Parašė AutoLiet
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Eilinis fotoreportažas iš Anykščių.
Vienintelis vežėjas rajone yra UAB "Autovelda", perėmusi bankrutavusį autobusų parką. Anykščių AP buvo pirmasis Lietuvoje bankrutavęs autobusų parkas. Jį bankrotas ištiko dar 1999-2000 m. Gal kas žino tiksliau, patikslins. "Autovelda" keleivius veža priemiesčio, miesto ir tarpmiestiniais maršrutais nuo 2000 m., laimėjusi savivaldybės konkursą. Po autobusų parko bankroto tarpmiestinius maršrutus į Vilnių perėmė "Julturas" ir "Autoturas". Berods anksčiau į Vilnių keleivius veždavo ir "Autovelda", bet dabar jos autobusai į Vilnių nebematyti. Tiesa, yra toks vienas maršrutas Troškūnai - Anykščiai - Vilnius ir atgal iki Troškūnų, važiuojantis penktadieniais ir sekmadieniais. Galbūt jį aptarnauja "Autovelda". 118.lt vežėjas nenurodytas. Bet likusius 118.lt maršrutus tarp Vilniaus ir Anykščių su nenurodytu vežėju aptarnauja "Julturas". Pagal tvarkaraščius matyti, kad "Julturo" vairuotojai gyvena Anykščiuose, nors pats "Julturas" yra Vilniuje. "Autoturo" vairuotojas taip pat gyvena Anykščiuse, nors pati įmonė yra Vilniuje.
"Autovelda" kasdien veža keleivius vienu tarpmiestiniu maršrutu į Kauną ir dviem tarpmiestiniais maršrutais Panevėžys - Anykščiai - Utena, irgi kasdien. Iš Anykščių šių maršrutų autobusai išvyksta kaip priemiestiniai, taip pat ir grįžta atgal.
Didžiąją "Autoveldos" parko dalį sudaro MB midibusai.
Tarpmiestinis į Kauną.
Primiestinis į Panevėžį. Iš Panevėžio jis važiuos į Uteną per Anykščius kaip tarpmiestinis.
Tarpmiestinis į Uteną iš Panevėžio.
Didžiausias tądien priemiestiniu maršrutu važiavęs autobusas.
Paskutinis taisė Al1; 2011.04.03, 11:56.
Comment
-
Pora MB mikroautobusų. Keleiviai, iš kurių dauguma moksleiviai tokiu laužu priemiestiniu maršrutu vežami grubiai pažeidiant KET. Į mikroautobusą įlipo virš 20 keleivių, nors sėdimų vietų tik 15, o stovinčių vežti negalima.
"Autovelda" turi ir dar vieną mėlyną to paties modelio su klijuotais langais.
Ryte šis autobusas dirbo miesto maršrute.
Per pietus į miesto maršrutą išvažiavo šis autobusas.
Paskutinis taisė Al1; 2011.04.03, 11:55.
Comment
-
Miesto autobusų stotelė šalia autobusų stoties.
"Autovelda" naudojasi (o gal jai priklauso) buvusiu autobusų parko garažu. Senas autobusai. Toliau už PAZ'o stovi MB midibusų liekanos.
Mėlynieji skandinavai tikriausiai dar nuo autobusų parko laikų, kai visiems Utenos apskrities parkams buvo išdalinti mėlyni autobusai...
Toliau stovinti Scania su numeriais, bet pagal sniegą atrodo, jog buvo išvažiavusi seniai.
Šalia tvoros stovintis autobusas tikrai jau nebevažinės. Arčiau automobilių stovintis autobusas lyg ir važiuojantis.
Senosios stoties vietoje pastatyta nauja autobusų stotis. Peronas išliko senas, tik pastatytas stogas. Stotyje veikia baras ir nedidelė maisto prekių parduotuvė.
Įdomu, ar po parko bankroto stotis atiteko "Autoveldai", ar liko savivaldybės nuosavybėje. Visgi naujas pastatas pastatytas tikriausiai "Autoveldos" lėšomis (jei stotis liko savivaldybei, galbūt ji prisidėjo irgi), nes ant pastato yra didelė iškaba "Autovelda"...
