Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiu fotoreportažų ciklą.
    Neringa
    Žiemos metu keleivius Neringoje nuo Nidos iki Smiltynės senosios perkėlos veža E. Zinkevičiaus IĮ. Darbo dienomis maršrutų aptarnavimui pakanka dviejų transporto priemonių; šešt., sekm ir švenčių dienomis vienam reisui reikalinga trečia transporto priemonė.

    Tądien, kai buvau (darbo d.), keleivius dienos metu vežė MAN'as ir Setra.





    Pro Neringą driekiasi trijų tarptautinių maršrutų trasos. Vienas KLAP'o Klaipėda - Nida - Kaliningradas, o kiti du (vienas kasdien, o kitas - poilsio d.) - "Kionigavto" Klaipėda - Nida - Kaliningradas. Rusų autobusas keltu nesikelia, o atvyksta iki senosios perkėlos.



    "Kionigavto" tvarkaraštis. Bilieto kaina 400 rublių.



    Smiltynės stotelėje stovėjo "Konsolės" statybininkų mikroautobusas.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.03.05, 12:59.

    Comment


      Gal kas zino,ar tiesa jog "Toks'as" priklauso "Lukoil'ui" ir yra jo tarsi dukterine imone?

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        Gal kas zino,ar tiesa jog "Toks'as" priklauso "Lukoil'ui" ir yra jo tarsi dukterine imone?
        Taip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Taip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
          Skirtingai nei kitu miestu VT, Kautra, Klap, Busturas..

          Comment


            Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
            Skirtingai nei kitu miestu VT, Kautra, Klap, Busturas..
            Kautra bent seniau priklausė Hermio projektams, bet vėliau akcininkai keitėsi. Klap, Busturas yra savivaldybių įmonės.
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Taip, TOKS'as priklauso Lukoil'ui.
              Iš kur kokia informacija?
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                Iš kur kokia informacija?
                Taip, tai faktas.

                Comment


                  Tęsiu eilinį fotoreportažą.
                  Radviliškis

                  Radviliškyje priemiestiniais maršrutais keleivius veža vietinis vežėjas "Emtra". Šiai įmonei atiteko keleivių vežimo koncesija. "Emtra" naudojasi autobusų parko garažu ir tikriausiai perėmė (išsinuomavo iš AP ar pagal koncesijos sąlygas privalomai nupirko) kelis geresnius autobusus, įdarbino didžiąją dalį AP darbuotojų. Radviliškio AP valdo autobusų stotį ir tikriausiai yra perduoto naudoti koncesininkui turto savininkas.
                  "Emtra" neveža keleivių tarpmiestiniais maršrutais, kitų vietinių vežėjų tarpmiestiniais maršrutais rajone nėra. Taip pat "Emtra" aptarnauja vienintelį miesto maršrutą.

                  Radviliškio rajoną tarpmiestiniai autobusai kerta tik dviem pagrindinėmis kryptimis: Šiaulių - Panevėžio keliu (A9) ir keliu Šeduva - Kėdainiai (144). Taip pat po vieną per dieną tarpmiestinį autobusą važiuoja keliai Radviliškis - Tytuvėnai ir Radviliškis - Pakruojis. Todėl priemiestinio susisiekimo poreikis yra didesnis nei kituose rajonuose, kuriuos raižo tarpmiestinių autobusų maršrutai.

                  "Emtros" parką sudaro dideli autobusai, daugiausiai skandinavai.





                  Šis autobusas pagal "Regitros" duomenis turi du savininkus. Todėl gali būti, jog tai autobusų parko autobusas, perduotas koncesininkui. Visgi aš tuo nesu 100 proc. tikras, bet tik darau prielaidą. Dėl įkeitimo bankui - abejoju, nes naujesni autobusai turi tik vieną savininką, tikriausiai pačią "Emtrą".



                  Šitas taip pat turi du savininkus.





                  Irgi turi du savininkus.




                  Paskutinis taisė Al1; 2011.03.07, 22:43.

                  Comment


                    Keleivių maždaug 12-13.30 val., t.y. iki baigiantis pamokoms, važiavusiuose priemiestiniuose autobusuose buvo daug, didelių autobusų užpildymas siekė apie 70 proc. Kadangi mokyklose pamokos dar nebuvo pasibaigusios, tai tie autobusai vežė ne moksleivius, o rajono gyventojus. Vežė ne vien tik pensininkus ar invalidus. Suprantama, kadangi rajoną tarpmiestiniai autobusai kerta tik dvejomis kryptimis, susisiekti su daugeliu palyginti nemažų kaimų ir gyvenviečių galima tik priemiestiniais autobusais.





