. 30 naujų autobusų - tai ne šiaip Kautros ir jos filialų papildymas. Gal ruošiama kokia nors nauja ekspancija? Gal priemiestiniuose maršrutuose nebebus "kankinami" Neoplanai ir Setros su 4-5 keleiviais? Dar buvo informacija apie "Kautros" planuojamą maršrutą į Karmėlavos aerouostą. Čia jau tikrai "Prestij" absoliučiai netinkami - lagaminams "prikimštais svarų" reikalingi žemagrindžiai autobusai, tokie kaip Druskininkuose. Tikėtina, kad ir krepšinio čempionatui numatomas papildymas. Tai tik dar vienas įrodymas, kad Kautra yra absoliutus lyderis šalyje tarpmiesčio (matyt ir priemiesčio) maršrutuose. Bet, su visa pagarba jų vadybai, tikrai nenorėčiau jų monopolijos visos šalies regionuose. Tesiog būtų neįdomu...
Būtent, aš irgi manau, kad labai nemažai autobusų teks Kauno priemiesčiui, taip pat Vilkaviškiui ir gal keli Prienams, Alytuj. Svarbu, kad tie Prestij, nebūtų siunčiami tarpmiesčio maršrutais, kaip dabar daro Vilkaviškis Dėl oro uosto, tai nemanau, kad ten bus tokie dideli srautai, kad apsimokėtų siųsti didelį autobusą...
Būtent, aš irgi manau, kad labai nemažai autobusų teks Kauno priemiesčiui, taip pat Vilkaviškiui ir gal keli Prienams, Alytuj. Svarbu, kad tie Prestij, nebūtų siunčiami tarpmiesčio maršrutais, kaip dabar daro Vilkaviškis Dėl oro uosto, tai nemanau, kad ten bus tokie dideli srautai, kad apsimokėtų siųsti didelį autobusą...
Į oro uostą tiktų "Kautros" turimi žemagrindžiai gan padorūs "Neoplanai" (lyg ir ne vieną jų turi), kurie dabar važinėja priemiestyje.
Įdomus dalykas:
Šį Kautros VW LT35 PVP679 gar. nr 74 užfiksavau dar 2006 metų sausio 30 d., šiandien pagal Regitra apie jo valstybinį numeri nieko nepavyksta rasti. Gal žinot jo istoriją? Ar jis dar važinėja ar jau nurašytas? Dar foto matosi, kad kapotas daužtas.
Įdomus dalykas:
Šį Kautros VW LT35 PVP679 gar. nr 74 užfiksavau dar 2006 metų sausio 30 d., šiandien pagal Regitra apie jo valstybinį numeri nieko nepavyksta rasti. Gal žinot jo istoriją? Ar jis dar važinėja ar jau nurašytas? Dar foto matosi, kad kapotas daužtas. Atvaizdas
Žinoma, kad nevažinėja, jo garažinį numerį gavo Crafteris. Apskritai dabar Kautra visi mikroautobusai tik su automatinėmis durimis. 70 ir 71 pardavė Uma Transui, o kitus nežinau kur dėjo.
Žinoma, kad nevažinėja, jo garažinį numerį gavo Crafteris. Apskritai dabar Kautra visi mikroautobusai tik su automatinėmis durimis. 70 ir 71 pardavė Uma Transui, o kitus nežinau kur dėjo.
Vienas be valstybiniu numeriu dar stovi Biruliskiu pl. , priesaiais taip vadinama naftos baze.
Seniau ju keli kursavo,vienas vaisvydavos pusen kiek pamenu dar. Siaip jau kautra geros technikos,kad ir pavazinetos neparduoda,tie LT jau tik pereje uma trans jau baisiai atrode,laikui einant matyt dabartiniai nauji pirkiniai juos is ten isstume ir liko koks vienas paskutinis mohikanas
Seniau ju keli kursavo,vienas vaisvydavos pusen kiek pamenu dar. Siaip jau kautra geros technikos,kad ir pavazinetos neparduoda,tie LT jau tik pereje uma trans jau baisiai atrode,laikui einant matyt dabartiniai nauji pirkiniai juos is ten isstume ir liko koks vienas paskutinis mohikanas
Tai ir dabar Uma Trans važinėja du VW LT pirkti iš Kautros (su Neoplan'o sėdynėmis ). Nejaugi seniau jų buvo daugiau?
Tai ir dabar Uma Trans važinėja du VW LT pirkti iš Kautros (su Neoplan'o sėdynėmis ). Nejaugi seniau jų buvo daugiau?
Nepasakysiu dabartinio skaiciaus,nes netenka kiekviena diena po 16 val. zuijti mieste,kaip anksciau, bet seniau kaip ir sakiau vienas aptarnavo vaisvydavos puse, o ezerelio galiu klyst kad keli,gal buvo vienas,o kai nueme ana nuo vaisvydavos irgi paleido i ezereli.
sioje foto niekaip iziureti negaliu ar "Transrevio" tuometiniai Raf'ai turi garazinius numerius? Gal kas atsimenate is tu laiku,ar foto aiskesnes turite ? Ir aplamai ar "Transrevis" turejo-turi garazine numeracija?
Tarybiniais laikais buvo ne "Transrevis", bet ATĮ-7. Tuomet visos ATĮ turėjo tvarkingą garažinę numeraciją. Taksi ir tai buvo su garažiniais numeriais.
Comment