Cia yra ne modelio pavadinimas, Thomas Coachbuilder tai kompanija pagaminusia si busa, bet apie modeli nelabai ka galiu pasakyt nes nelebai ismanau apie amerikiecius.
Cia yra ne modelio pavadinimas, Thomas Coachbuilder tai kompanija pagaminusia si busa, bet apie modeli nelabai ka galiu pasakyt nes nelebai ismanau apie amerikiecius.
Aišku kad ne modelio pavadinimas, bet kompanija vadinasi Thomas Built Buses
Apie Kuršėnų AP aptarnaujamus maršrutus plačiau www.kursenai.lt didžiausios pajamos gaunamos iš mokinių vežimo,miesto(2maršrutai) ir maršruto Kuršėnai-Šiauliai(maršrutą aptarnauja kartu su privačiais vežėjais).Šį maršrutą aptarnauja mikroautobusais(ne maršrutiniais taksi pas juos visos lengvatos galioja kaip ir autobusuose)
Ne vien mikroautobusais. Kuršėnų AP į Šiaulius leidžia ir autobusus. Piko metu prireikia didesnės talpos.
Ne vien mikroautobusais. Kuršėnų AP į Šiaulius leidžia ir autobusus. Piko metu prireikia didesnės talpos.
Čia jau iš lempos rašai 100 procentų garantuoju.Piko ar ne piko metu užtenka ir mikroautobusų tai didesnės talpos autobusų paleidimas tikras nuostolis būtu parkui .Mikroautobusai važiuoja 5-15 min intervalu.
Rašau tai, ką esu matęs. Pas privatininkus nėra lengvatų. Dalis keleivių jais nevažiuoja, o laukia Kuršėnų AP mikrobų. Mikrobai piko metu negali sutalpinti visų keleivių. Todėl ir leidžia autobusus.
Informacija šių metų. Galbūt dabar autobusų ir sumažėjo, nei kad iki krizės. Bet vis tie mačiau Kuršėnų autobusus Šiaulių AS. Dėl lengvatų pas privatininkus tikriausiai klydau.
Kuršėnų AP aptarnaujami maršrutai kuriais važiuoja autobusai MB0309 iki 24 vietų yra tokie.
KURŠĖNAI-ŠIAULIAI per GRUZDŽIUS
SMILGIUS
GILVYČIUS
Tai juos ir galėjai matyti tarp 17-18 val.
Keletas vaizdelių iš paskutiniuoju metu taip aptarinėjamo Kuršėnų AP
Didžiųjų autobusų "kontingentas" - už kampinės "Arna"-os - Setra, pora miesto Scania 11x, ЛАЗ-42021, dar viena Setra, Hyundai. Dauguma nebevažinėjantys (*).
Dar viena tokia pati Arna už kito kampo:
Už jos stovi ne parko Setra.
Du didieji su maršruto lentelėmis (abi "Pavenčiai - Daugėliai"), jų važinėjimo sugebėjimų nežinau (nors TA galioja) -
ta "dar viena Setra":
ir bendroje nuotraukoje antroje eilėje stovintis MAN:
Už jo - Al1 nufotografuotas ПАЗ-3205 - irgi jau nebevažinėjantis (*).
"Raritetas" - buvusi "kilnojamoji valgykla" ЛАЗ-4969
Jo gamyklinė lentelė:
ir salonas - perdarytas į minkštąjį (gal kas pažįsta, iš kur tokios sėdynės?):
Na, ir "lengvoji artilerija"
Šie, matyt, naudojami vežti mokinius:
Visi šie - su maršruto lentelėmis "Kuršėnai - Šiauliai":
Ir vienintelis, kurį mačiau mieste (maršrutas "Kuršėnai - Gruzdžiai - Šiauliai"):
(*) - pasak "šaltinių"
Paskutinis taisė aRa; 2010.10.04, 01:56.
Priežastis: ЛАЗ-4969 nuotraukos
Ar Kuršėnų LAZ'as važinėja?
Setra ir MAN'as su lentelėmis "Pavenčiai - Daugėliai" yra miesto maršrutą aptarnaujantys autobusai. Bent jau pavasarį taip buvo. MAN'u netgi teko pavažiuoti.
Ar Kuršėnų LAZ'as važinėja?
Setra ir MAN'as su lentelėmis "Pavenčiai - Daugėliai" yra miesto maršrutą aptarnaujantys autobusai. Bent jau pavasarį taip buvo. MAN'u netgi teko pavažiuoti.
Raso, kad nebe.. Jei gerai datraukiu, is nuotraukos matosi, kad TA pasibaige 2009-10
Raso, kad nebe.. Jei gerai datraukiu, is nuotraukos matosi, kad TA pasibaige 2009-10
Chm... ar nuotraukoje bandėte įžiūrėti TA lipduką?
Juk "Regitra" taip ir rodo, kad TA nebegalioja jau metus. O ir autobusas jau pakankamai susidėvėjęs ir, matyt, nebebus remontuojamas.
Tačiau, pasirodo, kad tai dar didesnė įdomybė, nei atrodė iš pradžių. Tai ЛАЗ-4969 - teoriškai buvusi "kilnojamoji valgykla (bufetas)" - tarp kai kurių vienos į kitas atsuktų sėdynių eilių turėjo būti staliukai. Apie šį modelį gana išsamiai aprašyta prie vienos iš fotobus-e esančių nuotraukų.
Panašu, kad 1990 metais, kai jis pagamintas, t.y. pačioje nepriklausomybės pradžioje, buvo imami bet kokie variantai, ką tik buvo įmanoma gauti, taigi, ir "bufetas" tiko.
Kitas "lietuviškas" ЛАЗ-4969 (ZAD 880), vėliau atsidūręs Telšių AP, jau buvo minėtas temoje "Viešojo transporto registracijos numeriai" - pradžioje Vakario pranešime, vėliau Telšių AP sąraše ir Al1 patikslinimuose čia ir čia).
Į pradinį pranešimą įdėjau dvi papildomas nuotraukas - (perdaryto į minkštą) salono ir gamyklinės lentelės.
Nemalonu jog tiek "Toks'as" tiek ir "Vlasava" ignoruoja ir neatsako i musu-VT entuziastu rasomus laisku ir uzduodamus klausimus. Galbut jie nesupranta musu hobio,laiko debilais ar pan. ka gali zinoti. Uzdaviau "Toks"ui klausima del technines pagalbos masinos garazinio nr. (anksciau juk jis buvo 3xx) bet dabar nera pazymetas,taciau formaliai manau egzistuoja. Deja jokio atsakymo taip ir negavau.. Gal zinote Jus kokia situacija su formaliu "Toks'o" tech.pagalbos garaziniu nr.?
Šį LAZ 4969 naują gavo DAUGĖLIŲ SMGS(buvo toks statybinių medžiagų fabrikas) už plytas ir šiferį grynais nemokėjo tai gavo autobusą.Jis kokius 5-6 metus prastovėjo stovejimo aikšteleje kaip niekam nereikalingas nes fabrikas turėjo paz ir laz markės autobusus tai savo reikalams jų pilnai užteko.Fabrikui bankrutavus autobusas nežinomais keliais atkeliavo į Šiaulių raj.Kultūros skyrių,jie visą autobuso įrangą panaikino .Ir sudėjo sedynes(sedynės TŪB ŽAIBAS gamybos na tai ta firma Šiauliuose kuri perdaro krovininius mikrus į keleivinius)kiek pavažineję mato ,kad su juo šnypštas gaunasi (daug kuro naudoja) perdavė Kuršėnų AP. Tai parkas sudrožė visai.
Comment