Paskutinis taisė Al1; 2011.04.03, 11:44.
Comment
-
Rajonuose VT degraduoja ir degraduos. Štai puikus privataus verslo pavyzdys. Situacija rajoniniuose savivaldybėms priklausančiuose autobusų parkuose kai kur geresnė... Bet rajonų VT yra pasmerktas, nes nei savivaldybės suinteresuotos jį plėtoti, nei jos tam turi pinigų. Valstybė taip pat nusiplauna rankas. Kadangi "Autovelda" privati, tai savivaldybė neturi teisės jos paremti tiesiogiai pirkdama naujesnius autobusus. "Kautra" vargu ar susigundys, nes ji turėtų ateiti į pliką vietą. Tarpmiestiniai maršrutai tik trys, visa kita - priemiestis su vienu miesto maršrutu. Priemiestis kasmet traukiasi, nes jis daugiausia skirtas moksleivių pavežimui, kurių kasmet mažėja. Be to iš "Kautros" plėtros nieko gero - monopolistas auga.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRajonuose VT degraduoja ir degraduos. Štai puikus privataus verslo pavyzdys. Situacija rajoniniuose savivaldybėms priklausančiuose autobusų parkuose kai kur geresnė... Bet rajonų VT yra pasmerktas, nes nei savivaldybės suinteresuotos jį plėtoti, nei jos tam turi pinigų. Valstybė taip pat nusiplauna rankas. Kadangi "Autovelda" privati, tai savivaldybė neturi teisės jos paremti tiesiogiai pirkdama naujesnius autobusus. "Kautra" vargu ar susigundys, nes ji turėtų ateiti į pliką vietą. Tarpmiestiniai maršrutai tik trys, visa kita - priemiestis su vienu miesto maršrutu. Priemiestis kasmet traukiasi, nes jis daugiausia skirtas moksleivių pavežimui, kurių kasmet mažėja. Be to iš "Kautros" plėtros nieko gero - monopolistas auga.
Kodėl manai, kad vežamų mokinių mažėja? Bendrą mokinių mažėjimą, manau, kompensuoja, jog į toliau nuo miesto esančias vietoves atsikelia vis daugiau šeimų. Visiškai panaikinus mokyklinius autobusiukus ir šiek tiek pakeitus keleivių vežimo įstatyminę bazę, rajonų VT tikrai atrodytų daug geriau nei dabar...
Tokie vežėjai, kaip Autovelda tik prisideda prie VT žlugdymo. Nekalbant apie tai, kad nieko nedaro, kad savo veiklą padarytų pelninga/-esne, jie tik kenkia bendram viešojo transporto įvaizdžiui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąToliau stovinti Scania su numeriais, bet pagal sniegą atrodo, jog buvo išvažiavusi seniai.
Atvaizdas
Comment
-
Man jau teko prisižiūrėti pakankamai daug priemiestinio transporto skirtinguose rajonuose. Patikėk, virš 90 proc. keleivių yra moksleiviai, o likę - lengvatininkai. Tiesiog dirbančiam žmogui priemiestinis transportas visiškai nepritaikytas. Užtenka žvilgtelti į grafikus ir pamatysi, kad autobusai važiuoja 80-90 proc. maršrutų tik dėl moksleivių pavežimo. Priemiestiniai autobusai beveik nekursuoja poilsio dienomis ir kursuoja vos kelis kartus per savaitę moksleivių atostogų metu, tik dėl kelių pensininkų ar invalidų kaime. Kiek kitokia situacija tik apie kelis Lietuvos didžiuosius miestus. Ten dar yra daugiau mokių keleivių.
Iš kur moksleivių daugės? Žiūrėkime į statistiką ir pamatysime, kad gimstamumas nuo 1993 metų mažėjo, mažėjo ir moksleivių. Kur dar niekur neįvertinta emigracijos įtaka. Žmonės keliasi į kaimus, bet yra visiškai skirtinga situacija aplink didžiuosius miestus ir eilinius rajonų centrus. Ką tai reiškia keltis į kaimą? Tai reiškia, kad reikia turėti žemę ir namą. Arba reikia pirkti. O jei žmonės neturi pinigų išgyventi mieste, tai už kokius pinigus kelsis į kaimą. Šiuo metu vyksta didesnė emigracija užsienin, nei miestiečių persikėlimas į kaimus. Kaime jokių perspektyvų, o tie, kas nori komfortiškai gyventi kaime, bet dirba mieste, yra priversti turėti automobilį. Tai ir vaikus paveš patys.
