Rokiskio AP GN-397 praeita vasara buvo uzsideges,bet sutaise (Gimtasis Rokiskis foto)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Dar esu matęs, kad autobusų parkui atiteko tokia pati (tik kėbulas buvo su brezento stogu) 405 - ZUA 605. Galbūt žinote jos tarybinius valstybinius numerius?
P.S. Atsiprašau už tam tikrą nukrypimą nuo viešojo transporto temos
Comment
-
Kaip minejau idedu Rokiskio AP Ikarus-260 kurie buvo nurasyti po blokados GN-380,381 ir 61 gaila .......kitas foto keliu i Ikarus puslapi
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąAs kalbejau apie garazine numeracija, o ne apie miesto marsrutu numeracija
masinos Rokiskio AP numeruojamos belekaip,neisskiriant nei klasiu,nei tipo. Numeracija jie turi 3xx ir 4xx. Kam tie simtai reikalingi 3xx,4xx?
Comment
-
imeciau i Viešojo transporto registracijos numeriai
Parašė aRa Rodyti pranešimąTai ne "Tatra", o "Avia A31" (VN buvo 7616 ЛИШ -> ZUH 425).
Dar esu matęs, kad autobusų parkui atiteko tokia pati (tik kėbulas buvo su brezento stogu) 405 - ZUA 605. Galbūt žinote jos tarybinius valstybinius numerius?
P.S. Atsiprašau už tam tikrą nukrypimą nuo viešojo transporto temos
Comment
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
Comment
-
tikrai JUS teisus, sie buvo gauti ...........
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąNa, šitie nebuvo "grynakraujai" Rokiškio ATĮ autobusai. Abu buvo įsigyti apie 1998m. ir turėjo "nevietinius" VN - 330 turėjo ZVB 165, o 350 ZKC 040 (matyt, buvę tarnybiniai ar "inturistiniai").
Comment
-
Eilinis fotoreportažas iš Kuršėnų.
Kuršėnų AP aptarnauja Vakarinę Šiaulių rajono dalį ir Kuršėnų priemiestinį susisiekimą su Šiauliais. Tikriausiai niekada tarpmiestinių maršrutų neaptarnavo.
Kuršėnuose yra, galima sakyti, keturi miesto maršrutai, nors jie nenumeruoti ir maršrutas iš autobusų stoties į Kuršėnų geležinkelio stotį kažkodėl laikomas priemiestiniu...
Miesto maršrutų aptarnavimui pakanka dviejų autobusų. Vienas autobusas veža į geležinkelio stotį.
Mieste dirba dideli autobusai, keleivių dienos metu tikrai netrūksta. Įleidžiama ir per antras duris (ne visose stotelėse), nors bilietus parduoda tik vairuotojas, vienkartinių talonėlių nėra.
Miesto maršrutuose dirba didieji autobusai.
Dar kartą Setra.
Kuršėnų autobusų stotis - Kuršėnų geležinkelio stotis.
Šios dvi apačioje esančios Setros irgi važinėja mieste. Tądien jos važiavo į priemiestį.
Prieš 2 metus nufotografuotas midibusas. Šiemet jį mačiau važiuojantį į priemiestį. Kartais jis dirba ir mieste.
Comment
-
Didžiąją dalį priemiestinių maršrutų Kuršėnų AP aptarnauja štai tokia technika. Didelė dalis kurios yra laužai. Taip pat autobusų parkas turi kelis MB Sprinter, beje, retai pasitaikančius maršrutuose Lietuvoje - 12-13 vietų. Taip pat berods du Iveco TurboDaily. Vienas iš jų yra paaukštintas, su dideliais šoniniais langais ir dvejomis automatinėmis durimis. Jis dažnai važinėja į Šiaulius.
Į Šiaulius važiavęs Noge Sprinter.
Paskutinis taisė Al1; 2012.04.03, 21:07.
Comment
-
Be Kuršėnų AP keleivius tik mikroautobusais veža keli privatininkai - "Ridvija", kažkokia įmonė, besinaudojanti "keliauk.com" ženklu ir keli neaišku kas per vežėjai. Šie visi vežėjai dirba maršrute Kuršėnai - Šiauliai. Taip pat aptarnauja kelis maršrutus į Šiaulius bet ne tiesioginius, o per kaimus ir kelis priemiestinius maršrutus iš Kuršėnų į kaimus. Privatininkai veža įvairia technika - MB Sprinter, Ford Transit, Fiat Ducato, Citroen, Iveco Turbo Daily, MB D6xx serijos laužais.
Kuršėnų autobusų stotis. Yra laukiamoji salė, dispečerinė. Tualetas lauke, gelžbetoninis.
Comment
-
Nuotraukos iš dviejų kelionių į Druskininkus.
Druskininkų AS
Daugiausiai tolimojo tarpmiestinio susisiekimo maršrutų aptarnauja Druskininkų autobusų parkas. Turi vienuolika reisų į Vilnių (+1 penktadieniais, sekmadieniais), penkis į Kauną, du kartus savaitgaliais ir penktadieniais važiuoja į Alytų.
Nors pastaraisiais metais buvo nusipirkti keli autobusai, bendra situacija gana prasta, vertinant, kad turimi maršrutai yra pelningi. Daugiausiai keleivių pervežama Vilniaus kryptimi, į Kauną kiek mažiau.
