Pasirodo, jį rekonstruos...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Aleksoto funikulierius
Collapse
X
-
Reikia tikėtis, jog "Autrolis" nesugalvos jį salotine spalva nudažyti„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Himleris Rodyti pranešimąReikia tikėtis, jog "Autrolis" nesugalvos jį salotine spalva nudažyti
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąKauno Aleksoto funikulierius po planuojamo remonto turėtų pradėti veikti pavasarį
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...avasari-304067Parašė Himleris Rodyti pranešimąReikia tikėtis, jog "Autrolis" nesugalvos jį salotine spalva nudažytiI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Aleksoto funikulierius pradės veikti rudenį (15min.lt)
Publikuota: 2011.06.08 / 15min.lt
Aleksoto funikulierius, kuris dėl grėsmės keleivių saugumui praėjusių metų rudenį buvo laikinai uždarytas, kauniečius ir turistus pradžiugins jau šį rudenį.
Unikalią trasporto priemonę eksploatuojanti Kauno troleibusų bendrovė „Autrolis“ pirmadienį pasirašė sutartį su UAB „Autokausta“, kuri laimėjo funikulieriaus kelio kapitalinio remonto konkursą.
Pasak AB „Autrolis“ generalinio direktoriaus Mindaugo Lego, sustabdyti Aleksoto funikulierių paskatino dviejų ekspertizių išvados, kai dėl itin šaltų žiemų bėgių kelio betoninis pagrindas gerokai apiro ir deformavosi. „Vietomis žiojėjo iki 60–70 centimetrų gylio ertmės“, – pasakojo AB „Autrolis“ vadovas M.Legas.
Už 1,26 mln. litų UAB „Autokausta“ parengs Kauno Aleksoto funikulieriaus (kelio kapitalinio remonto (tvarkybos) darbo projektą, atliks kelio remontą, įrengs naujus bėgius ir drenažą, kad gruntiniai vandenys nepaplautų betoninio pagrindo, bei vykdys daug kitų darbų numatytų techniniame projekte. Ekspertų skaičiavimais kelio betoninio pagrindo nereikės remontuoti artimiausius 40–60 metų.
Iki šiol Aleksto funikulierius, kuris Kaune pradėjo veikti 1935 m. gruodžio 6 d., nebuvo atnaujinamas, t.y. remonto jis nematė daugiau kaip 75 metus. Aleksoto keltuvo statyba tuomet kainavo apie 200 tūkst. litų, o tarpukariu funikulierius per dieną atlikdavo 226 reisus.
Funikulierius niekada nebuvo pelningas, bet juo mielai naudojosi Kauno gyventojai ir miesto svečiai. Nuo Aleksoto kalno atsiveria kvapą gniaužianti panorama į Nemuno ir Neries santaką, Aleksoto tiltą, Kauno senamiesčio ir naujamiesčio bažnyčias.
Per artimiausius tris mėnesius planuojama atnaujinti ir abu funikulieriaus vagonėlius, talpinančius 25 keleivius.
„Stengsimės išsaugoti jų autentiškumą, kad keleiviai pajustų tarpukario dvasią“, – tikino AB „Autrolis“ generalinis direktorius M.Legas. Neprireiks remontuoti tik keltuvo elektros įrangos, kuri nepriekaištingai veikia nuo tada, kai ją sumontavo Berlyno firma „AEG“, o įrangą pristatė Šveicarijos bendrovė „Theodor Bell & Cie. AG Kriens“.
M.Lego teigimu, atnaujinant Aleksoto funikulierių itin sėkmingai bendradarbiaujama su Kultūros paveldo departamentu prie Kultūros ministerijos.
„Kartu su jo atstovais rengiame tiek viršutinio, tiek apatinio Aleksoto funikulieriaus paviljonų ir stotelių atnaujinimo projektą ir tikimės gauti finansavimą per įvairias paveldo programas“, – teigė M.Legas.
Moksliniai tyrimai ir paviljonų atnaujinimo projektas kainuos apie 100 tūkst. litų, iš kurių 30 proc. lėšų padengs pats AB „Autrolis“.
Aleksoto funikulierius kartu su Žaliakalnio funikulieriumi (pastarasis veikia nuo 1931 m.) tapo neatsiejamais Kauno miesto, kaip buvusios laikinosios sostinės, simboliais.
2003 m. spalio 9 d. Vyriausybės nutarimu abu funikulieriai, kurie yra vieninteliai Baltijos šalyse, buvo paskelbti kultūros paminklais.
