gražu žiūrėti į Kautros autobusų vairuotojus visi tvarkingi su marškinėliais vienodi, matosi rimta įmonė, ne taip kaip likusios vos ne su treningais vairuotojai į reisus išvažiuoja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąišvis kodel streikbrecher, kodel kautra turi solidirizuotis, kautra dirba sau ir jei jai pasiūlė savivaldybė uždirbti tai kodėl jai to nesiimti ????
Autobusus keitė tada kai ikarusai paseno tiek fiziškai tiek morališkai. Ir kas če per miestas būtų jei per 20m nesugeba pasikeisti autobusų parko. Gal Rusijoje, ar kokiose Prienuose dar ir važinėja ikarusai. Bet dauguma miestiečių nelipo jau į tokius trantus, juose buvo šaltą žiema, lydavo per stogą, arba sugesdavo dažnai todėl ir pakeitė. O dabar kai trūksta transporto tai ir ištraukia senienas.
Kautra tikriausiai nedirba labdarai. Tai jei savivaldybe turi is ko sumoketi kautrai,tai kodel nenori moketi savo parkams???
Comment
-
todėl kad savivaldybė kompensuoją troleibusų parko sukeltus nepatogumus ir jie neturi iš ko rinktis.O jei nemokės tai nieks ir neveš. Troleibusų parkui yra mokamos dotacijos ir jie uždirba iš bilietų. Jei jau ir taip savivaldybė nebeturi iš ko mokėt ir skendi skolose tai taupo visur kur gali. Ir tikrai laisva valia neduos daugiau pinigų. Pats troleibusų parkas turi ieškoti kaip šiuo metu išgyventi, o ne rinktis lengviausia kelią streiką.
To praeivis tu supranti kas yra moralinis susidėvėjimas??? Nes abejoju kad nesupranti. Žigulys ir važiuoja, kodėl nieks jų jau neeksplotuoja beveik ??
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAha:lydavo pro stoga,daznai sugesdavo-tai cia reiskia pasene moraliskai?:-)) O gal atvirksciai-susideveje techniskai?
Kautra tikriausiai nedirba labdarai. Tai jei savivaldybe turi is ko sumoketi kautrai,tai kodel nenori moketi savo parkams???
Comment
-
na jei savivaldybe nebutu skolinga autroliui, tai ir streiku manau nereiktu, nes uztektu pinigu algom. o dabar vietoj to prisistato visokiu auksiniu tuliku, nereikalauja netesybu is gazpromo ir verkia, kad krize, kad troleibusu vairuotojai algas mazintusi, o patys tuo metu autobusus i gatves leidzia ir manau, tai kainuoja daugiau nei su troleibusu vairuotojais susitart kainuotu. o apie tai, kad patys nesvaistytu pinigu tai turbut nepagalvoja? bet dabar tai yra tikriausiai principinis reikalas, nes jei vairuotojai pasieks savo, tai gal ir kiti zmones nuspres netyleti...
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimątodėl kad savivaldybė kompensuoją troleibusų parko sukeltus nepatogumus ir jie neturi iš ko rinktis.O jei nemokės tai nieks ir neveš. Troleibusų parkui yra mokamos dotacijos ir jie uždirba iš bilietų. Jei jau ir taip savivaldybė nebeturi iš ko mokėt ir skendi skolose tai taupo visur kur gali. Ir tikrai laisva valia neduos daugiau pinigų. Pats troleibusų parkas turi ieškoti kaip šiuo metu išgyventi, o ne rinktis lengviausia kelią streiką.
To praeivis tu supranti kas yra moralinis susidėvėjimas??? Nes abejoju kad nesupranti. Žigulys ir važiuoja, kodėl nieks jų jau neeksplotuoja beveik ??
O dabar pasakyk ranka pridejes prie sirdies: ar ismetei nors viena ziguli tik del to,kad jis moraliskai paseno ir pirkai kita masina? Garantuoju,kad neismetei: arba dar spejai parduoti arba jau buvo nebenaudinga jo remontuoti,o geriau pirkti kita masina. Lygiai tas pats ir su autobusais.