Dėl mokyklinių autobusų. Pirma, daugumoje rajonų jie pirmiausiai vežioja pradinukus, o vyresni beveik visi vežami priemiestiniais autobusais. Tikrai negalima pradinukų vežti bendrojo naudojimo VT dėl jų saugumo.
Reikalingos esminės visos VT sistemos pertvarkos, atskirų įstatymų pakeitimo nepakanka. Reikia milžiniškų investicijų, nes visas VT sektorius žiauriai apleistas, o tokių investicijų joks privatus verslas nedarys.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąParašė Al1 Rodyti pranešimąToliau stovinti Scania su numeriais, bet pagal sniegą atrodo, jog buvo išvažiavusi seniai.
Atvaizdas
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠalia tvoros stovintis autobusas tikrai jau nebevažinės. Arčiau automobilių stovintis autobusas lyg ir važiuojantis.
Atvaizdas
Comment
-
Taigi, naujai iškeptas Shuttle bus LT. Puikiai pasirūpinta naujos paslaugos pristatymui visuomenei, todėl net pirmajame reise buvo keleivių. Kiekvienas mikroautobuso sustojimas pažymėtas Shuttle bus logotipu. Taip pat, netolimoje ateityje į Kauno oro uostą turėtų užsukti ir dalis tarpmiestiniais Kautros maršrutais važiuojančių autobusų.
Šis Temsa Opalin buvo skirtas parvežti svečius iš oro uosto. Maždaug po kelių valandų jis buvo be jokių Shuttle bus ženklų ir važiavo viename iš priemiesčio maršrutų.
Gal ir nelabai matosi, bet ant abiejų šio Neoplan'o šonų yra Kauno Hanza dienų reklama. Išvis mačiau du autobusus su šia reklama, bet tikriausiai yra daugiau.
Kautra reklamavo ir 600 metų Kauno savivaldos jubiliejų - puiku turėti draugų savivaldybėje
Tikriausiai naujas Merulos pirkinys, arba man dar nematytas. Regitra sako, kad kažkoks Ponticelli drivers?
TOKS'o Setra 315 GT-HD su nauju priekiniu bamperiu.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaigi, naujai iškeptas Shuttle bus LT. Puikiai pasirūpinta naujos paslaugos pristatymui visuomenei, todėl net pirmajame reise buvo keleivių. Kiekvienas mikroautobuso sustojimas pažymėtas Shuttle bus logotipu. Taip pat, netolimoje ateityje į Kauno oro uostą turėtų užsukti ir dalis tarpmiestiniais Kautros maršrutais važiuojančių autobusų.
Atvaizdas
Šis Temsa Opalin buvo skirtas parvežti svečius iš oro uosto. Maždaug po kelių valandų jis buvo be jokių Shuttle bus ženklų ir važiavo viename iš priemiesčio maršrutų.
Atvaizdas
Gal ir nelabai matosi, bet ant abiejų šio Neoplan'o šonų yra Kauno Hanza dienų reklama. Išvis mačiau du autobusus su šia reklama, bet tikriausiai yra daugiau.
Kautra reklamavo ir 600 metų Kauno savivaldos jubiliejų - puiku turėti draugų savivaldybėje
Atvaizdas
Tikriausiai naujas Merulos pirkinys, arba man dar nematytas. Regitra sako, kad kažkoks Ponticelli drivers?
Atvaizdas
TOKS'o Setra 315 GT-HD su nauju priekiniu bamperiu.
Atvaizdas
Be to kitas pastebejimas jog "Toks'as" reisams i Kauna matyt pastoviu masinu neturi,o daznai leidzia netgi tarptsutines masinas kaip kad si 162,pats esu vaziaves su 151 (dar paklausiau vairuotojo tai jis sake jog taip si tikrai tarptautine masina),o mates i Kauna vaziuojancias netgi 157 ir 158 tarptautines masinas..
