Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujų transporto priemonių nupirkimas jokios problemos neišspręstų. Už pusę milijono naujam autobusui, būtų galima netrumpą laiką finansuoti nuostolingus maršrutus. Paprasčiausiai reikia suteikti žmogui iš rajono nuvykti į artimiausią miestą (reisas ryte, per pietus ir vakare po šeštos valandos), taip pat ne taip smarkiai apkarpyti maršrutus vasarą. Gal pusę metų ar metus tai ir bus labai nuostolinga, bet vėliau žmonės turėtų įprasti dažniau naudotis VT. Klausimas dėl prastų viešojo transporto priemonių taip pat būtų išspręstas, nes nuo šeštos/septintos valandos didžioji dalis autobusų jau būna parkuose, taigi, naujesnius jų būtų galima išleisti į reisus.
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Visų pirma reikia gyventi pagal kišenę ir realias finansines galimybes Aš suprantu, kad čia susirinkę VT mėgėjai/entuziastai/fanai ir būtų idealu kad keliuose būtų tik šių metų autobusų modeliai, bet... pasižiūrėkime kokios mūsų ligoninės, darželiai, kitos viešos valstybinės įstaigos, kokie mūsų keliai, kiek kaimuose dar žvyrkelių likę.... Tai ar realu norėti esminio ir staigaus VT parko atnaujinimo?
      Svarbiausia kad esamos TP būtų švarios, tinkamai prižiūrėtos ir techniškai tvarkingos.... Gal pirmiau tegu studentams auditorijas ir bendrabučius atnaujina, o paskui jau tuos naujus autobusus į paskaitas važiuot perka....

      Comment


        Daug ko reikia, daug kas apleista. Žinoma, visko iš karto nebus. Bet reikia vizijos ir strategijos valstybės mastu. Jos nėra. Ir todėl niekas nesikeis. Net jei atsirastų pinigų vienam ar kitam dalykui.
        Rajonų savivaldybės greičiau nuvarys į bankrotą autobusų parką, nei kad nupirks naujų autobusų. Taip valdininkams mažiau galvos skausmo bus... Vienas ar du autobusai nieko nesprendžia, nes dauguma autobusų rajonuose visiškos senienos.
        Paskutinis taisė Al1; 2011.06.09, 16:10.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Puikios nuotraukos Šaunu, kad Bielsio įmonė siunčia normalius autobusus, matyt keleiviai nesutelpa į miktroautobusą.



          Tai yra ne visuose rajonuose, bet sutinku, kad didžiojoje daugumoje. Asmeniškai aš manau, kad be automobilizacijos, tai sukėlė demografinė urbanizacija - tai lėmė, jog neliko nuolatinių keleivių, be moksleivių. Be viešojo transporto reformos visoje šalyje, niekas nepasikeis...
          Šios diskusijos turėtų būti diskutuojamos atitinkamoje temoje tai yra Viešasis transportas
          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

          Comment


            Taip, taigi grįžtam prie fotogalerijos.

            Vakar į "Kauno autobusus" atvykęs Solaris Urbino 12 CNG. Kaune jis važinės iki sekmadienio, vėliau važiuos į Vilnių.






            Kitas bandomasis ir taip pat Solaris - Interurbino. Čia tas pats, kuris buvo išbandomas Kautroje žiemą, tiesa, tada jis nepakėlė lietuviško šalčio Neseniai jį vėl išbandė Kautra, o dabar TOKS'as.




            Na ir dar keletas naujų Temsa Safari HD. Neseniai vienu jų teko važiuot, tai tikrai puikus autobusas, su geru kondicionieriumi, kas šiuo metu labai aktualu.
            Šis grįžo iš Palangos ir važiuoja į parką.


            Važiuos į Tauragę.


            Pasirodo lenkų Ecolines užsuka į Lietuvą...


            Ar čia tik man vienam keista, kad Vilniaus rajono autobusų parkas turi Neoplan Starliner'į. Kam jiems reikalingas toks autobusas, jei šio parko tikslas yra užtikrinti reguliarų susisiekimą, o ne varžytis dėl užsakomųjų. O gal visgi, jis važinėja ir reguliariuosiuose maršrutuose?
            Paskutinis taisė Raikkonen; 2011.06.09, 20:29.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Ar čia tik man vienam keista, kad Vilniaus rajono autobusų parkas turi Neoplan Starliner'į. Kam jiems reikalingas toks autobusas, jei šio parko tikslas yra užtikrinti reguliarų susisiekimą, o ne varžytis dėl užsakomųjų. O gal visgi, jis važinėja ir reguliariuosiuose maršrutuose?
              Atvaizdas
              Ne tau vienam... Matyt dar bando kažkaip prisidurti pinigėlių... Maršrutuose jis tikrai nevažiuoja - nėra pas VRAP tokių grafikų, kur nereikėtų kratytis žvyrkeliais.
              Beje, labai šaunios nuotraukos .
              Paskutinis taisė Mettal; 2011.06.10, 10:20.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                kuriame marsrute vazines kaune tas zalias soliaris?
                ljus:bang:

                Comment


                  Parašė Lebronas Rodyti pranešimą
                  kuriame marsrute vazines kaune tas zalias soliaris?
                  Tiek nuotraukose tiek pats, maciau 3marsute

                  Comment


                    vakar teko vaziuoti,zaliuoju soliariu,nuo musiskiu skiriasi stipriai,nevien todel kad visiskai naujas( rida dar tik apie 1500 km.) bet ir komplektacija.Lietuvoje abejoju ar kas nors toki pirks nes salonas ausinamas tik oro kondcionierium(nera nei orlaidziu, nei liuku),labai daug sedimu vietu,o pas mus atvarytiems devetems dar isimineja,kad butu daugiau stovimu.Siaip kas patiko tai sedynes,jos kaip reikiant minkstos,bet pas mus greit butu supjaustytos.Kik kalbejau su vairuotoju,tai technine puse nuo senuju irgi skiriasi,priekine vaziuokle jau neturi balkio,o stovi ant sakiu kaip pas lengvaji automobili,taip pat stovi naujasnoi modelio variklis.

                    Comment


                      "Ikarusai" pasižiūrėkim į vilnius naujausius VOLVO ir SOLARIUS, ar sėdynės tikrai supjaustytos, net senose ŠKODOSE to nematysi.
                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                      Comment


                        Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                        "Ikarusai" pasižiūrėkim į vilnius naujausius VOLVO ir SOLARIUS, ar sėdynės tikrai supjaustytos, net senose ŠKODOSE to nematysi.
                        Vilniui publika gal kulturingesne,pas mus net troleibusu soliariu kietasias ,,taburetes'' sugeba supjaustyt.

                        Comment


                          Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
                          Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?

                          Comment


                            Parašė Furbo Rodyti pranešimą
                            Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
                            Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
                            Pagrindinis išoriškas skirtumas tai langai, 15Tr langai yra sudemi iš dalių, o 15TrM jau ištisi langai priekiniai ir galiniai.
                            Paskutinis taisė Sefas210; 2011.06.11, 22:10.
                            Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                            Comment


                              Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
                              Pagrindinis išoriskas skirtumas langai, 15tr langai yra sudemi iš dalių, o 15trm jau ištisi langai priekiniai ir galiniai.
                              Atvaizdas
                              a tai pas čekus yra "š" raidė?

                              Comment


                                XIX amžiuje čekų tautinis judėjimas darė įtaką lietuvių tautiniam judėjimui, o čekų abėcėlės raidės ž, č, š įsitvirtino lietuviškoje abėcėlėje. 1883 m. J. Basanavičius, besitobulindamas Prahoje, parengė pirmąjį Aušros numerį.
                                Raidės č, š, ž, su paukščiukais dar XIX amžiuje buvo pasiskolintos iš čekų rašybos
                                Wikipedia.
                                Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                Comment


                                  Škoda 14TrM yra modernizuotas Škoda 14Tr

                                  Comment


                                    Parašė Furbo Rodyti pranešimą
                                    Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
                                    Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
                                    Tr nuo TrM skiriasi salonu (Vilniaus TrM turi "kietas" sėdynes) ir tuo, kad TrM turi elektronines švieslentes. M - modernizuotas. Manau, teisingiausia būtų rašyti Škoda .
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Tai išoriniai skirtumai, kurios pamato kiekvienas daugiau mažiau besidomintis ir nelabai besidomintis. Dar galinis tiltas pakeistos konstrukcijos. O ar yra kitų keleivio akiai nematomų (variklio, valdymo, ir kt.) patobulinimų ar pakeitimų, sunku pasakyti.

                                      Comment


                                        Parašė Furbo Rodyti pranešimą
                                        Neseniai entuziastingai pradėjau domėtis troleibusais. Štai man ir iškilo toks klausimas: kuo skiriasi Skoda 14Tr nuo Skoda 14 TrM ?Iš išvaizdos lyg ir nesiskiria....Tas pats ir su Skoda 15Tr ir TrM. Kuo jie skiriasi?
                                        Dar vienas klausimas, kaip taisyklingai rašyt "Skoda" ar "Škoda" ?
                                        Skiriasi,trm modelis yra paskutinis gamintas is14 serijos jo stiklai priekinis ir galinis ištisiniai,kaip ir pirmųjų, beto jie turi maršrutu svieslentes,salone yra kitokios formos sedynės.

                                        Comment


                                          Stiklai ne kaip pirmųjų modelių. Priekinis ištisinis tai ištisinis, bet žemesnis, nes virš jo vieta maršrutų švieslentei. Galinis, nors ir ištisinis, bet aukštesnis ir užapvalintas viršuje pagal stogo formą, nes panaikinta vieta maršrutų lentelei.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X