Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ neatsimenu, bet žadamas ir kažkoks visuotinis vėliau, kiek užmačiau kažkokioj publikacijoj

    Comment


      Todel Lietuvoje chrenovair ir gyvenam, nes per visa nepriklausomybes laikotarpi ivyko vos keli normalus streikai. Visi kiti - tik streiku parodija. Paziurekit, kas vyksta Vakaru Europos miestuose, kai streikuoja transporto darbuotojai. Prie ju prisideda dar ir kitu sriciu darbuotojai. Efektas buna milziniskas. Valdzia buna priversta eiti i dialoga. O pas mus valdzia gali drasiai tokius streikininkus pasiusti...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Todel Lietuvoje chrenovair ir gyvenam, nes per visa nepriklausomybes laikotarpi ivyko vos keli normalus streikai. Visi kiti - tik streiku parodija. Paziurekit, kas vyksta Vakaru Europos miestuose, kai streikuoja transporto darbuotojai. Prie ju prisideda dar ir kitu sriciu darbuotojai. Efektas buna milziniskas. Valdzia buna priversta eiti i dialoga. O pas mus valdzia gali drasiai tokius streikininkus pasiusti...
        Sutinku su tavim - lietuviai yra bailiai, moka tik drąsiai kalbėti, bet ryžto jokio nerodo.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          O kas būtų jei dirbtų privačioje įmonė jei nepatinka nešk skudurus priimsime kita. Taip ir šitiems vairuotojams turi dašusti kad dabar ne darbuotojas renkasi darbą, o darbavys. Tuoj darbo biržą iškeps krūva naujokų ir visi laimingi bus. Tie kas neturi darbo dirbs, o tiem kam per mažai galės eiti kur nori. Kad ir maximos valyt už 900lt. Streikas turi būti rengiamas su galvą, kai darbuotojai valdo situacija o ne darbdavys. Ir kada streikai bus rengiami, pvz:. kad verslui palengvinti sąlygas, arba sumažinti vadovų algas??? o ne mastant apie savo užpakalio storumą ????

          Comment


            Parašė kempas Rodyti pranešimą
            O kas būtų jei dirbtų privačioje įmonė jei nepatinka nešk skudurus priimsime kita. Taip ir šitiems vairuotojams turi dašusti kad dabar ne darbuotojas renkasi darbą, o darbavys. Tuoj darbo biržą iškeps krūva naujokų ir visi laimingi bus. Tie kas neturi darbo dirbs, o tiem kam per mažai galės eiti kur nori. Kad ir maximos valyt už 900lt. Streikas turi būti rengiamas su galvą, kai darbuotojai valdo situacija o ne darbdavys. Ir kada streikai bus rengiami, pvz:. kad verslui palengvinti sąlygas, arba sumažinti vadovų algas??? o ne mastant apie savo užpakalio storumą ????
            Su valstybinemis ir savivaldybiu imonemis privataus sektoriaus nelygink. Cia galioja kitokios nerasytos taisykles, net ir kriziu metu. Bet kokiu atveju stipriausios profsajungos daugiausiai ir veikia ne privaciose imonese, todel ir streikuoja ar kitaip protestuoja daugiausiais valstybinio ir savivaldybiu imoniu, istaigu ir bendroviu darbuotojai.
            Streikuoti gali tik samdomi sarbuotojai. Verslininkai yra darbdaviai, o darbdaviai steikuoti negali. Ju protestams pries valdzios veiksmus ar neveikima yra kitokios israiskos formos.
            Paskutinis taisė Al1; 2009.08.17, 20:44.

            Comment


              va tuo valstybes valdymas ekonominės naudos siekiačiose įmonėse yra visiškai nefektyvus pastoviai kažkokie nepritekliai skolos bankrotai. Ne savivaldybėm valdyti tokias įmones arba surinkti tokia komanda kuri sieks maximalaus pelno minimaliomis sanaudomis. Pažėkit kas buvo su vst kai jinai priklausė valstybei pastoviai kažkokie nuostoliai. O dabar dirba ir svarbiausia uždirba. Nors kainos kosminių lygių dar nelabai pasiekė bet če jau valdžios kaltė.

