Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Kaip padaryti Vilniaus viešąjį transportą pelningu?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Privatiems vežėjams svarbiau pinigai, o ne paslaugos kokybė, tuo tarpu savivaldybių vežėjams prioritetas yra plėstis, tobulėti ir teikti kokybišką paslaugą.
    Privertė nusišypsoti Kažkaip nepastebėdavau, kad virš Šv.Troleibuso būtų nimbas

    Jei rimtai - savivaldybių vežėjams prioritetas yra įtikti savo valdžiai (savivaldybei).

    Nemanau, kad Lietuvoje vis dar įsivyravęs tūlo lietuvio išmyslas, kad viešasis transportas skirtas tik prasčiokams ir ten nuolat vagia, užpuldinėja, prievartauja, visi ten smirdi, kabinėjasi, čepsi, spjaudosi... Įdomi ir labai laki kai kurių fantazija.
    Tai yra reali problema. Viešasis transportas privalo nusikratyti "lochovozo" įvaizdžio.

    Comment


      #62
      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      ...didžiausia problema, kad valdininkai per daug pataikauja keleiviams, nes maršrutų miestuose yra per daug, jie vieni kitus dubliuoja, taip pat per daug ir reisų (žiūrint bendrai). Taigi pagrindinis dalykas, kas galėtų viešąjį transporto padaryti populiaresniu: visos sistemos pertvarkymas, pradedant nuo įmonių valdymo, baigiant keleiviams matomais dalykais: maršrutų sujungimas, kainodaros keitimas, reisų dažnumas pagal keleivių srautus be jokio pataikavimo ir tikslinė strateginė įžvalga, kaip kuo daugiau pritraukti keleivių iš nuosavo transporto. Vakarai yra šioks toks pavyzdys - jiems vis tik geriau pavyksta populiarinti viešąjį transportą. Nemanau, kad Lietuvoje vis dar įsivyravęs tūlo lietuvio išmyslas, kad viešasis transportas skirtas tik prasčiokams ir ten nuolat vagia, užpuldinėja, prievartauja, visi ten smirdi, kabinėjasi, čepsi, spjaudosi...
      Pataikauja - ne tas zodis. Bet ar gali buti vadinama pataikavimu marsrutu dazninimas ar reisai vakare (bent iki 23 val.)? As cia tik pora pavyzdziu pateikiau, ju yra ir daugiau. Sakai, per daug reisu. As manau priesingai. Ypac Kaune autobusu marsrutu yra per mazai kaip tokio dydzio miestui. Daug miesto pakrasciu neturi normalaus susisiekimo su miestu, priesingai nei Vilniuje, kur si problema geriau sprendziama. Taip, tai nuostolinga. Bet padaryti VT pelningu nera pagrindinis tikslas. Kai tai pagaliau supras valdzia ir visuomene, reikalai turetu pakrypti i geraja puse.

      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
      Jei rimtai - savivaldybių vežėjams prioritetas yra įtikti savo valdžiai (savivaldybei).


      Tai yra reali problema. Viešasis transportas privalo nusikratyti "lochovozo" įvaizdžio.
      Deja, pas mus daug kur yra prioritetu ilisti i uzpakali valdziai. Dar vienas pavyzdys - svietimo sistema.

      Tai problema, bet perdeta ir dirbtinai eskaluojama. "Lochovozo" ivaizdi kuria ziniasklaida.

