Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Net ir tarybiniais laikais į tokį Skuodą iš Vilniaus gal kokie du autobusai per dieną važiuodavo. Ir tai nebuvo Skuodo AP autobusai. N. Akmenės situacija irgi buvo analogiška. Tokių rajonų ATĮ netgi neturėdavo minkštųjų autobusų, arba vieną kitą, kurį naudodavo užsakomiesiems reisams.
    Na taip. Tarybiniais laikais autobusai buvo skirstomi i kietuosius ir minkstuosius. O minkstieji tai jau cia budavo kaip ir auksciausio lygio masinos

    Comment


      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      Dabartinė situacija yra tokia, kad daugelis mažųjų miestų autobusų parkų nepajėgūs suteikti kokybiškos keleivių vežimo paslaugos tolimojo susisiekimo maršrutais, todėl gal ir gerai, kad ten važinėja kiti. N. Akmenei parkui važiuoti į Vilnių ir nereikia, nes ryte yra reisas iki Šiaulių, nuo kur į Vilnių pilna transporto, o po pietų važiuoja TOKS.
      Bet realiai "Toks'as" rytiniais reisais is Skuodo, Joniskio, Plunges atlieka siu miestu AP darba.

      Comment


        Iš Plungės greičiau galima nuvažiuoti su traukiniu. Iš Skuodo greičiau galima nuvažiuoti su persėdimu Kretingoje į traukinį. Autobusas važiuoja apie 7 val., o ryte su persėdimu išeina apie 6 val. Joniškio AP susidurtų su didele problema, jei siųstų savo autobusą į Vilnių - iš Šiaulių ryte ir taip daug autobusų į Vilnių. Ir dar traukinys. Nėra tiek keleivių ir niekada nebuvo, kad reikėtų teisioginių autobusų. Tiesa, anksčiau iš Joniškio važiuodavo traukinys.

        Comment


          Eilinis fotoreportažas iš Rokiškio.

          Rokiškio AP - vienas iš nedaugelio rajono centrų autobusų parkų, turintis pakankamai nemažą tarpmeistinių autobusų maršrutų skaičių. Daugiausia autobusų važiuoja į Vilnių - net septyni kasdien, aštuntasis (pirmasis ryte) važiuoja kasdien, išskyrus sekmadienį. Į Kauną Rokiškio AP autobusai važiuoja tris kartus kasdien. Į Panevėžį - tris kartus, du iš jų darbo d. ir šeštadienį, o vienas - kasdien. Yra vienas kasdieninis maršrutas į Šiaulius, taip pat vienas maršrutas į Šiaulius per Biržus penktadienį - pirmadienį.

          Tarpmiestinių Rokiškio AP maršrutų autobusai.













          Comment


            Tiesa, į artimesnį tarpmiestį (Panevėžį, kartais Kauną, bet paskutiniu metu retai) važiuoja kai kurie iš priemiestyje dirbančių autobusų, ypač žalieji MB O303-11ÜHE su minkštomis sėdynėmis. Šio modelio MB autobusų partija yra didžiausia vieno modelio autobusų grupė parke - 11 vnt. Tiesa, jie skiriasi - vienų priekinės durys automatinės, kitų atidaromos rankomis, keli yra su minkštomis sėdynėmis, kai likusios daugumos jos yra kietos.













            Comment










              Vienas iš dviejų turimų PAZ 672M. Bet antrasis tikriausiai yra tik donoras šiam. Galinės durys, beje, iš to kito PAZ'o.







              Comment


                Be autobusų parko dar yra privatūs mikroautobusai į:



                Taip pat į Juodupę, nors jokio grafiko nėra. Tądien važinėjo geltonas (nuotraukoje) ir pilkas MB Sprinter.
                Mikroautobusai stotimi nesinaudoja, veža iš taksi aikštelės prie stoties.
                Jiems leidžiama parazituoti, nes kai kurie reisai yra beveik tuo pat metu kaip ir autobusų.



                Autobusų parke. Ikarus 260 stovėjo parke, o 256 nebuvo.









                Matosi autobusų parko KAVZ 3270.

                Paskutinis taisė Al1; 2012.03.29, 20:07.

                Comment


                  Mieste 1 maršrute dažnai dirba šis Van Hool. Tądien 2 maršrute dirbo vienas iš žaliųjų MB autobusų, o parko teritorijoje stovėjo žemagrindis midibusas.





                  Keli autobusai tuo metu buvo išvykę į tarpmiestinius maršrutus, tokie kaip
                  Indcar Mago 2 http://fotobus.msk.ru/vehicle/154778/#n164644
                  ar VehiXel Trouillet http://fotobus.msk.ru/vehicle/353120/#n388815

                  Autobusų stotis apleista, su fanera ir metalo lakštais užlopytais langais, įdubusiomis grindimis, purvinais suolais. Nors yra veikianti kasa. Dvokiantis per atstumą tualetas. Kitoje pastato pusėje veikia alaus baras pusbomžiams.