              Comment


                Parašė kempas Rodyti pranešimą
                O kas būtų jei dirbtų privačioje įmonė jei nepatinka nešk skudurus priimsime kita. Taip ir šitiems vairuotojams turi dašusti kad dabar ne darbuotojas renkasi darbą, o darbavys. Tuoj darbo biržą iškeps krūva naujokų ir visi laimingi bus. Tie kas neturi darbo dirbs, o tiem kam per mažai galės eiti kur nori. Kad ir maximos valyt už 900lt. Streikas turi būti rengiamas su galvą, kai darbuotojai valdo situacija o ne darbdavys. Ir kada streikai bus rengiami, pvz:. kad verslui palengvinti sąlygas, arba sumažinti vadovų algas??? o ne mastant apie savo užpakalio storumą ????
                Atsibusk. Ne karo metai, kad reikia žmogų kankinti lyg jis būtų tavo liaudies priešas. Nesvarbu kokia situacija darbo rinkoje, bet darbuotojas turi teisę reikalauti jo darbą atitinkančio atlyginimo dydžio ir tinkamų darbo sąlygų. Tu nei Dievas, nei tos darbo srities žinovas, todėl ne tau ir kalbėti šioje situacijoje. Jei tau kyla pavydas, kad kitas turi darbą ir sunkiai dirbdamas uždirba virš 1500 Lt, tai tavo problema. Man pavyzdžiui visai negaila, kad troleibusų vairuotojai tiek uždirba, manau, jog tai gerokai per mažai, nes darbo sąlygos yra sunkios ir darbas labai atsakingas. Todėl pateisinu vairuotojų ryžtą streikuoti ir pritariu Al1 išreikštai nuomonei, kad Lietuvoje tikrojo streiko dar nė karto nebuvo, tik kažkokios kankinių parodijos. Perskaitęs tavo komentarą susidariau tik blogą nuomonę apie tave, nes nesugebi reikšti rišliai minčių, nesugebi pagrįsti savo nuomonės ir kalbi per užuolankas, nepasakydamas tiesioginės savo pozicijos.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.17, 21:01.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė kempas Rodyti pranešimą
                  va tuo valstybes valdymas ekonominės naudos siekiačiose įmonėse yra visiškai nefektyvus pastoviai kažkokie nepritekliai skolos bankrotai. Ne savivaldybėm valdyti tokias įmones arba surinkti tokia komanda kuri sieks maximalaus pelno minimaliomis sanaudomis. Pažėkit kas buvo su vst kai jinai priklausė valstybei pastoviai kažkokie nuostoliai. O dabar dirba ir svarbiausia uždirba. Nors kainos kosminių lygių dar nelabai pasiekė bet če jau valdžios kaltė.
                  VST - pavyzdys, kaip imone pries rengiama privatizacija (ar dar gerokai anksciau, nei pradedama oficialiai apie privatizacija kalbeti) staiga pradeda dirbti nuostolingai. Tai gi aisku is pat pradziu buvo, kad skirtomieji tinklai ir buvo padalinti, kad butu galima privatizuoti, o ne "rinka kurti". Jokios rinkos nebuvo sukurta, o ir tikslo to daryti nebuvo keliama.

                  Comment


                    Streikas dėl atlyginimų - viskas tvarkoj, pilnai palaikau. Kita vertus, Transporto skyrius turėtų suvokti, kad troleibusų ridos negalima mažinti be galo. Dar rugpjūtį pakenčiamas toks tvarkaraštis, bet atėjus rugsėjui, to bus maža. Tarsi taupydami praras iš kito galo - žmonės ims mažiau pirkti nuolatinių, nes tiesiog nebus garantijos, kad laiku nuvažiuosi, kur reikia. Kai, pavyzdžiui, Laisvės alėjos - Kauno pilies tarpstotėje bet kokio troleibuso vidury baltos dienos reikia laukti 10 minučių, tai netvarka, to negali būti, aš nekalbu apie konkretų maršrutą. Tokiu būdu galima vėl sugrįžti į chaosą, buvusį prieš dešimtmetį, kai malėsi tūkstančiai mikriukų. Ar tai siekiamybė? Ar norime sugrįžti ten, nuo ko jau buvo kiek nutolta? Suprantu, krizė, trūksta pinigų, bet tuo miesto įvaizdžio ir elementarių paslaugų miestiečiams griauti negalima.

