Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eris Rodyti pranešimą
    Latvijos Ecolines Neoplan N122/3 Skyliner

    Atvaizdas
    O kam tas daiktas skirtas, kur prie galo pritvirtintas?
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
      Įdomu, kiek Druskininkų AP užsiprašė už įvažiavimą į stotį, kad autobusus Ecolines stato kažkokioje aikštelėje...
      20 litų už vieną įvažiavimą į stotį tikrai prašo.

      Comment


        Parašė Taut. Rodyti pranešimą
        O kam tas daiktas skirtas, kur prie galo pritvirtintas?
        Čia gi bagažinė patogi slidem ir pakabintiems kostiumams vežti.

        Comment


          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
          Čia gi bagažinė patogi slidem ir pakabintiems kostiumams vežti.
          Kažin ar patogi, nes jose padarytos lentynos ir vežami tik lagaminai

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          O kodėl parašyta, kad tipas- tarpmiestinis? Juk tai miesto autobusas
          Įdėmiau pasiskaičius Autopliuso skelbimus, galima labai įdomių dalykų atrasti
          Paskutinis taisė Raikkonen; 2010.12.26, 15:21.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Įdėmiau pasiskaičius Autopliuso skelbimus, galima labai įdomių dalykų atrasti
            Pilnai sutinku

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Įdomu, kiek Druskininkų AP užsiprašė už įvažiavimą į stotį, kad autobusus Ecolines stato kažkokioje aikštelėje...
              Ar tai tikrai maršrutinis autobusas? "Ecolines" puslapyje jokio maršruto į (iš) Druskininkus (ų) nėra.

              Comment


                tikrai maršrutinis "Ecolines" važiuoja Druskininkai- Ryga. Dar iš Marijampolės kiek pačiam teko girdėti kai važiavau iš Berlyno yra, bent buvo anksčiau, jungiamasis reisas su kitais Europos miestais.

                Comment


                  Tai kad interneto puslapyje nerodo jokio maršruto į Rygą.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tai kad interneto puslapyje nerodo jokio maršruto į Rygą.
                    Tiesioginio į Rygą nėra, tik su persėdimu Marijampolėje. Iš Druskininkų tiesiogiai važinėja į Vokietiją.

                    Druskininkai Ecolines puslapyje įvardinti, kaip antrinė Marijampolės stotelė (Marijampolė-Drusk).
                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                    Comment


                      Tai yra absurdas, kad leidžiama maršrutiniams autobusams stoti bet kur. Kur žiūri savivaldybė ir VKTI? Kodėl už įvažiavimą į stotį yra taikomi nevienodi tarifai? Liberastų išmislas. Dar ne taip seniai autobusų stoties įvažiavimo kainos buvo nustatytos valstybės pagal stoties klasę. Bet mat "liberalizavo" rinką ir dabar kiekviena stotis (ar parkas) kainas nusistato pats. O keleiviams nuo tokio "liberalizavimo" tik blogiau, nes autobusai stoja pakampėse...
                      Paskutinis taisė Al1; 2010.12.29, 10:33.

                      Comment


                        Įdomu ką keitė tarptautiniuose tvarkaraščiuose, nes Ecolines autobusai Kaune niekada nestovėdavo. Šis į Rezeknę turi trečią atvažiuot į Kauną, o nuotrauka daryta apie antrą valandą.


                        Jei kam įdomu, tai Kauno autobusuose jau yra trumpasis Irisbus Citelis.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai yra absurdas, kad leidžiama maršrutiniams autobusams stoti bet kur. Kur žiūri savivaldybė ir VKTI? Kodėl už įvažiavimą į stotį yra taikomi nevienodi tarifai? Liberastų išmislas. Dar ne taip seniai autobusų stoties įvažiavimo kainos buvo nustatytos valstybės pagal stoties klasę. Bet mat "liberalizavo" rinką ir dabar kiekviena stotis (ar parkas) kainas nusistato pats. O keleiviams nuo tokio "liberalizavimo" tik blogiau, nes autobusai stoja pakampėse...
                        VKTI atstovai yra ne kartą sakę, kad jei stočių kainos netenkina, tarptautiniai autobusai gali stoti bet kur, nes jiems tai leidžiama, skirtingai nuo tarpmiestinių.