      Comment


        #63
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        "Lochovozo" ivaizdi kuria ziniasklaida.
        O ką VT įmonės ir savivaldybės daro, kad būtų formuojamas kitoks įvaizdis?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          O ką VT įmonės ir savivaldybės daro, kad būtų formuojamas kitoks įvaizdis?
          Diegia naujoves: elektroninis bilietas, švieslentės, nauji komposteriai, borto kompiuteriai; naujos transporto priemonės; keičia, koreguoja, derina tvarkaraščius ir maršrutus pagal keleivių srautus. Negalima sakyti, kad nieko nedaro.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #65
            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Diegia naujoves: elektroninis bilietas, švieslentės, nauji komposteriai, borto kompiuteriai; naujos transporto priemonės; keičia, koreguoja, derina tvarkaraščius ir maršrutus pagal keleivių srautus. Negalima sakyti, kad nieko nedaro.
            Visa tai jau yra daroma ~5 metus ir vis dar nė vienas iš Tamstos paminėtų darbų vis dar nėra iki galo atliktas.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #66
              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Visa tai jau yra daroma ~5 metus ir vis dar nė vienas iš Tamstos paminėtų darbų vis dar nėra iki galo atliktas.
              Daroma, o galėtų būti ir nedaroma... Žinau, kad norisi viską gauti lengvai, bet reikia nepamiršti, kad po Lietuvos nepriklausomybės atgavimo, Lietuva statoma vos ne iš naujo, nes didelė dalis ekonomikos buvo kuriama iš naujo, todėl nėra ko norėt, kad viskam užtektų pinigų. Viskas pamažu, bet juda. Esu optimistiškiau nusiteikęs nei tu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #67
                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Daroma, o galėtų būti ir nedaroma... Žinau, kad norisi viską gauti lengvai, bet reikia nepamiršti, kad po Lietuvos nepriklausomybės atgavimo, Lietuva statoma vos ne iš naujo, nes didelė dalis ekonomikos buvo kuriama iš naujo, todėl nėra ko norėt, kad viskam užtektų pinigų. Viskas pamažu, bet juda. Esu optimistiškiau nusiteikęs nei tu.
                Aš taip pat visada buvau ir tebeesu (net ir krizės-pyz*s metu) optimistas ir kategoriškai nesutinku, kad po 1990m. LT transportas vystėsi nuo 0. Tačiau man skersai gerklę stovi tas keiksmažodis "Nuostolinga". Geras vadybininkas ir eskimui šaldytuvą parduos, prastas — ir Coca Cola nuvarys į bankrotą...
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #68
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Aš taip pat visada buvau ir tebeesu (net ir krizės-pyz*s metu) optimistas ir kategoriškai nesutinku, kad po 1990m. LT transportas vystėsi nuo 0. Tačiau man skersai gerklę stovi tas keiksmažodis "Nuostolinga". Geras vadybininkas ir eskimui šaldytuvą parduos, prastas — ir Coca Cola nuvarys į bankrotą...
                  Bėda, kad Transporto skyriuje nerasi nei vieno, kuris yra baigęs vadybą arba matematiką, finansus ir skaičiavimus, ar buhalteriją. Visi jie yra transporto specialistai, o čia jau turbūt reikėtų universitetą apmėtyt kiaušiniais, kad į savo programas per mažai įtraukia vadybos subtilybių
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #69
                    Apie pusė (gal net ir daugiau) Lietuvos aukštųjų mokyklų ruošia verslo vadybininkus, verslo administratorius ir kitokius būsimus "verslininkus"; ir kone pusė jų verslo praktiką atlieka turguje pardavinėdami kramtoškę.
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #70
                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Apie pusė (gal net ir daugiau) Lietuvos aukštųjų mokyklų ruošia verslo vadybininkus, verslo administratorius ir kitokius būsimus "verslininkus"; ir kone pusė jų verslo praktiką atlieka turguje pardavinėdami kramtoškę.
                      Nuklysti nuo temos... Esmė, kad universitetų principas: gauna pinigus nuo studentų skaičiaus. O jau kaip juos paruošti, nesirūpina. Todėl pas mus vadybininkai tolygu prekybos agentams.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #71
                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Todėl pas mus vadybininkai tolygu prekybos agentams....
                        ...o VT tolygu "loxovozui"...
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #72
                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          ...o VT tolygu "loxovozui"... Atvaizdas
                          Panašiau į "modernųjį lochovozą"
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #73
                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Panašiau į "modernųjį lochovozą"
                            Tas modernumas mokesčių mokėtojų pinigus kainuoja.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #74
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Tas modernumas mokesčių mokėtojų pinigus kainuoja. Atvaizdas
                              Pavyzdžių, kur valdžia švaisto pinigus, galima rasti daug Taigi tai vienas iš punktų tame sąraše.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #75
                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Bėda, kad Transporto skyriuje nerasi nei vieno, kuris yra baigęs vadybą arba matematiką, finansus ir skaičiavimus, ar buhalteriją. Visi jie yra transporto specialistai,
                                Šia prasme transportas niekuo nepasikeitė nuo sovietinių laikų - kai ligoninėms vadovavo gydytojai (su medicininiu išsilavimu), mokykloms mokytojai (su pedagoginiu išsilavinimu), avialinijoms lakūnai, kolūkiams melžėjos, televizijai žurnalistai, parduotuvėms pardavėjos, ir taip toliau.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Aisku, kad privaciu transportu greiciau, nes A juostos kamciu metu buna taip pat uzpildytos, tik vaziuojant koki nors nedideli atstuma centre (pvz. nuo Gedimino prospekto iki stoties) su truliku greiciau, ir tai ne visada. Dabar kai su auto pradejau vazineti po Vln. gera pusmeti, i viesaji transporta ne uz ka nebesesciau, nieko cia nepadarysi, zmones daro, kaip jiems geriau
                                  Pritariu. Aš irgi iki antro kurso su viešuoju važinėjau. Kaip tik atidavė man pasatą daugiau nebenoriu sėsti nei į mikrius nei į autobusus ir t.t. Kaip ir sakė, žmogus daro, kaip jiems geriau. Dėl greitumo net neturiu ką kalbėti (čia bent Kaune). Su viešuoju iki KTU tekdavo sumoje, nuo išėjimo iš namų iki paskaitos, minimum valandą pasilikti. Su mašina užtekdavo ir 10-15 min.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                    Šia prasme transportas niekuo nepasikeitė nuo sovietinių laikų - kai ligoninėms vadovavo gydytojai (su medicininiu išsilavimu), mokykloms mokytojai (su pedagoginiu išsilavinimu), avialinijoms lakūnai, kolūkiams melžėjos, televizijai žurnalistai, parduotuvėms pardavėjos, ir taip toliau.
                                    Tai nera blogai. Tik jiems reikia ir ekonomikos ziniu. Kai imones valdo "grynuoliai" vadybininkai irgi nieko gero.