                    Comment


                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                      Streikas dėl atlyginimų - viskas tvarkoj, pilnai palaikau. Kita vertus, Transporto skyrius turėtų suvokti, kad troleibusų ridos negalima mažinti be galo. Dar rugpjūtį pakenčiamas toks tvarkaraštis, bet atėjus rugsėjui, to bus maža. Tarsi taupydami praras iš kito galo - žmonės ims mažiau pirkti nuolatinių, nes tiesiog nebus garantijos, kad laiku nuvažiuosi, kur reikia. Kai, pavyzdžiui, Laisvės alėjos - Kauno pilies tarpstotėje bet kokio troleibuso vidury baltos dienos reikia laukti 10 minučių, tai netvarka, to negali būti, aš nekalbu apie konkretų maršrutą. Tokiu būdu galima vėl sugrįžti į chaosą, buvusį prieš dešimtmetį, kai malėsi tūkstančiai mikriukų. Ar tai siekiamybė? Ar norime sugrįžti ten, nuo ko jau buvo kiek nutolta? Suprantu, krizė, trūksta pinigų, bet tuo miesto įvaizdžio ir elementarių paslaugų miestiečiams griauti negalima.
                      Žiūrint iš šalies, manau kai kuriems aukštesnes pareigas einantiems Transporto skyriaus darbuotojams, o taip pat ir autobusų bei troleibusų parkų direktoriams tiesiog trūksta ryžto elgtis protingai - šiek tiek sumažinti bilietų kainas ir šiek tiek pagerinti susisiekimo galimybes. Po tokių pokyčių grįžtų dalis keleivių. Kita vertus, dabar ne piko metu viešasis transportas Kaune važiuoja neadekvačiai keleivių skaičiui - važinėja tuščiai ir nuostolingai, o piko metu transporto labai trūksta. Taigi reikia elementaraus keleivių srautų tyrimo, šiek tiek vadybos ir ekonomikos pagrindų bei europietiškesnio mąstymo. Dabar gi Transporto skyriuje yra dvikova tarp jaunų ir ryžtingai nusiteikusių darbuotojų ir seniai čia dirbančių, turinčių didelę patirtį, bet bijančių pokyčių.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        jei piko metu daugiau vazinės tarkim tai ką jie darys ne piko metu vairuotojai troleibusus plaus ??? Bet kad ryžtingumo ir ūkiškumo trūksta tai faktas Ir galėtų atlikti audita viešajame trasporte

                        Comment


                          Kempai, piko metu dirbant vairuotojai ne piko metu grizta i garaza ir jame laukia antros darbo dalies pradzios. Arba eina namo. Tokie pikiniai grafikai vadinami rezerviniais ir jie naudojami visame pasaulyje. Negali ryte pradeti darba tiek grafiku, kiek ju reikia piko metu, nes tai butu nuostolinga. Todel tvarkarasciai sudaromi dazniausiai is visa diena dviem pamainom dirbanciu grafiku + rezerviniu vienos pamainos grafiku. Tokiu grafiku dirbdamas vairuotojas vairuoja nedaug, bet jo darbo diena ilga. Grafikai vairuotojams po lygiai mainomi. Man keista, kad tu visiskai nesuvokdamas elementaraus darbo organizavimo VT, reiski nepasitenkinima taip save parodydamas tikrai ne is protinguju. Del audito, tai ji ne tik Transporto skyriuj, bet ir vezeju imonese nepakenktu padaryt. Deja, audita inicijuot niekas nenori, juk po to tektu pripazint savo klaidas ir tai butu politiskai nenaudinga.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            skaitant tema, idomu priminti Vilniaus situacija. Man dirbanciam privaciam sektoriui tai pasirode isties idomu:
                            Situacija
                            Vilniaus viešasis transportas skendi skolose ( tame tarpe ir dėl negaunamų dotacijų iš valstybes biudžeto). Tam , kad skolas susimažinti apkarpe ( atrodo net per du kartus) maršrutų skaičių. Tuomet, aišku, sumažėjo vairuotojų algos ir jie grasino streikuoti.
                            Mano nuomone, toks optimizavimo būdas nėra pats kvailiausias, nes man kaip paslaugos gavėjui svarbu jog būtų užtikrinama paslauga: pervežimas. Nes esminis šio optimizavimo tikslas susimažinti skolas, kurių didėjimo pasekmes galima įsivaizduoti.

