Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2-oji žalia Kolegitos Setra S215ÜL



    O čia naujiena - MAN SÜ242





    Dabar 062 ir 067 (gal ir 05 bus) važinėja jau 4 autobusai, su mechanine pavarų dėže (2 žalios Setros 067-u, šis MAN ir Centvalio žalias MB O407.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Šiandien darytos nuotraukos.
      150 vėl važinėja. Priminsiu, jog seniau šis autobusas buvo rožinis su baltu...


      Autobusų pasikeitimas tarp Druskininkų ir Palangos. Iš Neoplan Citylinerio į Opaliną perlipo vienas-du keleiviai.


      Naujas Kautra pirkinys - VW Crafter (62 garažinis). Nors vėl pasirinktas Altas, šio Crafterio formos kiek skiriasi nuo seniau pirktų. Kitų naujų mikroautobusų/autobusų kol kas nemačiau...


      "Uniformos" pas Jonavos AP vairuotojus vėl nerasta
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Renault Master (nuotraukoje dešineje ) kam priklauso ir kokį maršrutą aptarnauja.

        Comment


          Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
          Renault Master (nuotraukoje dešineje ) kam priklauso ir kokį maršrutą aptarnauja.
          Jalginai, aptarnauja Kaunas-Marijamoplė. Beje, šiandien vėl buvo Busturo MAN/Obradoras, taigi, gal ir tavo tiesa, kad jis bus prirašytas į Vilnių/Kauną.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Busturo Obradors Vilniuje šią savaitę mačiau 2 kartus.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Tai Kaunas-Marijampolė maršrutas nėra labai apkrautas ,jei su 16 vietų mikru galima jį laisvai aptarnauti.

              Comment


                O Vilniaus - Kauno labai apkrautas, jog mikroautobusai važinėja?

                Comment


                  Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                  Tai Kaunas-Marijampolė maršrutas nėra labai apkrautas ,jei su 16 vietų mikru galima jį laisvai aptarnauti.
                  Kursavimo intervalas yra nedidelis, todėl praktiškai visi vežėjai aptarnaujantys šį maršrutą siunčia mikroautobusus/midibusus.

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  O Vilniaus - Kauno labai apkrautas, jog mikroautobusai važinėja?
                  Jei autobusai/mikroautobusai nekursuotų kas penkiolika minučių, apkrovimas būtų labai didelis.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Teisiog tuomet autobusai nevažinėtų pustuščiai, rentabilumas būtų didesnis. Kainos turėtų taip pat mažėti, nes dabartinės yra sąlygotos nepilno užpildymo ir perdėm išpūstos lyginant su tuo pačiu atsumu kituose maršrutuose.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O Vilniaus - Kauno labai apkrautas, jog mikroautobusai važinėja?
                      Kad tarp Vilniaus ir Kauno viskas iš eilės važiuoja- traukiniai, autobusai, midibusai, mikroautobusai bei "dušmanai". tiesa, norėtųsi, kad pastarųjų nebūtų. Bet vistiek daugelis visų rūšių maršrutų reisų yra pakankamai apkrauti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Teisiog tuomet autobusai nevažinėtų pustuščiai, rentabilumas būtų didesnis. Kainos turėtų taip pat mažėti, nes dabartinės yra sąlygotos nepilno užpildymo ir perdėm išpūstos lyginant su tuo pačiu atsumu kituose maršrutuose.
                        Nėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
                        Daugiau mano nuotraukų >>>

                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                        Comment


                          Tuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.