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKaip jau esu pastebejes "Toks'o" Setra garaz.nr.162 turi CB radijo stotele (racija) idomu ar daugiau "Toks'o" masinu ja turi ir kaip daznai ja naudojasi?
Be to kitas pastebejimas jog "Toks'as" reisams i Kauna matyt pastoviu masinu neturi,o daznai leidzia netgi tarptsutines masinas kaip kad si 162,pats esu vaziaves su 151 (dar paklausiau vairuotojo tai jis sake jog taip si tikrai tarptautine masina),o mates i Kauna vaziuojancias netgi 157 ir 158 tarptautines masinas..
Dabar neieškosiu kokį, bet vieną vakarinį reisą iš Kauno praktiškai visada aptarnauja 157 arba 158.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąNepastebėjau, kad daugiau kas iš TOKS'o turėtų... Racijas dar teko matyti pas keletą Panevėžio AP autobusų.
Na taip, pastovių mašinų tiesiogiai į Kauną nėra, tačiau yra maršrutai, kuriuose važiuoja tik tam tikros talpos transporto priemonės, pvz. mikroautobusai, midibusai. Ypač toks pasiskirstymas pastebimas pro Kauną pravažiuojančiuose maršrutuose.
Dabar neieškosiu kokį, bet vieną vakarinį reisą iš Kauno praktiškai visada aptarnauja 157 arba 158.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIdomu ar tos tarptautines masinos kaip 157 ir 158 specialiai is "Toks'o" parko isvaziuoja i Kauna,ar cia kaip papildomas jiems reisas grizus is tarptautinio.
Nes pvz grizes po nakvynes is Skuodo autobusas (dazn.160,163,165,174,175) i Vilniu 15.10h visada persidejes lentele isvyksta i Kauna 15.50h. Tad gal is su tom tarptsutinem masinom taip pat? Keista kad tarptautines masinos be kelioniu i LT pajuri ar Skuoda dar aptarnauja toki ganetinai trumpa reisa i Kauna.
Daugelis parkų džiaugiasi, kad išvis yra ką leisti į maršrutus, arba uždaro maršrutus dėl tech. tvarkingų autobusų trūkumo, todėl nematau didelio skirtumo ar važiuoja keliais metais jaunesnė ar senesnė Setra Šiandien TOKS'as Kaunas-Vilnius dar važiavo ir 152 Setra, taip pat viena iš tarptautinių.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąHmm, geras klausimas. Reikės pasižiūrėti su kokiu maršrutu jos atvažiuoja į Kauną.
O vairuotojai atvažiavę į Vilnių iš Skuodo keitėsi?
Daugelis parkų džiaugiasi, kad išvis yra ką leisti į maršrutus, arba uždaro maršrutus dėl tech. tvarkingų autobusų trūkumo, todėl nematau didelio skirtumo ar važiuoja keliais metais jaunesnė ar senesnė Setra Šiandien TOKS'as Kaunas-Vilnius dar važiavo ir 152 Setra, taip pat viena iš tarptautinių.
Taip,vairuotojai atvyke is Skuodo pasikeite su vairuotojo vykstanciu i Kauna.
Ir visgi keista kai "Tok'sas" "prilaikydamas" sias geresnes tarptautines masinas masinas max.tolimiems pajurio reisams isleidzia jas tik i Kauna
beje-ne i tema,pas jus "Kautros" AS idomus dispeceriai ir dispecerines isplanavimas skirtingai nei Vilniaus
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąJei specialus tai ir mokėti už pavežimą nereikia mokėti.Paskutinis taisė Ametistas; 2011.04.08, 23:31.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąBuciau dekingas Raikonnen jei pasidomejes parasytum ar tos tarptautines masinos (garaz.nr.151,152,157,158,162) tik i Kauna is parko atvaziuoja ar atlieka papildoma reisa po tarptautinio marsruto?
Ir visgi keista kai "Tok'sas" "prilaikydamas" sias geresnes tarptautines masinas masinas max.tolimiems pajurio reisams isleidzia jas tik i Kauna
beje-ne i tema,pas jus "Kautros" AS idomus dispeceriai ir dispecerines isplanavimas skirtingai nei Vilniaus
Comment
Comment