Comment
-
abejoju kaip autobusu vairuotojai užsirėkė 6000lt algų tai manau kad nesusitars gyvenime, arba atpiginti talonėlius, arba susimažinti vadovų atlyginimus. Dėl to neturėtų kentėti miesto gyventojai, tai turėtų būtų sprendžiama visuotiniuose susirinkimuose, kreipiantis į miesto valdžia arba daužant vadovų mašinas, arba jiem užvožti gerai kito kelio nėra bananų šalyje. (gal kiek per žiauriai parašiau bet tik toks yra sprendimas)
Jei nenaudinga remontuoti tai išmeti tas pats buvo ir su ikarusai, detalių kaip ir nėra, remonto dauk (kaip su žiguliu kas savaitgalį po mašina) o remontas gi kainuoja, o kai mašinų daug tai nelaikysi pusės mašinų garažę pusę ant kelio.Rusiška yra tokia technika nori važiuoti tvarkyk, ne taip kaip vakarietiška sėdi ir važiuoji nieko daryt nereik. Ir buvo priimtas racionaliuosias sprendimas pirkti pigius naujus autobusus, kurių eksploatacija yra pigesnė ir autobusai atsipirks.Paskutinis taisė kempas; 2009.09.01, 19:58.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąabejoju kaip autobusu vairuotojai užsirėkė 6000lt algų tai manau kad nesusitars gyvenime, arba atpiginti talonėlius, arba susimažinti vadovų atlyginimus. Dėl to neturėtų kentėti miesto gyventojai, tai turėtų būtų sprendžiama visuotiniuose susirinkimuose, kreipiantis į miesto valdžia arba daužant vadovų mašinas, arba jiem užvožti gerai kito kelio nėra bananų šalyje. (gal kiek per žiauriai parašiau bet tik toks yra sprendimas)
Jei nenaudinga remontuoti tai išmeti tas pats buvo ir su ikarusai, detalių kaip ir nėra, remonto dauk (kaip su žiguliu kas savaitgalį po mašina) o remontas gi kainuoja, o kai mašinų daug tai nelaikysi pusės mašinų garažę pusę ant kelio.Rusiška yra tokia technika nori važiuoti tvarkyk, ne taip kaip vakarietiška sėdi ir važiuoji nieko daryt nereik. Ir buvo priimtas racionaliuosias sprendimas pirkti pigius naujus autobusus, kurių eksploatacija yra pigesnė ir autobusai atsipirks.
Nesupratau,ka jie ten uzsiprase po 6000 lt algu? Netikiu,negali buti. Pvz Vilniaus autobusu parke alga vidutiniskai bus apie 2000 lt i rankas ir po truputi dar mazinamas darbo valandu skaicius(o tuo paciu ir atlyginimai). Negi Kaune tiek uzsiprase,ar cia tiksli informacija?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVezejai istisai skundziasi,kad ties bankroto riba. savo darbuotojams mazina atlyginimus ir ivaizdis ir keleiviu nuomone jiems maziausiai rupi. Pastebek kaip taupoma,ir miesto ir tarpmiestiniai autobusai jau kartais vazineja neveikianciais kondicionieriais,nes taupomi pinigai ir jie neremontuojami.Taip,kad autobusu nurasymas del moralinio pasenimo-tai cia tikrai argumentas 'is kosmoso'.
Butu tureje detaliu ,tai dar ir siandien vazinetum ikarusais ir karosomis.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKad cia daugelis manau nesupranta ka sneka..
Pvz Kaune Ikarusai nurasyti ne todel, kad jau ne buvo atsarginiu detaliu, jas dar tikrai gamina ir gamins kuri laika dar tikrai..
Esme ta, kad jie jau netenkino siandienos poreikiu, techinine prieziura reikedavo atlikti kur kas dazniau nei pvz svediskos technikos, o ir keleiviai labai neigiamai apie juos atsliepdavo.. Be to, Ikaruso nuvaziuotas kilometras su visais kuro "nurasymais" buvo pigiausias..
Be to, griztant prie temos, jei bent puses Lietuvos autobusu bukle ir amzius butu toks kaip " Kauno autobusu" ar "Kautros", sakyciau butu puikuParašė kempas Rodyti pranešimąišvis kodel streikbrecher, kodel kautra turi solidirizuotis, kautra dirba sau ir jei jai pasiūlė savivaldybė uždirbti tai kodėl jai to nesiimti ????