                        Didesni tarifai tarptautiniams maršrutams taikomi ne tik Lietuvoje. Statistika rodo, kad patys pelningiausi reisai yra tarptautiniai, taip pat autobusų stotims su jais daugiau darbo - bilietų pardavimas, ilgas darbo laikas.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          VKTI pozicija daugiau nei keista. Keleiviai niekam nerūpi... Na, dėl 20 litų ir Ecolines nesubiednės...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Na, dėl 20 litų ir Ecolines nesubiednės...
                            /\ Nejaugi? Tarkim, vidutiniškai autobuse važiuoja 40 keleivių, vadinasi, bilietas pabrangsta 0,5Lt (nepriklausomai nuo galimų nuolaidų ar lengvatų). Tačiau tokių stočių gali būti kelios, gal net iki dešimties. Atitinkamai brangtų ir bilieto savikaina. Nebent stotys pačios suinteresuotos išguiti tarptautinius reisus.
                            Kita vertus, o kas draudžia stotims nusistatyti skirtingus tarifus, kurie priklausytų nuo autobuso įvažiavimo/išvažiavimo laiko bei savaitės dienos?
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              /\ Nejaugi? Tarkim, vidutiniškai autobuse važiuoja 40 keleivių, vadinasi, bilietas pabrangsta 0,5Lt (nepriklausomai nuo galimų nuolaidų ar lengvatų). Tačiau tokių stočių gali būti kelios, gal net iki dešimties. Atitinkamai brangtų ir bilieto savikaina.
                              Galbūt jei autobusas stotų autobusų stotyje, atsirastų daugiau keleivių. Žinant tarptautinių maršrutų bilietų kainas, net ir vienas keleivis yra labai gerai. Taip pat reikia paminėti, jog norint priimti tarptautinį maršrutą reikia turėti tam pritaikytą bilietų pardavimo sistemą, ar atskirą ofisą stotyje, kas irgi reikalauja pinigų.

                              Nebent stotys pačios suinteresuotos išguiti tarptautinius reisus.
                              Druskininkams tas negalioja.

                              Kita vertus, o kas draudžia stotims nusistatyti skirtingus tarifus, kurie priklausytų nuo autobuso įvažiavimo/išvažiavimo laiko bei savaitės dienos?
                              Konkurencijos taryba to nepraleistų, nes tada kas trukdytų konkuruojantiems parkams nesąžiningai pelnytis iš savo konkurentų...
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Tai gali pabranginti bilietus keliais litais (iki 5 Lt). Vis tiek keliauti autobusu yra daug pigiau nei lėktuvu ar automobiliu. Nebent važiuojama penkiese... Ir tai dar klausimas...

                                Comment


                                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                  Galbūt jei autobusas stotų autobusų stotyje, atsirastų daugiau keleivių. Žinant tarptautinių maršrutų bilietų kainas, net ir vienas keleivis yra labai gerai. Taip pat reikia paminėti, jog norint priimti tarptautinį maršrutą reikia turėti tam pritaikytą bilietų pardavimo sistemą, ar atskirą ofisą stotyje, kas irgi reikalauja pinigų.
                                  Nėra būtina pardavinėti bilietų. Pagal SM ministro įsakymą, Druskininkų stotis yra II kategorijos ir bilietų kasos veikimo laikas nustatomas stoties administracijos sprendimu. Visgi Vilniuje į Ecolines autobusus bilietai pačioje stotyje neparduodami. Kaune taip pat. Nors autobusai išvyksta iš stočių.

                                  Comment


                                    Bilietai Vilniaus ir Kauno stotyse į "ecolines" autobusus neparduodami, nes "kautra" ir "toks" priklauso "eurolines". Todėl ir neleidžia įsikurti konkurentų kasoms. Žmonės dažniausiai perka bilietą stotyje. Tai papildomai jie pasiima nemažai klientų.

                                    Comment


                                      Renault R312
                                      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                      Comment


                                        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                        Renault R312
                                        Atvaizdas
                                        Šitas neseniai atkeliavo, ar jau eksplotuojamas Lietuvoje ?

                                        Comment


                                          Bandomasis Irisbus Citelis Kaune. Įdomu, kodėl jis nevažinėja? Baigėsi gamtinės dujos?




                                          Vlasavos Bova Futura FHM 12


                                          Perdažyta Kautros Setra 315 GT-HD. Taip atrodė seniau: http://www.fotobus.msk.ru/vehicle/187056/


                                          Vienas iš naujai nupirktų Kautros Crafterių. Visiškai baltus suskaičiavau tris.


                                          Ilgai nematytas Rokiškio AP Repstad


                                          Busturo Setra 317 GT-HD


                                          Utenos AP Berkhof SB3000
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X