Be Druskininkų AP į Vilnių vieną reisą turi Autoturas (+1 penktadieniais, sekmadieniais). Iš Druskininkų pro Vilnių į Uteną kasdien važiuoja ir Utenos AP autobusas.
Kauno kryptimi daugiausiai maršrutų turi Kautra. Be Kauno, keleiviai iš Druskininkų tiesiogiai vežami į Šventąją/Palangą, Šiaulius. Vieną reisą į Panevėžį aptarnauja Panevėžio AP.
Druskininkuose bazuojasi du Kautros autobusai (žinoma, be miesto autobusų). Vienas nuolatis Neoplan, o kitas atsitiktinis autobusas.
Čia tas nuolatinis, į Druskininkus grįžta apie pietus.
Įdomu, jog jame įrengtas elektroninio bilieto tikrinimo aparatas. Druskininkuose elektroniniai bilietai yra ne tik mieste, bet ir Kautros priemiesčio maršrutuose, taigi, matyt šis autobusas kartais važinėja ir priemiestyje.
Į Druskininkus užsuka ir Vilkaviškio ir Alytaus Kautros autobusai. Vilkavišio filialas aptarnauja maršrutą Vilkaviškis-Druskininkai, Kaunas-Druskininkai pro Marijampolę, Lazdijus. Vėliau šie abu autobusai grįždami apsikeičia maršrutais.
Alytaus Kautra važiuoja Alytus-Druskininkai ir Druskininkai-Kaunas.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.04.08, 16:35.
Comment
-
Dėka to, jog Druskininkai įsikūrę šalia sienos su Baltarusija, tarptautinių maršrutų yra nemažai. Daugiausiai važiuojama į Gardiną - 4 kartus per dieną.
Druskininkų AP naujausia Setra grįžusi iš Gardino.
Kautra tarptautinį maršrutą yra apjungusi su tarpmiestiniu Kaunas-Druskininkai. Mistinio persėdimo į kitą autobusą (kuris nurodomas autobusubilietai.lt) Druskininkuose nėra, važiuoja tas pats autobusas tik pasikeitęs maršruto lentelę.
Šeštadieniais vienas iš reisų pratęsiamas iki Kauno.
Grodnooblavtotrans
Po pietų Gardino AP greičiausiai keisdamiesi su Kaliningrado vežėjais važiuoja Kaliningradas-Gardinas. Taip pat Baltarusijos kryptimi penktadieniais, sekmadieniais važiuojama į Brestą.
Simple express maršrutas, kurio nuo birželio neliks - Vilnius-Varšuva pro Druskininkus.
Į Druskininkus užsuka ir Ecolines. Vieną kartą per savaitę važiuoja autobusas Ryga-Druskininkai ir Druskininkai-Štutgartas. Įdomu, kad autobusas iš/į Rygos užsuka į autobusų stotį, tuo tarpu į Štutgartą važiuojama nuo sanatorijos "Eglė".
Šis Neoplanas atvežęs vieną keleivį, maždaug už pusvalandžio išvažiavo į Štutgartą.
Pernai atidaryti tarptautiniai maršrutai į Minską ir Balstogę panašu, jog žlugo. Pagal tvarkaraščius, į Balstogę turėjo pradėti važinėti nuo balandžio 1-os... Galbūt atidarys maršrutą bent vasarai. Labai gaila, kad susisiekimo autobusais su artimesniais Lenkijos miestai - nėra.Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.04.08, 17:21.
Comment
-
Na, ir miesto bei priemiesčio transportas.
Nuo 2010 didžiąją dalį miesto ir priemiesčio maršrutų aptarnauja Kautra. Keleiviai vežami beveik naujais MAN, Temsa autobusai bei Volkswagen mikroautobusais. Mieste galioja elektroniniai bilietai, bene, ir priemiestyje mėnesiniai bilietai galioja elektroninio bilieto pavidalu. Bilieto kaina 1,80 lt. perkant autobuse - 2 lt.
MAN'ų priekyje galima nemokamai vežtis dviračius.
Taip atrodo iš vidaus. Yra 27 sėdimos ir 14 stovimų vietų.
Temsa Opalin, deja, tuos kartus nevažinėjo. Kelis mačiau stovinčius parke, vienas Temsa ir MAN remontuojami Kaune.
6 miesto maršrutą aptarnauja A. Momeniškio IĮ. Pernai važinėjo Mercedes Benz Sprinter, o šiemet tik Iveco Daily - regresas...
A. Momeniškio IĮ važinėja ir priemiestiniu maršrutu į Leipalingį. Daugelį maršrutų į artimąjį priemiestį aptarnauja Kautra. Iš autobusų stoties kartą per savaitę važiuojama į Marcinkonis, Lazdijų AP darbo dienomis turi kelis reisus į Lazdijus. Galbūt dar kas nors važiuoja ne iš AS.
Comment
-
Druskininkai labai geras pavyzdys, reiketu politikus ir AP direktorius vezti ir parodyti..Ideja dviracius kabinti autobusu priekiuose daugiau nei puiki. Kaune nesenai buvo puse lupu kalbama, apie tai, jei butu igyvendinta, butu super, tuomet suprasciau visus tuos senamiesciu apmokestinimus automobiliams!!!
Comment
Comment