                          Comment


                            Ta "boba" turėtų susidomėti kontrolė, nes tai, kiek suprantu, važiavimas be bilieto.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Robert Rodyti pranešimą
                              Tuo "Jalginos" Renault Master'iu kiekvieną reisą kartu su vairuotoju važiuoja ta boba. Ir tas žodis pukiai jai tinka. Dažnai važinėju maršrutu Marijampolė - Kaunas, bet Jalginos reisų labai vengiu dėl autobusų nepatogumo ir dėl tos bobos. Aš nesuprantu kokia jos paskirtis. Ji - ne konduktorė (bilietų neparduoda). Pūpso visuomet prisirengus kaip svogūnas, prieš išvažiuojant mėgsta paburbuliuot "prisisekit diržus, nes kely problemų gali būt" arba vairutojui raportuoja "nu atrodo visi". Atvažiavus į Kauną, kiek pastebėjau iš autobuso net neišlipa, tiesiog ten ir pūpso. Anksčiau, kai Jalgina važinėjo Ford markės autobusais, abu vairuotojus iš matymo pažinojau, bet ši panelė važinėjo tik su vienu iš jų. Dabar autobusas ir vairuotojas pasikeitė, o ji tebesėdi dar vis. Atsiprašau už šitą iškrovą nevietoj, bet, kai prakalbot apie tą autobusą, nesusilaikiau.
                              Jo, tą moteriškę ir aš pastebėjau. Galbūt ji kaip nors susijusi su įmonės savininku, o gal tik su vairuotoju, kad ją vežiojasi. Asmeniškai, man ji netrukdo, o baigus kelionę palinki sėkmės (galėtų taip visi vairuotojai).
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Nėra kainos išpūstos, kai kuriais atvejais net atvirkščiai, dėka konkurencijos kaina yra mažesnė nei kitame tokio paties ilgio maršrute. Sutikčiau, kad į Vilnių važiuojama kiek per dažnai: užtektų keturių reisų per valandą piko ir trijų - ne piko metu. Visgi, šiandien Transrevio triašė Setra išvažiavo pusiau užpildyta, tai gal nėra šiame maršrute viskas blogai, tik, žinoma, kiekvienas nori turėti kuo didesnį pelną.
                                Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?

                                Comment


                                  Jau nuo rudens vidurio 12, 16, 19 ir 42 maršrutuose poilsio dienomis dirba trumpi autobusai. Šiandien 42 maršrutu dirbo 1 trumpas ir 1 ilgas (greičiausiai rezervas, nes autobusas kito poskyrio):





                                  19 ir 42 kai kuriais reisais važiuoja pilni, tačiau ne sausakimši.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno autobusų bilietai tikrai brangesni nei kituose tokio pat nuotolio maršrutuose. Ir būtent dėl to, kad autobusai nėra pakankamai užpildyti, maršrutas nėra optimizuotas pagal transporto priemonių dydį, važiavimo intervalus ir keleivių srautus. Optimalus variantas iš tiesų būtų toks, kaip minėjai. Dar įskaitant ir pro Kauną pravažiuojančius kitų rajonų autobusus į (iš) Vilniaus. Galbūt tik penktadieniais, sekmadieniais popiet reikėtų kelių papildomų reisų. Tuomet mikroautobusų iš viso nereikėtų, midibusai ir autobusai būtų pakankamai užpildyti. Gal ir kainos sumažėtų. O jei ir nesumažėtų, tai vežėjams nauda irgi būtų - juk rentabilumas padidėtų. Kas labiau apsimoka - leisti du mikroautobusus kas 10 minučių, kuriais važiuoja 15 keleivių, ar kas 20 minučių vieną autobusą (vidutinį) kuriuo važiuoja tie patys 30 keleivių?
                                    Norint tai įgyvendinti, reiktų keturių šalių (VKTI, Kautra, TOKS, Transrevio) susitarimo. Jei kiekvienas iš vežėjų sutiktų atsisakyti kelių reisų, tikrai šiame maršrute galėtų važinėti vien autobusai. Deja, bet nemanau, kad bus susitarta: savavališkai panaikinus reisus VKTI susilauktų kvietimo į teismą dėl geležinkelių protegavimo, o privatūs vežėjai nesuinteresuoti tai daryti, dėl pralaimėtos konkurencinės kovos, atliekamų transporto priemonių ir atleidžiamų darbuotojų...

                                    TOKS ir Kautra iš Vilniaus į Kauną (104 km) nuveža už 19 Lt.
                                    Vilnius-Utena (102 km) - 21.50 Lt (TOKS)
                                    Kaunas-Anykščiai (110 km) - 24.00 Lt (Kautra)
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Vartydamas savo foto archyva, pastebėjau įdomu dalyka:

                                      Kautros VW Crafter COP079 (gar. nr. 87), ką pastebit?

                                      Foto daryta 2007-08-27 Nidoje


                                      Foto daryta 2010-03-15 Kaune

                                      Comment


                                        Pakeistos durys.
                                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                        Comment


                                          O gal čia visai kitas mikroautobusas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X