                            Kitas tokių situacijų aspektas, savaime aišku, atlygis. Kaip nustatyti kokia troleibuso vairuotojo alga yra adekvati ( 1k, gal 3k?).

                            Comment


                              Parašė giurza Rodyti pranešimą
                              Kitas tokių situacijų aspektas, savaime aišku, atlygis. Kaip nustatyti kokia troleibuso vairuotojo alga yra adekvati ( 1k, gal 3k?).
                              Airijoje, kur pragyvenimo lygis lyginant su Lietuva, pažengęs keliskart (pagal valiutos santykį - 3,5 karto), tai miesto viešojo transporto autobusų vairuotojai, dirdami per dieną po 9-10 val., per mėnesį gauna apie 7-12 tūkst. eurų. Kitose Europos sąjungos šalyse taip pat pripažįstama, kad miestų viešojo transporto vairuotojo darbas yra vienas iš sunkiausių. Nors ir ne fizinis, bet sunkus psichologine prasme ir didžiule atsakomybe, todėl atitinkamai jis vertinamas didelėmis algomis.

                              Na, o kalbant apie VT optimizavimą, siekiant išlįsti iš skolų, tai manau reikėjo pirmiausia atlikti auditą ir išsiaiškinti lėšų efektyvų naudojimą. Po to atlikti keleivių srautų turimą ir pagal jo duomenis atlikti maršrutų, tvarkaraščių pakeitimus. Bilietų kainos pakėlimo faktą sunkmečio metu vertinti atsisakau - iš šono kvailai atrodo, bet bilieto pakėlimas 0,1 Lt vienkartiniam bilietui nėra toks baisus, tuo tarpu surenkama dėl to pinigų daugiau ir užtikrinamos apyvartinės lėšos.
                              Kalbant apie viešąjį transporto kaip privatų ir kaip biudžetinį, reikia pabrėžti, jog labai skiriasi situacijos šiose srityse.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.19, 12:26.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Na, o kalbant apie VT optimizavimą, siekiant išlįsti iš skolų, tai manau reikėjo pirmiausia atlikti auditą ir išsiaiškinti lėšų efektyvų naudojimą. Po to atlikti keleivių srautų turimą ir pagal jo duomenis atlikti maršrutų, tvarkaraščių pakeitimus. Bilietų kainos pakėlimo faktą sunkmečio metu vertinti atsisakau - iš šono kvailai atrodo, bet bilieto pakėlimas 0,1 Lt vienkartiniam bilietui nėra toks baisus, tuo tarpu surenkama dėl to pinigų daugiau ir užtikrinamos apyvartinės lėšos.
                                Kalbant apie viešąjį transporto kaip privatų ir kaip biudžetinį, reikia pabrėžti, jog labai skiriasi situacijos šiose srityse.
                                Nei vairuotoju algos nei pati paslauga nebus kokybiška,kol veikla nebus optimizuota. Dėl audito - sutinku kaip dėl būdo išsiaiškinti efektyvumo skyles, gal yra ir kitų.
                                Esminis niuansas manau yra tas jog mūsų miestai VT vertina kaip balą į kurią reikia pastoviai mesti pinigus, o ne kaip į pridėtinės vertės kūrėją. Nepasikeitus prioritetams ten pat ir liksime.
                                Dėl privataus sektoriaus, jokių sąsajų su keleiviniu transportu neturiu, tiesiog norėjau pabrėžti, jog esant tokiai padėčiai bet kuri tokio sektoriaus įmonė kaip mat būtų priversta imtis optimizavimo/ restruktūrizacijos, čia reguojama gerokai lėčiau.

