Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNėra poreikio keisti garažinius numerius. Panevėžys specifinis miestas, nes miesto autobusus leidžia į tarpmiestinius maršrutus ir atvirkščiai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad čia praktiškai visuose rajonuose pasitaikantis atvejis, kai maršruto lentelė neatitinka tvarkaraštyje nurodyto maršruto. Vietiniai ir taip viską žino...
Koks tai maršrutas pagal marsrutai.lt aš dabar jau ir nelabai galiu pasakyti, nes fotoaparato laikrodis nenustatytas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Įtariu, kad tai Mataičiai per Šukaičius. Tai maži kaimai, o Veiviržėnai didesnis miestelis, turbūt per jį pravažiuoja. Dar yra www.gargzdustotis.lt, kur skelbiami Gargždų stoties grafkai. Tai ten yra daugiau maršrutų nei marsrutai.lt
Comment
-
Naujausi autobusai Lietuvoje
Nuotraukos iš Temsa MD 9 LE pristatymo Alytuje.
Kautra savo filialui Druskininkuose nupirko du šiuos autobusus. Kiek keista, nes jie pakeis ne Opalin, o MAN autobusus, nes jie per dideli Druskininkams. Nors dėl Temsa Opalin nereikia labai jaudintis šiandien du jų važinėjo Kauno tarpmiestyje ir priemiestyje.
Taigi, apie Temsa MD 9 LE. Pusiau žemagrindžiame autobuse yra 25 sėdimus, 38 stovimos vietos ir viena vieta neįgaliojo vežimėliui. Variklis Cummins, pavarų dėžė Allison automatas. Autobuse erdvu, lubos aukštos. Gal kiek per mažai atveriamų langų, bet yra dar veikiantys kondicionieriai Man patiko šis autobusas, tikrai atrodo geresnis nei žiemą buvęs Temsa Avenue CNG. Druskininkuose geri keliai, tai turėtų laikyti nemažai
Viduje.
Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų).
Kiek senesnės nuotraukos iš Transbaltica parodos Vilniuje. Ten buvo pristatytas taip pat turkas - Otokar Navigo 160S. Man labai priminė Temsa Prestij SD, praktiškai visas išplanavimas toks pats, tik šitas labiau dėžutę primena ir galbūt kai kurie smulkūs elementai yra primityvesni.
CNG Fiat Ducato.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad tai Mataičiai per Šukaičius. Tai maži kaimai, o Veiviržėnai didesnis miestelis, turbūt per jį pravažiuoja. Dar yra www.gargzdustotis.lt, kur skelbiami Gargždų stoties grafkai. Tai ten yra daugiau maršrutų nei marsrutai.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąwww.marsrutai.lt yra kol kas tik Klaipėdos rajono tie maršrutai, kuriems licencijos yra vežėjams išduotos Klaipėdos rajono savivaldybės. Įprasta, kad į didesnius miestelius atvyksta vežėjai iš kelių rajonų, taigi teks dar luktelėti, kol www.marsrutai.lt bus visų aplinkinių rajonų VT grafikai, nes ne visos savivaldybės noriai bendradarbiauja, deja.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Apie Alytaus viešojo transporto viziją, tiksliau apie copy-paste Druskininkai į Alytų. Būtų neblogai, taigi, laikau špygas, kad konkursą metų gale laimėtų Kautra ir iš Alytaus gatvių dingtų mikrobai (arba jų mažiau liktų).
Atvaizdas
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąO kur dabar bus MAN?
Comment
-
Nėra ko stebėtis, nes jau virš 20 metų nėra VT politikos. Ir propaguojamas bei palaikomas amerikietiškas gyvenimo būdas su automobiliu. Lietuva yra visiškas lūzeris ES viešojo transporte ir tai atspindi statistika - mažiausiai pervežamų keleivių (keleivio kilometrais) ir daugiausiai automobilių 1000 gyventojų.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąOficialiai dar niekas neaišku, bet manau tai tik laiko klausimas. Kėdainių savivaldybė nori atsikratyti Kėdbusu, kitų rimtų vežėjų, kas galėtų perimti nėra.Paskutinis taisė ssnaiperis; 2012.05.26, 14:33.
Comment
-
Skolos. VT visur Lietuvoje yra galvos skausmas politikams, kurie nieko nesugeba. Būtų VT pelningas, tai dar būtų kita kalba. Bet kai iš jo uždirbti nelabai išeina, tai ir bandoma prakalti. Kažkam to sandėrio metu nubyra.
Aš tai manau, kad autobusų parkai turėtų būti VšĮ. Daug yra iš esmės komercinių įmonių, kurios turi VšĮ statusą, nors tikrai neatlieka būtino ir naudingo darbo visuomenei.
Comment
Comment