                                    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                    Pritariu. Aš irgi iki antro kurso su viešuoju važinėjau. Kaip tik atidavė man pasatą daugiau nebenoriu sėsti nei į mikrius nei į autobusus ir t.t. Kaip ir sakė, žmogus daro, kaip jiems geriau. Dėl greitumo net neturiu ką kalbėti (čia bent Kaune). Su viešuoju iki KTU tekdavo sumoje, nuo išėjimo iš namų iki paskaitos, minimum valandą pasilikti. Su mašina užtekdavo ir 10-15 min.
                                    Net ir esant puikiai isvystytai sistemai, net ir nesant kamsciu mieste su VT greiciau neatvaziuosi, nei su automobiliu. Daugeliu atveju. Taciau tai ne pagrindine priezastis del ko didele dalis zmoniu vis tiek nesinaudos VT. Paprasciausiai nuosavo automobilio eksploatacija pas mus Lietuvoje yra per pigi.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai nera blogai. Tik jiems reikia ir ekonomikos ziniu. Kai imones valdo "grynuoliai" vadybininkai irgi nieko gero.
                                      Geriausia, kai kiekvienas dirba tą darbą, kurį moka.


                                      Net ir esant puikiai isvystytai sistemai, net ir nesant kamsciu mieste su VT greiciau neatvaziuosi, nei su automobiliu. Daugeliu atveju.
                                      Nesant kamščių, automobilis visada bus greitesnis. Bet esant kamčiams, VT privalo būti greitesnis, arba mažų mažiausiai - ne lėtesnis.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Geriausia, kai kiekvienas dirba tą darbą, kurį moka.
                                        Visur yra darbo specifika ir vien tik kad ir placiausiu vadybos ziniu nepakanka. Ne tas pats yra vadovauti parduotuvei ir transporto imonei, mokyklai ir spirito varyklai.

                                        Comment


                                          #80
                                          Beje, kad atsakyti į šį klausimą (kaip padaryti transportą pelningą) būtų įdomu sužinoti kiek keleivių turi pravažiuoti 1 autobusu tarkim 1 km, kad jis nebūtų nuostolingas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X