                  Paskutinis taisė Al1; 2012.03.29, 20:18.

                  Comment


                    būklė tragiška.

                    Comment


                      Vel gi didelis aciu A1 uz fotoreportaza ir didele pagarba jam ! Esi pats tikriausias VT entuziastas koks tik gali buti!
                      p.s. "Toks'o" masina nr.121 nuolatinis svecias Rokiskyje,nes nuolat aptarnauja marsruta Vilnius-Joniskis. Nakvoja Joniskyje.

                      Comment


                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                        Vel gi didelis aciu A1 uz fotoreportaza ir didele pagarba jam ! Esi pats tikriausias VT entuziastas koks tik gali buti!
                        p.s. "Toks'o" masina nr.121 nuolatinis svecias Rokiskyje,nes nuolat aptarnauja marsruta Vilnius-Joniskis. Nakvoja Joniskyje.
                        Buss fanui - šiaip jau Rokiškis visiškai nepakeliui maršrute į Joniškį iš Vilniaus , o prieš A1 eilinį kartą "nukeliu kepurę" - eilinis supperinis reportažas . Paskutinį kartą Rokiškyje teko būti berods prieš 3 metus. Deja, tik kelias valandas. Daugiausia ką teko matyti tada - tai priemiesčio ir tarpmiesčio maršrutais zujančius žaliuosius MB O303. Spalva kaip suprantu - "komufliažinė". 397-asis tada irgi aptarnavo miestą (tiesą sakant, niekada jo ir nemačiau tarpmiestiniame maršrute). Tąkart didžiausi trofėjai buvo dar gyvi PAZ'ai 359, 363, 370, 376, dyzelinis Laz'as 384 ir neabejotinai senelis Ikarus'as 57 ZUH 651 (1980m. gimimo). Visi trofėjai "ilsėjosi" AP patvoriuose.

                        Comment


                          Labai šaunu, kad Rokiškio AP sugebėjo išlaikyti tiek tarpmiestinių maršrutų, tačiau tai ir nemaža našta parkui. Vien jiems reikia kasdien vienuolikos autobusų (neskaitant į Panevėžį, ten manau ir priemiestinis transportas gali važinėti).

                          PS. Komufliažininė Mercedes'ų spalva bene dėl to, jog buvo pirkti iš Vokietijos kariuomenės.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Kodėl našta? Jei "Kautra" ir TOKS gyvena iš tarpmiestinių. Tiesa, "Kautra" aptarnauja ir dalį priemiestinių, bet tai jau kita kalba - jie pilnai dotuojami. O su Rokiškiu tai dar neaišku, ar savivaldybė padengia visus priemiesčio maršrutų nuostolius. Galbūt nuostoliai dengiami tarpmiesčio pelno sąskaita.

                            Comment


                              Viskas su Rokiskio AP butu kaip ir gerai, tik jie labai jau netvarkingai ir sakyciau netgi atmestinai numeruoja savo turimas masinas.

                              Comment


                                Kartais tuos žaliuosius MB O303-11UHE matau ir Vilniuje. Tiesiog leidžia viską, kas papuola. Tiesa, man yra maloniau matyti tokį MB, nei laužus Jonckheere.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Labai tvarkingai. http://fotobus.msk.ru/list.php?did=2250

                                  Comment


                                    dar is Rokiskio ,miesto autobusas nr.2 Gelz.stotis-Misku uredija (is Rokiskis archyvo)

                                    Comment


                                      Kad netvarkingai nera aiskiu isskyrimu kurios masinos aptarnauja miesta,kurios priemiesti,tarpmiesti. Arba pagal autobuso klases: didelis,mazas. Ir is vis numeracija prasideda skaiciais 3 ir 4. Kam to reikia?

                                      Comment


                                        atsakau,kad butu aiskiau..... nuo 1980 m. kai gavo Rokiskio AP pirmuosius IKARUS -260 (gn.38,41,43,47,53,57,59,61,380,381) , po miesta buvo 5 marsrutai,jie vaziuodavo kas 10 min. atkeliavus i Lietuva blokadai visi Ikarus-260 buvo pastatyti i teritorijos patvari ir lauke geresniu laiku.....deja buvo prikelti tik du Ikarus (38,57)kiti nurasyti (foto is ROKISKIS archyvo).....o mieste nebeliko marsrutu nr.1,2 (juos sujunge ir tapo nr.4) tiesa nr.2 per diena vaziuoja 2 kartus,o pagrinde nr.3,4 ir vasaros metu nr.5 (Autobusu stotis -Sodai)



                                        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                        Kad netvarkingai nera aiskiu isskyrimu kurios masinos aptarnauja miesta,kurios priemiesti,tarpmiesti. Arba pagal autobuso klases: didelis,mazas. Ir is vis numeracija prasideda skaiciais 3 ir 4. Kam to reikia?

                                        Comment


                                          ГАРЗ А092 "Радимич" АА 1817-4 Vilnius
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X