                    Iveco Daily važiuoja priemiestiniu maršrutų į Linkaičius per miesto centrą. "Emtra" turi dar vieną Iveco Daily, kuris dažniausiai veža moksleivius iš Šeduvos. Beje, Šeduvos moksleivių išvežiojimui naudojami 3 dideli autobusai ir mikroautobusas. Autobusai atlieka po du reisus. Jie nesibazuoja Šeduvoje, bet atvyksta tuščiais reisais (galbūt ne visi iš 4, bet 2 ar 3 tai tikrai) specialiai moksleivių vežimui.
                    Taip pat reikia vieno, o gal ir dviejų autobuso moksleivių pervežimams ir Baisogaloje (4 maršrutai). Vienas autobusas į Baisogalą atvyksta po pietų iš Radviliškio priemiestiniu reisu ir po to vežioja moksleivius. Vienas "Emros" autobusas moksleivius paveža ir iš Šiaulėnų.



                    Bene įdomiausiais egzempliorius. Tik neaišku, kam toks didelis autobusas reikalingas? Tiek keleivių tikrai nėra.

                    Paskutinis taisė Al1; 2011.03.08, 08:22.

                    Comment


                      Autobusų parko teritorijoje mačiau tik kelis apardytus autobusus su Radviliškio AP rekvizitais ant šonų.

                      Pastatyti naujos autobusų stoties su prekybos centru Radviliškiui nepavyko. Krizė. Vasarį stoties salė buvo perdažyta. Salė šildoma tik per didelius šalčius. Yra ventiliatorius, kuris pučia šiltą orą nuo vandeninio šildytuvo, į kurį vanduo atiteka iš vietinės kieto kuro šildymo sistemos. Dėl to, kad salė nešildoma, bet sudėti plastikiniai langai, veisiasi pelėsis: langų rėmai apaugę pelėsiais. Nepadeda net ir rėmuose pragręžtos centimetrinės skylės (po 4 kiekviename lange). Per tokį jų kiekį tik šiluma išeina...
                      Normalaus tualeto stotyje nėra. Yra tik viena plastikinė būdelė šalia stoties pastato.


                      Stotyje veikia kavinė-baras, prekiaujama alkoholiu. Pagrindiniai jo klientai - moksleiviai. Jiems laisvai parduodamas alus, o gal ir stipresni gėrimai. Bebūnant stotyje išgėrę moksleiviai susimušė. Buvo iškviesta policija, kelis išvežė...



                      Miesto maršrutų eismo (dabar jau nebegaliojantis, ikikrizinis) grafikas ir stotelių schema.



                      Miesto maršrutą aptarnauja šis Neoplanas.

                      Paskutinis taisė Al1; 2011.03.07, 22:48.

                      Comment


                        "Emtra" neveža keleivių priemiestiniais maršrutais į Šiaulius. Į Šiaulius veža šiauliečių "Ridvija". Jos technika Radviliškio stotyje. Ne piko metu pakanka dviejų transporto priemonių. Piko metu reikia trečios. Kadangi piko meto nelaukiau, tai užfiksavau tik tai. Didesnių autobusų nelabai reikia, nes daug tarpmiestinių, važiuojančių tarp Šiaulių ir Radviliškio.





                        Ir pabaigai - "Kautros" Temsa Safari HD stovi Radviliškio stotyje pakeliui iš Mažeikių į Alytų.

                        Paskutinis taisė Al1; 2011.03.08, 08:18.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Bene įdomiausiais egzempliorius. Tik neaišku, kam toks didelis autobusas reikalingas? Tiek keleivių tikrai nėra.

                          Atvaizdas
                          Tai jau tikrai, kad įdomus. Tokios technikos išvis nėra labai daug. Šitas iš pradžių dirbo Švedijoje, Upsaloje.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            O "Emtros" masinos garaziniu nr.neturi?

                            Comment


                              Turbūt neturi. Ant šonų nesimatė. Tarpmiestinių maršrutų neaptarnauja, tai ir nereikia.

                              Comment


                                Vėl eilinis fotoreportažas. Iš Jurbarko.

                                Jurbarko AP nėra vienintelis vežėjas rajone, tačiau aptarnauja daugumą maršrutų.
                                AP veža keleivius tarpmiestiniais ir priemiesčio maršrutais. Jurbarke yra vienas miesto maršrutas (AP).