Comment
-
Parašė cuba.. Rodyti pranešimą
2003 m. spalio 9 d. Vyriausybės nutarimu abu funikulieriai, kurie yra vieninteliai Baltijos šalyse, buvo paskelbti kultūros paminklais.
Spės iki Čempionato? Manau tas kelias dienas tikrai būtų labai pelningi, tik reik užsieniečiams juos pristatyti, kad žinotų, jog tokie apskritai Kaune yra.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąSpės iki Čempionato? Manau tas kelias dienas tikrai būtų labai pelningi, tik reik užsieniečiams juos pristatyti, kad žinotų, jog tokie apskritai Kaune yra.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąSpės iki Čempionato? Manau tas kelias dienas tikrai būtų labai pelningi, tik reik užsieniečiams juos pristatyti, kad žinotų, jog tokie apskritai Kaune yra.
O dėl patrauklumo manau turistams žiauriai patraukli vieta būtų, senamiestis kaip ant delno + iš senamiesčio tai arčiausia ir geriausiai pasiekiama miesto panorama ir į kurią nereikia laiptais lipti ar ieškot privažiavimo, o užtenka pasikelti oldschool'iniu traukinuku/funikulierium. Dėl reklamos - užtektų pastatyti Rotušėj, nuo Vytauto bažnyčios ir nuo kitų turistų lankomų vietų po rodyklę su info lietuvių ir užsienio kalbom apie nuostabią panoramą, kryptį link jos ir būdą ją pasiekti ir turistai šniūrais eis!
Comment
-
Tikiuosi bus pasidarbuota ir benzininiais pjūklais. Pats miesto centras, o atrodo lyg atkasinėtų El Miradoro miestą.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Aleksoto funikulieriaus kapitalinis remontas sparčiai artėja prie pabaigos
Vieno seniausių Europoje Aleksoto funikulieriaus kapitalinis remontas artėja prie pabaigos, praneša šį keltuvą eksploatuojanti Kauno troleibusų bendrovė „Autrolis“.
„Funikulieriaus kelio darbai bus baigti laiku ir kauniečiai jau rudenį galės naudotis visiškai atnaujintu funikulieriumi“, – sakė AB „Autrolis“ generalinis direktorius Mindaugas Legas.
Kol kas neaišku, kada tiksliai kauniečiai galės keltis į Aleksoto kalną, nes kapitalinio remonto darbai vyksta kruopščiai prižiūrint Kultūros vertybių apsaugos departamento (KVAD) ekspertams.
„Nenorime skubėti, nes Aleksoto funikulierius turi būti atnaujintas kaip įmanoma autentiškiau“, – tikino AB „Autrolis“ vadovas M.Legas.
Jis pabrėžė, kad paveldo specialistai rado ne vieną tarpukario funikulieriui nebūdingą detalią, todėl jas tenka keisti autentiškomis.
Vienas iš dviejų mieste veikiančių funikulierių kapitališkai nebuvo remontuojamas daugiau nei 70 metų. Ant Aleksoto kalno gyvenantiems kauniečiams keltuvas tarnavo ir kaip susisiekimo priemonė su Kauno senamiesčiu, todėl būtent saugumo sumetimais funikulieriumi buvo nuspręsta atnaujinti.
...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Atgimęs Aleksoto funikulierius keleivių lauks nuo spalio
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...-spalio-377930
Comment
-
/\
Parašė 99 Rodyti pranešimąTikiuosi bus pasidarbuota ir benzininiais pjūklais. Pats miesto centras, o atrodo lyg atkasinėtų El Miradoro miestą.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Teko siandien apsilankyti. Ispudis tikrai super. Vidus dar kvepiantis medziu ir laku. Nustebino, kad keleviu nors nedaug, bet pastoviai yra.. Pastatam remontas bus atliktas kitais metais(cia masiniste-konduktore sake maloniai pabendravom, galetu uniformas dar pasiuti tokio tipo kaip zaliakalnio kolegu.Zodziu labai patiko.. Na ir reportazas:
Atvaziuoja maniskis:
Stoteleje apacioje:
Interjeras
Galioja el.bilietas Galima ir nusipirkti 1.8 ir 0,9 lt(popieriniai galioja tik lengvatiniai)
Begiu vaizdelis is vidaus:
Kalno viduryje sutinkam broli dvyni:
Stoteleje ant kalno:
Grizau laiptais.. Ties viduriu:
Leidziasi tuscias:
Tai tiek.. rekomenduoju apsilankyt
Comment
Comment