Autobusus keitė tada kai ikarusai paseno tiek fiziškai tiek morališkai. Ir kas če per miestas būtų jei per 20m nesugeba pasikeisti autobusų parko. Gal Rusijoje, ar kokiose Prienuose dar ir važinėja ikarusai. Bet dauguma miestiečių nelipo jau į tokius trantus, juose buvo šaltą žiema, lydavo per stogą, arba sugesdavo dažnai todėl ir pakeitė. O dabar kai trūksta transporto tai ir ištraukia senienas.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.09.01, 21:58.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąAha:lydavo pro stoga,daznai sugesdavo-tai cia reiskia pasene moraliskai?:-)) O gal atvirksciai-susideveje techniskai?
Kautra tikriausiai nedirba labdarai. Tai jei savivaldybe turi is ko sumoketi kautrai,tai kodel nenori moketi savo parkams???www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNesupratau,ka jie ten uzsiprase po 6000 lt algu? Netikiu,negali buti. Pvz Vilniaus autobusu parke alga vidutiniskai bus apie 2000 lt i rankas ir po truputi dar mazinamas darbo valandu skaicius(o tuo paciu ir atlyginimai). Negi Kaune tiek uzsiprase,ar cia tiksli informacija?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
„Autrolis“ planuoja atleisti 220 darbuotojų
Pasipiktinusių vairuotojų streikų ir finansinių nepriteklių krečiama „Autrolis“ planuoja atleisti per 200 darbuotojų. Troleibusų bendrovė apie tai jau informavo Kauno darbo biržą.
„Autrolis“ nuo lapkričio 10 iki kitų metų vasario 1 dienos numato atleisti 220 darbuotojų. Ketvirtadienį šiuo klausimu bendrovės vadovai diskutuoja su atleidžiamais darbuotojais.
Tuo tarpu streikus surengę troleibusų vairuotojai reikalauja nemažinti atlyginimų. Apie tai įmonės valdžia darbuotojams pranešė liepos viduryje. Vairuotojų interesus ginančios profesinės sąjungos pirmininkas Petras Balčaitis "Kauno dienai" yra sakęs, kad "Autrolio" vadovas atlyginimus sumažinti nutarė vienašališkai, nepasitaręs su vairuotojais.
Dėl šios priežasties profesinė sąjunga jau surengė vieną įspėjmąjį ir kelis neterminuotus streikus.
Tuo tarpu prieš daugiau nei savaitę su vairuotojais susitikęs Kauno meras Andrius Kupčinskas paragino būti supratingais ir suvokti, kad krizės krečiama šalies ekonomika išgyvena sunkmetį, todėl atlyginimai turi būti mažinami.
P.Balčaitis į šiuos argumentus atkerta: "Atlyginimų mažinimas - tik pradžia. Vėliau atleis darbuotojus, o dar vėliau įmonę likviduos".
Trečiadienį "Autrolio" valdyba išplatino viešą pareiškimą, kuriame kviečia profesinės sąjungos narius išsirinkti naują pirmininką, esą su senuoju derybos neįmanomos.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąpala tai kaip su parku bus? kurs naują įmonę? nemanau, kad neliks kaune troleibusųwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąTiesiog atsikrato nepaklusnių vairuotojų pertekliumi ir vėl priims naujų, bet ramių ir sutinkančių dirbti už mažesnę algą. Nors tai mano nuomonė, bet manau ji pasitvirtins. O troleibusų parkas kaip stovėjo Kaune, taip ir stovės - dirbs, važinės, gyvuos.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...trolyje-236727
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimą/\ Va del ko streikai neturi prasmes
Ten kaune vyksta kazkokios nesamones ir kazkas nepasakoma iki galo. Nes negali taip buti,kad vienai firmai nuostolinga vazineti,o kautrai jau apsimoka tik leisk. Ar cia savivaldybe tiesiog autroliui nemoka ,o streiklauziams is karto pinigu atranda??
Comment
-
Viena viešojo transporto bendrovė mieste taps monopolininke
Stebiuosi, kodėl taip ilgai kenčia miestiečiai.Dirbdamas įmonėje matėte, kaip įtakingi postai atitenka giminaičiams arba draugams.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąNorint gauti gerą postą, bet kur, reik turėt pažinčių.Ypač dabar. Lietuva giminių kraštas nėr ko norėt.
Vien jau pasiziurejus i kauno mera matosi,kad zmones tikrai nerinko vaikigalio ( o praejo pagal partiju sarasus ar kazkaip pan.-)
Comment
Comment