Priemiestinių maršrutų nėra daug ir beveik pusė jų skirta moksleivių vežiojimui.
Pradėsiu nuo privatininkų. Jų teko matyti tris. Aišku, pelningiausi priemiesčio maršrutai atiduoti privatininkams. Į Tryškius veža šis MB O611D.
Į Upyną, Viekšnalius važiavo šis retas egzempliorius anglas LDV Convoy. Jame sėdynės yra sumontuotas 2+2, praėjimas turbūt tik apie 25 cm. Taigi, jame yra 20 sėdimų vietų.
Beje, nei vieną kartą (o važiavo tris kartus: 2 į Upyną ir 1 į Vieškanius) nebuvo užsidėjęs jokios maršruto lentelės.
Į Varnius pavakaryje važiavo šis privatininkas. Čia jis dar prieš važiuojant į Varnius netoli stoties.
Autobusų parko autobusai. Taip pat dirba ir mieste. Tądien dirbo tik priemiestyje.
Puvėsis MB į priemiestį važiavo net tris kartus.
Tądien važiavo į priemiestį. Bet kartais galima pamatyti ir Kaune.
Atvažiuoja į stotį. Važiavo į Lieplaukę.
Prieš tai apsuko kelis ratus mieste 1 maršrute. Po pietų važiavo į Varnius.
Pradėsiu nuo privatininkų. Jų teko matyti tris. Aišku, pelningiausi priemiesčio maršrutai atiduoti privatininkams. Į Tryškius veža šis MB O611D.
Į Upyną, Viekšnalius važiavo šis retas egzempliorius anglas LDV Convoy. Jame sėdynės yra sumontuotas 2+2, praėjimas turbūt tik apie 25 cm. Taigi, jame yra 20 sėdimų vietų.
Beje, nei vieną kartą (o važiavo tris kartus: 2 į Upyną ir 1 į Vieškanius) nebuvo užsidėjęs jokios maršruto lentelės.
Į Varnius pavakaryje važiavo šis privatininkas. Čia jis dar prieš važiuojant į Varnius netoli stoties.
Autobusų parko autobusai. Taip pat dirba ir mieste. Tądien dirbo tik priemiestyje.
Puvėsis MB į priemiestį važiavo net tris kartus.
Tądien važiavo į priemiestį. Bet kartais galima pamatyti ir Kaune.
Atvažiuoja į stotį. Važiavo į Lieplaukę.
Prieš tai apsuko kelis ratus mieste 1 maršrute. Po pietų važiavo į Varnius.
Comment