                                Ilgiausias Jurbarko AP tarpmiestinis maršrutas yra Alytus - Jurbarkas - Klaipėda. Vasarą berods važiuoja iki Palangos. Ryte autobusas vyksta į Alytų, o, važiuojant į Klaipėda, Jurbarke keičiasi vairuotojai.



                                Į Vilnių Jurbarko AP autobusai važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniais - studentiški maršrutai.



                                Be Alytaus - Jurbarko - Klaipėdos maršruto, į Klaipėdą Jurbarko AP autobusai važiuoja dar du kartus rytais. Taip pat pirmadieniais ir penktadieiais Jurbarko AP autobusas važiuoja į Šiaulius. Vėlgi studentiškas maršrutas.

                                Priemiestinis maršrutas į Raseinius.



                                Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 11:36.

                                Comment


                                  AP turi du Isuzu Turquoise.









                                  Tikriausiai naujausias parko pirkinys.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 11:04.

                                  Comment


                                    Ne vienintelis parko PAZ'as. Dar vieną eksploatuojamą mačiau parko teritorijoje. Pernai mačiau ir mėlynai baltą PAZ'ą; parke stovėjęs buvo baltas, su žalsva juosta.
                                    Jurbarko AP aptarnauja kelis priemiestinis maršrutus, kurie prasideda ne Jurbarke. Mano paskaičiavimais jų aptarnavimui reikia dviejų, o gal ir trijų autobusų.



                                    Miesto maršrutą aptarnavęs MB 0303 autobusų stotyje. Kaip jau esu prieš maždaug porą metų rašęs, miesto maršrutą aptarnaujantis autobusas kasdien atlieka dar du miesto-priemiestinius reisus iš autobusų stoties. Bet jokių maršruto lentelių nei tuomet, nei šį kartą nebuvo...



                                    Iš Jurbarko mokyklų moksleivius veža geltonieji autobusiukai. Bet jų nepakanka ir papildomai moksleivių vežimu specialiais reisais užsiima autobusų parkas. Tądien vežančius moksleivius mačiau šį VanHool'ą ir vieną MB 030x maždaug 30 sėdimų vietų autobusą.



                                    Parko teritorijoje. Už priekyje stovinčio jau senokai (bent šią žiemą) nebenaudojamo autobuso matyti minėtasis PAZ'as.



                                    Nurašyti ir apardyti.



                                    Irgi nebenaudojamas.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2011.03.12, 13:18.

                                    Comment


                                      Jurbarko - Kauno priemiestinius maršrutus kažkokiu būdu jau senokai perėmė privatininkas - R. Alksnio UAB "Jurbarko mažieji autobusai".

                                      Autobusu stotimi maršrutams į Kauną šis vežėjas nesinaudoja. Keleiviai vežami iš aikštelės šalia autobusų stoties. Taip pat iš šios aikštelės du kartus per dieną mikroautobusai važiuoja priemiestiniu maršrutu į Klausučius.
                                      Maršrutus aptarnauja mikroautobusai MB Sprinter (kelių modelių), Ford Transit, Iveco Daily ir šiek tiek didesnis MB 614.

                                      Keleivių įlaipinimas. Keleivių buvo daug, o mikroautobusas per mažas. Kai fotografavau visos sėdimos vietos jau buvo užimtos, o keleiviai dar lipo. Nei vienas neliko.



                                      Atvykęs iš Kauno MB 614.



                                      "Jurbarko mažieji autobusai" aptarnauja du tarpmiestinius maršrutus iš autobusų stoties: į Marijampolę ir ryte Žukai - Jurbarkas - Kaunas. Pastarasis maršrutas vienpusis. Ryte iš autobusų stoties mikroautobusas važiuoja priemiestiniu maršrutu į Žukus Pagėgių savivaldybėje ir po to tarpmiestiniu į Kauną.

                                      Comment


                                        Jurbarke stoja tarptautinis autobusas Vilnius - Kaliningradas (ir priešinga kryptimi). Beje, tas pats "Kionigavto" autobusas, kurį nufotografavau Smiltynėje.



                                        Pora Šakių AP autobusų Jurbarko stotyje.



                                        Comment


                                          Šiek tiek pataisysiu Jurbarko autobusų parkas į Šiaulius turi du kazdieninius maršrutus, o penktadieniais ir sekmadieniais į Jurbarką važiuoja Busturas ;-)
                                          I don't drive fast,I just fly low

                                          Comment

                                          Working...
                                          X