaip buvo kadaise), tuomet Romainių gyventojai tikrai labiau džiaugtųsi 9, o ne 17-ojo pratęsimu.

                              Pratęsimas iki Romainių nuo Kaniūkų pusės, manau, negalimas dėl per siauros gatvės į kalną. Ten net nėra šaligatvio pėstiesiems.
                              Na bus matyt, dar neaisku kaip del tvarkarascio, nes kai budavo 17, tai praktiskai paskui 24 vazinedavo.. O del kalno, tai nematau problemos, ilgas Ikarusas netgi laisvai i ji uzropodavo.. Na, pagyvensim, gal ir cia prades vazineti

                              Comment


                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                Na bus matyt, dar neaisku kaip del tvarkarascio, nes kai budavo 17, tai praktiskai paskui 24 vazinedavo.. O del kalno, tai nematau problemos, ilgas Ikarusas netgi laisvai i ji uzropodavo.. Na, pagyvensim, gal ir cia prades vazineti
                                Na matai, viena, kai Ikarusas į kalną važiuodavo į maršrutą ir be keleivių, o visai kitka - kai pagal maršrutą ir su keleiviais. Įstatymai šiuo atveju griežtai nurodo, koks turi būti gatvės plotis, kuria važiuoja autobusai ir troleibusai. Maršrutiniams taksi lengviau - mikroautobusai mažesni ir manevringesni, tad jiems ribos kitokios (o gal ir visai netaikomos). Reikėtų paskaityt įstatymą, kad galėčiau plačiau pakomentuoti.

                                Dėl 9-ojo, tai mano nuomonė nesikeičia - reikėtų iki Romainių pratęsti tik dalį, bet ne visus reisus (pratęsimo ilgis į vieną pusę 4,5 km). Tokiu atveju taip smarkiai nedidėtų važiavimo intervalas ir Lampėdžių gyventojams taip smarkiai nepablogėtų susisiekimas (dabar gi iš tragiško taps dar tragiškesniu). Taip pat maršrutas taptų patrauklesnis, atnaujinus užvažiavimą į Kauno pilį (tačiau keliaujantiems nuo Raudondvario pl. į Šilainius ir atvirkščiai - kelionės trukmė pailgėtų apie 5 min.).

                                Štai mano sudarytas 9-ojo ir 24-ojo maršrutų eismo tvarkaraščių palyginimas (tvarkaraščiai įsigalioja nuo 2009-12-01).

                                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.22, 17:00.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Na čia gražiai viskas išsisprendžia Jei padarytum 1 ir 2 troleibusų maršrutų panašų palyginimą kad ir Ukmergės stotelėje, turėtų būti baisu

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Na čia gražiai viskas išsisprendžia Jei padarytum 1 ir 2 troleibusų maršrutų panašų palyginimą kad ir Ukmergės stotelėje, turėtų būti baisu
                                    Troleibusus derinti sunkiau, nes jie važiuoja dažniau. Be to, autobusų tvarkaraščius kuria kitas žmogus. Matome, kad jis tai daro atsakingiau.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      1 ir 2 troleibuso marsuto derinimas mane isvede is kantrybes, kai reikedavo laukt po 15 min ir atvaziuodavo sykiu(neduok Die 1'as atvaziuodavo pirmesnis), ko pasekoje visuomeniniu nebevazineju

                                      Comment


                                        Ar mėlynas Jelcz dar važinėja Kaune? Kažkaip seniai mačiau.

                                        Comment


                                          Na 9-o ir 24-o derinimas išties tragiškas. Vienintelis metas, kai jie važiuoja gerai, yra tarp 14-18 val. darbo dienomis. Dar daugmaž nieko yra rytinio piko metu. Labai negerai, kad net atsiradus dar vienam maršrutui, liko >60min. tarpas 11-ą val.
                                          redlynx, šis Jelcz stovi parke dėl gedimo ir jau labai labai seniai. Taisyti kol kas jo niekas nesiruošia. Jei nori daugiau info apie jį, klausk vartotojo OneMillion. P.S. malonu, kad vis daugiau atsiranda besidominčių viešuoju transportu .
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X