                                Comment


                                  Tiesą sakant, apsidžiaugiau kai ketino optimizuoti Kauno VT. Tikėjausi, kad bus priimti protingi sprendimai ir apgalvotai pakeisti ir pakoreguoti maršrutai bei tvarkaraščiai. Deja, kaip buvo turgaus tvarka, tokia ir liko: maršrutai sudaryti bet kaip, o tvarkaraščiai netenkina maždaug trečdalio keleivių. Turiu labai daug minčių ir idėjų, kaip Kauno VT būtų galima išpopuliarinti, ar bent jau iškrutinti iš transo būsenos, deja, ne visi moka ir nori pripažinti savo klaidas, o gal bijo įsileisti nepažįstamą prašalietį..? Kauno VT pažangos projektuose skina laurus, bet pats VT toks, kokį mato miestiečiai - prilygsta viso labo kažkiek pažengusiu ir kiek mutavusiu. Dabar VT yra toks, koks būtų, jei jį valdytų dalis komersantų, konservatorių, dalis pasiekėjų ir idėjininkų ir dalis neryžtingų politikų. Būtų, o gal jau toks yra?
                                  Kaip ten bebūtų, pats Transporto skyrius iš pažiūros dirba labai gerai. Bet blogai (o tiksliau, tai visai nedirba) tik maršrutų ir tvarkaraščių planuotojai. Jie dienų dienomis naršo delfi, kas valandą laksto parūkyt ir kavos su sausainiukais nachaliavai pavalgyt, o dirba tik tada, kai reikia apkarpyt tvarkaraščius ir maršrutus, nors nurodymas iš aukščiau būna kitoks: išanalizuot ir optimizuot.
                                  Paskutinis taisė Ametistas; 2009.08.19, 12:48.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Tikuos kada nors atsiras tikrai inciatyvus žmogus, kuris turės įdėjų, gera komanda. Gal tada kas pasikeis. O talonėlių kainos kėlimas trumpiausias kelias į bankrotą. Net troleibusų vairuotojai suprato, kad reik piginti talonėlius. O jūs kalbate apie branginimą.

                                    Comment


                                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                      Tikuos kada nors atsiras tikrai inciatyvus žmogus, kuris turės įdėjų, gera komanda. Gal tada kas pasikeis. O talonėlių kainos kėlimas trumpiausias kelias į bankrotą. Net troleibusų vairuotojai suprato, kad reik piginti talonėlius. O jūs kalbate apie branginimą.
                                      Troleibusų vairuotojai ir dirba vairuotojais, nes jie apie eismo organizavimą nieko nesupranta. Bet jie tik mato bilietų kainų pakėlimo priežastis. Vienas žmogus nieko nepakeis, juk bilietų kainos keitimui turi pritarti visa miesto Taryba, o žmonių ten kelios dešimtys.
                                      Reikia nepamiršti, kad į bilieto kainą įskaičiuoti visi atlyginimai parkų vadovybei, vairuotojams ir techniniams darbuotojams, išlaidos kurui ir draudimui, išlaidos mokėti už banko paskolą, už kurią įsigytos naujos transporto priemonės, išlaidos už bilietų platinimą.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Idomu, ar nuo rugsejo 1 d. padidejus PVM'ui, bus didinamos bilkietu kainos?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Idomu, ar nuo rugsejo 1 d. padidejus PVM'ui, bus didinamos bilkietu kainos?
                                          Kaune bent jau iki Naujųjų metų tai tikrai nebus didinamos kainos. Kol kas jokių kalbų apie tai nėra.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X